Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Сахно До визначення стійкості руху$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Сахно В. П. 
До визначення стійкості руху автопоїзда у гальмівному режимі із використанням комп’ютерної моделі [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, П. Б. Прогній // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2015. - № 1. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2015_1_22
Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.847 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сахно В. П. 
До визначення стійкості руху триланкового причіпного автопоїзда у гальмівному режимі [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. М. Поляков, В. В. Стельмащук, Д. М. Попелиш // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2022. - № 1. - С. 143-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2022_1_19
Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.065 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сахно В. П. 
До визначення стійкості руху триланкових автопоїздів [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, С. М. Шарай, І. С. Мурований, І. В. Човча // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2022. - № 1. - С. 155-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2022_1_20
Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.254 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сахно В. П. 
До визначення стійкості руху автопоїзда з частково заповненою цистерною [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, C. В. Цимбал, Д. М. Попелиш // Вісник машинобудування та транспорту. - 2023. - № 1. - С. 138-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2023_1_21
Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 774.268 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського