Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Столяренко Оптимізація процесу виховання у$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Столяренко О. Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: пошук підходів [Електронний ресурс] / О. Столяренко // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_4 З метою вирішення завдання пошуку оптимальних шляхів педагогічного впливу на учнів досліджено питання розроблення методики оптимізації процесу формування ціннісного ставлення до людини для підвищення ефективності гуманістичного виховання шкільної молоді. Висвітлено форми, методи та виховні технології, що допомагають учневі у складанні життєвої програми, пізнанні й оцінюванні себе. Розглянуто принципи, які покладені в основу розроблюваної методики організації виховної роботи в експериментальних школах, а саме: кооперована освіта, інтерактивна взаємодія, педагогічна взаємодія, а також викладено змістові напрями виховної роботи. Підкреслено, що використання запропонованих автором моделей впровадження інноваційних форм і методів виховної роботи, що базуються на засадах інтерактивної взаємодії, є передумовою оптимізації процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини.С целью решения задачи поиска оптимальных путей педагогического воздействия на учащихся исследованы вопросы разработки методики оптимизации процесса формирования ценностного отношения к человеку для повышения эффективности гуманистического воспитания школьной молодежи. Освещены формы, методы и воспитательные технологии, помогающие ученику в составлении жизненной программы, познании и оценке себя. Рассмотрены принципы, положенные в основу разрабатываемой методики организации воспитательной работы в экспериментальных школах, а именно: кооперированное образование, интерактивное взаимодействие, педагогическое взаимодействие, а также изложены содержательные направления воспитательной работы. Подчеркнуто, что использование предложенных автором моделей внедрения инновационных форм и методов воспитательной работы, основанных на принципах интерактивного взаимодействия, является предпосылкой оптимизации процесса воспитания у школьников ценностного отношения к человеку.The article is devoted to the scientific analysis of a problem dealing with the search of the effective pedagogical techniques and methods, which can optimize the process of teaching young people the valued attitude to a person, the creation of favorable conditions for humanistic education at schools. The models of introduction of innovative teaching methods and forms are presented in the article.
|
|
|