Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Кічук Виховання толерантної особистості в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Кічук Н. В. 
Виховання толерантної особистості в полікультурному середовищі [Електронний ресурс] / Н. В. Кічук // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_20
Проаналізовано особливості виховання толерантної особистості за умов полікультурного соціуму. Розглянуто студентське середовище як одне з найбільш інтенсивних зон етнічної взаємодії. Зафіксовану в "Декларації принципів толерантності" у листопаді 1995 р. 185 державами - членами ЮНЕСКО толерантність подано як необхідну умову спілкування людей різних культур, етнічних і міжконфесійних груп, а також як прийняття й розуміння багатого розмаїття культур нашого світу, форм самовираження й способів вияву людської індивідуальності. Вирізнено кілька рівнів толерантності: толерантність як терпимість, готовність до взаєморозуміння і розуміння інших на основі загальнолюдських цінностей (визнання за кожним права на власну думку), рівень критичного діалогу й розширення власного досвіду за рахунок критичного осмислення різних позицій. Акцентовано увагу на напрямах вияву толерантності – політична, наукова, педагогічна, адміністративна, культурна толерантності. Наголошено, що саме в моделі полікультурного освітнього простору може ефективно формуватися толерантна свідомість. Вияв толерантності у повазі до прав людини означає право дотримання кожним своїх переконань та визнання такого права за іншими, але не терпиме ставлення до соціальної несправедливості чи відмову від своїх переконань.Проанализированы особенности воспитания толерантной личности в условиях поликультурного социума. Рассмотрена студенческая среда как одна из наиболее интенсивных зон этнического взаимодействия. Зафиксированная в "Декларации принципов толерантности" в ноябре 1995 г. 185 государствами - членами ЮНЕСКО толерантность представлена как необходимое условие общения людей разных культур, этнических и межконфессиональных групп, а также как принятие и понимание богатого разнообразия культур нашего мира, форм самовыражения и способов проявления человеческой индивидуальности. Выделено несколько уровней толерантности: толерантность как терпимость, готовность к взаимопониманию и понимание других на основе общечеловеческих ценностей (признание за каждым права на собственное мнение), уровень критического диалога и расширение собственного опыта за счет критического осмысления различных позиций. Акцентировано внимание на направлениях проявления толерантности – толерантность политическая, научная, педагогическая, административная, культурная. Отмечено, что именно в модели поликультурного образовательного пространства может эффективно формироваться толерантное сознание. Проявление толерантности в уважении прав человека означает право соблюдения каждым своих убеждений и признания такого права за другими, но не терпимое отношение к социальной несправедливости или отказ от своих убеждений.The features of education tolerant person in a multicultural society. Student Diversity considered as one of the most intense areas of ethnic interaction. Recorded in the “Declaration of Principles on Tolerance” in November 1995, 185 Member States of UNESCO, tolerance is presented as a necessary condition for communication between people of different cultures, ethnic and interfaith groups, as well as the acceptance and appreciation of the rich diversity of our world's cultures, forms of expression and ways of being human individuality. Identified several levels of tolerance: tolerance of tolerance, understanding and willingness to understanding others on the basis of universal values (recognition of every right to their own opinion), the level of critical dialogue and expand their own experience through critical reflection on various positions. The attention is focused on the areas of manifestation of tolerance - tolerance of political, scientific, educational, administrative and cultural. Noted that it is in the model of multicultural educational environment can be effective formation of tolerance. Manifestation of tolerance in respect of human rights is the right to respect for each of his convictions and the recognition of such a right for others, but not tolerating social injustice or rejection of their beliefs.
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.761 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського