Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2009$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
|
|
|
| Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.- Тернопіль. Серія, Педагогіка Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika- Титул.
- Зміст.
Теоретико-методологічні та методичні засади трудової і професійної підготовки фахівців
- Падалко А., Падалко Н. Теоретичні аспекти створення технології формування професійних знань майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 3-6.
- Семеновська Л. Реалізація ідеї політехнізму як стратегічний напрям модернізації національної системи освіти. - C. 6-14.
- Собко Р. Дистанційна освіта як інноваційна форма навчання. - C. 15-17.
- Крукевич Л. Особливості контролю за організацією самостійної роботи студентів коледжів з різними індивідуально-типологічними властивостями. - C. 17-21.
- Панасюк О. Теоретичні аспекти розвитку моральних цінностей майбутніх учителів фізичної культури. - C. 21-25.
- Цина А. Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки. - C. 25-28.
- Лисак Г. Динаміка та результати підготовки викладачів до контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів. - C. 28-31.
Компетентнісний підхід у трудовому і професійному навчанні
- Олексів Н., Герасимчук О. Формування професійної компетентності інженерів-педагогів засобами інтернет-технологій. - C. 32-35.
- Тишко Н. Психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції студентів технічних спеціальностей засобами інтенсивного навчання. - C. 35-40.
- Макодзей Л. Компетентністний підхід до управлінської діяльності майбутніх фахівців лісової галузі у вищих навчальних закладах. - C. 40-46.
- Тархан Л. Концептуальные основы реализации компетентностного подхода в подготовке инженеров-педагогов. - C. 46-51.
- Туранов Ю., Рак В. Інформаційна складова у формуванні професійних компетентностей майбутніх учителів та інженерів-педагогів. - C. 51-56.
- Скучинська Л. Компетентнісний підхід у процесі професійно спрямованого навчання іноземних мов студентів технічних спеціальностей. - C. 56-58.
- Заболотній О. Експертна оцінка домінантних детермінант формування дидактичної компетентності майбутніх викладачів-аграрників. - C. 59-63.
- Тулашвілі Ю. Формування iнформацiйно-технологiчної компетенцiї інженерів-педагогів як передумова інформатизації системи професійної освіти. - C. 63-68.
- Михнюк М., Куркчі Е. Формування системи професійно-педагогічної діяльності – основи професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 68-72.
- Антонюк В. Комп’ютерна грамотність як складова професійної компетентності сучасного педагога. - C. 72-75.
Підготовка вчителя та інженера-педагога у контексті євроінтеграційних процесів
- Павх І. Особливості вивчення навчальної дисципліни "Деталі машин" у контексті вимог Болонського процесу. - C. 76-80.
- Коломієць А., Коломієць Т. Розвиток інформаційної культури педагога в процесі професійної інноваційної діяльності. - C. 80-83.
- Падалко А., Падалко Н., Собчук О. Формування професійних знань майбутніх програмістів у контексті Болонського процесу. - C. 84-87.
Проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців
- Дідух М. Теоретична модель підготовки майбутніх фахівців ресторанної справи та її реалізація у навчально-виховному процесі. - C. 88-91.
- Маладика Л. Тестовий контроль професійних знань у структурі підготовки майбутніх фахівців МНС України. - C. 91-95.
- Зуєва О. Визначення кількісних характеристик і норм-компонент у процесі розвитку професійного мислення в майбутніх фахівців-інженерів аграрної галузі. - C. 95-103.
- Черепащук О. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності в процесі підготовки фахівців технічного напряму. - C. 103-107.
- Шереметьева Ю. Содержание и структура преемственной профессиональной подготовки инженеров-педагогов швейного профиля в вузе. - C. 107-111.
- Ткаченко Т. Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності фахівців безпеки життєдіяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 111-116.
- Коробчук Л. Формування екологічного світогляду як складова підготовки майбутніх фахівців-екологів. - C. 116-120.
- Мартинюк А. Структурування змісту філологічної підготовки студентів педагогічних коледжів. - C. 120-124.
- Луцик І. Інтерактивні семінари як форма активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих закладів освіти. - C. 125-130.
- Гельфанова Д. Особливості фахової підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 131-135.
- Михнюк М. Сучасні підходи до використання в навчальному процесі методів виробничого навчання. - C. 136-139.
- Омельченко Г. Сучасні підходи до розробки змісту взаємодії майстра виробничого навчання і викладача спеціальних дисциплін у професійно-технічному навчальному закладі. - C. 139-143.
- Марковська О. Форми організації професійно-практичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів машинобудівного профілю. - C. 144-149.
- Редько О., Редько Р. Особливості використання інноваційних освітніх технологій у системі професійно-технічної освіти. - C. 149-153.
- Пашинський А. Вивчення майбутніми фахівцями шляхів переобладнання автомобілів на альтернативні види палива. - C. 153-156.
- Собко Я. Моделювання структури інтегративних курсів у професійно-технічній освіті. - C. 156-161.
- Нагорнюк О., Дубовик М. Методика підготовки та проведення лекційз дисципліни "Земельне проектування". - C. 161-164.
Декоративно-ужиткове мистецтво та дизайн у трудовій підготовці учнівської і студентської молоді
- Гаврищак Г. Розвиток просторового мислення майбутніх інженерів-педагогів під час вивчення дисциплін графічного циклу. - C. 165-170.
- Ломницький Я. Концептуальні засади вивчення проективної технології виготовлення декоративних деталей з похилими осями точіння. - C. 170-174.
- Мамус Г., Павх С., Понятишин В. Використання сучасних інформаційних технологій навчання у підготовці студентів до художньо-конструкторської діяльності. - C. 175-180.
Інформаційні технології у трудовому та професійному навчанні
- Герасимчук О., Жигаревич О., Левчук А. Метод перетворення семантичної моделі в шаблон проектування засобів контролю процесу навчання. - C. 181-184.
- Кошелюк В. Дидактичні аспекти викладання дисципліни "Комп’ютерні мережі". - C. 184-188.
- Матвійчук Л. Застосування інформаційних технологій у процесі вивчення дисципліни "Безпека життєдіяльності". - C. 188-192.
- Пінаєва О., Шевченко Л. Педагогічні інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 192-197.
- Пінаєва О., Шилов А. Використання нових інформаційних технологій в процесі фахової підготовки технологів харчової промисловості. - C. 197-205.
- Худякова І. Використання Інтернет-ресурсів і відеокурсів для підготовки геоінформатиків. - C. 205-208.
- Падалко А., Падалко Н., Собчук О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як складової професійної компетентності педагогічних працівників. - C. 208-211.
- Севастьянова О. Особливості застосування сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій у підготовці майбутніх учителів трудового навчання. - C. 211-215.
- Уруський А. Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій на уроках трудового навчання. - C. 215-219.
- Арестенко В., Романишина Л., Романишина О. Використання інформаційних технологій в умовах інтеграції навчальних предметів. - C. 219-222.
- Горбатюк Р. Комп’ютерне моделювання у підготовці майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності. - C. 222-229.
- Абільтарова Е. Модель професійної підготовки інженерів-педагогів у галузі охорони праці з використанням комп’ютерних технологій навчання. - C. 229-234.
- Гуревич Р., Кадемія М. Формування інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу на основі інтеграції інформаційних і комунікаційних технологій. - C. 234-238.
- Ковальчук О. Інформаційні технології в управлінні школою. - C. 238-243.
- Гордійчук Г. Використання інформаційного освітнього середовища вищого навчального закладу для підготовки педагогів. - C. 243-248.
- Кабак В., Лепкий М. Особливості навчання інженерів-педагогів з вадами зору роботі в мережі Інтернету. - C. 248-251.
- Ковальчук М., Дубова Н. Формування прийомів розумової діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 251-255.
- Кириленко Н. Роль педагогічних програмних засобів з ігровою компонентою у розвитку пізнавальних інтересів студентів. - C. 255-258.
Вивчаємо досвід
- Лепкий М., Подоляк В., Кабак В. Особливості використання комп’ютерних навчальних тренажерів для організації практичних занять студентів. - C. 259-261.
- Усеинова Л. Использование анкетирования для совершенствования организации производственной практики будущих инженеров-педагогов. - C. 261-264.
- Шарипова Э. Педагогическая практика будущих инженеров-педагогов: поиск путей оптимизации. - C. 265-268.
- Борсук В., Кондратюк В. Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі переходу на інноваційні технології вивчення дисципліни "Експлуатація та ремонт автомобілів і місцевого транспорту". - C. 269-272.
- Цідило І., Дудар С. Застосування елементів андрагогіки в процесі підготовки викладача вищого навчального закладу. - C. 273-277.
- Косинська О., Маковська Г. Самостійна робота студента як провідний компонент процесу підготовки фахівця. - C. 277-281.
- Грицан П. Впровадження болонського процесу в Луцькому інституті розвитку людини Університету "Україна". - C. 281-283.
- Ягупов В., Півень Н. Компетентнісний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх бакалаврів технічного профілю (на прикладі спеціальності "Інженерне матеріалознавство"). - C. 283-287.
- Бурчак І., Бойко Л. Розвиток засобів дистанційної освіти кафедрою інженерної і комп’ютерної графіки Луцького національного технічного університету. - C. 288-290.
Обговорюємо проблему
- Коваленко Л. Підготовка творчого вчителя технологій: деякі аспекти проблеми. - C. 291-293.
- Панасюк Н. Дослідження ролі інтенсивних освітніх технологійу навчально-виховному процесі. - C. 293-298.
- Позінкевич Р. Творчість як критерій та умова формування особистості майбутніх фахівців. - C. 298-301.
- Пріма Р. Модель формування професійно мобільного вчителя: постановка проблеми. - C. 301-305.
За рубежем
- Канівець О. Використання підкастінгу в навчальному процесі Королівського ветеринарного коледжу (Велика Британія). - C. 306-308.
- Козак Т. Особливості організації професійної підготовки старшокласників у професійних спеціалізованих училищах Німеччини. - C. 308-312.
- Цимбалюк О. Статус вчителів народних шкіл у Другій Речі Посполитій (1920–1939 рр.). - C. 312-316.
| 2009 | | № 3
|
|