Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Ivanenko Menu Analysis as an$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ivanenko V. O. 
Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments’ Profitability [Електронний ресурс] / V. O. Ivanenko, K. M. Kaschuck, T. V. Botsian, I. O. Klimova // Бізнес Інформ. - 2022. - № 12. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_12_34
Реалії сьогодення та посилення турбулентності зовнішнього середовища змушують суб'єктів господарювання оперативно реагувати на пульсації ринку. Відповідно, маркетинг є дієвим інструментом зростання ресторанного бізнесу та визначає філософію його управління, а вчасний маркетинговий аналіз меню забезпечує зміцнення позицій на ринку та перемогу в конкурентній боротьбі. Метою дослідження є подальший розвиток методичних положень щодо маркетингового аналізу меню закладів ресторанного господарства для підвищення рівня прибутковості таких закладів. Обгрунтовано актуальність застосування АВС-аналізу меню як одного з найбільш ефективних маркетингових інструментів у ресторанному бізнесі, за результатами якого змінюються ціни, виключаються з меню позиції, що не продаються, і навпаки, вводяться новинки, активізується реалізація страв, які є найвигіднішими для ресторану. Враховуючи специфіку закладів ресторанного господарства, запропоновано здійснювати класичний АВС-аналіз не за одним, а за трьома результативними показниками: обсягом продажу, виручкою та валовим прибутком, що дозволяє провести багатовимірний аналіз меню шляхом визначення по кожній страві комбінації з трьох літер, які позначають обрані параметри (AAA, АВА, АВС, ВВВ, ССС тощо). Сформовано рекомендації за 27-ма можливими варіантами комбінацій обраних параметрів та окреслено напрями підвищення обсягів продажу, збільшення ціни та зменшення собівартості страв. Отже, АВС-аналіз дозволяє виявити в меню "страви-лідери" та "страви-аутсайдери", а також прийняти рішення щодо асортименту страв в меню: визначити страви, які необхідно активніше просувати; ідентифікувати страви, з якими потрібно попрацювати в частині зменшення собівартості; регулювати ціноутворення в меню в бік зменшення чи збільшення відпускної ціни; обгрунтувати доцільність витрат на певні види сировини, зокрема, по тих позиціях, що мають низькі обсяги продаж; виявити страви, які перетинаються за складом інгредієнтів; виявити групи меню, які потрібно розширити, а також позиції, які можна сміливо замінити на нові або просто прибрати з меню.
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.839 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського