Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2011$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Ярко М. І. Онтологія знання та епістемологія світу музики: знаннєві орієнтири сучасного теоретичного музикознавства. - C. 3-11.
  5. Кушлик Н. І. Тематика музикознавчих студій отця Порфирія Бажанського. - C. 11-17 .
  6. Гайдук В. М. Історія становлення та розвитку хорового мистецтва Закарпаття в ХІХ – ХХ столітті. - C. 17-21.
  7. Репка Б. Д. Роль культурно-просвітницьких організацій у становленні та розвитку вокального мистецтва в Східній Галичині наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 21-26.
  8. Кдирова І. О. Музичне мистецтво національних меншин України за роки незалежності. - C. 26-32.
  9. Тихий С. В. Історичне значення праці Івана Левицького "Основи теорії музики". - C. 32-38.
  10. Величко О. Б. Ніколо Паганіні – віртуоз-новатор доби романтизму. - C. 39-43.
  11. Ван Сі. Еволюція опосередкувань образів Китаю у європейській музичній традиції. - C. 43-48.
  12. Комар А. М. Інноваційні ансамблеві поєднання в музичній культурі Прикаспійських та Середньоазіатських країн колишнього СРСР. - C. 48-57.
  13. Муляр П. М. Про двоїстість виконавських стильових установок. - C. 57-63.
  14. Чупашко І. П. Диригентсько-хорова діяльність Володимира Василевича у 40-50-их роках ХХ століття. - C. 63-69.
  15. Жишкович М. А. Михайло Голинський на сцені харківської опери (до питання творчих контактів). - C. 70-74.
  16. Калин Р. Й. Творчість Юрія Мазурка на перехресті методичних та виконавських вокальних традицій. - C. 74-80.
  17. Ященко І. А. Основні принципи раціонального підбору аплікатури на баяні. - C. 81-85.
  18. Сташевський А. Я. Художньо-виражальні можливості концертного баяна на тлі музичного інструментарію. - C. 85-90.
  19. Сулій Н. Р. Українська церковна пісня як чинник формування християнського світогляду молоді (на матеріалі Господніх пісень Львівського "Богогласника" 1850 р.б.). - C. 90-97.
  20. Матійчин І. М. Отець Лев Джулинський в історії розвитку української духовної пісні кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 97-103.
  21. Лазуркевич Т. М. Сучасна інтеграція харківської бандури як один з факторів розвитку академічного кобзарського мистецтва України. - C. 103-109.
  22. Коваль М. О. Виконавська семантика російсько-українського романсу. - C. 110-114.
  23. Смоляк О. С. Традиційне народне інструментальне виконавство Західного Поділля в 50–60-их роках ХХ століття. - C. 115-118.
  24. Драган М. Т. Вплив концертно-виконавської та педагогічної діяльності Ференца Ліста на українське фортепіанне мистецтво. - C. 119-124.
  25. Легкун О. Г. Постаті музичної культури Південно-Західної Волині першої третини ХХ століття. - C. 124-129.
  26. Горак Я. Р. Із рукописних матеріалів Володимира Садовського. - C. 130-137.
  27. Театральне мистецтво

  28. Ванюга Л. С. Акторські та режисерські новації Ярослава Геляса в драмі "Украдене щастя" Івана Франка на сцені Тернопільського обласного музично-драматичного театру ім. Т. Г. Шевченка. - C. 138-143.
  29. Кусяк І. О. Процес формування українського професійного театру ХХ століття через призму творчості Ярослава Геляса. - C. 143-148.
  30. Бабинська Г. В. Сучасна українська драматургія кінця ХХ – початку ХХІ ст.: реальність чи віртуальність. - C. 148-153.
  31. Осадчук Т. Р. Феномен творчості Федора Стригуна. - C. 154-160.
  32. Савельєва М. П. Проблема сценізації епосу: шляхи творчої трансформації. - C. 160-164.
  33. Смоляк П. О. Аматорське театральне мистецтво Тернопільщини першої третини ХХ століття (на матеріалі драматичного гуртка с. Настасів Тернопільського повіту). - C. 164-170.
  34. Візуальні мистецтва

  35. Грищенко В. В. Портретний жанр в дизайні плаката. - C. 171-175.
  36. Волянюк Н. М. Образотворче мистецтво та ремісничі осередки Тернопільщини в контексті художньо-культурного розвитку. - C. 175-179.
  37. Янчук Ю. Я. Особливості графічного мистецтва Ростислава Глувка. - C. 179-183.
  38. Вольська С. О. Західноподільське кахлярство кінця XIX–XX століть. - C. 183-189.
  39. Квич Л. М. Культ Зарваницької Богоматері в богословській і художній літературі. - C. 189-195.
  40. Дзюба М. А. Мистецькі напрями творчості художників Самбірщини ХХ–ХХІ століть. - C. 195-199.
  41. Слободян О. О. Кутське гончарство кінця ХІХ–ХХ століття. - C. 199-204.
  42. Панфілова О. Г. Джозеф Саундерс: штрихи до славного імені. - C. 204-207.
  43. Нетриб’як М. М. Проблеми розвитку сучасних українських храмів. - C. 207-214.
  44. Тихонюк О. В. Сюжетно-жанрові зображення в українській витинанці кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 214-219.
  45. Тивонюк Б. О. Іконописна та позолотна майстерні Почаївської Свято-Успенської Лаври у 20-их–30-их роках ХХ століття. - C. 219-223.
  46. Автори номера. - C. 224-227.
2011
№ 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Гретчин О. В. Сонати для скрипки соло І. Є. Хандошкіна в контексті української культурної традиції. - C. 3-8.
  5. Горак Я. Р. Вокально-виконавська та диригентська діяльність Володимира Садовського. - C. 8-16.
  6. Басса О. М. Камерно-вокальна творчість західноукраїнських композиторів першої третини ХХ століття в аспекті проблеми мотивації. - C. 17-23.
  7. Андрієвська В. В. Камерно-інструментальні ансамблі Василя Витвицького 40-х років ХХ століття. - C. 24-29.
  8. Назар-Шевчук Л. Й. Світські моделі онтологізму в музиці Василя Барвінського. - C. 29-37.
  9. Созанський Й. Й. Національні традиції в симфонічній музиці композиторів української діаспори ХХ століття. - C. 37-44.
  10. Борецький В. Я. Національні джерела сучасного естетичного концепту української кларнетової музики. - C. 45-50.
  11. Тихий С. В. Рухомо-транспонуючі ладові структури в інструментальній музиці Мирослава Скорика. - C. 50-58.
  12. Чупашко І. П. Олександр Геринович: штрихи до творчого портрета. - C. 58-65 .
  13. Горбачевська Я. П. Ідеї автентизму в теоретичній думці та виконавській практиці ХХ століття (на матеріалі творів для струнних соло). - C. 65-72.
  14. Бєлікова В. В. Інтерпретація як основа музично-виконавської творчості. - C. 72-78 .
  15. Майчик О. І. Жанрово-стильові прочитання поезії Б.-І. Антонича та Т. Шевченка у вокальних ансамблях І. Майчика. - C. 78-83.
  16. Паламар С. І. Співпраця з концертмейстером як домінантний етап на шляху підготовки вокаліста до концертного виступу. - C. 83-89 .
  17. Дутчак В. Г. Cпецифіка розвитку бандурного мистецтва в Німеччині впродовж ХХ – початку ХХІ століття. - C. 89-97.
  18. Скрипка Х. В. Святкування 1000-річчя хрещення Руси-України у Великобританії. - C. 98-103 .
  19. Филипчук М. С. Особливості використання свінгу у творах джазової музики. - C. 103-107 .
  20. Стебельська О. С. Концертне життя Тернопільщини другої половини ХХ – початку ХХІ століття. - C. 108-114.
  21. Цигилик О. І. Методика роботи Богдана Іваноньківа зі студентським камерним хором інституту мистецтв Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - C. 115-119.
  22. Бермес І. Л. Прикмети української народної пісні "Не бий мене, мужу, вночі" в хоровому опрацюванні Миколи Колесси. - C. 120-125 .
  23. Смоляк О. С. Мобільні елементи в традиційних народних колядках і щедрівках Східного Опілля (на матеріалі пісень із сіл Мужилів, Носів, Новосілка, Завалів Підгаєцького району Тернопільської області). - C. 125-130.
  24. Мартинова Н. І. Тенденції урбанізму в фортепіанній музиці Еріка Саті та представників "французької шістки". - C. 131-137 .
  25. Драган А. М. Вияв європейської традиції в музичному мистецтві Швейцарії на прикладі камерно-інструментальної творчості Гайнца Голіґера. - C. 137-142 .
  26. Вар’янко О. І. Труба в системі інструментальних жанрів європейської музики XVII – першої половини XVIIІ століть. - C. 143-148.
  27. Бабак І. В. Проблема гри а prima vista у творах Фридеріка Шопена. - C. 148-153 .
  28. Театральне мистецтво

  29. Галонська О. І. Режисер Януарій Бортник та шляхи становлення української музичної комедії. - C. 154-158.
  30. Кусяк І. О. Творча діяльність видатного українського театрального діяча А. В. Бобровського. - C. 159-162.
  31. Крипчук М. В. Проблеми створення масового театралізованого видовища (принципи художнього оформлення). - C. 163-168.
  32. Кукуруза Н. В. Інсценізації національної класики на сценах українських театрів у контексті сучасної масової культури. - C. 168-175.
  33. Смоляк П. О. До історії становлення та діяльності аматорського театрального гуртка в м. Борщеві Тернопільської області (кінець ХІХ – перша третина ХХ століття). - C. 175-181 .
  34. Візуальні мистецтва

  35. Теслюк І. С. Особливості трактування фольклорної тематики у вітчизняних тиражованих вибійках. - C. 182-187.
  36. Шулик А. Г. Художньо-педагогічна діяльність митців-графіків Кам’янеччини у ХХ столітті. - C. 187-192.
  37. Шпільчак У. В. Моделювання художнього образу міського середовища. - C. 192-196.
  38. Урсу Н. О., Березіна І. В. Православні храми Хмельниччини. - C. 197-202.
  39. Прищенко С. В. Геометричний стиль у рекламному дизайні. - C. 202-205.
  40. Антонович Є. А. Дослідження синтезу дизайну і технологій у системі неперервної дизайн-освіти. - C. 205-213.
  41. Маркович М. Й. Вплив електрики на розвиток дизайнерських світильників ХХ століття. - C. 213-217.
  42. Пацалюк І. І. Залучення цінностей етнокультури у навчально-виховну діяльність вчителя образотворчого мистецтва. - C. 217-221.
  43. Швед М. І. Роль акварельного малярства у розвитку творчих здібностей учнів. - C. 221-225.
  44. Автори номера. - C. 226-228.
2011
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського