Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2017$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
- Арканія Р. Удосконалення спортивної підготовленості юних таеквондистів і покращення результатів їх змагальної діяльності. - C. 6-10.
- Бойко И. Развитие волонтерства в современном олимпийском спорте. - C. 11-15.
- Горбонос-Андронова О. Особливості змагальної діяльності спортсменів, які займаються водним туризмом. - C. 16-21.
- Долбишева Н. Автономія системи спортивних заходів у не олімпійському спорті. - C. 22-30.
- Дорофєєва О., Яримбаш К. Обґрунтування методики вдосконалення швидкісно-силових якостей плавців, які спеціалізуються на дистанціях 100 м та 200 м батерфляєм. - C. 31-36.
- Дорошенко Е., Кокарева С., Кокарев Б. Деякі питання організації занять із загальної та спеціальної фізичної підготовки студентської команди з міні-футболу. - C. 37-41.
- Костюкевич В. Особенности построения тренировочного процесса высококвалифицированных хоккеистов на траве в третьем цикле годичной подготовки. - C. 42-48.
- Кощеев А. Проблемы отбора, управления и комплектации сборных команд по тхэквондо. - C. 49-53.
- Майкова Т., Филатова М. Научно доказанные эффекты марафонского бега на организм человека. - C. 54-58.
- Makieshyna Y. The "goodness" concept in conceptual field of the philosophy of sport (to research the problem). - C. 59-62.
- Павлюк І. Гольф у програмі ігор олімпіад. - C. 63-66.
- Пасько В., Мартиросян А., Муха В. Історичні аспекти розвитку регбіліг в Україні. - C. 67-70.
- Пікінер О. Деякі аспекти взаємозв'язку між рівнем фізичної підготовленості, функціональним станом серцево-судинної та дихальної систем і властивостями нервової системи слабочуючих баскетболістів. - C. 71-74.
- Русанова О., Жань С. Характеристика координационных способностей спортсменов различных тренировочных групп детско-юношеской спортивной школы, специализирующихся в академической гребле. - C. 75-80.
- Свекла С. Направленность силовой подготовки юных бегунов на средние дистанции. - C. 81-84.
- Скрипченко І., Мелешко В. Особливості ергогенної дієтетики в системі підготовки кваліфікованих спортсменів у вітрильному спорті в змагальному періоді. - C. 85-90.
- Соловей О. Оцінка змагальної діяльності гандболістів на олімпійському турнірі в Ріо-де-Жанейро – 2016. - C. 91-94.
- Timus M., Braniste G., Girlea N. Some aspects regarding possessing and educating written professional communication skills among students of physical education and sport departments. - C. 95-99.
- Шевяков О., Гарець Н., Алфьоров О., Cлавська Я. Особливості переживання суб'єктивної самотності спортсменами-паралімпійцями, які спеціалізуються у пауерліфтингу. - C. 100-104.
- Шинкарук О., Мітова О. Система контролю підготовки початківців у командних спортивних іграх: проблемні питання та сучасні підходи. - C. 105-112.
- Борисова Ю., Шкарупіло П. Вплив занять капоейрою на фізичну підготовленість і соматичне здоров'я дітей 15-16 років. - C. 113-117.
- Галандзовський С. Удосконалення функціональної підготовленості студентів транспортного коледжу біговими навантаженнями у змішаному режимі енергозабезпечення. - C. 118-122.
- Гонтарук О. Інституційні відносини партнерства держави і приватного сектора у сфері фізичної культури і спорту та їх взаємодія в умовах ринку. - C. 123-128.
- Городецький О. Сімейні цінності студентської молоді, яка займається фізичною культурою і спортом. - C. 129-133.
- Іванишин Ю., Іванишин І., Ковальчук Л. Стан фізичної підготовленості підлітків, які займаються різними видами рухової активності. - C. 134-140.
- Кашуба В., Юрченко О., Хабінець Т. Використання біомеханічних та інформаційних технологій в процесі адаптивного фізичного виховання школярів. - C. 141-151.
- Килимистий М. Мотивація до занять фізичним вихованням чоловіків другого періоду зрілого віку. - C. 152-155.
- Кириченко Т. Тренажери в системі силового тренування студентів ВНЗ. - C. 156-159.
- Косівська С. Вплив засобів лижної підготовки на рівень фізичної підготовленості студентів ІІ курсу факультету фізичного виховання в ході практичних занять дисципліни "Теорія і методика викладання лижного спорту". - C. 160-164.
- Кошелева Е. Сравнительный анализ эффективности различных подходов к организации теоретической подготовки студентов в системе физического воспитания. - C. 165-170.
- Кравченко A. Формування культуромовної особистості майбутнього фахівця в галузі фізичної культури та спорту. - C. 171-175.
- Круцевич Т., Марченко О. Особенности влияния занятий спортом на формирование гендерных характеристик юношей и девушек. - C. 176-183.
- Круцевич Т., Трачук С. Нормативні основи сучасної системи фізичного виховання різних груп населення України. - C. 184-188.
- Мазний Д. Організація фізичного виховання у вищих навчальних закладах сполучених штатів Америки. - C. 189-192.
- Михайленко Ю., Решетилова В., Ковров Я. Стан здоров'я і рухової активності дітей молодшого шкільного віку. - C. 193-196.
- Москаленко Н., Єлісєєва Д. Вплив самостійних занять фізичним вихованням на фізичний стан старшокласників. - C. 197-202.
- Москаленко Н., Демідова О. Спортивні танці для дітей: інноваційні підходи. - C. 203-208.
- Пангелова Н., Красов О. Авторські школи і концепції фізичного виховання дітей дошкільного віку у новий час (середина ХVІІ – початок ХХ ст.). - C. 209-214.
- Пангелова Н., Власова С. Зарубіжний досвід організації фізичного виховання в загальноосвітніх школах. - C. 215-221.
- Пасічник В., Пітин М. Класифікації народних ігор у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. - C. 222-226.
- Степанова І. Умови реалізації психотехнічних ігор в процесі фізичного виховання студентів-гірників для їх готовності до професійної діяльності. - C. 227-230.
- Табінська С. Моніторинг психологічних, фізичних і соціальних якостей у здобувачів ступеня вищої освіти "магістр" фізичної культури і спорту. - C. 231-235.
- Тимочко-Волошин Р., Трач В., Петришин Ю., Мандюк А. Можливості удосконалення фізичного виховання сільських школярів спеціальних медичних груп 5-9 класів із суглобовими проявами дисплазії сполучної тканини. - C. 236-240.
- Трачук С., Семененко В., Білецька В. Характеристика серцево-судинної системи молодших школярів як індикатора функціонального стану організму. - C. 241-244.
- Чернігівська С. Проблема інклюзивної освіти студентів-інвалідів (у контексті їх реабілітації). - C. 245-249.
- Чуйко О. Аналіз показників функціонального стану студентів 17-19 років. - C. 251-254.
- Шевяков О., Славська Я., Алфьоров О. Виховання сучасних школярів засобами народної фізичної культури. - C. 255-259.
- Шиян О., Бакурідзе-Маніна В. Дослідження анамнезу життя студентів медичного вузу із гіпермобільністю суглобів. - C. 260-264.
- Афанасьєв С., Афанасьєва О. Фактори ризику та клінічні детермінанти сколіотичної постави у дітей. - C. 265-269.
- Кашуба В., Жарова І. Фізична реабілітація хворих із вертеброгенною патологією з урахуванням змін у стані склепіння стопи. - C. 270-278.
- Клапчук В. Вплив вправ хатха-йоги на функціональний стан жінок з нейроциркуляторною дистонією при реабілітаційних заняттях в умовах профілакторію. - C. 279-283.
- Луковська О. Питання розвитку української медико-біологічної термінології, яка вживається в сфері фізичної культури та спорту. - C. 284-287.
- Майкова Т., Богос Ю. Особливості ліпідного профілю при коксартрозі у хворих на ожиріння. - C. 288-292.
- Мельник О., Свиридова А. Застосування удосконаленої методики лікувального масажу у відновленні дітей, хворих на ювенільний ревматоїдний артрит. - C. 293-298.
- Самошкіна А., Москаленко Н. Методика використання фізичних вправ пілатеса для жінок з остеохондрозом попереково-крижового відділу хребта. - C. 299-302.
- Толстикова Т., Манжос Д. Запобігання прогресуванню сколіотичної постави у дітей середнього шкільного віку з міопією засобами фізичної реабілітації. - C. 303-307.
- Приходько В. Направление, содержание и принципы реформы спорта высших достижений в Украине. - C. 308-311.
| 2017 | | № 1
|
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
- Ананченко К., Ручка Є. Індивідуалізація та вдосконалення підготовки юних борців вільного стилю. - C. 5-9.
- Безмилов М. Програма підготовки спортивного резерву та відбір баскетболістів у Франції. - C. 10-15.
- Богуславська В., Бріскін Ю. Пітин М. Напрями застосування новітніх інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту. - C. 16-20 .
- Босько В. Web-орієнтована інформаційна система "SwimCP" як один із сучасних засобів навчання техніки спортивних способів плавання дітей з наслідками ДЦП. - C. 21-26.
- Бріскін Ю., Смирновський С., Пітин М. Диференціація техніко-тактичної підготовки фехтувальників на шпагах з урахуванням способів управління зброєю. - C. 27-31.
- Волков Л. Структура та зміст навчального курсу "Теорія і методика дитячого та юнацького спорту". - C. 32-34.
- Волков Л., Куценко О., Павлова Т. Вікові особливості формування структури загальної спортивної обдарованості хлопчиків на етапі початкової спортивної підготовки. - C. 35-39.
- Воропай С., Бур’яноватий О. Підвищення вестибулярної стійкості бійців-багатоборців на етапі початкової підготовки. - C. 40-43.
- Vrublevskiy E., Kozhedub M., Sevdalev S. Dynamics of development of physical qualities for omc in female athletes. - C. 44-49.
- Высочина Н. Влияние волевых качеств личности на эффективность соревновательной деятельности в разных видах спорта. - C. 50-53.
- Демічковський А. Проблема тактичної підготовки в багаторічній підготовці спортсменів із кульової стрільби. - C. 54-58.
- Долбишева Н. Системні фактори підготовки спортсменів в інтелектуальних видах спорту. - C. 59-68.
- Dolgova N. Improvement of the method of training of junior-archers. - C. 69-72.
- Дух Т., Лемешко В., Степаненкова А. Особливості спортивного відбору юних легкоатлетів. - C. 73-76.
- Каковкіна О., Родіна Ю. Порівняльна характеристика показників психічних станів спортсменів-паралімпійців, спортсменів-дефлімпійців та здорових спортсменів. - C. 77-80.
- Kovalenko Y., Vrublevskiy E. Possibility of application of interval hypoxic hypobaric training course for increasing cognitive reserve of athletes-boxers. - C. 81-86.
- Коханець П. Аналіз показників змагальної діяльності кваліфікованих футзалістів. - C. 87-90.
- Кощеєв О. Передзмагальна підготовка в тхеквондо (Пумсе). - C. 91-95.
- Лизогуб В., Супрунович В., Пустовалов В., Гречуха С. Технологія відбору баскетболістів високої кваліфікації за показниками нейродинамічних властивостей. - C. 96-100.
- Мітова О., Онищенко В. Структура та зміст навчально-тренувального процесу дітей 6-7 років на першому році занять міні-баскетболом. - C. 101-108.
- Мищук Д., Бондарь Р. Структура взаимосвязей между психофизиологическими показателями связующих игроков в современном волейболе. - C. 109-113.
- Омельченко О. Особливості вдосконалення фізичної підготовки веслярів легкої ваги у веслуванні академічному на етапі підготовки до вищих досягнень. - C. 114-118.
- Пикинер А. Обоснование методики совершенствования процесса физической подготовки квалифицированных баскетболистов с нарушением слуха. - C. 119-124.
- Приходько В. До проблеми визначення сутності суб’єкта спортивної діяльності. - C. 125-131.
- Savchenko V., Lukina Y., Kovalenko Nina, Mikitchik O. Analysis of competitive activity of young male athletes in taekwondo WTF. - C. 132-134.
- Савченко В., Долбишева Н., Малойван Я. Комплексне вдосконалення фізичної та техніко-тактичної підготовленості висококваліфікованих волейболісток з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 135-142.
- Солодка О. Вдосконалення техніки поштовху штанги кваліфікованих важкоатлеток у підготовчому періоді річного циклу. - C. 143-147.
- Степаненко В., Бублей О. Аналіз сучасних підходів до формування індивідуального стилю діяльності спортсменів у спортивних іграх. - C. 148-152.
- Степаненко Д. Особливості виконання стартового розбігу спринтерами різної кваліфікації. - C. 153-156.
- Тимошенко Ю. Становлення і розвиток спорту в Японії наприкінці XIX – першій третині XX ст.. - C. 157-164.
- Чекмарьова Н., Олійник Р., Хаджинов В. Вплив спадковості і середовища у фенотипічному прояві особливості конституції тіла людини в системі спортивного відбору. - C. 165-170.
- Гординська М. Порівняльна характеристика історично створених моделей реабілітації, базованих на міжнародній класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я, а також – на міжнародній класифікації хвороб і проблем, пов’язаних зі здоров’ям. - C. 171-176.
- Кашуба В., Чухловіна В. Технологія корекції рухових порушень у дітей молодшого шкільного віку зі спастичними формами церебрального паралічу. - C. 177-182.
- Кашуба В., Носова Н., Коломиец Т., Козлов Ю. Контроль состояния биогеометрического профиля осанки человека в процессе занятий физическими упражнениями. - C. 183-189.
- Корогод Л. Истоки формирования системы врачебного контроля в физической культуре в Украине 1920-30 гг. (на примере Екатеринославщины-Днепропетровщины). - C. 190-199.
- Ланка Я., Гамалий В., Литвиненко Ю., Шевчук Е. Теоретико-практические аспекты использования упругих свойств сухожильно-мышечных структур человека в организации перемещающих движений в спорте. - C. 200-206.
- Луковськая О., Кришень В., Головачов М., Малойван Я., Овчаренко С. Гендерні особливості психоемоційного статусу спортсменів-інвалідів паралімпійських і дефлімпійських збірних команд України з ігрових видів спорту. - C. 207-212.
- Майкова Т., Афанасьєв С. Фізична реабілітація при остеоартриті колінних суглобів з позицій науково доказової практики (огляд). - C. 213-220.
- Майкова Т., Самошкіна А. Вплив лікувальної гімнастики на індексні критерії тяжкості посттравматичного гонартроза. - C. 221-225.
- Раад А., Вітомський В., Лазарєва О., Ніканоров О., Вітомська М. Методичні основи побудови програми фізичної реабілітації пацієнтів після хірургічного лікування розривів ахіллового сухожилля. - C. 226-233.
| 2017 | | № 2
|
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
- Безверхня Г., Ільченко С. Місце шкідливих звичок у способі життя студентів педагогічних спеціальностей. - C. 5-9.
- Боднар І., Стефанишин М., Петришин Ю. Фізична підготовленість і психоемоційний стан школярів в умовах диференційованого фізичного виховання. - C. 10-13.
- Борисова Ю., Гончар Л. Обґрунтування програми занять з фізичної культури для дітей 4-го та 5-го року життя з використанням елементів художньої Гімнастики. - C. 14-19.
- Vlasyuk E., Borisova Y. Prerequisites for the use of innovative technologies in physical education. - C. 20-24.
- Гакман А. Фітнес-клуб як форма активізації життєвої позиції літньої людини. - C. 25-29.
- Демідова О., Лашина Ю. Вплив занять фітнесом з використанням обладнання TRX на фізичний стан жінок першого зрілого віку. - C. 30-36.
- Дутчак М., Малкова Д. Актуалізація дослідження проблеми оцінювання якості фітнес-послуг в Україні. - C. 37-41.
- Yelisieieva D. The influence of independent classes of physical education on physical activeness of high school students. - C. 42-45.
- Кириченко Т., Пангелова Н. Атлетизм у вузі: тренувальний і оздоровчо-коригувальний аспект. - C. 46-50.
- Ковтун А., Зеленська А. Ефективність використання фітнес-програми "Kangoo Jumps" у фізичному вихованні студентів. - C. 51-54.
- Конакова О. Вплив різних засобів фітнесу на розвиток фізичних якостей жінок другого зрілого віку. - C. 55-58.
- Корж Н. Ефективність технології формування ціннісного ставлення студентів до фізичної культури в процесі самостійних занять. - C. 59-64.
- Корчагін М., Курбакова С., Ольховий О. Залежність успішності професійної діяльності військовослужбовців-операторів від рівня психофізіологічних якостей. - C. 65-68.
- Кравченко А. Особливості формування професійно-мовленнєвої культури фахівців галузі фізичної культури і спорту. - C. 69-72.
- Красова І. Зміст і спрямованість фізичного виховання дітей 6-10 років у школах зарубіжних країн. - C. 73-76.
- Кривчикова О., Кузнецова Л., Заяць Л. Рухова діяльність як фактор збереження здоров’я людей похилого віку. - C. 77-80.
- Кузнецов М. Оцінка адаптаційних здібностей курсантів – потенційних кандидатів до підрозділів сил спеціальних операцій (ССО). - C. 81-85.
- Мандюк А. Рухова активність у культурі вільного часу учнів старшого шкільного віку. - C. 86-90.
- Москаленко Н., Кошелева Е. Особенности организации методической подготовки студентов в системе физического воспитания различных вузов Приднепровского региона. - C. 91-96.
- Москаленко Н., Пічурін В. Аналіз фізичної підготовленості студенток. - C. 97-100.
- Москаленко Н., Яковенко А. Програмно-нормативні засади фізичного виховання у країнах Європейського Союзу. - C. 101-108.
- Наконечна А. Удосконалення фізичного стану жінок другого зрілого віку з використанням індивідуальних програм занять пілатесом різного цільового спрямування. - C. 109-114.
- Пангелов Б. Мотиваційні аспекти туристичної діяльності людини. - C. 115-118.
- Пангелова Н. Сутність поняття "гармонійно розвинена особистість дитини дошкільного віку": духовні та фізичні компоненти. - C. 119-123.
- Пангелова Н., Борисова О. Взаємозв’язки компонентів фізичного і психологічного стану в структурі особистості дітей молодшого дошкільного віку. - C. 124-130.
- Пасічник В. Показники фізичного розвитку дітей дошкільного віку м. Львова та Львівської області. - C. 131-137.
- Перегінець М., Долженко Л. Здоров’яформуючі освітні технології в сучасній системі середньої освіти. - C. 138-142.
- Петрук А., Воронцов О., Балдецький А., Смовж М. Вплив авторської програми на формування методичної підготовленості курсантів ВВНЗ у процесі фізичної підготовки. - C. 143-147.
- Пивовар А. Комплексний й розвиток моторики і пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку. - C. 148-152.
- Пилипчак І. Проблеми і напрями удосконалення фізичної підготовленості курсантів ВВНЗ на етапі первинного навчання. - C. 153-158.
- Приймак М., Смірнова В. Пріоритетні види, типи і форми підвищення кваліфікації фітнес-тренерів. - C. 159-162.
- Рубан В. Особливості педагогічних технологій оздоровлення школярів у процесі фізичного виховання. - C. 163-167.
- Сембрат С., Погребний В. Організація та комплексне планування педагогічних дій у процесі фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку. - C. 168-171.
- Сидорчук Т., Анастасьєва З. Використання засобів бойового фітнесу на заняттях з фізичного виховання зі студентками. - C. 172-176.
- Skidan A., Vrublevskiy E. Physical conditions monitoring system for mature women in the process of health-improving shaping activities. - C. 177-183.
- Сороколіт Н. Впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури в учнів 8-х класів. - C. 184-188.
- Stepanova I. Management of health and physical activity to prevent occupational hazards for employees in mineral processing plant environment. - C. 189-191.
- Табінська С. Авторські концепти психолого-педагогічної підтримки навчальної діяльності здобувачів вищої освіти з фізичної культури і спорту в умовах заочної форми навчання на засадах андрагогіки. - C. 192-196.
- Троценко В. Значення туристсько-краєзнавчої діяльності у системі організації здорового способу життя школярів. - C. 197-200.
- Троценко Т. Сучасні підходи до формування моральних якостей молодших школярів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності. - C. 201-205.
- Федоріщева А. Ставлення студенток 17-19 років до занять фізичною культурою і спортом. - C. 206-209.
- Шиян О. Оцінка стану фізичної підготовленості студентів вищого навчального закладу технічного профілю. - C. 210-213.
- Романчук С., Яворський А., Яворський Т., Лесько О., Бобко Ю. Адаптація призваних до військово-професійної діяльності офіцерів. - C. 214-217.
| 2017 | | № 3
|
|