Пошуковий запит: (<.>I=Ж16855/2023$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| Новий Колегiум : наук. інформ. журн..- Харків Novìj kolegìum- Титул.
- Зміст.
УкраІнська освіта на шляху ЄвроінтеграціІ
- Бойчук Ю., Рибалко Л. Розвиток євроінтеграційних процесів у вищій педагогічній школі: освітні орієнтири. - C. 3-7.
- Постригач Н. Реформування змісту професійної підготовки вчителя в умовах європейської інтеграції. - C. 8-14.
- Кравець В., Кікінежді О., Василькевич Я. Формування ґендерно справедливого середовища у закладах освіти України: євроінтеграційний контекст. - C. 15-23.
- Стрілкова Т. Технічна та фізико-математична освіта України на шляху євроінтеграції. - C. 24-37.
- Пономарьов О., Черемський М. Українська освіта в контексті європейського освітнього простору. - C. 38-45.
- Зосімова О., Князь Г. Григорій Сковорода в англомовних студіях та перекладах. - C. 46-52.
- Чередниченко О., Трубавіна І. Європейські цінності як основа національної згуртованості, курсу України на євроінтеграцію та укріплення основ національної безпеки через освіту. - C. 53-58.
Організація та управління
- Ненастіна Т., Бережна К., Бугаєвський С. Робота куратора під час адаптаційного періоду студентів в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті. - C. 59-64.
- Пілевич О. Мотиваційна готовність викладачів фахового коледжу до інноваційної діяльності. - C. 65-70.
- Кірвас В. Інформаційно-комунікаційні технології в навчанні осіб із вадами зору в епоху цифровізації освіти. - C. 71-78.
- Коваленко В., Міщенко О. Процедура визнання результатів неформальної та інформальної освіти в підготовці бакалаврів та магістрів спеціальності 016 "Cпеціальна освіта" (на основі аналізу досвіду країн ЄС). - C. 79-85.
- Олійник О., Солошенко О. Громадянська освіта як фундамент багатовекторності освітнього процесу в межах Болонської системи. - C. 86-92.
- Бакай С. Деякі аспекти вікових особливостей сенсорно-пізнавального розвитку дитини під час підготовки майбутніх вихователів. - C. 93-97.
- Жиленко Т., Мартинова Н., Котух Є. Методичні рішення для підвищення результативності вивчення математичних дисциплін студентами спеціальностей "Кібербезпека та комп’ютерні науки". - C. 98-104.
- Ворожбіт-Горбатюк В., Собченко Т., Козиренко С. Теорія ортобіозу Іллі Мечникова:потенціал євроінтеграції національної освіти. - C. 105-109.
- Соколова А., Іцзя Л. Актуалізація проблеми формування художньо-образного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 110-117.
- Доценко С., Чжен В. Імерсивні технології: симбіоз цифрових технологій та мистецтва. - C. 118-124.
- Бойчук Ю., Бережна С. Під знаком Григорія Сковороди. - C. 125-130.
- Астахова К. До студентських розвідок з питань євроінтеграції в освіті. - C. 131.
- Якуніна А. Ключові моделі класичного європейського університету та їхній вплив на розвиток вітчизняної вищої школи: історія питання. - C. 132-134.
- Пальваль А. Євроінтеграція в освіті: історія розвитку після Другої світової війни. - C. 135-138.
- До уваги науковців: "Генеалогічний конкурс "Історія моєї сім’ї": аналіз соціокультурнихможливостей : моногр. Харків : Вид-во НУА. 130 с.. - C. . Available at: https://goo.su/p12T.
- Анотації. - C. 141-154.
| 2023 | | № 1-2 (110)
|
|
| Новий Колегiум : наук. інформ. журн..- Харків Novìj kolegìum- Титул.
- Зміст.
Освіта та суспільство
Привабливість навчального закладу: складові та тренди: XXІ Міжнародна науково-практична конференція, 10 лютого 2023 року, Харків, Харківський гуманітарний університет “Народна українська академія”
- Бакіров В. Привабливість університету: учора, сьогодні, завтра (роздуми метра). - C. 3-8.
- Астахова К. Інституціональне забезпечення розвитку освітніх структур в умовах зростаючої невизначеності. - C. 8-11.
- Посохов С. Історія університету як бренд: критичні нотатки. - C. 12-15.
- Іванова О. Наукова діяльність як фундаментальний чинник побудови іміджу навчального закладу. - C. 15-17.
Організація та управління
- Северин Н., Северин В. Дистанційна освіта в Україні в умовах воєнного стану. - C. 18-23.
- Бойчук Ю., Козлов А., Науменко Н., Дрожик Л. Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до збереження і зміцнення фізичного здоров’я учнів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання. - C. 24-31.
- Пономарьова Н., Гуліч О. Виховна робота в закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 32-38.
- Собченко Т., Кін О., Ворожбіт-Горбатюк В. Створення безпечного освітнього середовища у закладах освіти в умовах воєнного стану. - C. 39-42.
- Рябокінь М., Котух Є., Гордей О., Новицька О., Мельничук Г. Дистанційне навчання з використання програмного забезпечення в управлінні місцевими бюджетами. - C. 43-48.
- Садковий В., Хмиров І. Основні механізми державного управління щодо актуальності розвитку дистанційного навчання у сфері підготовки майбутніх рятувальників України під час воєнного стану. - C. 49-54.
- Бережна С., Коробкіна О. Цифровізація наукової бібліотеки ЗВО: сучасний стан та перспективи. - C. 55-59.
- Мкртічян О. Фізичний стан здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 60-64.
- Чередніченко А. Засоби впливу на працездатність здобувачів вищої освіти на заняттях з фізичного виховання. - C. 65-69.
- Гусленко І. Бренд-стратегії як чинник формування іміджу північноамериканських університетів. - C. 70-73.
Методологія освіти
- Бойчук Ю., Боярська-Хоменко А., Рибалко Л. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах упровадження технологій дистанційного навчання. - C. 74-81.
- Постригач Н. Особливості підготовки магістрів дистанційної освіти у Туреччині. - C. 82-87.
- Пономарьова Н., Сидоренко О., Грановська Т., Борисенко К. Лабораторні роботи з фізики та хімії у підготовці майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання. - C. 88-93.
- Олійник О., Солошенко О. Інтерактивний метод викладання галузевого права в умовах дистанційної освіти. - C. 94-100.
- Гончарова О. Особливості оцінювання знань здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання (на прикладі історичних дисциплін). - C. 101-106.
- Доценко С., Чжан І. Мультимедійні технології в музичному вихованні дітей дошкільного віку. - C. 107-113.
Літопис
- Пономарьов О., Черемський М. З опорою на творчість. - C. 114-123.
- Мокроменко О. Аналіз нормативної бази елементарної освіти та визначення міри громадсько-приватної та державної ініціативи у створенні мережі елементарних шкіл у Великій Британії (друга третина ХІХ ст.). - C. 124-128.
Інформація
- Бєльчикова Л. Вперше в Україні! Вперше в Харкові! Унікальний гість ХГУ "НУА”!. - C. 129-130.
- Анотації. - C. 131-144.
| 2023 | | № 3 (111)
|
|
| Новий Колегiум : наук. інформ. журн..- Харків Novìj kolegìum- Титул.
- Зміст.
Реформування освіти в Україні
- Пономарьов О., Черемський М. Людяна педагогіка Григорія Ващенка. - C. 3-16.
- Тодріна І., Євсєєв С. Інвестиційна складова формування модерної структури економіки України у післявоєнний період. - C. 17-22.
- Рязанцев О. Освітній процес — конвеєр чи штучне виробництво?. - C. 23-27.
- Олійник О., Солошенко О. "Необхідні" порушення демократії при режимі воєнного стану в Україні. - C. 28-34.
- Тесленко В. Інноваційні технології у ландшафтному дизайні: збереження навколишнього середовища та створення комфортного простору у післявоенний час. - C. 35-40.
Організація та управління
- Башкір О., Зеленська Л. Дотримання принципу природовідповідності за Г.С. Сковородою під час організації командної взаємодії здобувачів освіти. - C. 41-46.
- Майстрюк І., Пономарьова Н. Використання інтернет-ресурсів у самоосвіті школярів в умовах дистанційного навчання. - C. 47-53.
- Гончарова О. Дистанційний навчальний курс як засіб інформаційно-методичної підтримки самостійної роботи здобувачів вищої освіти під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу. - C. 54-59.
- Собченко Т., Федоренко В. Трансформація класичного навчального процесу: ефективні стратегії та інструменти для проведення дистанційних уроків. - C. 60-65.
- Печерцев О., Благовестова О. Використання цифрових інструментів Google при організації дистанційного навчання здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану. - C. 66-70.
- Кучма О., Котух Є. Державний аудит: кваліфікаційні вимоги та орієнтири майбутнього фахівця. - C. 71-77.
- Сіняєва О., Крекот М., Сичова Т., Сичов А. Теорія рішення винахідницьких завдань і її застосування в закладах вищої освіти. - C. 78-82.
- Пантелеймонова Т. Формування базових професійних компетентностей здобувачів вищої освіти як педагогічна проблема. - C. 83-87.
- Даньшева С., Зайончковський Ю., Череднік Д., Череднік А., Тітов А. Особливості дистанційного навчання у закладі вищої освіти: на прикладі вивчення дисципліни "Фізика". - C. 88-92.
- Борюшкіна О., Бондар Н. Методологічні перспективи використання концепції суспільства ризику Ульріха Бека для підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Соціологія". - C. 93-97.
- Бакай С. "Азбука пізнання" основ образотворчого мистецтва як важливий аспект виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського (до 105-ї річниці від дня народження). - C. 98-103.
- Анотації. - C. 104-116.
| 2023 | | № 4 (112)
|
|