Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Петренко Порівняльний аналіз розрахункових моделей$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Петренко В. Д. 
Порівняльний аналіз розрахункових моделей залізничного земляного полотна [Електронний ресурс] / В. Д. Петренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 4. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_4_8
Під час розрахунків взаємодії грунту земляного полотна з верхньою будовою колії постає актуальна задача визначення параметрів опору зрушенню і параметрів, що визначають розвиток глибоких деформацій в грунтах основи. Необхідно виконати пошук узагальнених методів числового моделювання роботи грунту основи земляного насипу, що включають в себе не тільки аналіз напруженого стану грунту основи, а і деформованого. Проаналізовано існуючі сучасні та класичні способи числового моделювання роботи зразків грунту під дією статичного навантаження. Згідно з традиційними методиками аналізу роботи грунтових масивів, обмеження та якісне визначення деформацій земляного полотна можливе лише побічно, через визначення напружень та порівняння визначених значень із граничними. Запропоновано створення нової розрахункової моделі, в якій буде застосовуватися не тільки класичний підхід аналізу напруженого стану грунту земляного полотна, а буде також враховуватись і деформований стан. Аналіз показав, що для точного аналізу роботи грунтових масивів виникає гостра необхідність у розробці узагальненої методики аналізу сумісної роботи рухомого складу з земляним полотном залізниць, яка може використовуватись під час модернізації земляного полотна під швидкісний рух.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.983 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського