Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Набока Професійно орієнтовані технології навчання$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Набока О. Професійно орієнтовані технології навчання у підготовці майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Набока // Рідна школа. - 2011. - № 4-5. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_4-5_7 Визначено передумови, сутність, основні принципи та характеристика професійно орієнтованих технологій навчання у підготовці майбутніх педагогів. Окреслено найважливіші ознаки сутнісного розуміння даних технологій навчання. Доведено, що професійно орієнтовані технології на сьогодні є домінантою у процесі модернізації вищої педагогічної школи й їх використання сприяє реалізації на практиці сучасних систем навчання, що є ефективнішими порівняно з традиційними дидактичними системами.Определены предпосылки, сущность, основные принципы и характеристика профессионально ориентированных технологий обучения в подготовке будущих педагогов. Очерчены важнейшие признаки сущностного понимания указаных технологий обучения. Доказано, что профессионально ориентированные технологии на сегодня являются доминантой в процессе модернизации высшей педагогической школы и их использование способствует реализации на практике современных систем обучения, являются более эффективными по сравнению с традиционными дидактическими системами.Defined conditions, the essence of the basic principles and characteristics of career-oriented training techniques in the preparation of future teachers. Outlines the key features of the essential understanding of the career-oriented training techniques. It is proved that professionally-oriented technology for today is a landmark in the modernization of higher pedagogical schools and their use contributes to the implementation in practice of modern systems of education are more effective than traditional didactic systems.
|
|
|