Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Турчин Застосування осучаснених форм музичного$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Турчин Т. 
Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_16
З урахуванням необхідності інноваційних змін у змісті, доборі форм і методів музичного виховання дітей молодшого шкільного віку з метою формування особистості дитини як унікальної і творчої обгрунтовано використання різноманітних осучаснених форм музичного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Актуалізовано проблему музично-просвітницької діяльності як специфічного засобу реалізації творчих можливостей учнів і чинника їх загальнокультурного становлення. Охарактеризовано функції музично-театральної діяльності, що спрямовані на розвиток естетичної культури особистості. Описано різні форми проведення музичних занять у системі викладання предметів естетичного циклу: театр ляльок, музично-дидактичні ігри, комп'ютерні навчальні ігри. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, активізує їх музично-практичну діяльність.С учетом необходимости инновационных изменений в содержании, подборе форм и методов музыкального воспитания детей младшего школьного возраста с целью формирования личности ребенка как уникальной и творческой обосновано использование осовремененных форм музыкального обучения в общеобразовательных учебных заведениях. Актуализирована проблема музыкально-просветительской деятельности как средства реализации творческих возможностей учащихся и фактора их общекультурного становления. Охарактеризованы функции музыкально-театральной деятельности, направленные на развитие эстетической культуры личности. Описаны различные формы проведения музыкальных занятий в системе преподавания предметов эстетического цикла: театр кукол, музыкально-дидактические игры, компьютерные обучающие игры. Подчеркнуто, что применение описанных форм музыкального обучения в начальной школе обеспечивает его результативность, способствует пробуждению творческой энергии детей, активизирует их музыкально-практическую деятельность.The article investigates methods of musical education for younger schoolchildren, which presuppose active practical musical activities for schoolchildren to acquire musical skills and habits as well as implement educational tasks and also develop music potential of children. Use of the different modernized methods of musical education in preliminary school ensures effectiveness of education contributes to the boost of creative energy of children and helps them reach their creative success.
Попередній перегляд:   Завантажити - 771.886 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського