Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29815/2012$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Питання літературознавства
: наук. журн..- Чернівці
Pytannia literaturoznavstva

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Поетика. Віршознавство

  4. Бондаренко О. Філософська лірика Рей Армантраут у контексті практик ситуаціонізму. - C. 3-8.
  5. Кулінська Я. Гіперреальність у прозі Ю. Андруховича, О. Ірванця та В. Неборака. - C. 9-14.
  6. Кшевецький В. Метрична своєрідність збірки "В свічаді плеса” Сидора Твердохліба. - C. 15-22.
  7. Ліпінська О. Постмодерна манера драматургічного письма Валерія Шевчука: інтермедіальні риси. - C. 23-31.
  8. Мурейко А. Містична домінанта поетики новел Проспера Меріме "Локіс” і "Венера Ільська”. - C. 32-37.
  9. Паладян К. Особливості метричної форми ліричних та ліро-епічних жанрів у творчості Георгія Асакі. - C. 38-46.
  10. Сатиго І. Інтермедіальний вимір поетичного письма Леопольда Сенгора. - C. 47-54.
  11. Жанрологія

  12. Бойніцька О. Жанр історіографічного роману в англійській літературі межі ХХ - ХХІ ст.. - C. 55-62.
  13. Драч І. На перехресті мистецтв: жанрові особливості "Ноктюрну b-moll” Юрія Косача. - C. 63-70.
  14. Кобчінська О. До ґенези роману-лабіринту у доробкові Тагара Бен Джеллуна. - C. 71-76.
  15. Колтакова Н. Антиномічна колористика в жанрі "книги віршів” у Б. І. Антонича. - C. 77-84.
  16. Матійчук О. Поезія Рози Ауслендер "Freund du warst ein Irrtum” як приклад жанрової модифікації. - C. 85-93.
  17. Нісевич С. Інтермедіальний характер малих жанрових форм в українській літературі кінця XIX – початку XX ст.. - C. 94-103.
  18. Скуратовская Л. Роман Айрис Мердок: расширение границ жанра. - C. 104-113.
  19. Імагологія

  20. Бігун О. Біблійний бестіарій поетичних творів Т. Шевченка. - C. 114-120.
  21. Випасняк Г. Іконічність образу національного героя: за романом О. Забужко "Музей покинутих секретів”. - C. 121-130.
  22. Опря Е. Гамлетизм как "персонажное течение”. - C. 131-137.
  23. Саприкіна А. Особливості імітації жанрових ознак живопису в поетичній галереї Г. Мазуренко. - C. 138-144.
  24. Теорія інтертмедіальності та інтертекстуальності

  25. Бойчук А. Інтермедіальний компонент тексту Дж. Крюса "Флорентіна” у рецепції дитини. - C. 145-153.
  26. Кирилюк С. Інтермедіальні компоненти художнього простору в українській прозі періоду fin de siècle. - C. 154-161.
  27. Коршунова С. Живопись Г. Гольбейна как интермедиальный компонент романа Ф. М. Достоевского "Идиот”. - C. 162-167.
  28. Литвиненко І. Інтермедіальний простір роману Вольфганга Кеппена "Голуби в траві”. - C. 168-173.
  29. Мочернюк Н. Творчість Святослава Гординського: інтермедіальні аспекти. - C. 174-180.
  30. Орлова М. Інтермедіальні зв’язки роману "Хибний рух” Петера Гандке. - C. 181-188.
  31. Чернокова Е. О природе имперсонального в английской лирике начала ХХ века. - C. 189-196.
  32. Інтерпретація. Рецепція. Перекладознавство

  33. Берегова О. Міфопоетична інтерпретація іспаномовної еротичної загадки. - C. 197-206.
  34. Гребенюк Т. Темпоральність читацької рецепції епічних жанрів у контексті мистецтвознавчого дискурсу ХХ ст.. - C. 207-214.
  35. Криворучко С. Гра смислів у романі Сімони де Бовуар "Мандарини”. - C. 215-220.
  36. Лавренов В. Переводческая интерпретация стихотворения Христо Ботева "Моя молитва”. - C. 221-227.
  37. Мацевко-Бекерська Л. Рецептивний дискурс малої прози: наративна конфігурація інтермедіальності. - C. 228-242.
  38. Рецензування

  39. Червінська О. В кращих традиціях класичної поетики: становлення української епітетології. - C. 243-247.
2012
Вип. 85

 
Питання літературознавства
: наук. журн..- Чернівці
Pytannia literaturoznavstva

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Поетика

  4. Дзик Р. Парадигма письменник як актуальна літературознавча категорія. - C. 3-17.
  5. Кондрашов В. Кіномова як специфічна система художніх засобів у літературному тексті (з досвіду українських письменників-шістдесятників). - C. 18-25.
  6. Кучер З. Музичні принципи структурно-композиційної організації роману П. Нізона "Canto”. - C. 26-31.
  7. Маценка С. Інтермедіальна поетика роману, який прагне стати музикою (на матеріалі німецькомовної літератури). - C. 32-43.
  8. Редчиць Т. Музичний код в оповіданні Гайміто фон Додерера "Сонатина”. - C. 44-50.
  9. Чернокова Е. Эдвард Томас, Роберт Фрост и проблема повествовательности в лирике. - C. 51-60.
  10. Історична поетика

  11. Бучко А. Становлення єврейської ідентичності Ельзи Ласкер-Шюлер. - C. 61-70.
  12. Ісапчук Ю. Торгівля снами” І. Бахман: пошук власного "Я” в контексті конформістського соціуму. - C. 71-78.
  13. Кравчук О. Мовна криза у творчості Рози Ауслендер і спроба її подолання після подій голокосту. - C. 79-85.
  14. Никифорук Т. Поетика versus поезія як "Способи викликати враження...”. - C. 86-92.
  15. Циганок О. Опис похорону Амвросія Дубневича (інтермедіальний формат тексту). - C. 93-99.
  16. Жанрологічний дискурс

  17. Бакіна Т. Книжка-картинка в українській дитячій літературі. - C. 100-108.
  18. Віват Г. Жанрологічні аспекти поетичного світу Ігоря Калинця. - C. 109-116.
  19. Дерикоз О. Класичний гротеск в аспекті гендерної проблематики short story: образність письма А. Картер. - C. 117-124.
  20. Левченко Г. Адаптація релігійних жанрів в умовно-фідеїстичному дискурсі ліричних творів Лесі Українки. - C. 125-133.
  21. Левчук Т. Модифікації жанру есе в аспекті інтермедіальності. - C. 134-141.
  22. Матійчак А. Роман А. Мердок "The Good Apprentice” як жанрова метаморфна форма. - C. 142-149.
  23. Огуй О. Історико-соціальні жанри середньовічної літератури в постнекласичній методології: принципи класифікації. - C. 150-159.
  24. Романиця О. Жанрова природа віршованих творів Осипа Маковея. - C. 160-170.
  25. Трефяк Н. Видозміна жанрового канону авторського тексту (на матеріалі прози Миколи Вінграновського). - C. 171-178.
  26. Чепурда Г. Концепція вестерну у творчості Енні Пру. - C. 179-185.
  27. Шестакова Е. Жанрові колізії тексту масової комунікації. - C. 186-199.
  28. Теорія інтертмедіальності та інтертекстуальності

  29. Камишникова О. Сучасний британський "театр-вам-в-обличчя” в контексті проблеми інтермедіальності. - C. 200-206.
  30. Канова Г. Інтермедіальне декодування роману А. Барікко "Шовк”. - C. 207-214.
  31. Назаревич Л. Інтермедіальні аспекти літературно-мистецької спадщини Якова Струхманчука. - C. 215-221.
  32. Питюр О. Інтермедіальні елементи в поетиці збірки чудес "Гора Почаївська”. - C. 222-228.
  33. Рихло П. "Я співаю перед чужими”: Пауль Целан і музика. - C. 229-239.
  34. Сажина А. Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту. - C. 240-248.
  35. Хижняк І. Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності. - C. 249-254.
  36. Червинская О. Интертекстуальный диалог Ф. М. Достоевского с "Фаустом” Й. В. Гете ("Сон смешного человека”). - C. 255-269.
  37. Шарифова С. Креолизированный роман, ретранслируемый посредством технических средств коммуникации. - C. 270-280.
  38. Юрчук О. Взаємовплив музики і літератури в добу модернізму з позиції філософської антропології. - C. 281-287.
  39. Літературознавча історіографія

  40. Зеленка М. Роман Якобсон і літературознавча славістика на перехідному етапі Празького лінгвістичного гуртка. - C. 288-308.
  41. Радченко О. А. Німецька школа іманентної інтерпретації та український формалізм: типологічний аспект. - C. 309-319.
2012
Вип. 86
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського