Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Мазаракі Інститутотворча функція сучасної мережевої$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мазаракі А. Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / А. Мазаракі // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 4. - С. 5–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_4_2 Досліджено здатність сучасного мережевого рітейлу до інститутотворення у трьох площинах: відносинах з покупцями, конкурентами та постачальниками. У межах кожної з них проаналізовано основні способи інститутотворення та їх здатність забезпечити мережам гіпер-, супермаркетів таку ринкову ситуацію, при якій вони одержують і зміцнюють своє інституційне домінування. З'ясовано, що джерелом інституційного домінування в торгівлі є інформаційна асиметрія.
|
|
|