Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Гугул Нейромаркетинг як інструмент дослідження$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Гугул О. Я. Нейромаркетинг як інструмент дослідження поведінки споживачів у системі маркетингових інновацій підприємства [Електронний ресурс] / О. Я. Гугул, Д. М. Зінчук // Бізнес Інформ. - 2014. - № 4. - С. 437-440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_4_76 З'ясовано сутність маркетингових інновацій підприємства. Визначено, що маркетингові інновації повинні формуватися на двох рівнях - концептуальному та інструментальному. На концептуальному рівні, поряд з існуючими, доцільно впроваджувати концепцію інноваційного розвитку маркетингу, що забезпечить здійснення інновацій на рівні інструментів маркетингу. Визначено основну мету, предмет і напрями використання нейромаркетингу. Обгрунтовано доцільність використання результатів дослідження поведінки споживачів за допомогою інструментів нейромаркетингу. Здійснено аналіз розвитку технологій нейромаркетингу зарубіжними компаніями та використання їх у практиці діяльності вітчизняних компаній.
|
|
|