Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ясак Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ясак Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. Ясак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_11 Визначено новий зміст мовної освіти у ЗНЗ, яка потребує удосконалення процесу учнів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення рідної мови. Відзначено, що одним із перспективних шляхів активізації розумової діяльності є застосування технології SMART Board, яка сприяє уведенню елементів інтерактивності: учень не тільки сприймає інформацію, але й активно взаємодіє з нею. Зауважено, що перевага динамічних засобів унаочнення полягає в тому, що вони стимулюють творче мислення учнів і викликають мимовільну увагу учнів до образів, які послідовно змінюються і сприяють перетворенню її в стійку, свідомо контрольовану увагу, учні сприймають не готовий матеріал, а стають активними учасниками процесу творення певних мовних явищ, активізують свою пізнавальну діяльність.Рассмотрены пути активизации учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках украинского языка в ІХ классе средствами информационно-коммуникативных технологий. Предложены динамические таблицы к урокам по изучению синтаксиса сложного предложения, интерпретирован методический аспект их использования в учебном процессе.The article reveals ways of the 9th-formers' activation of training-cognitive activity at the lessons of Ukrainian by means of informational-communicational technologies. The dynamical charts for the compound sentence syntax lessons are represented, the methodological aspect of their usage in the academic process being interpreted.
|
|
|