Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Митник Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Митник О. 
Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / О. Митник // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_8
Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття «професійна компетентність вчителя». Проаналізовано вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації. Визначено організаційні та психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності вчителя. Розкрито принципи системи післядипломної педагогічної освіти, що сприяють постійному професійному самовдосконаленню вчителя. Розглянуто сутність понять «знання-засоби» та «знання-цінності». Продемонстровано роль пошукової активності, діалогічної взаємодії та самодіагностики у професійному вдосконаленні та підвищенні компетентності вчителя. Охарактеризована педагогическая цель образования, построенного на основе компетентностного подхода. Раскрыто содержание понятия «профессиональная компетентность учителя». Проанализированы требования к преподавателю курсов повышения квалификации. Определены организационные и психолого-педагогические условия для развития профессиональной компетентности учителя. Раскрыты принципы системы последипломного педагогического образования, способствующие постоянному профессиональному самосовершенствованию учителя. Рассмотрена сущность понятий «знание-средства» и «знания-ценности». Продемонстрирована роль поисковой активности, диалогического взаимодействия и самодиагностики в профессиональном совершенствовании и повышении компетентности учителя.Characterized pedagogical purpose of education, built on the basis of the competence approach. Discloses the concept of «professional competence of the teacher». Analyzed the requirements for teacher training courses. Defined organizational and psycho-pedagogical conditions for the development of professional competence of teachers. Fixed principles of the system of postgraduate education, promoting continuous professional self-teacher. The essence of concepts «knowledge assets» and «knowledge-value». Demonstrated the role of search activity, dialogic interaction and self-test improved and professional competence of the teacher.
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.523 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського