Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білозерова О. Музично-критичний текст: функції, жанри, структура аргументації. - C. 5-10.
  4. Перцов М. Специфіка ролі флейти в інструментальних камерних творах Олега Безбородька. - C. 10-17.
  5. Драганчук В. Український релігійно-етичний еґо-концепт у дискурсі "Саду божественних пісень" Григорія Сковороди – Івана Карабиця. - C. 17-25.
  6. Верещагіна-Білявська О. Функціонування старовинних духовних жанрів в інструментальній музиці Альфреда Шнітке. - C. 25-32.
  7. Тормахова В. Особливості інтерпретації в поп-музиці. - C. 32-36.
  8. Маслєннікова Ю. Хорове виконавство як предмет досліджень: основні концепції, позиції, підходи. - C. 37-42.
  9. Брояко Н. Бандурне виконавство у сучасних субкультурах України. - C. 43-47.
  10. Каданцева Н. Камерна генеза оперного жанру у визначенні виразної специфіки "Дідони Та Енея" Генрі Перселла. - C. 47-54.
  11. Плечелюк Г. Образ ниви як символ архетипу переродження у кантаті Мирослава Скорика "Весна". - C. 55-61.
  12. Сергеева О. К проблеме эпического в музыкально-поэтическом тексте третьей симфонии "Я утверждаюсь" Евгения Станковича. - C. 62-75.
  13. Гульцова Д. Генезис и эволюция фортепианного этюда в европейской музыкально-исторической традиции нового времени. - C. 75-84.
  14. Заяц Н. Фортепианное творчество Энрике Гранадоса в контексте взаимодействия традиций западноевропейского романтизма и ренасимьенто. - C. 84-92.
  15. Євгеньєва М. Концертно-виконавська діяльність бандуриста Мирослава Постолана. - C. 92-100.
  16. Степанюк І. Початкова хореографічна освіта Волині як джерело розвитку професійного хореографічного мистецтва. - C. 100-106.
  17. Калин Р. Віхи творчості Людмили Божко у діалозі вокальних культур. - C. 107-113.
  18. Кіндратюк Б. Вокальні жанри княжої доби на сторінках "Історії української літератури" Михайла Грушевського. - C. 113-120.
  19. Кузів М. Діяльність Кам’янець-Подільської філії музичного товариства імені Миколи Леонтовича в першій половині XX сторіччя. - C. 120-126.
  20. Голубінка Х. Збірник пісень "Сторононько моя" Богдана-Юрія Янівського: особливості музичної мови. - C. 126-134.
  21. Пістунова Т. Джаз в системі української музичної освіти. - C. 134-139.
  22. Зотов Д. Виразно-психологічна специфіка творчої рефлексії професійного саксофоніста у сучасному мистецькому просторі. - C. 139-146.
  23. Прохоренко-Деньгуб Я. Традиційність і новаторство в творчості Юлія Мейтуса крізь призму застосування українських фольклорних джерел. - C. 146-152.
  24. Чурпіта Т. Хореографічна діяльність Михайла Дудка в 1920 – 1950-х роках. - C. 153-164.
  25. Смоляк П. Театрально-музичне життя села Острів Тернопільського повіту в першій третині ХХ століття. - C. 164-173.
  26. Биченко Н. Технологія навчання майбутніх акторів театру. - C. 173-179.
  27. Мельник М. Мистецтво організації театралізованої презентації як сучасної естрадної форми. - C. 179-184.
  28. Мойсеєнко В. Розмовні жанри на естраді: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 184-189.
  29. Шнайдер А. Конструктивні особливості об’єктів об’ємно-просторового текстилю. - C. 190-197.
  30. Шпільчак В. Особливості розвитку екологічного дизайну предметно-просторового середовища (на прикладі Прикарпаття). - C. 198-205.
  31. Куліш О. Діалектика любові в інтернеті: веб-зображення до архетипу культурного "Шлюбний союз чоловічого і жіночого". - C. 205-213.
  32. Ландяк О. "Аудіовізуальне мистецтво" як концепт у сучасному мистецтвознавчому дискурсі. - C. 213-223.
  33. Дячок О. Тернопільський катедральний собор: історія будівництва, розвитку та відновлення храму. - C. 224-228.
  34. Вільгушинський Р., Маркович М. Види і типи архітектурно-декоративного освітлення (підсвічування). - C. 229-234.
  35. Дацюк Н. Основні напрямки розвитку архітектури Тернополя у післявоєнний час (1944 – 1965 роки). - C. 234-241.
  36. Кузів М. Експресивні глибини творчості художника Дмитра Шайноги. - C. 241-248.
  37. Кобейсі Х. Дизайн ліванського житлового інтер’єру в наукових. - C. 248-254.
  38. Сапак Н. Мистецькі об’єднання та їх роль у художньому житті півдня України кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 254-262.
  39. Одробінський Ю. Формування етнофутуриcтичних принципів художньої самоідентифікації. - C. 262-269.
  40. Тригуб О. Концепція декоративності болгарських сорочок на Півдні України (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 269-276.
  41. Гаврилюк Р. Традиційні та новаторські підходи в художній обробці дерева вижницької школи декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 276-284.
  42. Білик О. Двоголовий орел – геральдичний символ Галицько-Волинської держави. - C. 284-292.
  43. Відомості про авторів. - C. 293-296.
2017
№ 1 (36)

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кучеренко С. Феномен "Школа” як структурно-інформаційна модель музичного мистецтва. - C. 5-12.
  4. Олач Ю. Мистецька діяльність хорових колективів Самбірщини періоду незалежності України. - C. 12-19.
  5. Олійник А. Музична освіта як компонент сучасної культурної політики. - C. 19-28.
  6. Мазепа Т. Духовна тематика в концертах галицького музичного товариства у Львові в 1838–1914 роках. - C. 28-36.
  7. Новакович М. Вплив "Віденської” культури на розвиток українського музичного театру в Галичині. - C. 36-44.
  8. Квецко О. Історична спадкоємність у збереженні фольклорного танцю етнографічних груп Прикарпаття. - C. 44-51.
  9. Янь Чжихао. Шляхи проникнення фортепіанного мистецтва у китайський культурний простір. - C. 51-57.
  10. Бондарчук В. Діяльність Дмитра Гнатюка у національній музичній академії імені П.І. Чайковського: педагогічний досвід як результат і узагальнення виконавської та режисерської діяльності. - C. 57-65.
  11. Проців Л. Соломія Крушельницька і жіночий мистецький рух у Галичині наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 65-73.
  12. Пістунова Т. Гра на музичному інструменті у професійній діяльності актора. - C. 73-79.
  13. Місько Г. Хорова капела "Галичина” центру народної творчості Тернопільщини – лауреат обласного конкурсу імені Соломії Крушельницької. - C. 79-84.
  14. Ланіна Т. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в умовах університетської освіти України. - C. 85-90.
  15. Кочержук Д. Вплив естетики звукозапису на формування і становлення техніки співу естрадних виконавців. - C. 91-98.
  16. Левицька К. Основні принципи камерного хорового виконавства на прикладі хорової капели "Орея”. - C. 98-105.
  17. Каплієнко-Ілюк Ю. Мініатюра як принцип композиторського мислення Йосипа Ельгісера. - C. 105-111.
  18. Міщенко І. Літургійні тексти празника преображення у контексті розвитку візантійського богослужіння. - C. 111-117.
  19. Водяний Б. Використання традиційної інструментальної музики в українському аматорському театрі кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 118-124.
  20. Антонюк І. Модерні та джазові стильові тенденції у творах сучасних українських композиторів з голосом. - C. 124-130.
  21. Чурпіта Т. Балети Миколи Трегубова "Мідний вершник”, "Юність” 1951 року на сцені Львівського театру Опери та Балету. - C. 131-142.
  22. Прокоп’як В. Театральне мистецтво у Галичині періоду німецької окупації (1941–1944 роки): джерела дослідження. - C. 142-152.
  23. Мельник М. Сольний концерт – популярна форма сучасної естради. - C. 153-159.
  24. Пономаренко Ю. Розвиток стендапу як новітньої форми розмовного жанру та його місце у вітчизняній естраді. - C. 160-168.
  25. Глібова Т. Розвиток ігрової скульптури: на прикладах робіт Егона Мьоллєр-Нільсена, Руслана Сєргєєва, Тома Оттернесса. - C. 169-181.
  26. Мельник О. Мехмед Фемі Ага: учень Георгія Нарбута зі світовим ім’ям. - C. 181-186.
  27. Метельницька Д. Пейзажі Анатолія Петрицького 1920–1930-х років в контексті розвитку міських мотивів у вітчизняному живописі. - C. 187-196.
  28. Сем’яник О. Художні особливості традиційної жіночої вишиванки Заліщицького Подністров’я (кінець ХІХ – початок ХХ століття) . - C. 197-203.
  29. Матоліч І. Мистецтвознавчі періодичні та продовжувані видання Південної і Східної України кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 203-208.
  30. Лосик Г. Мистецька своєрідність архітектурного декору житлових споруд Опілля та Бойківського підгір’я кінця ХІХ–ХХ століття. - C. 209-214.
  31. Білик О. Керамічні полив’яні плитки в інтер’єрі галицьких церков ХІІ–ХІІІ століття. - C. 214-222.
  32. Станичнов О. Портретний образ, як згусток емоційного та раціонального в пізнанні людини. - C. 223-229.
  33. Халайцан В. Методологічний дискурс у сфері досліджень пам’яток паркобудування XVIII – початку ХХ століть: мистецтвознавчий аспект. - C. 229-236.
  34. Алієва С. З історії психоаналізу жінок і його культурологічне значення. - C. 236-242.
  35. Ейвазова Е. Культурологічна експертиза пам’яток історії та культури. - C. 242-248.
  36. Осадча О. Особливості інтерпретації біблійної тематики у творчості митців Західної України 1960-х – 1980-х років. - C. 248-255.
  37. Автори номера. - C. 256-259.
2017
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського