Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Лільчицький Мотиваційна сфера вдосконалення фізичної$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Лільчицький О. В. Мотиваційна сфера вдосконалення фізичної підготовленості студентів мистецької освіти в ігрових видах спорту [Електронний ресурс] / О. В. Лільчицький, Т. Б. Слободянюк // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_12 У процесі дослідження визначено, що для активізації оздоровчої діяльності студентів на основі використання ігрових видів спорту і оволодіння різними спортивними навиками важливе значення має мотиваційний фактор. Перед викладачами з фізичного виховання, які проводять факультативні заняття, постає завдання вибору способів і форм організації освітньої діяльності з оволодіння спортивними навиками, реалізація яких у конкретних умовах сприяє гармонійному фізичному розвитку. Мета роботи - розкриття сутності впровадження принципів зв'язку оздоровчої спрямованості та конкретизація компонентів готовності до фізичної активності (мотиваційний, практичний, психофізіологічний і фізичний). Зроблено висновок, що до фізичних (рухових) якостей людини відносять показники сприятливого фізичного навантаження за високим, середнім і низьким рівнями. Дослідження розкриває сутність проблеми формування усвідомленого позитивного ставлення до занять з фізичного виховання та здорового способу життя студентів мистецтвознавчих спеціальностей в умовах роботи факультативних груп. Регулярна фізична активність - один з ключових чинників у підтримці здоров'я, а достатня кількість та регулярність фізичних навантажень є генеруючим та стимулюючим фактором у процесі, заснованому на закономірному зв'язку рухів і психіки людини, що забезпечує й контролює вдосконалення фізичного розвитку та фізичної підготовленості у навчальному закладі, який має академічний напрям. Завдання факультативних занять - сприяти розвитку пов'язаних між собою рухових умінь, навичок та рухових якостей. Особливе значення у розв'язанні комплексних проблем фізичного виховання щодо фізичних (рухових) якостей людини надається витривалості, силі, швидкості (реактивності рухів), гнучкості, спритності (координаційним здібностям), що характеризують усі рухові якості, і це визначає їх комплексний розвиток.
|
|
|