Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2009$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Тульська О. Сутність і складові професійної культури майбутніх екологів. - C. 3-8.
  5. Гулай О. Інтеграція фундаментальних та спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх інженерів-будівельників. - C. 8-12.
  6. Цідило І. Кольорознавство в комп’ютерному проектуванні. - C. 12-15.
  7. Нагорнюк Л. Ефективність формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх журналістів: результати експерименту. - C. 15-20.
  8. Рум’янцева К. Аналіз результатів дослідження формування готовності майбутніх економістів до вирішення творчих фахових завдань. - C. 20-24.
  9. Шаран Р. Особливості стандартів підготовки фахівців інформаційних технологій у системі вищої освіти України. - C. 24-28.
  10. Теорія і методика навчання

  11. Гишка Н. Формування загальнонавчальних умінь та навичок в учнів початкових класів. - C. 29-32.
  12. Костишина Г. Реалізація компетентнісного підходу у процесі формування навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних вищих навчальних закладів. - C. 32-37.
  13. Мельничук І. Діалогічність інтерактивного навчання у вищій школі. - C. 37-41.
  14. Кравець Р. Педагогічні умови формування творчого мислення у студентів. - C. 42-46.
  15. Теорія і методика виховання

  16. Вербицька П. Методологічні засади громадянського виховання особистості. - C. 47-52.
  17. Савченко М. Особливості комунікативної активності дітей старшого дошкільного віку. - C. 52-55.
  18. Стежко Ю. Культуровідповідність релігійного виховання. - C. 55-59.
  19. Гуменюк С. Формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання. - C. 59-63.
  20. Педагогічна психологія

  21. Степанюк О. Психологічні особливості процесу адаптації дитини до дошкільного закладу. - C. 64-67.
  22. Хоптяна О. Психолого-педагогічні умови ефективності правового виховання молодших підлітків шкіл-інтернатів. - C. 67-73.
  23. Сівко Ю. Педагогічне спілкування у вищому навчальному закладі як соціально-психологічна взаємодія. - C. 73-76.
  24. Історія педагогіки

  25. Гасай Х. Оцінювання знань учнів гімназій і вчительських семінарій у Східній Галичині на початку ХХ століття. - C. 77-80.
  26. Маслій Г. Підготовка вчителів у жіночих середніх навчальних закладах: західноукраїнський контекст (друга половина ХІХ – початок ХХ ст. ). - C. 80-84.
  27. Лінгводидактика

  28. Дідук-Ступ’як Г. Питання інтеракції в когнітивно-комунікативному контексті. - C. 85-92.
  29. Голуб Н. Соціолінгвістичні передумови навчання риторики майбутніх учителів. - C. 92-97.
  30. Ягеніч Л. Розробка мовного портфеля для майбутніх юристів. - C. 97-103.
  31. Кіржнер С. Підсистема вправ для навчання майбутніх юристів професійно спрямованого англійського монологічного мовлення. - C. 103-111.
  32. Тадеєва М. Білінгвізм в мовній освіті європейських країн: досягнення і проблеми. - C. 111-115.
  33. Михайлюк Г. Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання. - C. 115-120.
  34. Методика навчання природничо-математичних дисциплін

  35. Хмеляр І., Лукащук М. Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології. - C. 121-125.
  36. Думанська Г. Виконання практичних робіт з географічними та контурними картами як умова розвитку творчих здібностей учнів. - C. 126-131.
  37. Гайдук М., Мисько О. Використання засобів мультимедіа при вивченні математики студентами. - C. 131-136.
  38. Трудова підготовка в загальноосвітній школі

  39. Ошурко С. Декоративно-прикладне мистецтво на уроках трудового навчання у другій половині ХХ століття. - C. 137-141.
  40. Іваньо Ю. Особливості формування особистих професійних планів учнів 8–9 класів. - C. 141-145.
  41. За рубежем

  42. Фрейман С., Фрейман М. Розвиток професійних компетенцій майбутніх вчителів Польщі: погляд на проблему. - C. 146-148.
  43. Ржевська А. Сучасні тенденції в університетській освіті країн Західної Європи. - C. 148-152.
  44. Сидор І. Професійна підготовка менеджерів дозвілля в університетах Великої Британії. - C. 152-156.
  45. Вивчаємо досвід

  46. Горбатюк Р. Формування комп’ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів на основі інтеграції психолого-педагогічної і фахової підготовки. - C. 157-163.
  47. Дуганець В. Технологія вивчення технічних дисциплін з використанням інформаційних карток при підготовці фахівців інженерного напрямку. - C. 163-169.
  48. Романовська Л. Співпраця майбутніх соціальних педагогів з дитячими громадськими об’єднаннями як чинник їхнього професійного становлення. - C. 169-174.
  49. Обговорюємо проблему

  50. Панасюк Н. Змістовний аспект економічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 175-178.
  51. Сидоренко В., Малихін А. Професійна компетентність як критерій професійного становлення майбутнього педагога. - C. 178-183.
  52. Пацалюк І. Суспільно-соціальна роль образотворчого та декоративно-прикладного видів мистецтва. - C. 183-187.
  53. Єгорова В. Сутність поняття "компетентнісний підхід" та його місце у педагогіці вищої школиі. - C. 187-191.
  54. Гушулей Й. Принципи уніфікації навчальних планів професійно-технічних училищ за групами професій. - C. 191-193.
  55. Яремчук Н. Професійна позиція педагога як вихователя. - C. 194-198.
  56. Фрейман Й. Емісія голосу майбутніх учителів. - C. 198-200.
2009
№ 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інноваційні процеси в освіті: історико-педагогічний аспект

  4. Крамаренко А. Теоретичні засади інноваційних процесів в освіті. - C. 4-9.
  5. Бойко М., Млинко В. Інноваційні процеси в педагогічній діяльності. - C. 9-13.
  6. Ящук І. Проблеми підготовки педагогічних кадрів у вищих навчальних закладах (1928-1941 рр.). - C. 14-18.
  7. Янкович О. Забезпечення практичного спрямування навчального процесу в педагогічних вищих начальних закладах України другої пол. ХХ — поч. ХХІ ст.. - C. 19-22.
  8. Ляшко Л., Ляшко М. Удосконалення педагогічної культури вчителя у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 22-25.
  9. Загальні проблеми підготовки педагога до інноваційної діяльності

  10. Скворцова С. Професійна компетентність: зміст поняття та класифікація. - C. 26-32.
  11. Ярощук Л. Концептуальні підходи до формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності. - C. 32-37.
  12. Пріма Р. Професійно мобільний учитель школи першого ступеня: аспекти підготовки до інноваційної діяльності. - C. 37-41.
  13. Березовська Л. Педагогічні умови формування професійно важливих якостей майбутніх учителів початкової школи. - C. 41-44.
  14. Карапузова Н., Манжелій Н. Інноваційне середовище як фактор формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класі. - C. 44-49.
  15. Шпак М. Емоційна культура вчителя як чинник гуманізації педагогічної освіти. - C. 49-52.
  16. Размолодчикова І. Значення зовнішнього вигляду у створенні іміджу вчителя початкових класів. - C. 52-55.
  17. Формування у майбутніх учителів початкової школи навчально-методичних компетентностей

  18. Бєкірова Л. Модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. - C. 56-61.
  19. Беркита З. Поетапність підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації роботи з підручником. - C. 61-67.
  20. Пєтухова Л. Дидактична модель формування інформатичних компетентностей у майбутніх учителів початкової школи. - C. 67-73.
  21. Комар О. Авторська система підготовки майбутнього вчителя початкової школи до застосування інтерактивної технології у професійній діяльності. - C. 73-79.
  22. Грушко О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до інтерактивної взаємодії з обдарованими дітьми. - C. 80-84.
  23. Довга Т. Підготовка вчителя до використання пізнавальних задач і завдань у системі роботи з молодшими школярами. - C. 84-89.
  24. Воропай Н. Переваги використання інформативно-комунікаційних технологій у процесі організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів. - C. 89-96.
  25. Біда О., Прокопенко Л. Підготовка студентів до організації самостійної роботи учнів малокомплектних шкіл. - C. 96-99.
  26. Васильківська Н. Змістовий і процесуальний компоненти підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання педагогічних технологій викладання рідної мови. - C. 99-103.
  27. Одинцова Г. Використання інноваційних педагогічних технологій у процесі лінгвістичної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. - C. 103-106.
  28. Гладюк Т. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 107-111.
  29. Танана С. Комплекс завдань для формування у майбутніх учителів іноземної мови професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. - C. 112-115.
  30. Гордійчук О. Інноваційні підходи до професійної підготовки вихователя групи продовженого дня сучасної початкової школи. - C. 115-120.
  31. Червінська І. Проблема підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах гірського середовища. - C. 121-126.
  32. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до виховної діяльності

  33. Яремчук Н. Розвиток суб’єктної активності майбутнього педагога як складової готовності до виховної діяльності. - C. 127-131.
  34. Пастир Ю. Спрямування соціалізації молодшого школяра: інноваційна діяльність учителя. - C. 131-137.
  35. Тафінцева С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки майбутніх учителів початкової школи до соціалізації учнів. - C. 137-141.
  36. Мар’євич Н. Шляхи підготовки майбутнього вчителя початкової школи до організації музично-ігрової діяльності молодших школярів. - C. 141-146.
  37. Нестерович Б. Методи фахової підготовки учителів початкової школи до музично-виховної роботи з молодшими школярами. - C. 146-153.
  38. Гринчук І., Олексін Г. Методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до інноваційної діяльності. - C. 153-157.
  39. Гринчук І., Горбач О. Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної діяльності: культурологічний аспект. - C. 157-161.
  40. Холостенко Ю. Творчість учителя як фактор стимулювання інтересу молодших школярів до дизайнерської діяльності. - C. 161-166.
  41. Матківська І. Християнсько-антропологічний підхід до педагогічної діяльності: інноваційність як повернення до істини. - C. 166-170.
2009
№ 5

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка

  4. Савченко О. Якість початкової освіти: сутність і чинники впливу. - C. 4-11.
  5. Казакова Н. Діагностика обдарованості в дітей молодшого шкільного віку. - C. 12-17.
  6. Кормило О. Аналіз проблеми становлення молодшого школяра як суб’єкта учбової діяльності. - C. 17-21.
  7. Гончаровська Г. Наступність як принцип діяльності дошкільного закладу та початкової школи. - C. 22-26.
  8. Легін В. Проблема рефлексивних умінь навчальної діяльності молодших школярів у психолого-педагогічній літературі. - C. 26-30.
  9. Історія педагогіки

  10. Кодлюк Я. Інновації в початковій освіті України другої половини ХХ століття. - C. 31-37.
  11. Гнатів О. Теорія і практика природоохоронного виховання молодших школярів у 20–30-х роках XX століття в Україні. - C. 37-41.
  12. Сівак Н. Соціалізація особистості як базове поняття соціальної педагогіки: історико-педагогічний аспект. - C. 41-47.
  13. Методика навчання учнів початкової школи

  14. Олефіренко Н., Андрієвська В. Реаліазція сучасних підходів у викладанні базових дисциплін початкової школи засобами мультимедіа. - C. 48-52.
  15. Тарасенко Г. Інноваційні підходи до мовленнєвотворчої роботи з обдарованими дітьми в контексті підготовки їх до школи. - C. 52-58.
  16. Онишків З., Онишків О. Проблема індивідуалізації навчання у практиці роботи сільської початкової школи. - C. 58-62.
  17. Каліш В., Собко В. Лексико-граматичний підхід до вивчення слова як складова мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів. - C. 62-67.
  18. Роєнко Л. Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови та читання. - C. 67-71.
  19. Полєвікова О. Шляхи збагачення словникового запасу першокласників. - C. 72-77.
  20. Боднар Н. Особливості формування графічних навичок молодших школярів. - C. 77-83.
  21. Девлетов Р. Формування функціонального трилінгвізму в умовах взаємозв’язаного навчання мов. - C. 83-86.
  22. Корчевська О. Розвиток математичного мислення молодших школярів під час розв’язування простих задач, пов’язаних із різницевим і кратним відношенням. - C. 87-91.
  23. Черненко Г. Формування особистості молодшого школяра у процесі вивчення освітньої галузі "Людина і світ". - C. 91-95.
  24. Жаркова І., Мечник Л. Шляхи вдосконалення процесу формування в молодших школярів картографічних знань та вміння працювати з географічними картами. - C. 95-100.
  25. Кравчук Л. Проблеми навчання іноземної мови в початковій школі: інноваційний контекст. - C. 101-105.
  26. Попова Л. Етимологічний аналіз слів як засіб формування орфографічної грамотності молодших школярів. - C. 105-109.
  27. Проблеми виховання молодших школярів

  28. Іваниця Г. Комплексний підхід до організації виховної системи школи першого ступеня. - C. 110-117.
  29. Пташнік Н. Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті технологізації виховного процесу. - C. 117-122.
  30. Кругленко І. Виховання естетичних почуттів молодших школярів засобами творчої інтерпретації літературних образів. - C. 123-128.
  31. Барановська І. Використання музейно-освітніх технологій у початковій школі. - C. 128-131.
  32. Колосова О. Виховання дисциплінованості молодших школярів у контексті формування в них правової культури. - C. 131-136.
  33. Поляновська О. Курс "Я і Україна" (громадянська освіта) — ефективний засіб здійснення профілактики правопорушень дітей-сиріт молодшого шкільного віку. - C. 136-140.
  34. Сорока О. Використання ігрової терапії як методу корекції тривожності в роботі з першокласниками. - C. 141-145.
  35. Корнієнко С. Педагогічна технологія взаємодії родини і школи у статевому вихованні молодших школярів. - C. 145-150.
  36. Чіп Р. Сімейна взаємодія як чинник становлення особистості молодшого школяра. - C. 150-154.
  37. Коцюбинський О. Виховна система "Вільної шкільної общини Віккерсдорф". - C. 154-159.
  38. Підручникотворення в початковій освіті

  39. Козак І. Українська букварна традиція кінця ХІХ ст.: особливості змістової та структурної організації підручника. - C. 160-164.
  40. Хребтова Н. До проблеми реалізації мотиваційної функції навчальної книги: оцінювання дизайну підручника. - C. 165-171.
  41. Яценюк Н. Зарубіжний досвід створення підручників з іноземної мови для початкової школи. - C. 171-175.
  42. Обговорюємо проблему

  43. Гишка Н. Уміння вчитися як психолого-педагогічна проблема. - C. 176-179.
  44. Нестеренко Т. Громадянська компетентність учнів як складова громадянської освіти в початковій школі. - C. 179-182.
2009
№ 4

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методологічні та методичні засади трудової і професійної підготовки фахівців

  4. Падалко А., Падалко Н. Теоретичні аспекти створення технології формування професійних знань майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 3-6.
  5. Семеновська Л. Реалізація ідеї політехнізму як стратегічний напрям модернізації національної системи освіти. - C. 6-14.
  6. Собко Р. Дистанційна освіта як інноваційна форма навчання. - C. 15-17.
  7. Крукевич Л. Особливості контролю за організацією самостійної роботи студентів коледжів з різними індивідуально-типологічними властивостями. - C. 17-21.
  8. Панасюк О. Теоретичні аспекти розвитку моральних цінностей майбутніх учителів фізичної культури. - C. 21-25.
  9. Цина А. Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки. - C. 25-28.
  10. Лисак Г. Динаміка та результати підготовки викладачів до контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів. - C. 28-31.
  11. Компетентнісний підхід у трудовому і професійному навчанні

  12. Олексів Н., Герасимчук О. Формування професійної компетентності інженерів-педагогів засобами інтернет-технологій. - C. 32-35.
  13. Тишко Н. Психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції студентів технічних спеціальностей засобами інтенсивного навчання. - C. 35-40.
  14. Макодзей Л. Компетентністний підхід до управлінської діяльності майбутніх фахівців лісової галузі у вищих навчальних закладах. - C. 40-46.
  15. Тархан Л. Концептуальные основы реализации компетентностного подхода в подготовке инженеров-педагогов. - C. 46-51.
  16. Туранов Ю., Рак В. Інформаційна складова у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів та інженерів-педагогів. - C. 51-56.
  17. Скучинська Л. Компетентнісний підхід у процесі професійно спрямованого навчання іноземних мов студентів технічних спеціальностей. - C. 56-58.
  18. Заболотній О. Експертна оцінка домінантних детермінант формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів-аграрників. - C. 59-63.
  19. Тулашвілі Ю. Формування iнформацiйно-технологiчної компетенцiї інженерів-педагогів як передумова інформатизації системи професійної освіти. - C. 63-68.
  20. Михнюк М., Куркчі Е. Формування системи професійно-педагогічної діяльності – основи професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 68-72.
  21. Антонюк В. Комп’ютерна грамотність як складова професійної компетентності сучасного педагога. - C. 72-75.
  22. Підготовка вчителя та інженера-педагога у контексті євроінтеграційних процесів

  23. Павх І. Особливості вивчення навчальної дисципліни "Деталі машин" у контексті вимог Болонського процесу. - C. 76-80.
  24. Коломієць А., Коломієць Т. Розвиток інформаційної культури педагога в процесі професійної інноваційної діяльності. - C. 80-83.
  25. Падалко А., Падалко Н., Собчук О. Формування професійних знань майбутніх програмістів у контексті Болонського процесу. - C. 84-87.
  26. Проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців

  27. Дідух М. Теоретична модель підготовки майбутніх фахівців ресторанної справи та її реалізація у навчально-виховному процесі. - C. 88-91.
  28. Маладика Л. Тестовий контроль професійних знань у структурі підготовки майбутніх фахівців МНС України. - C. 91-95.
  29. Зуєва О. Визначення кількісних характеристик і норм-компонент у процесі розвитку професійного мислення в майбутніх фахівців-інженерів аграрної галузі. - C. 95-103.
  30. Черепащук О. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності в процесі підготовки фахівців технічного напряму. - C. 103-107.
  31. Шереметьева Ю. Содержание и структура преемственной профессиональной подготовки инженеров-педагогов швейного профиля в вузе. - C. 107-111.
  32. Ткаченко Т. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності фахівців безпеки життєдіяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 111-116.
  33. Коробчук Л. Формування екологічного світогляду як складова підготовки майбутніх фахівців-екологів. - C. 116-120.
  34. Мартинюк А. Структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів. - C. 120-124.
  35. Луцик І. Інтерактивні семінари як форма активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих закладів освіти. - C. 125-130.
  36. Гельфанова Д. Особливості фахової підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 131-135.
  37. Михнюк М. Сучасні підходи до використання в навчальному процесі методів виробничого навчання. - C. 136-139.
  38. Омельченко Г. Сучасні підходи до розробки змісту взаємодії майстра виробничого навчання і викладача спеціальних дисциплін у професійно-технічному навчальному закладі. - C. 139-143.
  39. Марковська О. Форми організації професійно-практичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів машинобудівного профілю. - C. 144-149.
  40. Редько О., Редько Р. Особливості використання інноваційних освітніх технологій у системі професійно-технічної освіти. - C. 149-153.
  41. Пашинський А. Вивчення майбутніми фахівцями шляхів переобладнання автомобілів на альтернативні види палива. - C. 153-156.
  42. Собко Я. Моделювання структури інтегративних курсів у професійно-технічній освіті. - C. 156-161.
  43. Нагорнюк О., Дубовик М. Методика підготовки та проведення лекційз дисципліни "Земельне проектування". - C. 161-164.
  44. Декоративно-ужиткове мистецтво та дизайн у трудовій підготовці учнівської і студентської молоді

  45. Гаврищак Г. Розвиток просторового мислення майбутніх інженерів-педагогів під час вивчення дисциплін графічного циклу. - C. 165-170.
  46. Ломницький Я. Концептуальні засади вивчення проективної технології виготовлення декоративних деталей з похилими осями точіння. - C. 170-174.
  47. Мамус Г., Павх С., Понятишин В. Використання сучасних інформаційних технологій навчання у підготовці студентів до художньо-конструкторської діяльності. - C. 175-180.
  48. Інформаційні технології у трудовому та професійному навчанні

  49. Герасимчук О., Жигаревич О., Левчук А. Метод перетворення семантичної моделі в шаблон проектування засобів контролю процесу навчання. - C. 181-184.
  50. Кошелюк В. Дидактичні аспекти викладання дисципліни "Комп’ютерні мережі". - C. 184-188.
  51. Матвійчук Л. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення дисципліни "Безпека життєдіяльності". - C. 188-192.
  52. Пінаєва О., Шевченко Л. Педагогічні інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 192-197.
  53. Пінаєва О., Шилов А. Використання нових інформаційних технологій в процесі фахової підготовки технологів харчової промисловості. - C. 197-205.
  54. Худякова І. Використання Інтернет-ресурсів і відеокурсів для підготовки геоінформатиків. - C. 205-208.
  55. Падалко А., Падалко Н., Собчук О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як складової професійної компетентності педагогічних працівників. - C. 208-211.
  56. Севастьянова О. Особливості застосування сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій у підготовці майбутніх учителів трудового навчання. - C. 211-215.
  57. Уруський А. Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій на уроках трудового навчання. - C. 215-219.
  58. Арестенко В., Романишина Л., Романишина О. Використання інформаційних технологій в умовах інтеграції навчальних предметів. - C. 219-222.
  59. Горбатюк Р. Комп’ютерне моделювання у підготовці майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності. - C. 222-229.
  60. Абільтарова Е. Модель професійної підготовки інженерів-педагогів у галузі охорони праці з використанням комп’ютерних технологій навчання. - C. 229-234.
  61. Гуревич Р., Кадемія М. Формування інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу на основі інтеграції інформаційних і комунікаційних технологій. - C. 234-238.
  62. Ковальчук О. Інформаційні технології в управлінні школою. - C. 238-243.
  63. Гордійчук Г. Використання інформаційного освітнього середовища вищого навчального закладу для підготовки педагогів. - C. 243-248.
  64. Кабак В., Лепкий М. Особливості навчання інженерів-педагогів з вадами зору роботі в мережі Інтернету. - C. 248-251.
  65. Ковальчук М., Дубова Н. Формування прийомів розумової діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 251-255.
  66. Кириленко Н. Роль педагогічних програмних засобів з ігровою компонентою у розвитку пізнавальних інтересів студентів. - C. 255-258.
  67. Вивчаємо досвід

  68. Лепкий М., Подоляк В., Кабак В. Особливості використання комп’ютерних навчальних тренажерів для організації практичних занять студентів. - C. 259-261.
  69. Усеинова Л. Использование анкетирования для совершенствования организации производственной практики будущих инженеров-педагогов. - C. 261-264.
  70. Шарипова Э. Педагогическая практика будущих инженеров-педагогов: поиск путей оптимизации. - C. 265-268.
  71. Борсук В., Кондратюк В. Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі переходу на інноваційні технології вивчення дисципліни "Експлуатація та ремонт автомобілів і місцевого транспорту". - C. 269-272.
  72. Цідило І., Дудар С. Застосування елементів андрагогіки в процесі підготовки викладача вищого навчального закладу. - C. 273-277.
  73. Косинська О., Маковська Г. Самостійна робота студента як провідний компонент процесу підготовки фахівця. - C. 277-281.
  74. Грицан П. Впровадження болонського процесу в Луцькому інституті розвитку людини Університету "Україна". - C. 281-283.
  75. Ягупов В., Півень Н. Компетентнісний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх бакалаврів технічного профілю (на прикладі спеціальності "Інженерне матеріалознавство"). - C. 283-287.
  76. Бурчак І., Бойко Л. Розвиток засобів дистанційної освіти кафедрою інженерної і комп’ютерної графіки Луцького національного технічного університету. - C. 288-290.
  77. Обговорюємо проблему

  78. Коваленко Л. Підготовка творчого вчителя технологій: деякі аспекти проблеми. - C. 291-293.
  79. Панасюк Н. Дослідження ролі інтенсивних освітніх технологійу навчально-виховному процесі. - C. 293-298.
  80. Позінкевич Р. Творчість як критерій та умова формування особистості майбутніх фахівців. - C. 298-301.
  81. Пріма Р. Модель формування професійно мобільного вчителя: постановка проблеми. - C. 301-305.
  82. За рубежем

  83. Канівець О. Використання підкастінгу в навчальному процесі Королівського ветеринарного коледжу (Велика Британія). - C. 306-308.
  84. Козак Т. Особливості організації професійної підготовки старшокласників у професійних спеціалізованих училищах Німеччини. - C. 308-312.
  85. Цимбалюк О. Статус вчителів народних шкіл у Другій Речі Посполитій (1920–1939 рр.). - C. 312-316.
2009
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського