Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16855/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Новий Колегiум
: наук. інформ. журн..- Харків
Novìj kolegìum

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабайлов В. К., Васильковская О. Д. Методология высшего образования: на пути к новой парадигме. - C. 3-7.
  4. Лисачук Л. В., Семянникова Н. О. Становление гуманистического образования. - C. 8-11.
  5. Русакова В. П. Турнир как одна из форм развития одаренной молодежи в НУА. - C. 11-12.
  6. Упатова І. І. Педагогічний кабінет як ланка в системі методичної роботи з молодими вчителями в 50-ті роки ХХ століття. - C. 13-16.
  7. Калашник Л. С. Перспективи розвитку системи соціального піклування про дітей-сиріт в КНР в ХХІ ст.. - C. 17-23.
  8. Євсюков О. Б. Формування освітньої компетентності. - C. 24-27.
  9. Лозовой А. П., Караулов Е. В., Обозный А. К. Уравнивание женских и мужских спортивных результатов в тяжелой атлетике. - C. 28-35.
  10. Лалазарова Н. О., Афанасьева О. В. Методические особенности диагностирования успешности обучения студентов в техническом вузе. - C. 36-40.
  11. Бондаренко М. А. Розробка класу "Студент" об’єктно орієнтованого простору для підсистеми моніторингу якості знань за кредитно-модульною системою навчання. - C. 41-46.
  12. Кравец Н. С. Проблемы выбора решений cloud compuning для реализации образовательных проектов. - C. 47-51.
  13. Пономаренко Л. Н. Формирование речевых механизмов при обучении чтению на иностранном языке на начальном этапе. - C. 52-54.
  14. Помазан А. Г., Кірко Г. І. Динаміка розвитку фізичних якостей студентів Харківського інституту банківської справи УБС НБУ. - C. 55-60.
  15. Ганіна Л. А. Соціально-історичні передумови становлення української системи професійної освіти в місцях позбавлення волі. - C. 61-65.
  16. Гаєвська В. Р., Шур В. А., Кабиш Г. С. Використання логістики при виробництві і постачанні населенню якісної нефасованої питної води з підземних джерел. - C. 66-69.
  17. Зимогляд Н. О. Декларативна модель змісту інформаційного елемента "дефекти фігури" дисципліни "Проектування швейних вировбів". - C. 70-75.
  18. Єсіпова О. М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. - C. 76-79.
  19. Двожецкі Я. К. Підготовка працівників польської поліції до діяльності під час масових заходів. - C. 80-84.
  20. Московкин В. М. Дореволюционный Харьков: улица Губернаторская и люди, с ней связанные. - C. 85-92.
  21. Дербилова Е. А. "Окрыления" Марины Цветаевой. - C. 93-96.
  22. Анотації. - C. 97-102.
2013
№ 1 (70)

 
Новий Колегiум
: наук. інформ. журн..- Харків
Novìj kolegìum

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Прокопенко І. Ф. Управління розвитком вищого навчального закладу. - C. 3-9.
  4. Денисенко І. І. Освіта & сучасне суспільство: проблеми концептуального осмислення. - C. 10-14.
  5. Култаєва М. І. Філософсько-освітній полілог, або паралелі, що пересікаються: Г.С. Сковорода, Г.Г. Ващенко, А.С. Макаренко. - C. 15-20.
  6. Гриньова В. Г. Педагогічна культура викладача вищого навчального закладу. - C. 21-24.
  7. Подберезський М. К. Актуальність правового виховання майбутнього вчителя. - C. 25-28.
  8. Штефан Л. В., Скавронська О. К. Зміст діяльності соціально-педагогічних кадрів з неповнолітніми правопорушниками в Україні (історичний аспект). - C. 29-34.
  9. Васильєва М. С. Особливості професійної поведінки педагога в ситуації ризику. - C. 35-43.
  10. Бойчук Ю. Д. Теоретико-методичні аспекти формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя. - C. 44-49.
  11. Степаненко І. В. Філософія життєтворчості і філософія щастя Сковороди: абриси ідейної спільності. - C. 50-55.
  12. Бережна С. М. Людинотворчий потенціал історичної компаративістики. - C. 56-60.
  13. Ушмарова В. Ф. Проблема понятійної тріади "компетентність — компетенція — готовність". - C. 61-66.
  14. Паньок Т. Д. Окремі нотатки до з’ясування поняття "художня освіта". - C. 67-69.
  15. Радіонова Н. І. Філософська комунікація на Слобожанщині ХІХ століття. - C. 70-74.
  16. Друганова О. Л. Особливості розвитку приватної ініціативи в освіті України на початку ХХ століття. - C. 75-80.
  17. Золотухіна С. В. Проблема виховуючого навчання в період українського відродження (XVI–XVII ст.). - C. 81-86.
  18. Зеленська Л. С. Внесок учених Слобожанщини кінця ХІХ — початку ХХ століття в розробку питання змісту шкільної освіти. - C. 87-93.
  19. Ворожбіт В. О. Духовно-моральне виховання дитини у спадщині представників релігійно-педагогічного напряму педагогіки другої половини ХІХ — початку ХХ століття. - C. 94-101.
  20. Анотації. - C. 102-108.
2013
№ 2 (71)

 
Новий Колегiум
: наук. інформ. журн..- Харків
Novìj kolegìum

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Чередник Д. Л. Новые ценностные ориентации украинского образования: фундаментализация общенаучной подготовки будущих инженеров. - C. 3-6.
  4. Марковский В. С., Сорокина И. Р., Омельченко О. С., Фельдман Д. А., Мирошниченко М. М., Плитень О. Г. Нравственность как важное качество профессионализма врача. - C. 7-11.
  5. Даньшева С. О. Система формування професійної мобільності майбутнього інженера. - C. 12-17.
  6. Євсюков О. Б. Основні засади формування проектувальних вмінь у майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 18-20.
  7. Мельник Ю. Ф. Щодо ідеї створення здорового освітнього середовища. - C. 21-25.
  8. Гончаренко О. М. Використання сучасного педагогічного інструментарію в професійній освіті державних службовців: французський досвід та українські перспективи. - C. 26-30.
  9. Дубініна О. П. Програмна інженерія: суть та особливості в контексті математичної підготовки. - C. 31-36.
  10. Ковтун И. И. О проблемности при изложении курса высшей математики. - C. 37-42.
  11. Губарєва О. В. Психологічні особливості формування особи професіонала в системі безперервної освіти. - C. 43-46.
  12. Полюхович Н. Д. Міжпредметні зв’язки у фаховій підготовці майбутніх вчителів основ економіки при вивченні технологій візуального програмування в Excel. - C. 47-53.
  13. Стадник О. С. Засоби навчання як один з компонентів педагогічної системи. - C. 54-57.
  14. Єсіпова О. Р. Теоретичні основи формування критичного мислення. - C. 58-61.
  15. Осова О. В. Проблема виховуючого навчання у період Київської Русі (історіографічний нарис). - C. 62-66.
  16. Крюков О. Б. Метрологія та інформаційно-вимірювальні технології.
  17. Анотації. - C. 69-74.
2013
№ 3 (72)

 
Новий Колегiум
: наук. інформ. журн..- Харків
Novìj kolegìum

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пазиніч С. М., Пономарьов О. В. Легенда української педагогіки. - C. 3-8.
  4. Климчук Ю. Е., Лагоша К. И. Некоторые аспекты преодоления коррупции в высших учебных заведениях Украины. - C. 9-12.
  5. Омеляненко І. І. Ядерна енергетика як альтернатива джерелам енергії, що працюють за рахунок спалювання вугілля, нафти і газу. - C. 13-17.
  6. Даньшева C. О. Наукове обґрунтування структури навчально-методичного комплексу навчального курсу "Професійна мобільність як основа майбутньої кар’єри". - C. 18-22.
  7. Крюков А. Б., Терешков В. В. "Метрология и информационно-измерительные технологии": совершенствование подготовки студентов. - C. 23-26.
  8. Аршава Е. А., Щелкунова Л. Р., Посылаева Р. Д., Гуту Н. Є. Применение математического моделирования в разработке системы управления качеством образования. - C. 27-31.
  9. Мацокин Д. С., Пахомова И. Н. Проведение модульного контроля в тестовой форме по спецкурсу "Дислокационная теория прочности и пластичности". - C. 32-36.
  10. Бєляєв С. П. Теоретична складова технологічної підготовки вчителя. - C. 37-42.
  11. Телегіна С. С. Умови ефективного формування готовності до інноваційної діяльності майбутнього викладача вищої школи. - C. 43-45.
  12. Котляр О. Б. Дидактичні засади навчання композиції студентів художньо-графічних відділень вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 46-49.
  13. Азаркина М. А. Уроки живописи на пленере. - C. 50-52.
  14. Ігнатьєва А. В. Використання педагогічних ідей Я.П. Ряппо в сучасній освіті. - C. 53-57.
  15. Чжан Ц. Я. Особливості системи родинного та шкільного естетичного виховання в сучасній КНР. - C. 58-61.
  16. Іноземцев В. І. Громадянське виховання молоді у педагогічній спадщині М.І. Пирогова та його актуальність на сучасному етапі. - C. 62-66.
  17. Білецька С. С. Еволюція уявлень про дитинство у період Нового часу (західна цивілізація). - C. 67-72.
  18. Анотації. - C. 73-78.
2013
№ 4 (73)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського