Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Сагайдак Бренд контактного персоналу у$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Сагайдак М. П. Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [Електронний ресурс] / М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_11_13 Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
|
|
|