Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:Бібл.,Кн.зн./2013$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Серія, Бібліотекознавство. Книгознавство Naukovi praci Kam'yanecz`-Podil`s`kogo nacional`nogo universy`tetu imeni Ivana Ogiyenka. Seriya: Bibliotekoznavstvo. Kny`goznavstvo- Титул.
- Зміст.
До 140-річчя від дня народження Степана Сірополка
- Ківшар Т. І. Висвітлення творчого спадку С. Сірополка в сучасній українській історіографії. - C. 6-17.
- Брицький П. П. Степан Сірополко – видатний педагог, бібліотекознавець та історик освіти України. - C. 18-26.
- Баженов Л. В. Національно-патріотичні, освітні та історичні погляди Степана Сірополка: до проблеми формування світогляду. - C. 26-31.
- Прокопчук В. С. Бібліотечна діяльність С.О. Сірополка в Кам’янець-Подільському державному українському університеті (1919–1920 рр.). - C. 32-44.
- Опря Т. М. Кам’янецький період діяльності С.О. Сірополка в працях викладачів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - C. 44-52.
- Кунанець Н. Е. Праця С. Сірополка "Короткий курс бібліотекознавства" в контексті розвитку теоретичних засад бібліотечної справи на західноукраїнських землях. - C. 52-61.
- Рогова П. І. Роль С. О. Сірополка у становленні і розвитку учительських бібліотек (до 140–річчя від дня народження С. О. Сірополка – відомого українського бібліотекознавця). - C. 61-67.
- Василенко О. М. Діяльність С. О. Сірополка в галузі бібліотечної статистики. - C. 67-73.
- Домбровська Л. В., Гулак В. М. Внесок Степана Сірополка у вивчення шкільних бібліотек. - C. 74-78.
- Ковальчук Г. І. Книгознавчі зв’язки С. Сірополка з Українським науковим інститутом книгознавства. - C. 79-83.
- Завальнюк О. М. Степан Сірополко і освітні процеси в Україні (1917–1920 рр.). - C. 84-92.
- Атаманчук П. С., Атаманчук В. П. Степан Сірополко: осмислення педагогічного доробку. - C. 93-95.
- Абрамович С. Д. Степан Сірополко про багатовекторність української освіти ХVI–XVII ст.. - C. 95-98.
- Франчук Т. Й. Спільність базових позицій освітньої ідеології фундаторів Кам’янець-Подільського державного українського університету. - C. 99-104.
- Комарніцький О. Б. Степан Сірополко про становище студентства педагогічних навчальних закладів радянської України у 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст.. - C. 104-111.
- Крючкова Н. Д. Праці С. О. Сірополка у відділі рідкісних видань наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - C. 112-114.
- Телячий Ю. В. Культурно-освітня діяльність Петра Холодного в дослідженнях С. О. Сірополка. - C. 114-117.
- Старенький І. О. Наукова і пам’яткознавча діяльність С. О. Сірополка в чеський період еміграції. - C. 118-124.
- Рева Л. Г. Біографічний дискурс Євгена Маланюка. - C. 125-138.
Історія становлення та розвитку бібліотечної справи в Україні
- Прокопчук В. С. Наукова бібліотека Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка за 20 років незалежності України: тенденції, проблеми, перспективи. - C. 139-145.
- Айвазян О. Б. З історії наукової бібліотеки Хмельницького національного університету. - C. 145-154.
- Іванова Л. В. Бібліотека Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького: короткий нарис історії та сучасні тенденції оновлення. - C. 154-156.
- Кароєва (Соломонова) Т. Р. Друкарство в Миньківцях Подільської губернії наприкінці XVIII – першої третини ХІХ ст.. - C. 157-164.
- Сажок О. В. Діяльність народної бібліотеки-читальні Шепетівського Архангело-Михайлівського братства наприкінці ХІХ ст.. - C. 165-170.
- Крик Н. В. Окружні та церковні бібліотеки Подільської єпархії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 171-176.
- Старенький І. О. Бібліотеки духовних навчальних закладів Подільської єпархії і їх роль у збереженні пам’яток друку і письм. - C. 176-181.
- Соломонова (Кароєва) Т. Р. Реклама книжкового світу в повсякденному житті подолян другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 181-187.
- Скоропад Н. Я. Абонемент мистецької літератури наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: історія становлення, основні завдання та перспективи розвитку. - C. 187-191.
- Сологуб Т. В. Абонемент-читальний зал педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: тенденції розвитку та проблеми взаємодії. - C. 191-196.
- Годованець А. М. Особиста бібліотека байкаря Микити Павловича Годованця. - C. 196-199.
Традиції та інновації в діяльності бібліотек ВНЗ
- Резнічук Л. В. Документальний фонд – головне багатство бібліотеки. - C. 200-205.
- Литвиненко О. В. Органзація та збереження бібліотечно-інформаційних ресурсів. - C. 205-207.
- Климчук Л. В. Інформаційні технології як засіб вдосконалення документаційного забезпечення краєзнавчих потреб. - C. 208-210.
- Опря Т. М. Покажчики як форма розповсюдження бібліографічної інформації. - C. 211-215.
- Крючкова Н. Д. Педагогічні журнали у фонді відділу рідкісних і цінних видань наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - C. 216-218.
- Кантлін С. О. Електронні інформаційні ресурси наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: стан та перспективи розвитку. - C. 219-223.
- Мендерецький В. В., Шахова М. І. Про використання електронних навчальних посібників та інтернету в ході підготовки сучасних фахівців: теоретико-методологічний аспект. - C. 223-231.
- Лук’янчук І. М. Ставлення студентів факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка до традиційних та інноваційних методів роботи наукової бібліотеки. - C. 232-235.
- Соловйова Н. О. Інтеграція бібліотек вищих навчальних закладів в об’єднані бібліотечно-інформаційні структури. - C. 235-242.
- Козак Н. О. Сучасні підходи до бібліографічної підтримки студентів. - C. 242-249.
- Никитюк С. С. Гуманістична складова підготовки бібліотечного фахівця. - C. 249-253.
- Булаєнко В. О. Екскурсійна діяльність як елемент навчально-виховного процесу. - C. 254-258.
- Мацей О. О. Організація системи підвищення кваліфікації в науковій бібліотеці Хмельницького національного університету. - C. 258-264.
- Грінішина І. І. Діяльність читального залу №1 наукової бібліотеки Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка з національного виховання майбутніх освітян засобами масової культурно-просвітницької роботи. - C. 264-268.
- Гончарова Л. В. Культурно-просвітницька робота в читальному залі історичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - C. 268-271.
- Павлюк О. Я. Музей історії коледжа – документальна пам’ять поколінь. - C. 271-273.
Творчий доробок попередників
- Сірополко С. О. Завдання нової школи. - C. 274-282.
- Телячий Ю. В. "Завдання нової школи" Степана Сірополка: спроба суб’єктивної рефлексії. - C. 282-286.
Хроніка
- Прокопчук В. С. Всеукраїнська науково-практична конференція. - C. 287-289.
- Резнічук Л. В. Шевченківські дні. - C. 289-290.
- Кантлін С. О. Підсумки роботи наукової бібліотеки за 2012 рік підведено. - C. 290.
Наші ювіляри
- Опря Т. М. Бібліотекар за покликанням. - C. 291-292.
- Прокопчук В. С. Талант, помножений на працю. - C. 292-293.
- Опря Т. М. Натхненна книгою. - C. 293.
- Резнічук Л. В. Фахівець бібліотечної справи. - C. 293-294.
Критика, бібліографія
- Абрамович С. Д. Грандіозна панорама польських релігієзнавчих досліджень. - C. 295-296.
- Франчук Т. Й. Рецензія на бібліографічний покажчик "Життєве кредо професора В. П. Струманського". - C. 296.
- Плахтій П. Д. Ботанiк – у природi, еколог – у життi: (до 30-рiччя наукової та науково-педагогiчної дiяльностi Людмили Григорiвни Любiнської). - C. 297-298.
- Опря Т. М., Пархоменко В. М., Савченко Л. П. Каталог виставки "Подільській "Просвіті" – 105 років". - C. 299-316.
- Опря Т. М., Пархоменко В. М., Савченко Л. П. Каталог виставки "С. О. Сірополко – видатний просвітянин і громадський діяч". - C. 317-322.
- Суровий А. Ф. Про збірку "Тобі, одній". - C. 323-324.
- Наші автори. - C. 325-327.
| 2013 | | Вип. 3
|
|
|
|