Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Калиновський Аналізування стану інформаційного забезпечення$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Калиновський А. О. Аналізування стану інформаційного забезпечення технічного обслуговування та відновлення авіаційної техніки [Електронний ресурс] / А. О. Калиновський, В. М. Голомовзий, Н. Л. Калиновська, О. Р. Калиновська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 162-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_11_21 Мета роботи - дослідження можливостей програмних продуктів щодо підвищення економічної ефективності технічного обслуговування та відновлення авіаційної техніки - як для авіакомпаній, так і для обслуговуючих організацій з урахуванням вимог безпеки. Встановлено, що сучасний ринок технічного обслуговування та відновлення авіаційної техніки є надзвичайно конкурентним і вимагає використання спеціальних програмних продуктів. Ефективність побудови співпраці між усіма учасниками ринку безпосередньо залежить від досконалості програмного забезпечення. Програмне забезпечення може впливати на економічну ефективність діяльності авіакомпаній і на рівень безпеки експлуатації авіаційної техніки. Сучасні моделі літаків також сприяють упровадженню програмних засобів у процес технічного обслуговування, оскільки містять власні інформаційні системи. У цілому розвиток і роль інформаційних систем у всіх видах бізнесу стає новою реальністю та позитивно впливає на впровадження інформаційних систем у процес технічного обслуговування та відновлення авіаційної техніки. Встановлено, що авіаційне технічне обслуговування та відновлення є доволі складною функцією для автоматизування через складність, непередбачуваність, безпеку та регулювання. B заміна цілих систем технічного обслуговування та відновлення означає очищення старих даних і капітальне оновлення процесів, що болісно сприймають багато ремонтних підприємств і підрозділів. Але літаки нового покоління, менеджмент даних і економічний тиск продовжують вимагати сильніших ІТ-систем. Таким чином, підприємства змушені впроваджувати нові підходи до технічного обслуговування та відновлення авіаційної техніки для того, щоб залишатись конкурентоспроможними.
|
|
|