Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г., Онищенко В. Дидактичні засади формування професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 7-25 .
  5. Смолінська О. Культуровідповідність як провідний принцип організації культурно-освітнього простору педагогічного університету. - C. 26-36.
  6. Білецька Г. Обґрунтування концепції природничо-наукової освіти майбутніх екологів. - C. 37-46.
  7. Гриджук О. Термінологічний словник як джерело засвоєння фахової лексики. - C. 47-57.
  8. Кондрацька Г. Специфіка професійно-мовленнєвої культури майбутніх учителів фізичної культури. - C. 58-67.
  9. Савченко І. Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний інструмент реалізації інноваційних педагогічних ідей у практику навчально-виховного процесу ПТНЗ. - C. 68-79.
  10. Масліч С. Викладання предмета "Інформаційна обробка даних у туристичній галузі” у ПТНЗ шляхом використання методу проектів. - C. 80-85.
  11. Мацейко О. Застосування електронних навчально-методичних комплексів у підготовці кваліфікованих робітників автотранспортної галузі. - C. 86-93.
  12. Дубініна О. Професіограма фахівця в галузі програмної інженерії. - C. 94-105.
  13. Щеглов А. Законодавче забезпечення науково-дослідної роботи курсантів у навчально-виховному процесі вищого військового навчального закладу. - C. 106-115.
  14. Грудинін Б. Про результати виконання учнями дослідницьких проектів із фізики. - C. 116-124.
  15. Психологія

  16. Дуркалевич І. Емоційні риси підлітків, які зростають у заробітчанських сім’ях. - C. 125-134.
  17. Браніцька Т. Конфліктологічна компетентність як складова конфліктологічної культури майбутнього фахівця соціономічної сфери. - C. 135-144.
  18. Соціальна педагогіка і соціальна робота

  19. Будник О. Соціально-педагогічна співпраця вчителів із батьками учнів професійно-технічного навчального закладу. - C. 145-157.
  20. Багрій І. Заняттєва терапія як напрям професійної діяльності. - C. 158-166.
  21. Проблеми виховання

  22. Стрілько В. Про необхідність зробити українські школи українськими. - C. 167-174.
  23. Коритко З., Шийка К., Топилко Н. Мотивація учнів професійно-технічного навчального закладу до рухової активності. - C. 175-180.
  24. Зарубіжний досвід

  25. Осадчий В. Професійна підготовка майбутніх учителів у Канаді засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 181-191.
  26. Фучила О., Балацька Л. Особливості неформальної освіти дорослих у сучасній Фландрії (Бельгія). - C. 192-198.
  27. Історія професійної освіти

  28. Антонюк Г., Антонюк М. Логіка в системі філософських дисциплін Києво-Могилянської академії (XVII – поч. XVIII ст.). - C. 199-210.
  29. Наші автори. - C. 211-213.
2014
№ 1


 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г., Онищенко В. Дидактичні засади формування професійних якостей майбутніх фахівців професій типу "людина – людина”. - C. 7-29.
  5. Коляда М. Вибір оптимальних форм, способів і методів організації навчального процесу за індивідуально орієнтованою освітньою сис-темою. - C. 30-40.
  6. Кадемія М., Кізім С. Модернізація підготовки педагогів у ВНЗ на основі компетен-тнісного підходу. - C. 41-48.
  7. Будник О. Теоретичні концепти підготовки майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності у школі І ступеня. - C. 49-58.
  8. Арабаджи Т. Етапи формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри. - C. 59-67.
  9. Гордійчук О. Фахова підготовка студентів ВНЗ до реалізації мистецько-синтетичної змістової лінії. - C. 68-74.
  10. Ємчик Л., Смолінська У. Прогностичний підхід до формування змісту навчальних предметів у ПТНЗ. - C. 75-82.
  11. Бобаль Н. Використання технологій розвитку критичного мислення у навчанні майбутніх журналістів роботі з інформацією. - C. 83-89.
  12. Чеб С. Використання електронних засобів навчання в інклюзивній моделі освіти. - C. 90-97.
  13. Загорний М. Результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності інноваційної моделі розвитку інформаційної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації. - C. 98-107.
  14. Братина О. Використання інноваційних технологій на уроках новітньої історії в ПТНЗ. - C. 108-114.
  15. Стрельцова Н. Система навчальних завдань як засіб досягнення предметних цілей у вивченні органічної хімії студентами фармацевтичного факультету. - C. 115-123.
  16. Дідух Л. Контекстне навчання майбутніх рятувальників в умовах університету. - C. 124-130.
  17. Микитюк О. Створення екологоорієнтованого середовища у шкільному і позаш-кільному просторі. - C. 131-140.
  18. Психологія

  19. Матійків І. Розвиток емоційних умінь майбутніх фахівців сфери обслуговування: психологічний аспект. - C. 141-150.
  20. Дуркалевич І. Специфіка творення "Я-концепції” у підлітковому віці. - C. 151-161.
  21. Волкова В. Роль куратора у соціально-психологічній адаптації студентів-першокурсників. - C. 162-168.
  22. Зарубіжний досвід

  23. Осадчий В. Сучасні особливості професійної підготовки вчителів у країнах Сходу. - C. 169-180.
  24. Буднік Ю. Особливості післядипломної підготовки фахівців сфери туризму в Швейца-рії. - C. 181-190.
  25. Історія професійної освіти

  26. Антонюк Г. Гуманістична спрямованість латинських шкіл в освітньому просторі України кінця XVI – початку XVII ст.. - C. 191-204.
  27. Зельман Л. Основні етапи розвитку професійно-технічної освіти в Україні. - C. 205-216.
  28. Проблеми управління

  29. Ягупов В., Свистун В. Методи діагностування інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійних навчальних закладів. - C. 217-226.
  30. Чеботарьов М. Готовність майбутніх менеджерів до адаптивного управління: сутність, структура, механізми і детермінанти її формування. - C. 227-236.
  31. Наші автори. - C. 237-239.
2014
№ 2


 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Андрейко О. Артистично-творче формування виконавських умінь музиканта у контексті інновацій професійної освіти. - C. 9–16.
  5. Музалев О. Культурологічна складова професійної освіти у процесі формування професійної культури учнів ПТНЗ. - C. 17–26.
  6. Яценко В. Застосування навчально-методичного комплексу в ПТНЗ як один із чинників поліпшення якості підготовки робітничих кадрів. - C. 27–33.
  7. Товканець Г. Мотиваційні освітні технології у професійній підготовці майбутніх економістів у вищій школі. - C. 34–46.
  8. Ткаченко М. Використання інноваційних педагогічних технологій при підготовці учнів ПТНЗ до підприємницької діяльності. - C. 47–51.
  9. Барабаш Ю. Соціокультурна спрямованість навчання іноземної мови студентів – майбутніх економістів. - C. 52–60.
  10. Причина Ю. Організація інтерактивної мовленнєвої діяльності з вивченням англійської економічної лексики. - C. 61–68.
  11. Бабій І. Формування творчих якостей майбутніх працівників сфери обслуговування у процесі рідномовної підготовки. - C. 69–79.
  12. Зарічанська Н. Ключові компетенції вчителів-філологів у сучасній педагогічній парадигмі. - C. 80–86.
  13. Стахів М. Комунікативний етикет як складова професійної компетентності педагога. - C. 87–96.
  14. Слатвінська О. Використання інноваційних технологій навчання у процесі формування екологічної компетентності учнів ПТНЗ. - C. 97–104.
  15. Герасимчук О. Наукові підходи в освіті до формування екологічної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 105–115.
  16. Лейко С. Математична компетентність як професійної компетентності майбутніх інженерів-будівельників. - C. 116–124.
  17. Єжова О. Прогнозування змісту підготовки фахівців швейної галузі на основі теоретико-інформаційного аналізу патентів. - C. 125–131.
  18. Макар З. Можливі методики оцінювання професійних умінь майбутніх дизайнерів. - C. 132–140.
  19. Психологія

  20. Вінтюк Ю. Формування системи психологічних знань майбутніх соціальних працівників. - C. 141–151.
  21. Чеботарьова А. Складові психологічної готовності майбутніх робітників до професійної діяльності. - C. 152–160.
  22. Гриджук І. Адаптація опитувальника "Стиль прийняття рішень”. - C. 161–169.
  23. Шибрук О. Особливості формування та становлення професійної "Я-концепції” майбутніх рятівників. - C. 170–178.
  24. Андрушко Я. Психологічні аспекти формування особистості майбутнього працівника органів внутрішніх справ. - C. 179–188.
  25. Стельмащук Х. Психологічний механізм стресостійкості підлітків-сиріт. - C. 189–198.
  26. Проблеми виховання

  27. Попадич О., Росул В. Формування професійної правосвідомості майбутніх фахівців комп’ютерної галузі у процесі правового виховання. - C. 199–208.
  28. Ходань О. Вплив змісту освіти на патріотичне виховання студентської молоді. - C. 209–216.
  29. Історія професійної освіти

  30. Васянович Г. Філософсько-педагогічні ідеї академіка Івана Зязюна. - C. 217–227.
  31. Кляп М. Використання педагогічної спадщини Августина Волошина в сучасній українській школі. - C. 228–240.
  32. Антонюк Г. Раціоналістичні вчення у культурно-освітньому просторі України наприкінці XІV – на початку XVІ ст. Єврейські й арабські джерела. - C. 241–255.
  33. Шарненкова Т. Неперервна професійна освіта вчителя в Україні ІІ половини ХІХ – першої третини ХХ століття. - C. 256–264.
  34. Пасіцька О. Професійне й естетичне виховання галицької молоді в українських ремісничо-промислових бурсах Львова в кінці ХIХ ст. – 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 265–272.
  35. Зарубіжний досвід

  36. Стечак Г. Зарубіжний досвід професійної підготовки сімейних лікарів. - C. 273–278.
  37. Видатні українські вчені

  38. Іван Андрійович Зязюн. - C. 279–280.
  39. Наші автори. - C. 281–282.
2014
№ 4 (липень-серпень)


 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г. Філософія професійно-технічної освіти у Я-концепції академіка Неллі Ничкало. - C. 9-19.
  5. Литвин А. Методологія у проекції педагогічних досліджень. - C. 20-35.
  6. Онищенко В. Педагогіка як наука і мистецтво у контексті фундаментальних педагогічних теорій. - C. 36-56.
  7. Сікорський П. Дидактичні особливості навчання математики у ПТНЗ будівельного профілю. - C. 57-67.
  8. Михнюк М. Зміст функціональних компонентів професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю. - C. 68-78.
  9. Руденко Л. Обґрунтування дидактичних закономірностей формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 79-88.
  10. Зарічанська Н. Формування у майбутніх педагогів-філологів професійних умінь і навичок: компетентнісний підхід. - C. 89-94.
  11. Греб М. Діагностика навчальних досягнень майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення лексикології та фразеології сучасної української мови. - C. 95-104.
  12. Марлова А. Показники та рівні готовності до опрацювання іншомовної фахової літератури у студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 105-113.
  13. Філоненко М. Методологія адаптивно-динамічного навчання студентів-медиків, спрямованого на розвиток психологічних особистісних структур. - C. 114-125.
  14. Лазарева М. "Конвеєр” дипломованих спеціалістів і "макдональдизація” освітньої галузі. - C. 126-132.
  15. Ткаченко М. Формування компетентності в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 133-138.
  16. Психологія

  17. Парфанович І. Соціально-психологічні показники і прояви видів девіантної поведінки дівчат шкільного віку за критерієм місця проживання. - C. 139-147.
  18. Матійків І. Застосування моделі Р. Ділтса у процесі формування вмінь управляти емоціями у професійній діяльності майбутнього фахівця професій типу "людина – людина”. - C. 148-157.
  19. Вінтюк Ю. Психологічні бар’єри у професійному самовизначенні особистості та проблема здоров’я. - C. 158-165.
  20. Сліпчишин Л. Психолого-педагогічні засади розвитку творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 166-175.
  21. Дегтярьова Г. Психолого-педагогічні основи формування професійно-особистісних якостей майбутніх фахівців професій типу "людина – людина”. - C. 176-183.
  22. Коваль І. Теоретичні аспекти психологічної готовності майбутніх рятувальників до діяльності в екстремальних умовах. - C. 184-191.
  23. Наконечний Р., Копитко А., Мисак Н. Психолого-педагогічна підготовка магістрів у вищих навчальних закладах аграрного профілю. - C. 192-202.
  24. Проблеми виховання

  25. Будник О. Соціокультурне виховання майбутніх фахівців в умовах ПТНЗ. - C. 203-214.
  26. Колісник-Гуменюк Ю. Формування професійної етики майбутніх фахівців. - C. 215-222.
  27. Проблеми управління

  28. Майковська В. Послуги вищої освіти як предмет регіонального маркетингу й інструмент формування людського потенціалу. - C. 223-232.
  29. Наукове життя

  30. Вітаємо з ювілеєм!. - C. 233-234.
  31. Васянович Г., Вдович С. Львівському науково-практичному центру Інституту професійно-технічної освіти НАПН України – 20 років. - C. 235-242.
  32. Наші автори. - C. 243-245.
2014
№ 5 (вересень-жовтень)


 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Сікорський П. До проблеми формулювання понять "компетентність” і "компетенція”. - C. 7-15.
  5. Потапчук Т. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 16-22.
  6. Куліненко Л. Інноваційний потенціал практики у забезпеченні творчої спрямованості професійної діяльності майбутнього педагога. - C. 23-33.
  7. Оверко Н. Розвиток педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ кулінарного профілю: результати експерименту. - C. 34-50.
  8. Кравчук Г. Практичне навчання студентів у ВНЗ економічного профілю на базі автоматизованих інформаційних систем і технологій. - C. 51-58.
  9. Литвин В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності формування інформаційної культури майбутніх архітекторів у ВНЗ. - C. 59-69.
  10. Пігорна Т., Берест І. Деякі аспекти організації інформаційної безпеки учнів. - C. 70-78.
  11. Якімець Ю. Формування професійних умінь майбутніх техніків-механіків у процесі підготовки до дипломного проектування. - C. 79-87.
  12. Зошій І. Комунікативна компетентність майбутніх юристів як невід’ємна складова професійної юридичної діяльності. - C. 88-94.
  13. Психологія

  14. Вінтюк Ю. Поведінкова теорія конфліктів: підхід до створення й обґрунтування. - C. 95-105.
  15. Буран Н. Психологічні аспекти поведінки особистості в натовпі. - C. 106-118.
  16. Соціальна педагогіка і соціальна робота

  17. Мезенцева Л. Аналіз навчальної програми з підготовки соціальних педагогів до роботи з опікунською сім’єю. - C. 119-131.
  18. Куса А. Соціально-психологічні виміри художнього смаку студентів творчих спеціальностей. - C. 132-140.
  19. Проблеми виховання

  20. Солоненко А. Виховання праксеологічної культури студентів педагогічного університету (спеціальність "Фізична культура”) у процесі професійної підготовки. - C. 141-152.
  21. Зарубіжний досвід

  22. Подоляк З. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців лісогосподарської галузі у Віденському університеті природних ресурсів і прикладних наук. - C. 153-166.
  23. Проблеми управління

  24. Головешко Б. Лідерство як засіб легітимізації влади менеджера адміністративної діяльності. - C. 167-175.
  25. Канарова О. Системній підхід в управлінні сучасним дошкільним навчальним закладом. - C. 176-184.
  26. Історія професійної освіти

  27. Благова Т. Київське державне хореографічне училище у системі професійної освіти України: історико-педагогічний аспект. - C. 185-194.
  28. Якубовська М. Художня і наукова творчість професора Григорія Васяновича. - C. 195-202.
  29. Наукове життя

  30. Сікорський П. IV всеукраїнський педагогічний конгрес у Львові. - C. 203-212.
  31. Наші автори. - C. 213-214.
  32. Статті, опубліковані у журналі "Педагогіка і психологія професійної освіти” у 2014 році. - C. 215-220.
2014
№ 6 (листопад-грудень)


 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г. Професійні якості майбутніх кваліфікованих робітників сфери об-слуговування. - C. 9-16.
  5. Литвин А., Руденко Л. Науково-організаційні основи модернізації професійно-технічної (професійної) освіти України. - C. 17-30.
  6. Герлянд Т. Провідні принципи професійної спрямованості загальноосвітньої підготовки у сучасних ПТНЗ. - C. 31-38.
  7. Грицай Н. Професійний портрет сучасного вчителя біології. - C. 39-48.
  8. Авраменко О. Визначальні складові концептосфери технологій навчання майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 49-54.
  9. Шаполова В. Використання педагогічних технологій у формуванні корпоративної культури майбутніх менеджерів у вищій технічній школі. - C. 55-63.
  10. Шевчук С. Кейс-метод як засіб зростання майстерності педагога професійної школи. - C. 64-72.
  11. Міськова М. Розробка та застосування інноваційних інформаційних технологій у навчально-виробничому процесі. - C. 73-80.
  12. Ванівська О., Преснер Р. Формування іншомовної комунікативно-професійної компетентно-сті засобами інформаційних технологій у студентів вищої школи. - C. 81-89.
  13. Cавченко Р. Використання ігрових технологій у формуванні музично-педагогічної ком-петентності майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів. - C. 90-96.
  14. Проценко О. Життєва компетентність учнів центрів професійно-технічної осві-ти: структурний аналіз. - C. 97-105.
  15. Стечак Г. Шляхи вдосконалення педагогічної підготовки майбутніх сімейних лікарів до професійної діяльності. - C. 106-112.
  16. Психологія

  17. Помиткіна Л. Трансформація життєвої позиції студентської молоді як психологічна проблема. - C. 113-124.
  18. Шамлян К. Дослідження ролі вольових зусиль у життєдіяльності студентів. - C. 125-134.
  19. Соціальна педагогіка і соціальна робота

  20. Фаласеніді Т. Сутність поняття і зміст педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі. - C. 135-144.
  21. Савіцька В. Зміст і роль фахових дисциплін у контексті підготовки соціальних працівників до професійної діяльності. - C. 145-152.
  22. Проблеми виховання

  23. Стрілько В. Українське національно-патріотичне виховання в нормативно-правових актах України. - C. 153-165.
  24. Музалев О. Психолого-педагогічні засади формування професійної культури у процесі навчально-виховної діяльності. - C. 166-176.
  25. Зарубіжний досвід

  26. Пазюра Н. Психолого-педагогічні аспекти внутрішньофірмової підготовки виробничого персоналу. - C. 177-187.
  27. Робак В. Професійна підготовка соціальних робітників в Україні та Росії: порівняльний аспект. - C. 188-198.
  28. Історія професійної освіти

  29. Антонюк Г. Раціоналістичні тенденції у вітчизняних літературних пам’ятках ХІ ст. як джерело поширення ідей Просвітництва у вітчизняному освітньому просторі. - C. 199-210.
  30. Миколаєнко Н. Виникнення і розвиток дитячих освітніх видань. - C. 211-220.
  31. Проблеми управління

  32. Палькевич Ю. Підвищення економічної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів у ринкових умовах. - C. 221-227.
  33. Рукавішнікова О. Переорієнтація професій як новітня управлінська стратегія в багатопрофільному професійно-технічному навчальному закладі. - C. 228-235.
  34. Нечепорчук І. Підвищення мотивації до дослідницької діяльності як одна з педагогічних умов формування дослідницьких умінь майбутніх менеджерів. - C. 236-244.
  35. Благун Н. Соціально-функціональне управління як засіб соціалізації учнів за-гальноосвітніх навчальних закладів. - C. 245-254.
  36. Наші автори. - C. 255-257.
2014
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського