Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ліннік Завдання дослідно-рефлексивного характеру в$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ліннік О. Завдання дослідно-рефлексивного характеру в організації виробничої педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. Ліннік // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_7 Розглянуто виробничу педагогічну практику як етап становлення рефлексивно-дослідної компетентності майбутнього вчителя, формування його професійної суб’єктної позиції. Запропоновано введення дослідно-рефлексивних завдань у програму виробничої практики, під якими розуміємо дослідні завдання, що спонукають до рефлексії, самооцінки власної педагогічної діяльності, подальшого її аналізу та коригування. Викладено базові методи їх розроблення: ведення педагогічного щоденника, самоспостереження, обміну думками, “оцінка учнями”, аудіо- та відео спостереження. Підкреслено роль когнітивного моделювання, в основі якої - реалізація певної технології з одночасним коментуванням дослідно-рефлексивної діяльності майбутнього вчителя.Рассмотрена производствення педагогическая практика как этап становления рефлексивно-исследовательской компетентности будущего учителя, формирования его профессиональной субъектной позиции. Предложено введение опытно-рефлексивных задач в программу производственной практики, под которыми понимаются исследовательские задачи, побуждающие к рефлексии, самооценке собственной педагогической деятельности, дальнейшего ее анализа и корректировки. Изложены базовые методы их разработки: ведения педагогического дневника, самонаблюдения, обмен мнениями, “оценка учениками”, аудио- и видео наблюдения. Подчеркнута роль когнитивного моделирования, в основе которой - реализация определенной технологии с одновременным комментированием опытно-рефлексивной деятельности будущего учителя.The article deals with the production teaching practice as reflexive phase of development and research competence of future teachers, the formation their professional subject position. It is proposed to pilot the introduction of reflective tasks in the application of production practices and use methods of research and reflective of the future teacher.
|
|
|