Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29815/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Питання літературознавства
: наук. журн..- Чернівці
Pytannia literaturoznavstva

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. До ювілейних дат

  4. Матійчак А. А. Сумний автор веселої поезії: Едвард Лір та поезія нісенітниці. - C. 7-17.
  5. Скуратовская Л. И. Двести лет с Диккенсом. - C. 18-29.
  6. Поетика

  7. Голодюк І. Р. Мотиваційна модель героя неоромантичного фікційного світу. - C. 30-42.
  8. Негодяєва С. А. Архетипні візії Леоніда Талалая (на матеріалі збірки "Безпритульна течія: вибрані поезії”). - C. 43-52.
  9. Пагут О. С. Ґерда: "статево дозріваючий німецький дух” (типологія архетипних стереотипів у романі Роберта Музіля "Людина без властивостей”). - C. 53-63.
  10. Тюпа В. И. Категория интриги в современной нарратологии. - C. 64-76.
  11. Шапарєва Н. О. Роль портрета в розкритті кризи особистості в романі Луї Фердінана Селіна "Північ”. - C. 77-87.
  12. Історична поетика

  13. Замбжицька М. Антропологія літератури в польському літературознавстві. - C. 88-96.
  14. Литовська О. В. Драматургія Арістофана та криза полісного світогляду. - C. 97-105.
  15. Павлюк Н. Л. Співвідношення історичної та художньої правди в повісті Ю. Мушкетика "Семен Палій”. - C. 106-117.
  16. Фойк М. Неокласицизм у східно- та центральноєвропейській літературі як складова європейського пізнього модернізму. - C. 118-128.
  17. Історія поетологічних дискурсів

  18. Анісімова Л. В. "Нова критика” й теорія читацького відгуку в літературознавстві США: компаративний аспект. - C. 129-141.
  19. Висоцька Н. О. Між світом і текстом: відповіді літературної теорії на запити часу у перспективі викладання літератури. - C. 142-153.
  20. Титянін К. О. Трактування реалізму Лідією Гінзбург. - C. 154-164.
  21. Urban J. Zenona Fajfera teoria liberatury. - C. 165-179.
  22. Інтертекстуальність та інтермедіальність

  23. Bobryk R. "Fra Angelico: Męczeństwo Świętych Kosmy i Damiana” Zbigniewa Herberta – strategie pisania o sztuce. - C. 180-193.
  24. Любарець Н. О. Музика в романі Олдоса Хакслі "Контрапункт”. - C. 194-206.
  25. Маценка С. П. Смислова партитура роману спрямованого до музики. - C. 207-218.
  26. Мочернюк Н. Д. Художній простір у контексті інтермедіальності (поезія та образотворче мистецтво). - C. 219-229.
  27. Нікоряк Н. В. Екфрастичні елементи сучасного кіносценарного тексту (В. Мицько "Портрет”). - C. 230-242.
  28. Повар М. Г. Образна система в поезії І. Виргана: інтермедіальний вимір. - C. 243-252.
  29. Саворовская А. А. Повесть А. В. Чаянова "Необычайные но истинные приключения графа Фёдора Михайловича Бутурлина…” и иллюстрации А. И. Кравченко. - C. 253-264.
  30. Янкова А. Г. Рецептивна реакція на роман Ф. Сологуба "Мелкий бес” на драматургічному зрізі. - C. 265-278.
  31. Жанрологія

  32. Басняк Т. А. Жанрове визначення твору Ґреґора фон Реццорі "Квіти у снігу”. - C. 279-290.
  33. Бєлявська-Слюсарєва М. Ю. Транзитивність жанру франкомовного роману межі ХХ–ХХІ століть у творах А. Нотомб. - C. 291-301.
  34. Бовсунівська Т. В. Філософські маркери буття в романі Мюріель Барбері "Елегантна їжачиха”. - C. 302-310.
  35. Вешелені О. М. Жанр "сенсаційної повісті” в українській еміграційній літературі. - C. 311-321.
  36. Джугастрянська Ю. В. Психотерапевтичний роман: специфіка авторського мета жанру. - C. 322-337.
  37. Павленко Ю. Ю. Письмо про себе героя французького роману: до питання про жанрову парадигму. - C. 338-347.
  38. Швець Г. В. Текст і сучасність. Життєва позиція "право на життя”. - C. 348-360.
  39. Літературні інтерпретації біографії

  40. Бачинская А. А. Нижегородская легенда о В. Г. Короленко: полифония мифа и контекста. - C. 361-373.
  41. Давыдова А. В. Автобографическое начало в творчестве Дженис Кулык Кифер (от романа "The Green Library” к книге мемуаров "Honey and Ashes”). - C. 374-380.
  42. Левченко Г. Д. Героїзм versus святість: до проблеми міфологізму в літературознавчій рецепції життєвого й творчого шляху Лесі Українки. - C. 381-392.
  43. Черниш А. Є. Модус художніх біографій М. Слабошпицького. - C. 393-403.
  44. Рецензії

  45. Червінська О. В. Методологічна вага теорії іманентної інтерпретації Еміля Штайґера – українська монографія про найсуперечливішого зі швейцарських літературознавців ХХ ст.. - C. 404-411.
2013
Вип. 87

 
Питання літературознавства
: наук. журн..- Чернівці
Pytannia literaturoznavstva

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пастушук Г. О. Рецептивний потенціал сцени з воротарем у трагедії Вільяма Шекспіра "Макбет”. - C. 7-21.
  4. Басняк Т. А. Типологія письменницького статусу: два досвіди – Ч. Мілош та Ґ. фон Реццорі. - C. 22-33.
  5. Рихло П. В. Маґребінський кабінет фігур: національні образи в романі Ґреґора фон Реццорі "Горностай з Чернополя”. - C. 34-47.
  6. Віннікова Н. М. Засоби та прийоми пародіювання. - C. 48-68.
  7. Дзик Р. А. Теоретико-художнє осмислення екзилю Юлією Крістевою. - C. 69-88.
  8. Драненко Г. Ф. Автор наратор і протагоніст як агенти й суб’єкти перетину та перестанови (само)ідентичностей у сучасному біографічному дискурсі. - C. 89-105.
  9. Дроздовський Д. І. Опозиція метафізичного й авангардного мистецтва в повісті "Вежа з чорного дерева” Дж. Фаулза. - C. 106-116.
  10. Шалагінов Б. Б. "Μιμησις – наслідування – мімесис”: поняття і термін у добу Модерн. - C. 117-126.
  11. Бойчук А. Р. Жанровий формат "Незнайко в Сонячному місті” М Носова (римейкування класичної утопії). - C. 127-143.
  12. Варецька С. О. Роман про митця: постмодерна варіація (на прикладі романів "Бляшаний барабан” Ґ. Ґраса "Сестра сну” Р. Шнайдера "Парфуми” П. Зюскінда). - C. 144-156.
  13. Галета О. І. Антологія як репрезентативний жанр нової української літератури. - C. 157-172.
  14. Огуй О. Д. Принцип становлення німецької літератури середньовіччя: подолання кризових етапів через нові жанри. - C. 173-188.
  15. Коршунова С. І. От вольности к свободе: путь героя русского романа середины ХІХ века. - C. 189-199.
  16. Скороходько Ю. С. Колониальные мотивы в английском неовикторианском романе: к постановке проблемы. - C. 200-209.
  17. Улюра Г. А. Творення докси (легітимація знання та інституалізація понять) у гендерних студіях з літературознавства. - C. 210-222.
  18. Чернокова Е. С. Метаморфозы героического в английской лирике начала ХХ века. - C. 223-233.
  19. Шестакова Э. Г. Социальность в структуре современного литературоведения. - C. 234-257.
  20. Borkowski A. Kultura i samopoznanie. Wokół koncepcji hermeneutycznych Hansa-Georga Gadamera i Paula Ricoeura. - C. 258-273.
  21. Гальчук О. В. Античність у ліриці Євгена Маланюка: рецепція й особливості інтерпретації. - C. 274-285.
  22. Матійчак А. А. Пам’ять як художня категогрія: рецептивний потенціал роману С. Холла "The raw shark texts”. - C. 286-299.
  23. Червінська О. В. "Мертві душі”: гоголівська інтерпретація стану безумства. - C. 300-317.
  24. Георгієвська В. В. Античні ремінісценції в трагедії Крістофера Марло ,,Дідона цариця Карфагена”. - C. 318-328.
  25. Кицан О. В. Інтермедіальність поетики Василя Голобородька. - C. 329-339.
  26. Левицька О. С. Образотворче мистецтво у структурі роману Джона Фаулза "Жінка французького лейтенанта”. - C. 340-350.
  27. Нікоряк Н. В. Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка "Київських фресок” Сергія Параджанова). - C. 351-367.
  28. Сенькевич Т. В. Поэтика интермедиальности в структуре романа "Кунигас” Ю. Крашевского. - C. 368-380.
  29. Кирилова Т. А. Модерністська естетика в прозі німецьких письменниць на зламі НДР. - C. 381-391.
  30. Криворучко С. К. Фемінна ідея в романі Сімони де Бовуар "Мандарини”. - C. 392-405.
  31. Васильєв Є. М. Актуальна ідентифікація кіносценарного тексту як оригінальної літературної форми. - C. 406-411.
2013
Вип. 88
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського