Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Петренко Порівняльний аналіз розрахункових моделей$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Петренко В. Д. Порівняльний аналіз розрахункових моделей залізничного земляного полотна [Електронний ресурс] / В. Д. Петренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - Вип. 4. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_4_8 Під час розрахунків взаємодії грунту земляного полотна з верхньою будовою колії постає актуальна задача визначення параметрів опору зрушенню і параметрів, що визначають розвиток глибоких деформацій в грунтах основи. Необхідно виконати пошук узагальнених методів числового моделювання роботи грунту основи земляного насипу, що включають в себе не тільки аналіз напруженого стану грунту основи, а і деформованого. Проаналізовано існуючі сучасні та класичні способи числового моделювання роботи зразків грунту під дією статичного навантаження. Згідно з традиційними методиками аналізу роботи грунтових масивів, обмеження та якісне визначення деформацій земляного полотна можливе лише побічно, через визначення напружень та порівняння визначених значень із граничними. Запропоновано створення нової розрахункової моделі, в якій буде застосовуватися не тільки класичний підхід аналізу напруженого стану грунту земляного полотна, а буде також враховуватись і деформований стан. Аналіз показав, що для точного аналізу роботи грунтових масивів виникає гостра необхідність у розробці узагальненої методики аналізу сумісної роботи рухомого складу з земляним полотном залізниць, яка може використовуватись під час модернізації земляного полотна під швидкісний рух.
|
|
|