Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Рябова Теоретико-методологічні засади маркетингового управління$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Рябова З. Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_36 Вперше розроблено теоретичні та методологічні засади маркетингового управління (МУ) навчальною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти (ЗППО) як складової соціального управління на основі виокремлення та теоретичного обгрунтування маркетингово-зорієнтованих управлінських впливів. Введено у науковий обіг поняття: "маркетингове управління в освіті", "маркетингове управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти", "специфічний інструментарій маркетингового управління","маркетингово-зорієнтовані управлінські функції". Сформульовано концепцію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Обгрунтовано концептуальну модель МУ навчальною діяльністю ЗППО та визначено умови її ефективного використання. Виокремлено й обгрунтовано закономірності, принципи, зміст і технологію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Теоретично обгрунтовано зміст специфічного інструментарію МУ - "маркетинг-мікс"; зміст навчального курсу "Маркетингове управління навчальним закладом". Виокремлено критерії експертного оцінювання розроблених матеріалів та методики експертної перевірки результатів дослідження; критерії й показники ступеня готовності керівників навчальних закладів до впровадження МУ. Удосконалено класифікації функцій та методів управління у контексті використання освітнього маркетингу та маркетингових досліджень. Дістало подальшого розвитку теорія управління шляхом виділення та розробки наукових та методологічних засад МУ навчальною діяльністю ЗППО з використанням специфічного інструментарію "маркетинг-мікс".
| 2. |
Рябова З. Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова // Обрії. - 2013. - № 1. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_14 Вперше розроблено теоретичні та методологічні засади маркетингового управління (МУ) навчальною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти (ЗППО) як складової соціального управління на основі виокремлення та теоретичного обгрунтування маркетингово-зорієнтованих управлінських впливів. Введено у науковий обіг поняття: "маркетингове управління в освіті", "маркетингове управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти", "специфічний інструментарій маркетингового управління","маркетингово-зорієнтовані управлінські функції". Сформульовано концепцію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Обгрунтовано концептуальну модель МУ навчальною діяльністю ЗППО та визначено умови її ефективного використання. Виокремлено й обгрунтовано закономірності, принципи, зміст і технологію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Теоретично обгрунтовано зміст специфічного інструментарію МУ - "маркетинг-мікс"; зміст навчального курсу "Маркетингове управління навчальним закладом". Виокремлено критерії експертного оцінювання розроблених матеріалів та методики експертної перевірки результатів дослідження; критерії й показники ступеня готовності керівників навчальних закладів до впровадження МУ. Удосконалено класифікації функцій та методів управління у контексті використання освітнього маркетингу та маркетингових досліджень. Дістало подальшого розвитку теорія управління шляхом виділення та розробки наукових та методологічних засад МУ навчальною діяльністю ЗППО з використанням специфічного інструментарію "маркетинг-мікс".
|
|
|