Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Тарасенкова Методичні компетентності у системі$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Тарасенкова Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики [Електронний ресурс] / Н. Тарасенкова, І. Акуленко // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_3_11 Розглянуто місце і роль методичних компетентностей у системі професійної підготовки вчителя математики. Проведено аналіз їх структури, виділено та охарактеризовано гносеологічний, аксіологічний, праксеологічний, професійно-особистісний компоненти, рівні їх сформованості. Особливу увагу звернено на деталізацію підходів та особливості конструювання блоків кейс-методу; наведено приклади набору методичних завдань для побудови кластера. Відзначено, що результатом системи методичної підготовки майбутніх фахівців повинні бути здатність і готовність молодого фахівця до їх ефективного застосування в практиці навчання математики, тобто такий комплекс методичних компетентностей, який визначається фаховими функціями і типовими завданнями професійної діяльності вчителя математики. Доцільним, на думку авторів,у процесі формування методичних компетентностей студентів є використання семіотичної, імітаційної, соціальної моделей організації навчання.Рассмотрены место и роль методических компетенций в системе профессиональной подготовки учителя математики. Проведен анализ их структуры, выделены и охарактеризованы гносеологический, аксиологический, праксеологический, профессионально-личностный компоненты, уровни их сформированности. Особое внимание обращено на детализацию подходов и особенности конструирования блоков кейс-метода; приведены примеры набора методических задач для построения кластера. Отмечено, что результатом системы методической подготовки будущих специалистов должны быть способность и готовность молодого специалиста к их эффективному применению в практике обучения математике, то есть такой комплекс методических компетенций, который определяется профессиональными функциями и типовыми заданиями профессиональной деятельности учителя математики. Целесообразным, по мнению авторов, в процессе формирования методических компетенций студентов является использование семиотической, имитационной, социальной моделей организации обучения.The article deals with math teachers' competence in methods of teaching, with role and place of such competence in professional training, with their structure.
|
|
|