Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2014$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Барбаш Є. М. Система оцінювання навчальних досягнень учнів з мови в Україні та закордоном: історико-порівняльний огляд. - C. 11-14.
- Бартош О. П. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах праксеологічного підходу у вищих навчальних закладах України. - C. 14-21.
- Басай Н. П. Особливості конструювання змісту навчального посібника елективного курсу "Німецькомовні країни" для учнів 10-11-х класів профільної школи. - C. 21-25.
- Басараб В. Я. Критерії сформованості ключових компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних у процесі професійної підготовки. - C. 25-28.
- Баяновська М. Р., Опачко М. В. Духовний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхід. - C. 29-32.
- Бєлявцева Т. В., Грановська Т. Я. Особливості навчання інформатики майбутніх учителів хімії до проведення хімічного експерименту. - C. 32-35.
- Білоусова Л. І., Колесник О. О. Компоненти етики спілкування підлітків у мережі інтернет. - C. 35-38.
- Благова Т. О. Навчально-методичне забезпечення дитячого хореографічного аматорства. - C. 38-41.
- Бондар Т. І. Взаємодія спеціальної та загальної освіти: досвід США. - C. 42-45.
- Борисюк Л. О. Хіміко-біологічні дисципліни – основа підготовки бакалаврів сестринської справи. - C. 45-48.
- Ваколя Т. І. До проблеми професійної компетентності вчителя початкової школи. - C. 48-51.
- Вoрoнa I., Сaвaрин Т. В. Використання віртуальних навчальних програм на заняттях латинської мови в медичних закладах. - C. 51-53.
- Гарапко В. І. Передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. - C. 53-57.
- Горват М. В. Педагогічні умови виховання толерантності у молодших школярів. - C. 57-60.
- Горобець С. М. Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп'ютерно-орієнтованих технологій навчання. - C. 61-64.
- Гриник І. М. Професійно-правова підготовка соціальних педагогів як передумова їх ефективної роботи із захисту прав особистості. - C. 65-67.
- Гуменюк С. В. Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. - C. 67-71.
- Гусак Л. П. Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті. - C. 71-73.
- Данієлян А. Я. Делегування повноважень як засіб виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до праці. - C. 73-77.
- Довга Т. Я. Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи. - C. 77-80.
- Желанова В. В. Логіка суб’єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання. - C. 81-83.
- Зінонос Н. О. Педагогічні принципи організації процесу адаптації іноземних студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін. - C. 84-86.
- Кіш Н. В. Бар'єри ефективної міжкультурної комунікації глобального інженера. - C. 86-89.
- Ковальчук О. А. Загальнонаукові підходи до організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики. - C. 89-93.
- Козубовська І. В., Смук О. Т. Патронаж як важлива складова професійної діяльності соціального працівника. - C. 93-95.
- Костюк М. П. Формування навичок говоріння англійською мовою під час проведення пленерів. - C. 95-98.
- Лабінська Б. І. Історіографія дослідження розвитку методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (друга половина XIX – перша половина XX ст.). - C. 98-104.
- Лендел Л. В. Міжкультурна комунікативна компетенція: проблема цілей і змісту навчання іноземній мові у загальноосвітній школі. - C. 104-106.
- Лисак Т. М. Готовність майбутніх економістів до викладацької діяльності як наукова проблема. - C. 107-110.
- Логвиненко Т. О. Професіоналізація соціальної роботи в скандинавських країнах як суспільна потреба. - C. 111-114.
- Луцик І. Б. Застосування web-технологій для організації ефективної науково-дослідної роботи у галузі енергозбереження. - C. 114-116.
- Маслєннікова Д. Ю., Попова Т. М. Підтримка процесу навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки. - C. 117-120.
- Мішенюк Р. М. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону. - C. 120-123.
- Назарук В. Л. Педагогічні умови формування культури здоров’я майбутніх лікарів. - C. 124-126.
- Новакова Л. В. Педагогічні умови формування культури здоров’я майбутніх лікарів у спеціальних медичних групах у процесі фізичного виховання. - C. 127-129.
- Онищенко Н. П. Особливості застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. - C. 129-132.
- Орлова О. П. Завдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. - C. 133-135.
- Павлюк Є. О. Сучасні технології навчання і процес фахової підготовки майбутніх тренерів-викладачів у ВНЗ. - C. 135-138.
- Перкатий Р. М. Система моніторингу рівня сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх офіцерів органів внутрішніх справ. - C. 138-142.
- Петренко С. І. Аналіз підходів до верифікації терміну "дидактичні умови" в контексті формування ІКТ-компетентності. - C. 142-144.
- Поліщук В. А. Професійна підготовка соціальних працівників у освітніх системах скандинавських країн. - C. 144-146.
- Половенко Л. П. Соборний інтелект як вища форма інтелектуального розвитку. - C. 146-150.
- Помирча С. В., Кобченко І. Г. Лінгводидактичні вимоги до уроків розвитку зв’язного мовлення за О. М. Біляєвим. - C. 150-153.
- Поповський Ю. Б. Методика організації визначення істинності знань студентів за допомогою автоматизованої опитувальної системи. - C. 153-156.
- Поселецька К. А. Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз. - C. 156-160.
- Поцко О. В. Нормативно-правові аспекти інклюзивної освіти. - C. 160-163.
- Редько В. Г., Басай О. В. Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспект. - C. 163-166.
- Романишина Л. М., Марчишин С. М. Особливості технології оцінювання знань студентів із фармацевтичних дисциплін у медичному університеті. - C. 167-170.
- Романовська Л. І. Концептуальний аналіз проблеми соціалізації підростаючого покоління у теорії соціальної педагогіки. - C. 170-173.
- Семеряк І. З. Формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування. - C. 174-177.
- Середа І. О. Викладання дисципліни "Фізичне виховання" для студентів географічного факультету в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. - C. 177-181.
- Сивохоп Е. М., Маріонда І. І., Ковач Ш. А., Дудіцька С. П. Сучасні аспекти підготовки фахівців з фізичного виховання: компетентність – сутність, зміст. - C. 181-183.
- Сідун Л. Ю. Вирішення освітніх проблем національних меншин у вищій школі США. - C. 184-186.
- Сорокін Ю. С., Соломко Н. Ф., Тимошенко В. В. Реалізація принципів гуманізації освіти на основі впровадження спортивно-орієнтованих технологій фізичного виховання. - C. 186-188.
- Стремецька В. О. Функціонування тюремних шкіл у ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 188-192.
- Туряниця В. В. Інноваційні підходи до методичного забезпечення шкільної дисципліни "Правознавство". - C. 192-194.
- Тушко К. Ю. Особливості оптимізації процесу викладання суспільних наук у вищому військовому навчальному закладі прикордонного відомства. - C. 195-197.
- Фізеші О. Й. Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини. - C. 197-200.
- Цвяк Л. В. Значення лінгвокраїнознавства для формування іншомовної комунікативної компетенції майбутнього офіцера-прикордонника. - C. 200-203.
- Цибулько В. О. Типологія підлітків – правопорушників. - C. 203-206.
- Чейпеш І. В., Кухта М. І. Соціалізація в умовах трансформації культури. - C. 207-210.
- Чекан О. І. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. - C. 210-212.
- Шехавцова С. О. Структура педагогічної діяльності в професійній підготовці студентів університету. - C. 213-216.
- Юрченко Н. О. Екологічна позиція студентів педагогічного університету: до постановки проблеми. - C. 216-219.
- Ябурова О. В. Соціально-педагогічне забезпечення міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів: сучасні принципи та умови організації. - C. 219-222.
- Байбакова О. О., Козубовська І. В. Деякі аспекти крос–культурної комунікації. - C. 223-225.
| 2014 | | Вип. 34
|
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Антонюк О. В., Чопик Т. В. Структура та зміст дисципліни "Фармакологія у фізичному виховані і спорті". - C. 9-11.
- Бабенко А. Л. Теоретико-методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 11-14.
- Бабенко Л. В. Педагогічні орієнтації системи навчання образотворчому мистецтву в УРСР. - C. 14-17.
- Бабинець М. М. Підготовка майбутніх менеджерів до оволодіння технікою ведення бесіди в іншомовному діловому спілкуванні. - C. 18-20.
- Бабушко С. Р. Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні. - C. 20-23.
- Бигар Л. І. Форми, методи і засоби фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп в умовах сучасного ВНЗ. - C. 23-26.
- Блажук О. А. Інформаційні технології у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 26-29.
- Вдовичин Т. Я., Жидик В. Б., Кобильник Т. П. Використання web-сервсу Wolfram|Alpha для розв’язування диференціальних рівнянь. - C. 29-32.
- Войтович І. С. Аксioлoгiчнi передумови підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 33-36.
- Герлянд Т. М. Експериментальне дослідження загальноосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників-аграріїв: констатувальний етап. - C. 36-39.
- Гончарук О. М. Інтегроване навчання української пунктуації на основі виразного читання учнів початкових класів. - C. 39-42.
- Горбатюк Р. М., Фендьо О. М. Основні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту. - C. 43-46.
- Грабовська Т. І., Грабовський О. В., Баторі-Тарці З. І. Основні напрямки і форми профілактичної діяльності щодо ВІЛ/СНІДУ в учнівському середовищі. - C. 46-50.
- Данко Д. В., Повідайчик О. С. Медико-соціальна робота з різними категоріями клієнтів. - C. 51-54.
- Дацків І. Є. Історичні та соціально-культурні передумови формування професійної освіти у Закарпатті. - C. 54-57.
- Дерев’янко О. В. Модель-професіограма майбутнього інженера-магістра машинобудівної галузі, як основа формування професійної компетентності фахівця. - C. 58-60.
- Дзюба П. М. Теоретико-методичні засади лекційного виду занять в дисципліні "Радіаційного, хімічного, біологічного захисту підрозділів прикордонної служби". - C. 60-63.
- Драч І. І. Андрагогічні засади підготовки магістрантів педагогіки вищої школі. - C. 63-66.
- Жиленко Р. В. Особливості планування в процесі соціальної роботи в громаді. - C. 67-69.
- Завгородня Т. К., Білавич Г. В. Розвиток позашкільної сільськогосподарської освіти в Західній Україні (1920-1930-ті рр.). - C. 69-72.
- Зобенько Н. А. Соціальний захист дитинства в Україні. - C. 72-75.
- Ішутіна О. Є. Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. - C. 76-79.
- Кайдан Н. В., Пащенко З. Д. Організація системи поточного самоконтролю результатів оцінювання. - C. 79-82.
- Кевпанич М. М., Опачко М. В. Концепція підготовки шкільної молоді до життя і праці у педагогічній спадщині А. Волошина. - C. 82-85.
- Кіш Н. В. Вплив методів навчання на ефективність формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 85-87.
- Кокор М. М. Особливості використання педагогічної рефлексії у процесі професіоналізації викладача – початківця англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 88-91.
- Колонуто Д. К. Сучасні технології у викладанні іноземних мов. - C. 92-94.
- Корнієнко В. В. Традиційні та сучасні форми та методи організації навчальної діяльності бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики (досвід США). - C. 94-98.
- Куленко О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів хімії. - C. 98-101.
- Литвинова С. Г. Основи моделювання хмарно-орієнтованого навчального середовища учня загальноосвітнього навчального закладу. - C. 101-108.
- Лукащук І. М. Міжпредметні зв’язки у підготовці майбутніх медичних сестер у медичному коледжі. - C. 108-111.
- Марко М. М. Науковий аналіз складових поняття "математична компетентність учителів початкових класів". - C. 111-114.
- Марфинець Н. В. Форми організації літературного краєзнавства у школах Закарпаття за радянської доби. - C. 115-118.
- Микитенко Н. О. Реалізація диференційного підходу до формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю. - C. 118-121.
- Михалевич В. М., Чухно М. В. Наближена модель приватної хмари у навчанні вищої математики. - C. 122-126.
- Олійник К. С. Професійна етика та спілкування в соціальній роботі. - C. 126-128.
- Олефіренко Н. В. Дидактичні електронні ресурси у системі сучасних засобів навчання. - C. 129-133.
- Островська Н. Д. Формування якостей лідера в процесі підготовки майбутніх фахівців агротехнічного профілю. - C. 133-135.
- Панченко М. В. Міжнародно-закріплені принципи правомірної поведінки неповнолітніх як профілактична ланка в роботі фахівців соціально-правового захисту населення. - C. 135-137.
- Петрицин І. О. Дидактичні функції засобів мультимедіа у процесі підготовки майбутнього вчителя. - C. 137-140.
- Полєхіна В. М. Медико-соціальна робота: передумови становлення та сучасний стан. - C. 140-142.
- Поліщук В. А. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з біженцями: зарубіжний досвід. - C. 143-145.
- Поліщук Ю. Й. Проблема визначення сфери професійної діяльності соціальних педагогів різних спеціалізацій. - C. 146-149.
- Полюк В. С. Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства. - C. 149-152.
- Попадич О. О. Критерії, показники та рівні правової вихованості майбутнього фахівця (студента вищого навчального закладу) як системної якості особистості. - C. 152-155.
- Постригач Н. О. Концептуальні моделі професійної підготовки учителя в країнах ЄС на зламі століть. - C. 156-159.
- Пришляк О. Ю. Упровадження стандартів професійного розвитку фахівців соціономічної сфери: зарубіжний досвід. - C. 159-163.
- Пудова С. С. Професійна культура викладача медичної та біологічної фізики очима майбутніх лікарів. - C. 163-166.
- Райковська Г. О. Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки. - C. 166-169.
- Романишина Л. М., Лоїк Г. Б. Розвиток інноваційних технологій в педагогічній освіті України. - C. 169-172.
- Сафронова Г. В. Основні характеристики економіко-правової компетентності фахівця. - C. 173-176.
- Семеніхіна О. В., Юрченко А. О. Уміння візуалізувати навчальний матеріал засобами мультимедіа як фахова компетентність учителя. - C. 176-179.
- Слободянюк О. М. Професійно-етична компетентність менеджера: значення у професійній діяльності та умови формування у ВНЗ. - C. 179-182.
- Слюсар Т. А. Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентності. - C. 182-184.
- Смук О. Т., Козубовський М. Р. Сенс життя молоді як соціальна проблема та життєва стратегія. - C. 185-186.
- Столбов Д. В. Сутність і зміст поняття інтернет-безпеки сучасного школяра. - C. 187-189.
- Теличко Н. В. Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи. - C. 190-192.
- Токарчук О. М. Математична компетентність фахівців економічного профілю: критерії оцінювання сформованості. - C. 193-196.
- Трегуб О. Д. Методика організації проблемного навчання студентів-педагогів. - C. 196-199.
- Третько В. В. Перспективи розвитку системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в Україні. - C. 200-203.
- Федоренко О. М. Принципи добору змісту підручника з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей. - C. 203-206.
- Ходань О. Адаптація майбутніх фахівців бізнесу і права до навчальної діяльності. - C. 206-209.
- Швардак М. В. Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 209-211.
- Шеремета Л. П. Використання творчості Т. Г. Шевченка на початковому етапі навчання діалогічного мовлення іноземних студентів-медиків. - C. 212-215.
- Ястремська С. О., Мельничук І. М., Усинська О. С. Система контролю якості медсестринської освіти у США – теорія і практика. - C. 215-218.
| 2014 | | Вип. 33
|
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Авраменко К. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України. - C. 7-9.
- Алмашій І. Особливості формування екологічної культури молоді природоцентричного типу в діяльності громадських організацій. - C. 9-13.
- Бабинець М. Вербальні і невербальні засоби спілкування в менеджменті. - C. 13-14.
- Bartosh O. To the issue of theoretical training of social work bachelors in Great Britain. - C. 14-18.
- Бедевельська М. Педагогічна технологія формування педагогічної майстерності вчителя іноземної мови на основі компенентнісного підходу. - C. 18-21.
- Бигар Л. Деякі аспекти історичних етапів розвитку лікувальної фізкультури в системі освіти. - C. 21-23.
- Бичок А. Полікультурне навчання США: спільність цілей у вивченні англійської та рідної мови. - C. 23-26.
- Білорус А. Інформаційне середовище – один із факторів формування інформаційної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 26-28.
- Блажук О., Островська Н. Дистанційна освіта – сучасна форма вищої освіти. - C. 28-30.
- Бодруг Н. Модель формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя з дисциплін гуманітарного циклу засобами інтерактивних технологій. - C. 30-34.
- Водяна О. Організація практик у підготовці майбутніх фахівців до соціального супроводу сімей, в яких перебувають діти під опікою. - C. 34-37.
- Гапонова О. Методи і форми розвитку інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи у системі післядипломної освіти. - C. 37-39.
- Гінсіровська І. "Організація успішної діяльності" як спецкурс у підготовці майбутніх фахівців у вищих технічних навчальних закладах. - C. 39-42.
- Годованець Н. Комунікативний метод як засіб вивчення іноземної мови. - C. 42-44.
- Горішна Н. Особливості функціонування в Україні сучасної системи соціального обслуговування людей похилого віку. - C. 44-47.
- Демчак М. Ідеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класів. - C. 47-50.
- Демянчук М. Особливості підготовки бакалаврів сестринської справи до професійної діяльності. - C. 50-52.
- Єгорова В. Сучасні педагогічні технології розвитку науково-педагогічних працівників у контексті євроінтеграційних процесів у вищій освіті. - C. 52-55.
- Карбованець О. Психолого-педагогічні основи формування знань. - C. 55-57.
- Кобрій О., Брода М. Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст.. - C. 57-60.
- Козолуп М. Міждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах США. - C. 60-63.
- Козубовська І. Професійний розвиток фахівців шкільного консультування в США. - C. 63-65.
- Козубовський Р. Аналіз діяльності суб’єктів профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 65-66.
- Корольова Т. Модель формування професійно-етичної культури майбутнього лікаря у процесі гуманітарної підготовки. - C. 66-69.
- Кошманюк М. Особливості формування здорового способу життя студентів в умовах вищого навчального закладу. - C. 69-73.
- Кравчина Т. До питання відбору навчального матеріалу з англійської мови. - C. 73-76.
- Кульчицький В. Філософсько-світоглядні передумови розвитку патріотичного виховання в Україні (історичний аспект). - C. 76-79.
- Лабінська Б. Використання методичних ідей Карла Тумлірца у процесі реалізації прямого методу навчання німецької мови на Буковині (друга половина XIX – перша половина XX ст.). - C. 79-82.
- Леврінц М. Цілі в структурі мотивації професійної-педагогічної діяльності майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 82-84.
- Лещук Г. Взаємодія школи та сім’ї у профорієнтаційній роботі з учнями. - C. 84-86.
- Логвиненко Т. Вища освіта Данії, Норвегії, Швеції у сучасному європейському вимірі. - C. 86-89.
- Мартинів О. Особливості підготовки майбутніх економістів до збереження здоров’я шляхом популяризації здорового способу життя. - C. 89-92.
- Марфинець Н. Обґрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття. - C. 92-95.
- Машкаринець-Бутко А. Трудове виховання молоді в інтернатних закладах Закарпаття. - C. 95-98.
- Мешко Г. Курс "професійне здоров’я педагога" в системі підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності. - C. 98-100.
- Михайлишин У. Розвиток лінгвістичної освіти за козацької доби. - C. 100-103.
- М’ясковський М. Організація та реформування педагогічної освіти в міжнародному контексті. - C. 103-106.
- Нахаєва Я. Термінологічний аналіз основних понять у реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. - C. 106-109.
- Новакова Л. Особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у спеціальних медичних групах. - C. 109-111.
- Омельчук О. Педагогічне обґрунтування структури та змісту програми профільного навчання за спеціалізацією "художня обробка матеріалів". - C. 111-114.
- Опачко М. Комплексний підхід у формуванні методичної майстерності вчителя фізики. - C. 114-117.
- Павленко А. Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку. - C. 117-119.
- Павлишин Г. Модель формування іншомовної фонетичної компетенції у студентів-медиків при професійно орієнтованому вивченні англійської мови. - C. 119-122.
- Палихата Е. Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках. - C. 122-125.
- Пасічник О. Особливості використання ділових ігор на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. - C. 125-127.
- Петришин Л. Змістовий аспект формування креативності майбутніх соціальних педагогів як запорука ефективності їх професійної діяльності. - C. 127-131.
- Поліщук В. Технології медико-соціальної роботи у діяльності соціального працівника. - C. 131-134.
- Поліщук Ю. Правові засади соціально-педагогічної діяльності як основа професійного становлення соціального педагога. - C. 134-137.
- Попович І. Особливості підготовки вчителя-дослідника у Великій Британії. - C. 137-138.
- Поплавська О. Особливості математичної підготовки економістів. - C. 138-141.
- Приходькіна Н. Використання технології "переверненого навчання" у професійній діяльності викладачів вищої школи. - C. 141-144.
- Пришляк О. Особливості професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери. - C. 144-147.
- Ратинська О. Формування відповідального ставлення до здоров’я у підлітків. - C. 147-150.
- Рябець І. Етапи становлення професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю за роки незалежності України. - C. 150-153.
- Серховець С. Структура готовності майбутніх офіцерів правоохоронних органів до кінологічного забезпечення оперативно-службової діяльності. - C. 153-155.
- Слозанська Г. Супервізія в соціальній роботі: основні підходи та принципи. - C. 155-159.
- Смук О., Козубовський М. Соціальні проблеми сучасної молоді України в умовах трансформації політичної та соціально-економічної систем. - C. 159-161.
- Сопотницька О. Забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей у підготовці майбутніх учителів фізичної культури. - C. 161-164.
- Сорока О. Дитячий малюнок: характеристика, можливості. - C. 164-167.
- Суслов Т. Структурно-функціональна модель формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. - C. 167-170.
- Трухан М. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. - C. 170-173.
- Хмуринська Т. Аналіз педагогічної технології формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. - C. 173-176.
- Царенко О. Теоретичні підходи до організації наукової діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів. - C. 176-178.
- Цвяк Л. Психолого-педагогічні умови ефективного навчання дорослих іноземної мови. - C. 178-180.
- Чудик А., Діденко О. Сутність, зміст, особливості та структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування спеціальних засобів і заходів фізичного впливу в процесі оперативно-службової діяльності. - C. 180-183.
- Шелевер О. Діагностична робота в системі супроводу вихованців інтернатних закладів. - C. 183-186.
- Школяр Н. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх дизайнерів при вивченні культурології. - C. 186-189.
- Шлюз Б. Вибрані аспекти соціальної допомоги і соціальної роботи з бездомними в Польщі (на прикладі підкарпатського воєводства). - C. 189-193.
- Шпичко І. Основні підходи та умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 193-196.
- Ярославцева К., Смужаниця Д. Самостійна робота студента в процесі вивчення іноземної мови. - C. 196-198.
| 2014 | | Вип. 30
|
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Акіншева І. Аналіз громадянської освіти як чинника політичної соціалізації особистості. - C. 9-10.
- Афанасьєв Д. Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "соціальний потенціал". - C. 10-12.
- Бартош О. До проблеми теоретичної підготовки магістрів соціальної роботи у Великій Британії. - C. 12-15.
- Березюк В. Методика організації польової практики з тактики прикордонної служби. - C. 16-20.
- Бец Ю. Особливості формування національної свідомості у майбутніх офіцерів-прикордонників в контексті міжкультурного порівняльного підходу. - C. 20-23.
- Bohdan L., Vinnytska M. English-language training of graduates of Uzhhorods'ka Greek Catholic theological academy of Theodore Romzha. - C. 23-26.
- Божко Є. Методологічні підходи до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 26-29.
- Бойко О. Дослідницькі компетентності у докторських програмах (PhD) із соціальної роботи: міжнародний досвід. - C. 29-32.
- Бондарчук Н., Чернов В. Застосування диференційованого підходу при навчанні танцям дітей молодшого шкільного віку. - C. 32-36.
- Борисюк Л. Теоретичні основи професійної компетентності бакалаврів сестринської справи. - C. 36-38.
- Борщ К. Виховання дітей в сім’ях з девіаційними формами поведінки. - C. 38-40.
- Варга Н. Трудoвa мoбiльнicть, як cклaдoвa ринку прaцi (на прикладі сільського населення Закарпаття). - C. 41-43.
- Василюк А. Про роль ключових компетентностей у сучасній освіті. - C. 44-46.
- Годованець Н. Проектний метод вивчення іноземної мови. - C. 47-48.
- Гончарук О. Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів на текстовій основі. - C. 49-51.
- Грабчак О. Фандрайзингова діяльність як альтернативний засіб залучення коштів у соціальну сферу. - C. 51-54.
- Дацків І. Громадянська складова змісту підготовки фахівців у Підкарпатській Русі. - C. 54-56.
- Драч І. Технологічне забезпечення системи компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. - C. 56-59.
- Жиленко Р. Зовнішні фактори процесу економічного розвитку громади та можливі стратегії подолання їх негативного впливу. - C. 59-61.
- Зобенько Н. Ретроспектива вивчення становлення соціального захисту дитинства в Україні. - C. 61-64.
- Калаур С. Практичні механізми формування ціннісно-смислової компетентності у майбутніх соціальних педагогів під час навчання. - C. 64-67.
- Канюк О. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування в контексті комунікативної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 67-69.
- Караман О. Правові засади соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими. - C. 69-72.
- Козубовська І., Постолюк М. До питання про психологічні аспекти педагогічного менеджменту. - C. 72-74.
- Козубовський Р. Девіантна поведінка неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема. - C. 74-76.
- Кончович К. Тренінгові методи роботи у формуванні готовності майбутніх учителів-філологів до педагогічного спілкування. - C. 76-78.
- Котєнєва І., Котєнєва Ю. Особливості побудови стратегії професійної кар'єри майбутнім учителем. - C. 78-81.
- Кофанова О. Удосконалення фахової підготовки майбутніх інженерів з охорони навколишнього середовища за компетентнісного підходу. - C. 81-84.
- Кравець О. Мовна особистість в іншомовному просторі. - C. 84-87.
- Липчанко-Ковачик О. Особливості підготовки вчителя-філолога до використання інтерактивних технологій у школі. - C. 87-89.
- Ляховець Л. Роль занять аквааеробікою у підвищенні функціональних можливостей і рівня фізичного стану жінок зрілого віку. - C. 89-92.
- Ляшко М. Теоретичні засади дослідження міжетнічних відносин: короткий аналіз зарубіжних джерел. - C. 92-94.
- Маріонда І., Джуган Л. Застосування основних принципів пілатесу у проведенні занять зі студентами спеціальних медичних груп. - C. 94-96.
- Микитенко Н. Конструювання і функціонування ефективної системи формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю. - C. 97-101.
- Миськів В. Прояв граматичної інтерференції у процесі вивчення агнглійської мови як другої іноземної. - C. 101-103.
- Мотунова Н. Сутність поняття профілактики правопорушень серед неповнолітніх. - C. 104-106.
- Назаренко Г. Педагогічні умови підвищення ефективності виховання культури демократизму старшокласників. - C. 107-110.
- Ніколаєску І. Формування соціальної компетентності старшокласників у позаурочній діяльності. - C. 110-112.
- Новакова Л. Роль спеціальних медичних груп у формуванні культури здоров’я студентів у медичних університетах. - C. 113-114.
- Овод Ю. Козацька педагогіка про формування інтелекту, тіловиховання та духовності. - C. 115-117.
- Олло В. Практичні підходи до формування професійної компетентності слухачів системи професійно-технічної освіти закладів виконання покарання на основі використання педагогічних технологій. - C. 117-120.
- Онищук А. Наукові підходи до професійної підготовки майбутніх перекладачів. - C. 120-122.
- Палінчак В., Козубовська І. Професійні вимоги до фахівців менеджменту. - C. 123-125.
- Пелін О., Давидова Ю. Смислова зброя в умовах інформаційних війн. - C. 125-127.
- Повідайчик О. Деякі аспекти формування інформаційної культури соціальних працівників під час вивчення фахових дисциплін. - C. 127-129.
- Понзель У. Ставлення викладачів до проблеми міжпредметних зв’язків у фаховій підготовці майбутнього вчителя початкових класів. - C. 130-132.
- Попова Т. Реалізація культурно-історичного дидактичного принципу в навчально-виховному процесі з фізики в школі. - C. 132-135.
- Попович І. Педагогічний супровід дистанційного навчання у Великій Британії. - C. 135-137.
- Потюк І. Особливості організації процесу формування професійної англомовної лексичної компетенції у студентів немовних спеціальностей. - C. 137-139.
- Продан О., Фунтікова Н. Методика навчання баскетболу та організація баскетбольної підготовки в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 139-142.
- Рейпольська О. Особливості уявлень дошкільників про самих себе та виховання ціннісного самоставлення. - C. 142-145.
- Розлуцька Г. Гімназійна освіта Закарпаття: історико-педагогічний аспект. - C. 146-149.
- Розман І. Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів. - C. 149-151.
- Рюль В. Проблема неефективності агентів соціалізації дітей сучасної України. - C. 152-155.
- Сивохоп Я. Інноваційні підходи до підвищення кваліфікації педагогів з питань формування здорового способу життя учнівської молоді. - C. 155-147.
- Синюк Н. Модель формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки учнів та результати її впровадження. - C. 157-160.
- Сідун Л. Основні концепції полікультурної освіти в США. - C. 160-162.
- Сіренко А. Особливості програмово-методичного забезпечення дошкільних навчальних закладів щодо формування впевненості в собі в старших дошкільників у груповій діяльності. - C. 162-164.
- Скіба Н. Поняття і структура фахової компетентності викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 164-166.
- Смужаниця Д. Методика навчання основ усного перекладу. - C. 167-168.
- Смук О. Дезадаптивна поведінка молоді як соціально-психологічна проблема. - C. 168-171.
- Сопко Р. Типологія потреб клієнтів у соціальній роботі. - C. 172-174.
- Стойка О. Управління інституційними перетвореннями у вищій школі США. - C. 174-176.
- Стремецька В., Алєксєєнко Г. Булінг у підліткових шкільних колективах. - C. 177-179.
- Тимочко О. Вплив занять атлетичною гімнастикою в сучасних фізкультурно-оздоровчих закладах на фізичний розвиток чоловіків першого зрілого віку. - C. 179-182.
- Товканець Г. Педагогічний аналіз завдань вищої економічної освіти в Україні. - C. 182-185.
- Товканець О. Загальна і спеціальна превенції в процесі профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 185-188.
- Товт В., Гузак О., Щерба М. Психоемоційні розлади у хворих на хронічний остеохондроз із вираженим больовим синдромом. - C. 188-190.
- Фалинська З. Зарубіжний досвід практичної підготовки майбутніх соціальних працівників до медико-соціальної роботи. - C. 190-193.
- Щурова Н. Аналіз стану формування фізичного здоров’я старшокласників в умовах профільного навчання. - C. 193-196.
- Юрків Я. Історико-педагогічний аналіз сімейного насилля над дитиною. - C. 196-198.
- Козубовська І., Баторі-Тарці З. Деякі особливості соціальної роботи з сім’єю у великій Британії й Німеччині. - C. 199-201.
- Петренко Т. Методичні аспекти підготовки майбутніх соціальних працівників до соціальної роботи у сфері зайнятості. - C. 201-203.
| 2014 | | Вип. 31
|
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Акуленко І. Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі. - C. 9-12.
- Алєксєєнко І. Реалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школі (на матеріалі елективного курсу з англійської мови). - C. 12-14.
- Балагур Л., Діденко О. Сутність, зміст і структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до управління основними підрозділами охорони державного кордону. - C. 15-17.
- Барна Х. Природа особистісних цінностей дошкільника . - C. 18-20.
- Бескорса О. Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах. - C. 20-22.
- Бичок А. Говоріння як мета і засіб комунікативного навчання іноземній мові в процесі міжкультурного іншомовного спілкування майбутніх фахівців економічних та технічних спеціальностей. - C. 22-24.
- Браніцька Т. Конфліктологічна складова підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери в європейських країнах. - C. 25-27.
- Бредіхін В. Внутрішня позиція студента та професійна самовизначеність в майбутній професії. - C. 28-29.
- Брижак Н. Модернізація підготовки майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи. - C. 29-32.
- Василенко О. Особливості вибору майбутньої професії абітурієнтами вищих навчальних закладів: гендерний аспект. - C. 32-34.
- Ващенко О. Методика організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи. - C. 34-36.
- Велущак М. Вимоги ринку праці США до фахівців з міжнародного бізнесу . - C. 37-39.
- Вербицька В. Проблеми системного забезпечення якості навчання в вищих навчальних закладах. - C. 39-40.
- Вовканич М. Самосвідомість як чинник особистісного розвитку підлітка. - C. 41-42.
- Волкодав Т. Диференціація фахової підготовки майбутніх молодших спеціалістів фінансово-економічного профілю. - C. 43-45.
- Волошина І. Полікультурна спрямованість вищої освіти як складова професійної підготовки майбутніх фольклористів (на прикладі США). - C. 46-48.
- Гайдамашко І. Третирування у шкільному середовищі та причини його виникнення. - C. 49-51.
- Гвоздецька Б. Соціокультурні практики мешканців пограниччя західного кордону України як прояв пограничної ідентичності. - C. 51-54.
- Гнидюк О. Сутність, особливості змісту і структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до фізичного самовдосконалення. - C. 54-57.
- Годованець Н. Застосування прямого методу навчання іноземної мови. - C. 57-59.
- Головня В. Новий етап у графічній підготовці студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 59-62.
- Гомонюк О. Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у скандинавських країнах. - C. 62-64.
- Горішна Н. Особливості споживання соціальних послуг людьми похилого віку у терироріальних центрах соціального обслуговування. - C. 65-68.
- Дацків І. Професійна освіта жінок у Закарпатті (1919 – 1939 рр. ). - C. 68-73.
- Диховичний О., Дудко А. Практичний аналіз якості тестів з вищої математики. - C. 73-78.
- Іванова В. Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку. - C. 78-81.
- Калаур С. Потенціал акмеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 81-84.
- Кізин І. Художньо-трудова підготовка в світлі досвіду реформаторської педагогіки ХХ ст. . - C. 84-87.
- Кіш Н. Емоційний інтелект як складова розвитку міжкультурної компетенції інженера. - C. 87-89.
- Кіяновська Н., Рашевська Н. Використання платформи piazza у процесі навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ. - C. 89-93.
- Козак М. Комунікативний метод навчання іноземних мов. - C. 93-95.
- Козубовська І., Постолюк М. До питання про теоретико–методологічні аспекти спілкування. - C. 95-97.
- Козубовський Р. До питання про класифікацію суб’єктів профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 97-99.
- Кравчина Т. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів-механіків при професійно-орієнтованому вивченні англійської мови. - C. 99-101.
- Кузьма-Качур М. Проектна діяльність в навчально-виховному процесі природознавства. - C. 101-105.
- Кульчицький В. Філософське підґрунтя патріотичного виховання в Україні другої половини ХХ століття. - C. 105-108.
- Лампека Ю., Борщ К. Ставлення молодих людей до сексуальних меншин. - C. 108-111.
- Леган В. До проблеми використання інноваційних методів у викладанні іноземних мов. - C. 111-113.
- Лещук Г. Однодітна сім’я як соціальний феномен сучасності. - C. 114-116.
- Логутіна Н. Шляхи удосконалення викладання іноземної мови в економічному ВНЗ для формування готовності до професійного іншомовного спілкування у майбутніх менеджерів. - C. 116-117.
- Матвійчина С. Особливості організації навчального процесу в коледжах та можливості предметів природничого циклу у саморозвитку студентів. - C. 118-120.
- Миколаєнко Н. "професійна культура": аналіз наукових досліджень. - C. 120-123.
- Мищишин І. Теоретичні підходи до пояснення сімейного насильства. - C. 123-125.
- Москалюк Н. Використання системи завдань в процесі формування дослідницьких умінь студентів при вивченні біологічних дисциплін. - C. 126-128.
- Мочан Т. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності. - C. 129-131.
- Мурадханян І. Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців. - C. 131-132.
- Назаренко Г. Потенціал громадсько-активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників. - C. 133-135.
- Нищак І. Підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема. - C. 135-137.
- Ніколаєску І. Особливості професійно-педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти. - C. 137-139.
- Опачко М. Удосконалення системи формування проективної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 140-142.
- Палінчак В. До питання про визначення поняття "менеджмент" науковцями України і США. - C. 143-144.
- Петришин Л. Теоретико-методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вишу. - C. 144-148.
- Поліщук В. Праксеологічний підхід як інноваційна основа вдосконалення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 148-150.
- Поліщук Ю. Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківської опіки. - C. 150-153.
- Пономарева Н. Використання блогів у навчанні інформатики майбутніх учителів математики. - C. 153-155.
- Попович І. Формування дослідницької компетенції як важлива складова професіоналізму вчителя. - C. 155-156.
- Попович О. До питання особливостей конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. - C. 156-158.
- Пришляк О. Розвиток фахівців соціономічної сфери в професійних асоціаціях й об’єднаннях. - C. 159-161.
- Рабійчук С. Формування моральних ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців соціальної сфери у середовищі організованої дозвіллєвої діяльності. - C. 162-164.
- Рацюк О. Теоретико-методологічні засади дослідження процесів розвитку іншомовної дидактики. - C. 165-167.
- Розлуцька Г. Традиції у вихованні здорового способу життя учнів народних шкіл у закарпатті (1919 – 1939 рр. ). - C. 167-169.
- Рюль В. Соціальні ризики трудової міграції на рівні сім’ї. - C. 170-172.
- Сидор І. Сучасні технології соціокультурної анімації . - C. 173-174.
- Сідун М. До проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови. - C. 175-176.
- Слозанська Г. Практикоорієнтованість системи професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах як умова формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців. - C. 177-179.
- Смук О. Психологічний супровід дітей-сиріт - необхідна складова соціального супроводу. - C. 180-181.
- Спіріна Т., Зарюгіна Ю. Особливості адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. - C. 182-184.
- Степчук Н., Ляховець Л. Актуальні аспекти підвищення ефективності фізичного самовдосконалення студентської молоді . - C. 184-186.
- Стойка О. До питання про можливості використання досвіду США з підвищення якості вищої освіти в Україні. - C. 187-189.
- Стражнікова І. Еволюція теорії і практики релігійно-морального виховання в західному регіоні України. - C. 189-192.
- Товканець Г. Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти. - C. 192-195.
- Товканець О. Теоретичні аспекти освітнього менеджменту вищого навчального закладу. - C. 195-197.
- Федьович О. Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики. - C. 197-200.
- Хмуринська Т. Аналіз результатів дослідження потреб обдарованих дітей середньої та старшої школи . - C. 200-202.
- Шеремет А. Спектр професійних обов’язків майбутніх соціальних педагогів у центрах матері та дитини та готовність студентів до їх виконання. - C. 202-204.
| 2014 | | Вип. 32
|
|