Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22799/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Головач Н. М. Роль цінностей у процесі культурної соціалізації особистості. - C. 3-7.
  4. Купрій Т. Г. Філософсько-освітній аналіз ризиків та надбань приватної вищої освіти в контексті прийняття нового ЗУ "Про вищу освіту". - C. 7-10.
  5. Стоян С. П. Образотворче мистецтво Італійського Відродження у контексті культурних трансформацій: від символізму до реалізму. - C. 11-14.
  6. Волосатова М. О. Еволюція концепцій праці та власності у філософії М. О. Бердяєва. - C. 14-19.
  7. Дерман Л. М. Екзистенційні, естетичні та художні ознаки в моді. - C. 19-24.
  8. Просандєєва Л. Є. Розвиток самоцінності особистості в контексті вільного часу. - C. 25-29.
  9. Босик З. О. Традиційна культура ХХІ століття у контексті життєздатності нематеріальної культурної спадщини України (на прикладі фольклору). - C. 29-33.
  10. Виткалов С. В. Культурно-дозвіллєва сфера регіону: пошук нових форм існування. - C. 34-37.
  11. Михалевич В. В. Роль інтернету в розвитку художньої культури та сучасного арт-ринку. - C. 37-42.
  12. Садовенко С. М. Клубні заклади як важливий чинник становлення і розвитку культури регіонів України: функції та форми діяльності. - C. 42-50.
  13. Тимошенко М. О. Людина-митець як суб’єкт культурної розбудови України. - C. 50-55.
  14. Шман С. Ю. Проблеми стандартизації діяльності музеїв. - C. 55-59.
  15. Вінічук І. М. Соціально-комунікаційний аспект створення єдиної системи стандартизації у сфері інформаційних технологій. - C. 60-64.
  16. Жалюк О. П. Поняття "українське національно-культурне відродження" та його зв'язок з діяльністю клубних закладів. - C. 64-68.
  17. Ідрісова М. А. Тенденції інтервального аналізу орнаментально-образотворчих видів кримськотатарського мистецтва ханської епохи. - C. 69-73.
  18. Масалова К. Ю. Розташування дітей Хора у сцені з 17-ї глави Книги мертвих у контексті спатіальних та антропогонічних уявлень стародавніх єгиптян (на матеріалі джерел Птолемеївського періоду). - C. 73-78.
  19. Поплавська А. В. Символіка гостинності: понятійно-категоріальний аспект. - C. 78-82.
  20. Романенко Н. О. Культурно-мистецьке життя на визволеній від німецької окупації Україні: 1943–1944 рр.. - C. 82-85.
  21. Румко Ж. П. Функціональне дослідження державних органів: на прикладі Київського міського центру народної творчості та культурологічних досліджень. - C. 86-93.
  22. Афоніна О. С. Особливості коду в культурі. - C. 94-98.
  23. Бондар І. С. Категорія "постмодернізм" у теорії та практиці мистецтва. - C. 98-102.
  24. Демещенко В. В. Вплив шекспірівської драматургії на творчість видатного японського режисера Акіри Куросави. - C. 102-108.
  25. Косінова О. М. Створення у вищому навчальному закладі естетичного освітнього середовища. - C. 108-112.
  26. Лісецький С. Й. Видатні представники українського музичного бароко (творчі досягнення С. Пекалицького і М. Дилецького). - C. 112-117.
  27. Фан Бин Стильові аспекти адаптації національної інструментальної традиції у фортепіанній музиці сучасних китайських композиторів. - C. 117-122.
  28. Сорока І. І. Михайло Карасьов про підтекст К. Станіславського. - C. 122-127.
  29. Велимчаниця О. В. "Театр для діалогу": на перетині з активізмом і терапією?. - C. 127-131.
  30. Дьяченко Р. В. Художньо-естетичні особливості інтер’єрів закладів харчування як осередків дозвілля і розваг. - C. 132-136.
  31. Канівець І. А. Варіативність у кіно як відповідь на виклики постмодернізму. - C. 136-141.
  32. Лавренюк О. О. Множинність символіки українського народного вбрання. - C. 141-146.
  33. Узікова О. В. Композиторська творчість М. К. Чюрльоніса та І. В. Тилика: системність музичного мислення в контексті принципу феноменологічної подібності. - C. 146-154.
  34. Юрченко К. С. Символіко-алегоричні зображення жертовників ХVІІІ–ХІХ століть як фактор визначення їх функціонального призначення. - C. 154-159.
  35. Бадах Ю. Г. Релігійний та культурний розвиток гетьманщини у ХVIIІ ст.. - C. 160-164.
  36. Вєдєнєєв Д. В. Культурно-пропагандистська діяльність українських націонал-політичних організацій за кордоном у період Першої світової війни (1914–1918 рр.). - C. 164-168.
  37. Єсипенко Р. М. Насичення репертуару українського театру 60–80-х років ХХ століття творами інонаціональної драматургії. - C. 169-173.
  38. Афанасьєв І. Ю. Вплив Г. Маккіндера на формування східного кордону Польщі: 1919-1920 рр.. - C. 173-177.
  39. Карпов В. В. Фалеристичні традиції Української Народної Республіки. - C. 178-182.
  40. Олійник В. В. Космогонічні символи в народних віруваннях і традиціях українців Закарпаття. - C. 182-186.
  41. Сокур Л. А. Основні напрями державного регулювання сфери діловодства періоду згортання політики "українізації" у радянській Україні. - C. 187-189.
  42. Фурман І. І. Еволюція поглядів на мінну війну на Чорноморському театрі воєнних дій у 1907–1914 рр. (за досвідом царської Росії). - C. 189-195.
  43. Марченко І. Я. Історичний розвиток деяких методик реставрації станкового живопису в контексті впливу на постреставраційний стан експонатів у XX ст.. - C. 195-199.
  44. Чижов О. І. Розвиток та основні проблеми функціонування масових та універсальних бібліотек Сумської області: 90-і роки ХХ – початок ХХІ ст.. - C. 200-204.
  45. Дубов Д. В. "Цифровий суверенітет" у сучасному світі: виклики та можливості для України. - C. 205-209.
  46. Цивін М. Н., Матвієнко О. В. Соціалізація молоді у періоди суспільно-політичних криз. - C. 210-214.
  47. Рева Т. С. Масонство і політика: точки перетину. - C. 214-219.
  48. Станіславська К. І. У–мовне життя Андрія Пучкова, або Лист вдячного читача. - C. 220-223.
  49. Литвин А. В. З любов’ю у серці. - C. 224-225.
2015
№ 1

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Вячеславова О. А. Семіологія мистецтва Я. Мукаржовського: до питання про методологію дослідження фігуративних перетворень в образотворчості. - C. 3-7.
  5. Барна Н. В. Знак і образ у контексті художньої культури ХХ–ХХІ століть. - C. 8-11.
  6. Гоцалюк А. А. Релігійний дискурс традиційного світогляду в контексті соціально-філософських рефлексій. - C. 12-15.
  7. Рідченко Л. О. Віртуальні практики у системі постнекласичних практик. - C. 16-19.
  8. Культурологія

  9. Гончарова О. М. Дозвілля античності в контексті видовищної культури: гладіаторські ігри. - C. 20-26.
  10. Сабадаш Ю. С. Культура Відродження у дослідженнях Еудженіо Гарена. - C. 26-30.
  11. Білецька О. О. Неологізми в сучасних друкованих ЗМІ (на прикладі британських мас-медіа). - C. 31-35.
  12. Босик З. О. Нематеріальна культурна спадщина України в контексті суспільного розвитку та культурної політики держави. - C. 35-39.
  13. Гаюк І. Я. Історичні взаємовідносини вірменських колоній України зі Святою Землею та їх відображення у пам’ятках матеріальної культури. - C. 39-44.
  14. Садовенко С. М. Дитячий музичний фольклор у просторі взаємодії національних культур. - C. 45-51.
  15. Сінельнікова В. В. Українознавчий аспект дослідження прихоперського козацького говору. - C. 51-55.
  16. Фурдичко А. О. Традиційні культурні практики як засіб формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді. - C. 55-59.
  17. Холодинська С. М. Теоретичний вимір спадщини Михайля Семенка. - C. 59-64.
  18. Шевченко Л. О. Аналіз українських та іспанських паремій, що характеризують повсякденне життя. - C. 64-67.
  19. Щербань А. Л. Концепція В. Щербаківського щодо коренів і функцій орнаментики в українській народній культурі (на прикладі гончарства). - C. 68-71.
  20. Яковлев О. В. Семіотика як методологія дослідження культурного простору України. - C. 71-75.
  21. Доманська О. А. Революція гідності в просторі європейських цінностей. - C. 75-79.
  22. Демідко О. О. Діяльність Маріупольського музично-драматичного театру ім. Т. Шевченка в період німецької окупації (1941–1943 рр.). - C. 80-85.
  23. Мистецтвознавство

  24. Сташевський А. Я. Кластерна техніка у сучасній баянній музиці українських композиторів. - C. 86-89.
  25. Бєлявіна Н. Д. Паризькі "hotel particulier" як осередки концертування у XVIII ст.. - C. 90-94.
  26. Демещенко В. В. Творчі пошуки видатного українського режисера Сергія Параджанова. - C. 94-101.
  27. Корисько Н. М. Хореографія як контемпорарне мистецтво: культурологічний аспект. - C. 101-105.
  28. Кущ Є. В. Динаміка розвитку музичного інструментарію: вступ до теорії тембрового простору. - C. 106-110.
  29. Погребняк Г. П. Світогляд як чинник формування кінематографічної моделі авторства. - C. 110-115.
  30. Сьомкін В. В. Актуалізація ергономіки в контексті дизайн-діяльності. - C. 115-119.
  31. Юдова-Романова К. В., Раденко Ю. В. Локації проведення балів. - C. 120-125.
  32. Гопка О. В. Про інституціональну систему музичного мистецтва суспільства в аспекті проблеми матеріальної і духовної культури. - C. 125-130.
  33. Ареф’єва А. Ю. Образи сакрального мистецтва в музиці та живописі. - C. 130-134.
  34. Карельська Є. В. Про деякі рівні та елементи системи музичного мистецтва суспільства в аспекті проблеми "Культура і особистість". - C. 135-139.
  35. Кисла Н. В. Хронотоп видовища у культурі ХХ століття. - C. 140-143.
  36. Легенький І. Ю. Міфологічна образність як парадигма музичного мистецтва ХХ століття. - C. 144-148.
  37. Лю Пен Про драматургічну ідею образу Хозе і її музичне втілення в опері Ж. Бізе "Кармен". - C. 148-153.
  38. Ревенок Н. М. Сучасні методи мистецтвознавчої та технологічної експертизи виробів з порцеляни та фаянсу. - C. 154-158.
  39. Сапфірова Н. М. Асортимент прикрас київської фабрики художньо-ювелірних виробів Й. Маршака згідно з ілюстрованим прейскурантом 1905 р.. - C. 158-163.
  40. Фен Бінь Веристська ідея жіночих образів у сучасній китайській опері і операх Дж. Пуччіні. - C. 163-167.
  41. Історія

  42. Гладченко С. В. Гендерний аспект незалежної Туніської республіки (на прикладі Кодексу особового статусу). - C. 168-170.
  43. Карпов В. В. Генеза загальновійськового нарукавного знаку Збройних сил України та вимоги часу. - C. 171-173.
  44. Ліпінська А. В. Формування професійних компетенцій майбутніх документознавців під час вивчення інформаційних дисциплін. - C. 174-177.
  45. Джой Чидінма Отуоньє Історико-культурологічний аналіз національної проблематики Нігерії в міжнародних документах. - C. 178-182.
  46. Наливайко Ю. В. До історії термінологічних досліджень при Центральному державному історичному архіві України у м. Львові (1960–1980 рр.). - C. 183-186.
  47. Політологія

  48. Вільчинська І. Ю. Актуальні форми медійних продуктів як відображення сучасних тенденцій в українському інформаційно-політичному просторі. - C. 187-190.
  49. Хома Н. М. Глобальне громадянське суспільство: утопія чи перспективна реальність?. - C. 191-194.
  50. Цивін М. Н., Матвієнко О. В. Медіабезпека особистості як соціально-освітня проблема. - C. 195-200.
  51. Семченко О. В. Суб'єкти інформаційного забезпечення політичної стабільності. - C. 201-204.
  52. Оврамець М. А. Вплив імміграції на соціальну структуру та політичну еволюцію країн ЄС. - C. 205-209.
  53. Відгуки. Рецензії. Повідомлення

  54. Марченко В. В. Історична пам’ять як фактор формування національної свідомості. - C. 210-213.
2015
№ 2

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вєдєнєєв Д. В. Культурно-інформаційний вплив сучасного світу та історична свідомість української політичної нації. - C. 3-10.
  4. Vylchynska I. The evolution of left radicalism in Latin America: from revolutionary to moderation. - C. 11-14.
  5. Єсипенко Р. М. Проблеми сценічного втілення творів інонаціональної драматургії в українському театрі (60-80-і роки ХХ століття). - C. 14-19.
  6. Рой Є. Є. Народний танок як складова календарно-святкової обрядової культури українців: історичний аспект. - C. 20-28.
  7. Варивода А. Г. До питання вивчення українського церковного гаптування доби бароко. - C. 28-33.
  8. Ільницький В. І. Особливості облаштування побуту в умовах підпілля Карпатського краю ОУН: 1945–1954 рр. (за матеріалами Галузевого державного архіву Служби безпеки України). - C. 34-39.
  9. Карпов В. В. Вексилологічні традиції у символіці війська Козацької держави (XVI–XVIII ст.). - C. 39-48.
  10. Маложон О. І. Генезис прав людини в історії політико-правової думки світу та України. - C. 48-53.
  11. Оборська С. В. До історії мистецтва вітражу у контексті духовної життєдіяльності людини. - C. 54-59.
  12. Reva T. Freemasonry in Ukraine: the main stages of development. - C. 60-64.
  13. Святненко А. В. Становлення та розвиток православних парафіяльних училищ на Поділлі: перша половина XIX ст.. - C. 64-70.
  14. Трач Ю. В. Високі технології у контексті історичного розвитку техногенної цивілізації. - C. 70-75.
  15. Філіна А. П. Тенденції розвитку закладів сфери культури у контексті становлення нових умов культурної політики. - C. 76-83.
  16. Чухрай Л. О. Замітки до викладання архітектурної історії Києва: пам’ятки Андріївського узвозу. - C. 83-87.
  17. Ототюк О. В. Актуальність дослідження термінології культурного життя України: 20-і – початок 30-х років ХХ століття. - C. 87-92.
2015
№ 3

 
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
: наук. журн..- Київ
Vìsnik Deržavnoï akademìï kerìvnih kadrìv kulʹturi ì mistectv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Божко Л. Д. Нові напрями в туризмі як культурні наслідки глобалізації. - C. 3-9.
  4. Каблова Т. Б. Процеси інтеграції у мистецтві: соціальний аспект. - C. 9-13.
  5. Олійник В. В. Демонологія в народних казках Закарпаття. - C. 13-18.
  6. Попович О. В. Особливості визначення змісту поняття "компенсація" у контексті аналізу культурних процесів. - C. 18-22.
  7. Федоренко М. О. Типологія модерну. - C. 22-26.
  8. Малежик Д. І., Хоменко Г. В. Поліфонічність розвитку релійгійно-філософської думки в Індії: антропологічний вимір. - C. 26-29.
  9. Богатікова О. В. Античне мистецтво як предмет культурологічних розвідок Григорія Павлуцького. - C. 30-34.
  10. Демідко О. О. Особливості становлення театральної культури Північного Приазов'я у XIX ст.. - C. 34-38.
  11. Лисенко Л. В. Проблема кризи ментальної ідентичності в європейському мультикультурному просторі. - C. 38-43.
  12. Мартинюк О. М. Генезис української молодіжної субкультури. - C. 43-48.
  13. Матвійчук Б. С. Мода та реклама: сучасні аспекти взаємодії. - C. 49-52.
  14. Корнієнко В. В. Комунікаційні процеси як основа існування культури. - C. 53-59.
  15. Лю Бінцян Про типологічну ізохронію у розвитку пісенного та оперного жанрів музичного мистецтва Китаю і Європи VI–XIX століть. - C. 59-64.
  16. Богданова М. В. До методики підготовки виконавців бального танцю. - C. 65-69.
  17. Кравченко А. І. Камерно-інструментальна творчість сучасних українських композиторів у проекції діалогу культур. - C. 69-74.
  18. Лисенко О. В. Функціональна система музично-виконавського мовлення. - C. 74-78.
  19. Попова А. Б. Сценографія сучасного українського музичного театру (на прикладі опери "Коріолан" В.Троїцького). - C. 78-82.
  20. Рижова О. О. Особливості іконографії зображень на іконах з Успенського собору Києво-Печерської Свято-Успенської Лаври. - C. 82-88.
  21. Хлистун О. С. Символіка народного мистецтва у контексті святково-обрядової культури українців. - C. 88-92.
  22. Цугорка О. П. Використання інновацій у мистецьких практиках сучасності. - C. 92-97.
  23. Щербаков Ю. В. Ансамблево-виконавські завдання інтерпретації образу танцю в інструментальній музиці. - C. 97-101.
  24. Яковчук Н. Д. Програмність у камерно-інструментальних ансамблях Олександра Яковчука як складова авторського стилю. - C. 102-106.
  25. Єфанова С. О. Бал крізь призму концепції гри Й. Хейзинги. - C. 107-111.
  26. Івановська Н. В. Modern art in a context of exhibition Art-Kyiv contemporary. - C. 111-115.
  27. Дубрівна А. П. Культурна спадщина Казимира Малевича в контексті сучасного соціально-культурного життя (на прикладі міжнародного соціально-мистецького проекту "R-evolution. Suprematism. Maydan"). - C. 115-119.
  28. Мемарне М. Постмодерністські тенденції у розумінні сучасної моди. - C. 120-124.
  29. Голуб І. Л. Проблеми розвитку та формування образотворчого мистецтва та іконографії в Україні. - C. 124-129.
  30. Кукіль Н. О. Григорій Синиця: художньо-образна система як відображення особистості митця. - C. 130-134.
  31. Усікова Л. С. Образ Георгія Переможця у візантійській та києворуській іконографії. - C. 134-139.
  32. Шумарова Д. В. Дизайн XVIII літніх Олімпійських ігор в Токіо як феномен інтернаціональної візуальної мови. - C. 140-145.
  33. Шульгіна В. Д. Elena Markova: creative flight (Valeria Shulgina is talking with Elena Markova, Ph.D, Doctor of Science in Music Art, Professor, Head of the Department of Theoretical and Applied Cultural Studies Odessa National A. V. Nezhdanova Academy of Music). - C. 146-147.
  34. Малиневська В. М., Малишко С. В. Презентація навчального посібника В.Я. Орлова "К музыке с гитарой". - C. 147-149.
2015
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського