Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Седашева Педагогічна технологія, що сприяє$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Седашева С. Л. Педагогічна технологія, що сприяє підготовці майбутніх учителів до особистісно-центрованої взаємодії з учнями [Електронний ресурс] / С. Л. Седашева // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__9 На основі аналізу праць науковців обгрунтовано педагогічні технології, які сприяють професійній підготовці майбутніх учителів до особистісно-центрованої взаємодії, що вимагають реалізації системного, діяльнісного, культурологічного, особистісно-орієнтованого, моделювально-діяльнісного, аксіологічного підходів. Визначено, що якістю підготовки фахівця є ступінь відповідності рівня його підготовки вимогам професійного середовища, де він повинен працювати.На основе анализа трудов ученых обоснованы педагогические технологии, способствующие профессиональной подготовке будущих учителей к личностно-центрированному взаимодействию, которое требует реализации системного, деятельностного, культурологического, личностно-ориентированного, моделирующе-деятельностного и аксиологического подходов. Определено, что качеством подготовки специалиста является степень соответствия уровня его подготовки требованиям профессиональной среды, где он должен работать.
|
|
|