Пошуковий запит: (<.>I=Ж101989/2023$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
|
| Психологічні студії : наук. журн..- Одеса Psihologìčnì studìï- Титул.
- Зміст.
- Avhustiuk M. M. Intrinsic, extrinsic and mnemonic factors of metacognitive monitoring accuracy. - C. 7–17.
- Белей М. Д. Роль і значення задач експериментально-діагностичного змісту у фаховій підготовці студентів психолого-педагогічних професій. - C. 18–25.
- Бугерко Я. М. Сучасні підходи до проблеми особистісного та професійного розвитку в ракурсі гуманістичної психології. - C. 26–33.
- Ганущак Р. І. Типологія і характеристика життєвих світів: психологічні координати, адаптація та пошуки сенсу. - C. 34–43.
- Гачак-Величко Л. А. Психологічні засади колективних настроїв у Збройних cилах України. - C. 44–49.
- Гуртовенко Н. В. Вплив агресивності особистості на мотивацію досягнення успіху. - C. 50–55.
- Демчук В. Б. Психологічні особливості впливу страху майбутнього на емоційний розвиток осіб із серцево-судинними захворюваннями. - C. 56–61.
- Джаббарова Л. В., Ковалевська Н. Р. Особливості взаємозв’язку саморегуляції студентів із різним рівнем перфекціонізму. - C. 62–68.
- Дмитрик І. Я. Теоретико-методологічні підходи до визначення кризи та кризових станів у сучасній психології. - C. 69–77.
- Дучимінська Т. І., Микитюк М. Ю. Теоретичний аналіз психологічних особливостей професійного стресу в діяльності працівників поліції. - C. 78–83.
- Зарецька О. О. Кризовий наратив у соціальних мережах: психологічний аналіз. - C. 84–93.
- Кукса Ю. В. Особливості міжособистісної взаємодії студентів різних типів закладів освіти технічного профілю. - C. 94–100.
- Кучеренко Є. В. Імагінативно-наративні формовияви лімінальності суб’єкта. - C. 101–109.
- Магдисюк Л. І. Життєві кризи та психологічна готовність молоді до материнства. - C. 110–115.
- Магдисюк Л. І., Супрунович К. М. Характер впливу соціальної перцепції на тривожність та психічне благополуччя особистості. - C. 116–121.
- Магдисюк Л. І., Федоренко Р. П. Психологічне консультування подружніх пар з інтернет-залежністю. - C. 122–128.
- Маєр Ю. В. Опитувальник "Рольове поле особистості" як новий метод визначення особливостей рольової позиції сучасної жінки. - C. 129–135.
- Міщенко-Дрючило В. М. Психологічний конструкт покликання крізь призму настанов осіб раннього дорослого віку. - C. 136–145.
- Нагорна Н. С. Особливості розвитку соціального підприємництва в умовах воєнного стану. - C. 146–154.
- Пісоцький В. П., Горянська А. М. Толерантність майбутніх учителів як ресурс подолання емоціогенних ситуацій. - C. 155–164.
- Саврасов М. В., Шайда Н. П., Чернякова О. В. Самодетерміновані мотиваційні регулятори креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності. - C. 165–171.
- Тімченко О. В., Похілько Д. С. Проблемні питання профілактики професійного вигорання екстремальних психологів. - C. 172–177.
- Федоришин Г. М. Психосемантична репрезентація шлюбно-сімейних взаємин у свідомості молоді. - C. 178–185.
- Хлонь О. М. Наукові напрями класичних та сучасних дослідників проблеми правосвідомості молоді. - C. 186–194.
- Чемодурова Ю. М. Оцінювальна діяльність учителя Нової української школи: психологічний аспект. - C. 195–201.
- Шкарлатюк К. І., Сойко О. В. Технології психологічної реабілітації сімей, що мають дітей з особливими освітніми потребами. - C. 202–208.
| 2023 | | № 2
![](/img/pdf.jpg) |
|
| Психологічні студії : наук. журн..- Одеса Psihologìčnì studìï- Титул.
- Зміст.
- Богун В. В., Макогончук Н. В. Переважаючі копінг-стратегії в педагогів в умовах воєнного часу. - C. 7–14.
- Бородулькіна Т. О. Особливості застосування метафоричних асоціативних карт у роботі з психологічною травмою. - C. 15–21.
- Ганаба С. О., Балашов Е. М. Емпіричний аналіз вираженості прояву посттравматичного зростання учасників бойових дій. - C. 22–30.
- Гриньова Н. В. Формування емоційної стійкості майбутніх педагогів до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. - C. 31–37.
- Дучимінська Т. І., Мельник А. П., Дучимінський О. Г. Стрільба з лука як інструмент психологічної реабілітації екскомбатантів. - C. 38–44.
- Каряка І. В. Особливості розвитку комунікативної компетентності у студентів-психологів. - C. 45–50.
- Кириченко В. В. Соціально-психологічний портрет поляків та українців в умовах війни (порівняльний аналіз). - C. 51–56.
- Ковтун А. Ю. Невидимий аспект демографічної кризи: порушення репродуктивного здоров’я в жінок. - C. 57–61.
- Кордунова Н. О., Грицюк І. М. Психологічні особливості розвитку вольової сфери осіб з інвалідністю / порушеннями здоров’я. - C. 62–67.
- Кошелева Н. Г., Щербина Ю. М. Особливості формування лідерських якостей у підлітковому віці. - C. 68–73.
- Крижановська З. Ю., Бабак К. В. Вплив травматичного досвіду дитинства на якість прив’язаності. - C. 74–80.
- Кротюк К. А. Структурна модель ціннісно-смислової сфери військовослужбовців – учасників бойових дій. - C. 81–88.
- Магдисюк Л. І., Федоренко Р. П., Шкарлатюк К. І. Гендерні особливості задоволеності подружніми взаєминами в молодій сім’ї. - C. 89–94.
- Міщиха Л. П., Кобилянська Н. М. Особливості академічної прокрастинації студентів в умовах воєнного стану. - C. 95–101.
- Мудрак І. А., Демчук В. Б., Ващинець О. Г. Психологічні особливості прояву невротизації у студентів закладів вищої освіти з різним рівнем соціально-психологічної адаптації. - C. 102–107.
- Оверчук В. А. Роль сім’ї в організації психосоціальної реабілітації та психіатричної допомоги хворим із психічними розладами. - C. 108–114.
- Папуча М. В. Материнство в українській культурі: психологія сучасної матері. - C. 115–120.
- Перепелюк Т. Д. Психологічна допомога жінкам, які страждають на безпліддя, в умовах медичної установи. - C. 121–125.
- Петреченко С. А. Психологічні проблеми гендерної рівності та роль жінки у військовій службі в Україні. - C. 126–131.
- Твердохліб Н. Г. Психологічні чинники бойового стресу та адаптація військовослужбовців. - C. 132–135.
- Ходотаєв А. А. Вплив соціуму та кризових періодів на поведінку й соціалізацію особистості. - C. 136–142.
- Цумарєва Н. В. Дослідження комунікативної компетентності у сфері гендерної рівності в курсантів спеціальності "Правоохоронна діяльність" та способи її підвищення. - C. 143–151.
| 2023 | | № 3
![](/img/pdf.jpg) |
|
| Психологічні студії : наук. журн..- Одеса Psihologìčnì studìï- Титул.
- Зміст.
- Астремська І. В., Фомін А. О. Теоретичний розгляд тривожних станів в осіб, які постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні. - C. 5–10.
- Вакар В. В., Соловей-Лагода О. А. Вплив стилю сімейного виховання на становлення особистості підлітка. - C. 11–19.
- Копчинська О. О. Вплив способу організації життєвого простору на самоактуалізацію особистості під час переживання життєвої кризи. - C. 20–26.
- Кучеренко Є. В. Психосинтез як метод посттравматичного розвитку особистості дорослого в умовах соціальної лімінальності. - C. 27–34.
- Магдисюк Л. І., Замелюк М. І., Димарчук Н. І. Психокорекція порушень емоційних станів дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії. - C. 35–41.
- Магдисюк Л. І., Романів М. П., Магдисюк Д. Е. Психологічний аналіз ризику суїцидальної поведінки безробітних осіб чоловічої статі. - C. 42–48.
- Мозгова Р. В., Лисенкова І. П. Вплив хронічного стресу на життєстійкість молоді в умовах воєнного часу. - C. 49–55.
- Мушкевич М. І. Особливості психологічної сумісності подружніх пар. - C. 56–64.
- Петяк О. В., Козельський В. С. Особливості рефлексивного психологічного консультування підлітків у сучасному стресогенному середовищі. - C. 65–71.
- Руденок А. І., Данчук Ю. П., Логвіна О. А. Особливості розвитку соціального інтелекту дітей молодшого шкільного віку в сучасних умовах цифрового середовища. - C. 72–78.
- Яблонський А. І., Кузьміна М. О. Теоретичний розгляд ставлення осіб до життєвої перспективи в умовах війни в Україні. - C. 79–84.
| 2023 | | № 4
![](/img/pdf.jpg) |
|