Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2010$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. До 125-річчя Національного технічного університету “ХПІ”

  4. Романовський О. Г., Гуревичов М. М. Ученый, инженер, менеджер – творцы инновационного развития. - C. 3-9.
  5. Філософія освіти і культури

  6. Шестопалюк О. В. Структура та шляхи формування громадянської компетентності молоді. - C. 10-14.
  7. Лавриненко О. А. Педагогічна майстерність в освітньо-виховній системі харківського імператорського університету. - C. 15-22.
  8. Пономарьов О. С. Морально-ціннісні аспекти підготовки еліти. - C. 23-29.
  9. Петров О. О. Системний підхід до формування лінґво-соціокультурної компетентності майбутніх учителв іноземних мов. - C. 30-34.
  10. Панфілов Ю. І. Фундаменталізація освіти – потреба часу. - C. 35-39.
  11. Педагогіка вищої школи

  12. Пушкарь И. А., Прибыткова Н. И. Построение мультимедийного информационного образоватльного пространства на основе компетентностного подхода. - C. 40-47.
  13. Клименюк Н. В. Соціальний експеримент як один із методів перевірки гіпотези. - C. 48-57.
  14. Підбуцька Н. В. Актуальні проблеми професійної підготовки сучасних фахівців. - C. 58-63.
  15. Кобилянський О. В. Пофесійна освіта і підготовка посадових осіб з безпеки життєдіяльності. - C. 64-70.
  16. Геворкян Ю. Л., Чикина Н. А. Компьютерная система обучения и контроля знаний студентов по дисциплине "Высшая математика". - C. 71-75.
  17. Формування європейського освітнього простору

  18. Авшенюк Н. М. Транснаціональна взаємодія університетів в умовах євроатлантичної інтеграції. - C. 76-81.
  19. Інновації в педагогіці вищої школи

  20. Ашеров А. Т., Бондаренко Т. С. Критериальные пробелмы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности. - C. 82-90.
  21. Громов Є. В., Ящун Т. В. Електронні засоби навчання: сучасні під-ходи до структури й технології розроблення. - C. 91-98.
  22. Меньшов Ю. В., Бендес Ю. П. Інновації щодо вивчення теми "Напівпровідники”. - C. 99-104.
  23. Северіна Н. Ю. Застосування активних методів навчання при формуванні професійної компетентності з математичного моделювання інженера-математика. - C. 105-110.
  24. Бондар М. В. Інтелектуальні технології як могутні важелі розвитку економіки. - C. 111-116.
2010
№ 1

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. До 125-річчя національного технічного університету “ХПІ”

  4. Романовський О. Г. Про підвищення ролі особистості викладача у процесі підготовки гуманітарно-технічної еліти в умовах інноваційного розвитку сучасної вищої школи. - C. 3-11.
  5. Філософія освіти і культури

  6. Кремень В. Г. Філософія самоідентифікації країни в контексті її майбутнього. - C. 12-18.
  7. Панфілов О. Ю. Сучасна освіта: світоглядні орієнтири. - C. 19-24.
  8. Толкачев А. М., Сидоренко И. И. Применение фундаментальных принципов природы к социальной системе. - C. 25-30.
  9. Жиров М. С. Культура как основа качества социального образования. - C. 31-38.
  10. Педагогіка вищої школи

  11. Пономарьов О. С. Освіта і кластерний вектор інноваційного розвитку. - C. 39-46.
  12. Резнік С. М. Психолого-педагогічні умови розуміння студентами навчального матеріалу. - C. 47-54.
  13. Штефан Л. В. Інноваційний потенціал інженера-педагога: сутність, структура, принципи формування. - C. 55-59.
  14. Кошелєва В. С. Оптимізація змісту підготовки до бізнес-планування майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 60-65.
  15. Іноземний досвід освіти

  16. Кудря М. М. Системний аналіз освітніх моделей європейських країн з урахуванням входження в Болонський процес. - C. 66-74.
  17. Гомонюк О. М. Сучасний зарубіжний досвід розвитку професійно-педагогічної культури у соціального працівника /соціального педагога. - C. 75-80.
  18. Формування професійної компетенції фахівця

  19. Болюбаш Н. М. Формування і розвиток професійних компетенцій майбутніх економістів при вивченні дисциплін комп’ютерного циклу. - C. 81-87.
  20. Гура Т. В. Формування творчого складника управлінської компетентності інженера-електромашинобудівника. - C. 88-93.
  21. Дишлева Ю. В. Роль і місце комунікативної компетенції у професійній підготовці майбутніх перекладачів англійської мови. - C. 94-99.
  22. Дніпровська Т. В. Структура і зміст управлінської компетентності майбутніх інженерів автомобільного транспорту. - C. 100-105.
  23. Освітні технології

  24. Олексенко В. М. Сучасна парадигма в контексті підготовки інженерів через інноваційні педагогічні технології. - C. 106-116.
  25. Чуносов М. О. Модель індивідуально-групової діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень. - C. 117-122.
  26. Гирич З. І., Прасол В. М. Структурно-функціональна модель системи науково-методичної роботи в дошкільному навчальному закладі. - C. 123-132.
  27. Психологічні дослідження

  28. Панфілов Ю. І. Вплив психічних станів операторів бойових розрахунків на ефективність спільної діяльності залежно від їх психологічної сумісності. - C. 132-137.
2010
№ 2

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні та прикладні аспекти дослідження феноменів лідерства, управління та розвитку соціального об’єкта

  4. Гаєвська О.Б. Українська національна ідея в контексті науки соціального управління. - C. 3-10.
  5. Пономарьов О.С. Феномен лідерства в контексті суспільних потреб. - C. 11-19.
  6. Гриньова Я.Г. Корпоративні відносини в сучасний період: суспільні запити щодо удосконалення нормативно-правового регулювання. - C. 20-25.
  7. Підбуцька Н.В. Теоретичні основи вивчення феномену лідерства у старшому юнацькому віці. - C. 26-35.
  8. Організаційно-педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх спеціалістів

  9. Олефір В.О. Інтелектуально-особистісні передумови саморегуляції навчальної діяльності. - C. 36-46 .
  10. Резнік С.М. Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві. - C. 47-53.
  11. Александрова Н.М. Управлінська культура майбутнього викладача економіки: зміст і структура. - C. 54-63.
  12. Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи вищої освіти та її змісту

  13. Фурманець Б.І. Інтерпретація та втілення моделі психологічної технології в процес розвитку особистостей студентів – майбутніх фахівців. - C. 64-73 .
  14. Гура Т.В. Психологічний зміст інноваційної освіти в технічному університеті. - C. 74-84.
  15. Степанов О.В. Вплив психологічного фактору людини на безпеку системи ВАДС ("Водій – Автомобіль – Дорога – Середовище”). - C. 85-94.
2010
№ 4

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Товажнянський Л. Л., Пономарьов О. С. Логіко-методологічні основи інженерної діяльності. - C. 3-10.
  4. Зязюн І. Педагогічна дія вчителя в умовах інтегральної освітньої технології. - C. 11-21.
  5. Ничкало Н. Ідея суспільства знань і праці в наукових пошуках. - C. 22-28.
  6. Романовський О. Г. Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. - C. 29-32.
  7. Ігнатюк О. А. Теоретико-методичні основи цілеспрямованої діяльності з формування конкурентоздатних майбутніх інженерів в умовах інноваційного розвитку суспільства. - C. 33-41.
  8. Ашеров А. Т., Горбатюк Л. В., Самойлова Е. В. Профессиографический анализ деятельности специалиста как источник формирования учебного материала. - C. 42-52.
  9. Чеботарьов М. К. Особливості професійного становлення сучасного фахівці в умовах інноваційного розвитку суспільства. - C. 53-58.
  10. Лях Б. Г., Сичов Ю. І., Кучеренко С. М., Литвиненко І. І., Тошинський В. І. Про причини виникнення психологічного дискомфорту під час навчального процесу. - C. 59-65.
  11. Тіняков А. О. Аналіз можливостей юнацького спорту як соціальної системи у вихованні моральних якостей особистості. - C. 66-73.
  12. Карамушка Л. М., Філь О. А., Блешмудт П. П., Васильєва І. Г. Особливості розвитку психологічної готовності аспірантів технічних університетів до роботи в команді. - C. 74-83.
  13. Осьодло В. І. Особливості саморегуляції поведінки суб'єкта у військово-професійній діяльності. - C. 84-90.
  14. Чернявська Т. П. Управління інтуїцією: ресурс успішності лідерів бізнесу. - C. 91-97.
2010
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського