Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2012$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алмашій І. Використання засобів мультимедія при підготовці учнівської молоді до екологотуристичничних подорожей. - C. 9-12.
  4. Андрющенко Т. Аксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку . - C. 12-14.
  5. Афанасьєв Д. Особливості ідентифікації суб’єкта інтернет-мережевих спільнот. - C. 15-18.
  6. Бартош О. Соціальна політика та соціальна робота з безробітними у Великій Британії. - C. 18-22.
  7. Бєлецька І. Комунікативна компетентність соціального педагога. - C. 22-25.
  8. Бопко І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності. - C. 25-27.
  9. Ваколя З. Партійна преса міжвоєнного Закарпаття (1919 – 1939) як засіб виховання політичної культури молоді. - C. 28-30.
  10. Ваколя Т. Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 31-33.
  11. Вовканич М. Соціально-психологічні особливості прояву агресивної поведінки в підлітковому віці. - C. 34-36.
  12. Габовда А., Кравченко Т. Історико-соціальні чинники культурологічного оновлення змісту навчання іншомовного спілкування. - C. 36-39.
  13. Грабовська Т., Грабовський О., Соломка Е. Особливості управління інноваційною діяльністю в освітніх закладах Закарпатської області. - C. 39-42.
  14. Данко Д. Компоненти готовності майбутніх соціальних працівників до використання технологій медико-соціальної роботи в професійній діяльності. - C. 43-45.
  15. Демчак М. Підготовка вчителів у мукачівському педагогічному коледжі: досвід минулого та подальші перспективи. - C. 45-48.
  16. Желанова В. Лекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. - C. 48-52.
  17. Жиленко Р. Система приятелів: теорія та перспективи запровадження в Україні. - C. 52-54.
  18. Зобенько Н. Сутність та зміст діагностичної діяльності в роботі соціального педагога. - C. 55-57.
  19. Караман О. Характеристика системи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах. - C. 58-62.
  20. Кізин І. Реконструкція моделей художньо-трудової підготовки у реформаторській педагогіці. - C. 62-64.
  21. Кіш-Вайда Г. Причини виникнення комунікативних бар’єрів в процесі вивчення іноземних мов. - C. 65-66.
  22. Кобрій О. Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України. - C. 66-69.
  23. Ковач А. Проблема укомплектування шкіл Підкарпатської Русі педагогічним складом (1919-1923 рр.). - C. 69-72.
  24. Козубовський Р. Професійна підготовка майбутніх фахівців соціальної роботи в процесі волонтерської діяльності. - C. 72-74.
  25. Костюк М. Формування умінь та навичок мовлення в соціокультурному контексті студентів мистецьких факультетів засобами дисципліни "англійська мова". - C. 74-77.
  26. Кофанова О. Особливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у вищих технічних закладах освіти. - C. 77-82.
  27. Краснова Н. Виховання засуджених у навчальній діяльності. - C. 83-87.
  28. Кухта М. Педагогічні погляди Ю. Гуци-Венеліна. - C. 87-89.
  29. Лабінська Б. Історичний та логічний принципи як методи дослідження методики навчання іноземних мов у Західній Україні (1867–1939 рр.). - C. 89-91.
  30. Леврінц М. Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині. - C. 92-94.
  31. Марфинець Н. Аналіз навчальних програм з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття). - C. 94-98.
  32. Машкаринець-Бутко А. Теоретичні засади становлення та розвитку інтернатних закладів на Закарпатті у повоєнні роки. - C. 98-101.
  33. Мельничук І. Актуальність проблеми формування культури здоров’язбереження у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 101-104.
  34. Михайлишин У. Ознайомлення учнів старших класів середньої школи із фразеологічними одиницями німецької мови орнітологійного змісту. - C. 104-107.
  35. Мішак В. Організація релігійної освіти в австрійській школі у процесі формування національного курикулуму. - C. 107-109.
  36. Ніколайчук Н. Організація і зміст дослідно-експериментальної роботи з формування професійної мотивації у майбутніх учителів математики. - C. 110-112.
  37. Олексюк М. Педагогічні технології формування професійної компетентності вчителя у галузі декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 112-115.
  38. Олійник Г. Функціональне поле соціального педагога у сфері освітньо-дозвіллєвої діяльності з учнями середнього віку . - C. 115-118.
  39. Палихата Е. Структура уроку вивчення нового матеріалу з української мови. - C. 119-121.
  40. Пелін О. Етнічна ідентичність у контексті холономної парадигми. - C. 122-124.
  41. Петришин Л. Особливості моделювання процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі. - C. 125-128.
  42. Повідайчик О., Повідайчик М. Принципи формування інформаційної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 128-130.
  43. Попович А. Сучасні підходи до тлумачення поняття "деінституціалізація” . - C. 130-133.
  44. Розлуцька Г., Опачко М. Вивчення проблеми інтернет-залежності: аналіз результатів експериментального дослідження. - C. 133-137.
  45. Розман І. Використання проектних технологій при вивченні світової літератури. - C. 137-140.
  46. Романовська Л. Форми і методи підтримки дитячого і молодіжного рухів в країнах Західної Європи. - C. 141-144.
  47. Рюль В. Специфіка закарпатської транскордонної трудової міграції та соціальних процесів пов’язаних з нею. - C. 144-148.
  48. Сідун Л. Етапи історичного розвитку полікультурної освіти в США. - C. 148-150.
  49. Сідун М. До проблеми класифікації мовленнєвих ситуацій у професійній діяльності вчителя іноземної мови початкової школи. - C. 150-153.
  50. Сіка В. Іноземні мови у навчально-виховному процесі гімназій Закарпаття (друга половина ХІХ – перша половина ХХ століття). - C. 153-156.
  51. Скварок М. Організаційно-методичні умови використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх інженерів-педагогів. - C. 156-159.
  52. Слозанська Г. Соціальна робота з людьми з обмеженими можливостями в Австралії. - C. 160-162.
  53. Смук О. Формування ефективного спілкування у дітей-сиріт методами казкотерапії. - C. 163-166.
  54. Сопко Р. Теоретичні концепції старіння та їх сутність. - C. 166-169.
  55. Стойка О. Організація та функціонування системи вищої освіти США. - C. 170-172.
  56. Теличко Н. Історико-ретроспективний аналіз формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи. - C. 172-175.
  57. Тимчик М., Староста В. Вплив єпископа А. Бачинського (1732-1809) на відродження освіти Закарпатського краю. - C. 175-178.
  58. Тур Г. Педагогічні умови формування математичної культури майбутніх фахівців обліково-економічного профілю у процесі професійної підготовки. - C. 179-182.
  59. Харченко Л. Ділове спілкування як одна з основних потреб людини . - C. 182-185.
  60. Хмуринська Т. Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. - C. 185-188.
  61. Цвяк Л. Педагогічні умови естетичного виховання курсантів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 188-191.
  62. Цісарук В. Проектування змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини. - C. 191-194.
  63. Чайка І. Принципи реалізації потенціалу інформаційно-освітнього середовища ВНЗ в контексті особистісних вимірів підготовки майбутніх педагогів. - C. 194-197.
  64. Чейпеш І. Теоретичні засади вибору моделі формування іншомовної комунікативної культури студентів у змісті професійної підготовки. - C. 197-199.
  65. Чутора М. Підходи до розуміння сутності явища стигми. - C. 199-203.
  66. Шикітка Г. Педагогічне товариство "Шкільна Матка Русинів Чехословацької Республіки": історія становлення та розвитку. - C. 203-206.
  67. Шукатка О. Аксіологічний підхід до формування культури здоров’язбереження майбутніх економістів. - C. 206-209.
  68. Туряниця В. Не тільки етап творчого розквіту… неювілейний погляд з нагоди 90-річчя з дня народження професора Василя Гомонная. - C. 210-211.
2012
Вип. 24

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акіншева І. Аналіз вивчення концепції громадянського виховання учнів. - C. 9-10.
  4. Бабинець М. Формування готовності майбутніх фахівців менеджменту до іншомовного професійного спілкування. - C. 10-12.
  5. Байбакова О. До проблеми використання інформаційних технологій у вивченні англійської мови. - C. 12-14.
  6. Байкєніч Г. Методика експериментального навчання учнів старшої школи історії України з використанням різних видів словесно-друкованих засобів навчання в системі особистісно-орієнтованої освіти. - C. 14-21.
  7. Бартош О. З історії розвитку та становлення соціальної політики та соціальної допомоги у Великій Британії. - C. 21-28.
  8. Барчій М. Методичні аспекти формування професійних якостей практичних психологів у процесі навчання. - C. 29-32.
  9. Безбородих С. Професійна підготовка майбутніх конкурентоспроможних педагогів на основі формування системи цінностей. - C. 32-35.
  10. Бец І. Педагогічні умови формування науково-дослідницької компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 35-38.
  11. Білик О. Особливості функціонування системи початкової освіти Японії. - C. 38-41.
  12. Богдан Л. Інтерактивні технології навчання у вивченні англійської мови студентами інженерно-технічного факультету. - C. 42-44.
  13. Борис У. Проблема національної ідеї в педагогічній спадщині Богдана Ступарика. - C. 44-46.
  14. Брижак Н. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх педагогів. - C. 46-48.
  15. Главацька О. Організація соціально-виховної діяльності в аспекті статеворольової соціалізації учнів. - C. 49-53.
  16. Горбенко А. Стан готовності професійної мотивації офіцерів органів охорони державного кордону до оперативно-службової діяльності. - C. 53-56.
  17. Горват М. Сучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконалення. - C. 56-58.
  18. Горішна Н. Регулювання професійної діяльності соціальних працівників: аналіз зарубіжного досвіду. - C. 58-61.
  19. Горошнікова І. Формування уявлень про обов’язки та відповідальність у дітей-сиріт підліткового віку в процесі правової соціалізації в умовах загальноосвітньої школи-інтернату. - C. 61-63.
  20. Данко Д. Професійна готовність соціальних працівників до використання технологій медико-соціальної роботи в майбутній діяльності. - C. 63-66.
  21. Демчак М., Опачко М. Розвиток і становлення професійної педагогічної освіти на Закарпатті: етапи і чинники . - C. 66-69.
  22. Єнгаличева І. Казкотерапія як один із методів корекційно-розвиваючої роботи з педагогічно занедбаними учнями. - C. 70-72.
  23. Жиленко Р. Дослідження шляхом участі як підхід у соціальній роботі в громаді. - C. 72-74.
  24. Завгородня Т. Громадянська спрямованість батьківської педагогіки Василя Сухомлинського. - C. 74-76.
  25. Золотова Г. Попередження соціальних проблем як напрямок профілактики наркоманії. - C. 76-80.
  26. Зимомря М. Гуманістична сутність естетичного виховання засобами народних промислів у Закарпатті упродовж 1919–1939 рр.. - C. 80-83.
  27. Ісаєвич С. Психологічна культура як база професійного становлення особистості майбутнього фахівця з психології. - C. 83-85.
  28. Квас О. Харківська школа педології, дослідження дитини та дитячого колективу. - C. 85-88.
  29. Кіш Н. Поняття про технологію системного опанування складовими культури професійного іншомовного спілкування. - C. 88-91.
  30. Кіш-Вайда Г. Комунікативні бар'єри у процесі вивчення студентами іноземної мови: погляд на проблему. - C. 91-93.
  31. Козубовська І. Створення індивідуальної освітньої траєкторії в процесі професійної підготовки іноземних студентів. - C. 93-95.
  32. Козубовський Р. Формування готовності майбутніх соціальних працівників до волонтерської роботи як важлива передумова успішної професійної діяльності. - C. 96-97.
  33. Коноваленко В. Особистість вчителя в умовах гуманізації освіти. - C. 97-101.
  34. Кравченко Т., Габовда А. Використання автентичних матеріалів у процесі формування іншомовної компетенції. - C. 101-103.
  35. Кузьма-Качур М. Сучасна інтерпретація поняттєвого апарату підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення краєзнавчої роботи. - C. 104-107.
  36. Лалак Н. Шляхи впровадження інклюзії в роботу загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 107-109.
  37. Леган В. До проблеми навчання іншомовній комунікації студентів немовних факультетів . - C. 109-112.
  38. Лещук Г. Соціалізація підлітків у процесі дозвіллєвої діяльності. - C. 112-115.
  39. Литвинова Н. Діагностика схильності підлітків групи ризику до вживання наркотиків. - C. 115-119.
  40. Ліннік О. Рівні діалогічної взаємодії в освітньому середовищі ВНЗ. - C. 119-122.
  41. Ліщинська-Кравець Г. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема. - C. 122-125.
  42. Луцький О. Результати експериментальної перевірки педагогічних умов розвитку управлінської компетентності керівних кадрів державної прикордонної служби україни у процесі фахової підготовки. - C. 125-129.
  43. Майборода І. Особливості сприйняття молодшими школярами творів мистецтва. - C. 129-132.
  44. Микитенко Н. Професійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю. - C. 132-136.
  45. Морська Л. Англійська мова для спеціальних цілей (esp): історія виникнення підходу та його специфіка. - C. 136-138.
  46. Мочан Т. Естетичне виховання у змісті шкільної освіти на Закарпатті у 1919–1939 рр.. - C. 139-141.
  47. Ніколаєску І. Особливості професійного іміджу викладача-андрагога в системі післядипломної освіти. - C. 142-144.
  48. Новікова Т. Педагогічні умови формування соціокультурних цінностей майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі професійної підготовки. - C. 144-148.
  49. Оросова Р., Староста В. Застосування мікронавчання у процесі вивчення курсу "загальна дидактика" в Кошицькому університеті імені Павла Йозефа Шафарика . - C. 148-151.
  50. Петрова Н. Творчий характер навчально-пізнавальної діяльності як умова формування інтелектуальної культури майбутніх педагогів. - C. 151-154.
  51. Петрус М. Еволюція сімейних цінностей на Закарпатті. - C. 154-156.
  52. Поліщук В. Пошуково-дослідні технології навчання у процесі підготовки соціальних працівників. - C. 157-159.
  53. Поліщук Ю. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з важковиховуваними підлітками. - C. 160-162.
  54. Попович А. Сім’я як важливий ресурс процесу деінституціалізації . - C. 163-165.
  55. Постолюк М. Особливості формування дослідницьких умінь учнів в процесі вивчення біологічних дисциплін. - C. 166-167.
  56. Пришляк О. Пошуки інноваційних технологій підготовки соціальних педагогів. - C. 167-170.
  57. Пулим В. Педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у післядипломній підготовці офіцерів з гуманітарних питань. - C. 170-172.
  58. Розлуцька Г., Дацків І. Організація діяльності закладів професійної освіти в Ужгороді у 20-30-х рр.ХХ ст. . - C. 173-175.
  59. Сідун Л. Ідеї полікультурної освіти в загальноосвітніх школах США. - C. 175-177.
  60. Сивохоп Е., Маріонда І. Педагогічні умови формування самопізнання майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фізичної підготовки. - C. 177-179.
  61. Слозанська Г. Основні напрями розвитку і модернізації соціальної освіти Австралії на початку ХХІ ст.. - C. 179-183.
  62. Смук О. Вплив спілкування на формування особистості, на розвиток її внутрішнього, суб’єктивного світу, на розширення і збагачення соціального і психологічного досвіду. - C. 183-188.
  63. Соломка Е. Законодавча база гендерних досліджень. - C. 188-190.
  64. Сорока О. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи. - C. 191-194.
  65. Степаненко Л. Змістове забезпечення професійної підготовки майбутніх психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами. - C. 194-196.
  66. Стойка О. Державні і недержавні вищі навчальні заклади в системі освіти США. - C. 196-198.
  67. Стремецька В. Організація трудової допомоги населенню у ХІХ — на початку ХХ ст.. - C. 198-201.
  68. Теличко Н. Актуальність формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи. - C. 202-205.
  69. Товканець Г. Освітні аспекти стратегії сталого розвитку в Чехії. - C. 205-208.
  70. Товканець О. Формування правосвідомості учнів ПТУ у процесі правового виховання. - C. 209-210.
  71. Тумак Ю. Проблеми діяльності фізкультурно-спортивних товариств на сторінках преси Буковини (австро-угорського періоду). - C. 211-212.
  72. Туряниця В., Грабовська Т., Грабовський О., Шанта І. Теоретичні та практичні аспекти впровадження освітніх інновацій. - C. 213-214.
  73. Фенчак Л. Педагогічні умови формування здорового способу життя у майбутніх вчителів початкових класів. - C. 214-217.
  74. Цепкало О. Сутність стратегій створення вторинного письмового наукового тексту та їх місце у моделі комунікативної компетентності фахівців технічного профілю. - C. 217-221.
  75. Чашечнікова Н. Формування зацікавленості молодших школярів до занять народними танцями в позашкільних закладах освіти. - C. 221-223.
  76. Чейпеш І. Роль іншомовної комунікативної культури у професійній діяльності фахівців туристської галузі. - C. 223-226.
  77. Чепур О. Забезпечення творчої лінії розвитку в різних видах дитячої діяльності. - C. 226-228.
  78. Чутора М. Самостигматизація осіб з психічними захворюваннями як реакція на стигматизацію суспільством. - C. 229-231.
  79. Шилінська І. До питання формування культури професійного мовлення майбутніх фахівців економічного профілю в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 231-233.
  80. Янковець А. Особливості використання машинного перекладу в умовах професійної підготовки майбутніх перекладачів. - C. 233-236.
2012
Вип. 25
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського