Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2022/37<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Львівського університету.- Львів. Серія педагогічна Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna- Титул.
- Зміст.
- Антонюк Г. Д. Імпламентація західноєвропейських освітніх моделей у освітній простір України в період XVI–XVII ст.: спроба діалогу. - C. 3-16.
- Базильчук В. Б. Закордонний досвід розвитку рухової активності студентів засобами спортивних ігор у закладах вищої освіти Великої Британії. - C. 17-28.
- Білан О. І., Кіндзерська М. В. Чинники становлення моральної поведінки у дошкільному віці. - C. 29-35.
- Бущак І. М. Поняття цифрової компетентності в освітніх документах Норвегії: визначення та сутність. - C. 36-45.
- Гарасимів Я. Ю. Формування готовності у майбутніх вихователів до розвитку критичного мислення дошкільників. - C. 46-55.
- Horuk N. M. Forming conflictological competence of future teachers in Lviv University. - C. 56-63.
- Dandara O. Teacher training in the Republic of Moldova: traditions and trends. - C. 64-73.
- Дмитрів Ю. М. Історичні та соціокультурні передумови розвитку домашньої освіти в США. - C. 74-82.
- Журат Ю. В., Тернавська Т. А. Теоретичні аспекти особливостей впливу батька й матері на формування особистості дошкільника. - C. 83-90.
- Kalagurka K. I. Makarenko studies at Lviv University. - C. 91-97.
- Кришінець-Андялошій К. О. Розвиток закладів загальної середньої освіти в умовах відродження незалежності України. - C. 98-108.
- Кость С. П., Паньків О. В. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчої діяльності. - C. 109-115.
- Крива М. В., Косюхно Д. С. Інформаційно-комунікаційна компетентність здобувача базової середньої освіти: теоретичний аспект. - C. 116-123.
- Derkach Y. Y., Machynska N. I. Mission of a higher education teacher. - C. 124-132.
- Мищишин І. Я. Європейський досвід оцінювання якості середньої освіти. - C. 133-142.
- Семеряк Н. В., Троханяк Н. А. Формування управлінської функції у майбутніх учителів початкової школи в контексті професійної підготовки. - C. 143-151.
- Сірант Н. П., Загартовська Н. А. Організація самостійної роботи на уроках математики в закладі початкової освіти. - C. 152-158.
- Сірант Н. П., Памула І. А. Нестандартні завдання з математики як засіб успішного навчання здобувачів початкової освіти. - C. 159-164.
- Субашкевич І. Р., Корнят В. С. Формування фахових компетентностей у майбутніх соціальних педагогів/соціальних працівників у процесі навчальної (ознайомчої) практики. - C. 165-172.
- Сухоцька І. Б. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти до професійної діяльності в умовах інклюзивного середовища. - C. 173-180.
- Чупахіна С. В., Кирста Н. Р., Захарасевич Н. В. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: особливості використання технології Lego. - C. 181-192.
- Цюра С. Б., Гуменюк О. М., Єфремова О. В. Розвиток soft skills педагога: толерантність до невизначеності та мислення в умовах нестабільності. - C. 193-205.
- Шевченко В. М. Сучасні психолого-педагогічні методики розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - C. 206-214.
- Шевченко Ю. В. Розвиток соціальної компетентності у дітей із синдромом Дауна і порушеним слухом. - C. 215-221.
- Шевчук К. М., Породько М. І. Залучення дітей з порушенням комунікації до занять в спортивних секціях. - C. 222-231.
- Яворська Х. О. Формування культурної компетентності здобувачів освіти у початковій школі. - C. 232-242.
| 2022 | | Вип. 37
|
|
|
|