Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Яковенко-Глушенкова Особливості предметного аспекту змісту$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Яковенко-Глушенкова Є. 
Особливості предметного аспекту змісту навчання професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності майбутніх учителів французької мови [Електронний ресурс] / Є. Яковенко-Глушенкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_9
Зроблено порівняльний аналіз особливостей типової та проблемної ситуацій спілкування на основі формулювання завдання для майбутніх учителів французької мови ІІ курсу навчання (тема “Політичний устрій Франції та України”, підтема “Судова система Франції”). Охарактеризовано компоненти предметного аспекту змісту навчання формування професійно орієнтованої усно-мовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (І – ІІ курсах) на основі характеристики форм дієслова, якими володіють студенти наприкінці І та ІІ курсів. Розглянуто засоби спілкування, що використовуються майбутніми вчителями французької мови на різних етапах навчання для вираження ідентичних намірів у близьких за змістом темах і ситуаціях спілкування. Сделан сравнительный анализ особенностей типичной и проблемной ситуаций общения на основе формулировки задачи для будущих учителей французского языка II курса обучения (тема "Политическое устройство Франции и Украины", подтема "Судебная система Франции"). Охарактеризованы компоненты предметного аспекта содержания обучения формирования профессионально ориентированной устно-речевой коммуникативной компетентности у будущих учителей французского языка на начальной ступени обучения (I - II курсах) на основе характеристики форм глагола, которыми обладают студенты в конце I и II курсов. Рассмотрены средства общения, используемые будущими учителями французского языка на разных этапах обучения для выражения идентичных намерений в близких по смыслу темах и ситуациях общения. The article deals with analysis, systematization and synthesis of scientific resources with the aim to reveal the subject aspect of context of training future French language teachers’ professional oral speech communicative competence at the first stage of studying (I – II years): spheres, subjects, situations, roles, intentions of conversation, language and speech means, texts.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.893 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського