Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Особов Діагностика креативності як початковий$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 342-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_72 Представлено діагностику рівня сформованості креативності у студентів гуманітарних спеціальностей. Показано творчі завдання, які сформульовано з урахуванням підсумків проведеного тестування. Обгрунтовано роль інформаційно-комунікаційних технологій як способу стимулювання розвитку креативності. Проаналізовано можливість упровадження в навчально-виховний процес ВНЗ спеціального курсу креативних тренінгів.Представлена диагностика уровня сформированности креативности у студентов гуманитарных специальностей. Показаны творческие задания, которые сформулированы с учетом итогов проведенного тестирования. Обоснована роль информационно-коммуникационных технологий как способа стимулирования развития креативности. Проанализирована возможность внедрения в учебно-воспитательный процесс ВУЗ специального курса креативных тренингов.The place and role of extracurricular establishments in the contemporary educational activity are relieved. It is found out that school education is a component of continuing education students, which greatly affects the socialization of the individual, the disclosure of its creative potential, the formation of values and moral orientations.
| 2. |
Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(1). - С. 279-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(1)__46 Представлено діагностику рівня сформованості креативності у студентів гуманітарних спеціальностей. Показано творчі завдання, які сформульовано з урахуванням підсумків проведеного тестування. Обгрунтовано роль інформаційно-комунікаційних технологій як способу стимулювання розвитку креативності. Проаналізовано можливість упровадження в навчально-виховний процес ВНЗ спеціального курсу креативних тренінгів.Представлена диагностика уровня сформированности креативности у студентов гуманитарных специальностей. Показаны творческие задания, которые сформулированы с учетом итогов проведенного тестирования. Обоснована роль информационно-коммуникационных технологий как способа стимулирования развития креативности. Проанализирована возможность внедрения в учебно-воспитательный процесс ВУЗ специального курса креативных тренингов.The place and role of extracurricular establishments in the contemporary educational activity are relieved. It is found out that school education is a component of continuing education students, which greatly affects the socialization of the individual, the disclosure of its creative potential, the formation of values and moral orientations.
|
|
|