Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15641/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Сікорський П. Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу під час навчання математики у ПТНЗ. - C. 7-17.
  5. Онищенко В. Компетентнісний підхід у професійній освіті. - C. 18-27.
  6. Руденко Л. Експериментальна перевірка ефективності методики формування комунікативної культури фахівців сфери обслуговування у ПТНЗ. - C. 28-44.
  7. Тимошко Г. Організаційна культура як чинник ефективної взаємодії викладача і студента в організації навчального процесу у ВНЗ. - C. 45-56.
  8. Сачук Ю. Структурно-компонентний аналіз поняття "соціально-професійна мобільність майбутніх учителів інформатики". - C. 57-66.
  9. Малинович Л., Легензевич Г. Сучасні інтерактивні технології підготовки конкурентоспроможного випускника вищої школи. - C. 67-74.
  10. Субашкевич І. Медіапсихологічні технології у підготовці педагогів в умовах вищої освіти. - C. 75-82.
  11. Радзімовська О. Впровадження психолого-педагогічної технології розвитку професійної ідентичності як умова успішного професійного становлення учнів ПТНЗ. - C. 83-96.
  12. Кузан Г. Педагогічний досвід: використання рольових ігор у навчанні англійської мови майбутніх юристів. - C. 97-106.
  13. Щедролосєва К. Провідні принципи формування професійної майстерності магістра музичного мистецтва. - C. 107-117.
  14. Потапчук Т. Рівні сформованості у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання. - C. 118-126.
  15. Соціальна педагогіка і соціальна робота

  16. Будник О. Соціально-педагогічний дискурс професійної діяльності вчителя. - C. 127-135.
  17. Клос Л. До питання підготовки майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 136-154.
  18. Зарубіжний досвід

  19. Полуда В. Проблема професійної компетентності фахівця у психолого-педагогічних дослідженнях зарубіжних учених. - C. 155-164.
  20. Земліна Ю. Зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 165-176.
  21. Історія професійної освіти

  22. Васянович Г. Емпатійність як провідна цінність у духовній спадщині Митрополита Андрея Шептицького. - C. 177-188.
  23. Якубовська М. Культурологічна парадигма у науковій спадщині І. А. Зязюна. - C. 189-199.
  24. Вінтюк Ю. Доробок Ярослава Цурковського: проблема вивчення і визнання (з нагоди 110-ї річниці з дня його народження). - C. 200-209.
  25. Антонюк Г. Раціоналістичні тенденції у вітчизняних літературних пам’ятках ХІ ст. ("Ізборник князя Святослава 1073 р."). - C. 210-223.
  26. Кундій Ж. Історія дослідження проблеми вищої жіночої медичної освіти. - C. 224-234.
  27. Наші автори. - C. 235-236.
2015
№ 1-2


 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Васянович Г. Підготовка кваліфікованих робітників в умовах техніко-технологічних змін. - C. 7-17.
  5. Вдович С. Роль гуманітарної підготовки у формуванні професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 18-36.
  6. Бахмат Н. Проблеми модернізації педагогічної підготовки вчителів початкової школи. - C. 37-47.
  7. Корнят В. Педагогічна технологія формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів. - C. 48-57.
  8. Дяченко-Богун М. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. - C. 58-66.
  9. Кононец Н. Формування самостійності студентів аграрних коледжів у рамках дисциплін комп’ютерного циклу при ресурсно-орієнтованому на-вчанні. - C. 67-74.
  10. Якубовська М. Архетип формування культурологічного світогляду студентів технічних навчальних закладів (на прикладі творчого доробку Миколи Зимомрі). - C. 75-83.
  11. Бабій І. Текстоцентричні технології у професійномовленнєвій підготовці фахівців сфери обслуговування. - C. 84-94.
  12. Лазоренко Л. Веб-квест як спосіб навчання монологічного академічного мовлення майбутніх математиків. - C. 95-106.
  13. Психологія

  14. Гріньова О. Рефлексія як механізм професійного самопроектування особистості юнацького віку в умовах фахової підготовки. - C. 107-115.
  15. Гуменюк Н. Модель розвитку особистісної готовності майбутніх фахівців нафтогазового профілю до професійної діяльності в навчально-виховному процесі. - C. 116-122.
  16. Соціальна педагогіка і соціальна робота

  17. Сурмяк Ю., Кудрик Л. Соцiaльно-психологiчнa допомогa учaсникaм бойових дiй у подолaннi посттрaвмaтичного стрeсового розлaду. - C. 123-134.
  18. Проблеми управління

  19. Маковська О. Освітній аудит: теоретико-методологічний аспект. - C. 135-142.
  20. Сергієнко А. Формування компетентності директора в сучасних умовах розвитку професійно-технічного навчального закладу. - C. 143-148.
  21. Історія професійної освіти

  22. Шарошкіна Н. Ідеї та теоретичні положення просвітництва О. Пругавіна. - C. 149-157.
  23. Вінтюк Ю. Наукова спадщина Степана Балея і сьогодення (з нагоди 130 річниці з дня народження). - C. 158-169.
  24. Скляренко І. Форми і методи навчання майбутніх залізничників у 20-60-ті роки ХХ ст. . - C. 170-180.
  25. Наші автори. - C. 181-182.
2015
№ 3

 
Педагогіка і психологія професійної освіти
: наук.-метод. журн..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика, методика і технології навчання

  4. Якубовська М. Аксіологічні засади педагогічних інновацій сучасної освіти (на основі досліджень В. Г. Кременя). - C. 7-18.
  5. Сиверин Ю. Методологічні основи діагностики сформованості професійної компетентності фахівців сфери зв’язку. - C. 19-25.
  6. Кравець Р. Практична реалізація специфічних принципів полікультурної освіти майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях з іноземної мови. - C. 26-38.
  7. Лазоренко Л. Добір мовно-мовленнєвого матеріалу й Інтернет-сайтів для навчання монологічного академічного мовлення майбутніх математиків із використанням технології Веб-квест. - C. 39-51.
  8. Плахтина О., Вдович С. Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх кравців-закрійників. - C. 52-62.
  9. Ненастіна Т. Загальні методи викладання хімії в технічному ВНЗ. - C. 63-68.
  10. Наливайко О. Контекстне навчання як засіб формування професійної культури майбутніх лікарів. - C. 69-76.
  11. Психологія

  12. Субашкевич І. Модифікація методики О. Фанталової "Рівень співвідношення "цінності" і "доступності" в різних життєвих сферах". - C. 77-86.
  13. Глубока І. Особливості розвитку показників асертивної поведінки за результатами констатувального етапу дослідження. - C. 87-94.
  14. Сурсаєва І. Психологічні засади формування професійного мислення майбутнього фельдшера: категоріальний аналіз. - C. 95-102.
  15. Соціальна педагогіка і соціальна робота

  16. Земба Б. А. Шляхи вдосконалення соціально-педагогічної роботи з дітьми із маргінальних сімей. - C. 103-113.
  17. Вінтюк Ю. Соціальна неповносправність: сутність, прояви і наслідки поширення. - C. 114-126.
  18. Проблеми виховання

  19. Роззавко А. Роль національно-патріотичного виховання у формуванні духовно-морального світогляду сучасної молоді. - C. 127-136.
  20. Історія професійної освіти

  21. Васянович Г. Я-концепція науково-культурологічної творчості академіка Георгія Філіпчука. - C. 137-147.
  22. Благова Т. Формування теоретичних основ хореографічної освіти в контексті танцювальної культури античності. - C. 148-159.
  23. Зельман Л. Розвиток системи професійно-технічної освіти України у 1969 – 1990 рр.. - C. 160-172.
  24. Наші автори. - C. 173-174.
  25. Статті, опубліковані у журналі "Педагогіка і психологія професійної освіти” у 2015 році. - C. 175-177.
2015
№ 4-5 (липень-жовтень)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського