Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кобильченко В. Психіка та її розвиток у психологічних законах та закономірностях. - C. 7-14.
  4. Кульбіда С. Формування жестомовної комунікативної компетенції – від розуміння до застосування. - C. 15-29.
  5. Омельченко І. Ставлення родини до феномену улюбленої іграшки у дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 30-37.
  6. Дегтяренко Т., Павлова Н. Нейрологопедичний підхід у діагностиці та корекції тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку. - C. 38-46.
  7. Ласточкіна О. Діагностика зв’язного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами пізнавальних завдань. - C. 47-53.
  8. Єжова Т. Використання комунікативних вправ у процесі засвоєння соціального досвіду спілкування дітей із порушеннями слуху в умовах дозвілля (на матеріалі дисципліни "Українська жестова мова", 6 клас). - C. 54-61.
  9. Пригода З. Корекція дизорфографічних помилок в учнів із тяжкими порушеннями мовлення (5 - 6 класи). - C. 62-73.
  10. Корець А. Профілактика і корекція адиктивної поведінки підлітків та молоді з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 74-79.
  11. Кравець Н. Внесок І. Г. Єременка в удосконалення методики літературного читання для розумово відсталих учнів. - C. 80-87.
  12. Браславська-Хак М. Рання підтримка розвитку дитини (опис та аналіз індивідуального випадку). - C. 88-93.
2016
№ 1 (77)

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сак Т. Програма "Корекція розвитку" та її реалізація у навчанні школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 7-13.
  4. Адамюк Н. Методика проведення уроків з української жестової мови на прикладі теми "Портрет людини" (5 клас). - C. 14-25.
  5. Вовченко О. Особливості використання музично-ритмічних занять як засобу корекції психофізичного розвитку дітей із порушеннями слуху. - C. 26-33.
  6. Чеботарьова О. Методичні основи трудового навчання розумово відсталих школярів із дитячим церебральним паралічем. - C. 34-43.
  7. Луценко І. Організаційні та нормативно-правові аспекти запровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах. - C. 44-49.
  8. Федоренко О. Теоретико-методичні основи педагогічного супроводу молодших школярів зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчання. - C. 50-58.
  9. Базилевська О. Формування громадянської культури та національної свідомостів учнів з особливими освітніми потребами шляхом упровадження петриківського розпису. - C. 59-66.
  10. Варшамова Д. Роль системи допомоги у розвитку самостійності старших дошкільників зі зниженим слухом у процесі пізнавально-пошукової діяльності. - C. 67-75.
  11. Супрун Г. Особливості вивчення міжособистісних стосунків дошкільників із розладами аутистичного спектра. - C. 76-82.
  12. Бурдейна О. Формування складової будови слова у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення. - C. 83-93.
2016
№ 2 (78)

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Колупаєва А., Таранченко О. Освіта дітей з особливими потребами за часів незалежності України: етапність у стратегічному вимірі. - C. 7-18.
  4. Малишевська І. Інклюзивне освітнє середовище: генеза поняття. - C. 19-26.
  5. Кобильченко В. Концепція психологічного супроводу дошкільників із порушеннями зору. - C. 27-35.
  6. Прохоренко Л. Діагностика саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 36-43.
  7. Мартиненко І. Типологія комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення первинного генезу. - C. 44-52.
  8. Замша А., Федоренко О. Педагогічні аспекти навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. - C. 53-61.
  9. Дубовик О. Соціально-психологічний тренінг у становленніпрофесійно орієнтованих особистісних якостей майбутнього спеціального психолога. - C. 62-70.
  10. Мельніченко Т. Технологія визначення механізмів фонологічних помилок в учнів 5 – 6 класів із тяжкими мовленнєвими розладами. - C. 71-78.
  11. Тищенко Л. Методичні рекомендації щодо формування навичок самообслуговування у дошкільників із помірною розумовою відсталістю. - C. 79-85.
  12. Braslawska-Hague M. Eeg biofeedback as a method of supporting the process of treatment of a child with dyslexia. - C. 86-94.
2016
№ 3 (79)

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Луценко І. Актуальні питання організації діяльності ассистента вчителя в інклюзивному класі. - C. 7-13.
  4. Кобильченко В. Інтегративна парадигма як теоретико-методологічний орієнтир сучасної спеціальної психології. - C. 14-23.
  5. Скрипник Т. Сенсорна інтеграція як підґрунтя цілісного розвитку дітей з аутизмом. - C. 24-31.
  6. Пахомова Н. Діагностико-корекційний консалтинг у структурі інтегративної підготовки корекційного педагога. - C. 32-40.
  7. Омельченко І. Програма "Розвиток мовлення" для дітей із затримкою психічного розвитку: концептуальне підґрунтя та алгоритми реалізації. - C. 41-51.
  8. Довгопола К. Рельєфне малювання як шлях до інтеграції у візуальну культуру для незрячих дітей. - C. 52-58.
  9. Баташева Н. Особливості формування емоційної сфери соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 59-66.
  10. Дробот О. Роль і місце спілкування в системі навчально-виховної діяльності дошкільних закладів компенсуючого типу. - C. 67-75.
  11. Хворова Г. Адаптація методики незавершених ситуацій для діагностики і формування компетентності батьків дітей із полісистемними порушеннями розвитку. - C. 76-86.
  12. Таранченко О. Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні. - C. 87-96.
2016
№ 4 (80)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського