Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Петрова Н. М. Інноваційна діяльність вчителя як ключова категорія педагогічної інноватики. - C. 3-7.
  5. Здіховський А. М. Здоров’язбережувальні технології у контексті підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в оздоровчому таборі. - C. 8-12.
  6. Краєвська О. Д. Методика формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів-аграріїв: особливості експериментальної перевірки. - C. 13-18.
  7. Кобзар В. М. Дослідження ефективності педагогічних умов формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю. - C. 19-26.
  8. Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу. - C. 27-32.
  9. Ларіна Т. В. Порівняльні аспекти навчальної результативності професійної підготовки техніків-електриків Німеччини та України. - C. 33-38.
  10. Інформаційні технології

  11. Петрович О. Б. Інформаційно-комунікаційні технології в організації позакласної роботи з обдарованими учнями в системі літературної освіти. - C. 39-45.
  12. Гунько Н. А Сучасне інформаційно-освітнє середовище як фактор удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача. - C. 46-52.
  13. Семеряк І. З. Зміст експериментального навчання майбутніх програмістів з формування умінь іншомовного спілкування в умовах комфортного навчального середовища. - C. 53-58.
  14. Управління навчальними закладами

  15. Благун Н. М. Критерії ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 59-64.
  16. Закордонець Н. І. Система управління навчальними закладами туристського і готельного профілю в Швейцарії. - C. 65-71.
  17. Технологічна освіта

  18. Малихін А. О. Сутність і принципи праксеологічного підходу в методичній підготовці майбутнього вчителя технологій. - C. 72-77.
  19. Уруський А. В. Внутрішня диференціація як засіб реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем. - C. 78-82.
  20. Лінгводидактика

  21. Палецька-Юкало А. В. Можливості використання автентичного художнього твору для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів. - C. 83-89.
  22. Нацюк М. Б. Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в читанні художньої літератури. - C. 90-97.
  23. Орлова О. П. Практика формування культури діалогічного мовлення студентів-нефілологів. - C. 98-103.
  24. Калашнік Н. В. Структура міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів – майбутніх медиків. - C. 104-110.
  25. Потюк І. Є. Формування англомовної лексичної компетенції у майбутніх фахівців сфери туризму на засадах навчальних стратегій. - C. 111-116.
  26. Купчик Л. Є. Лінгводидактичні засади формування сучасної іншомовної компетенції школярів в умовах плюрилінгвізму (на прикладі німецькомовних країн). - C. 117-121.
  27. Андрущенко А. О. Типи навчальної інформації для формування навичок вживання франкомовних дієслівних форм минулого часу. - C. 122-129.
  28. Морська Л. І. Інтерференційні процеси в навчанні граматики англійської та німецької мов майбутніх філологів. - C. 130-134.
  29. За рубежем

  30. Лабінська О. М., Староста В. І. Екологічна складова змісту загальної хімії в основній школі Словацької Республіки. - C. 135-140.
  31. Мушинські А. Вимоги сучасного ринку праці до професійних та особистісних якостей фахівців у контексті їх безперервної освіти в Польщі. - C. 141-146.
  32. Сопівник Р. В., Сопівник І. В. Зарубіжний досвід виховання моральної відповідальності сільської молоді. - C. 147-153.
  33. Обговорюємо проблему

  34. Герганов Л. Д. Проблеми фахової підготовки плавскладу України за умов інтеграції з європейським освітнім простором. - C. 154-159.
  35. Виговська С. В., Пабат В. В. Теоретико-методологічні підходи у трактуванні поняття "активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів": історико-педагогічний аспект. - C. 160-165.
  36. Лупаренко С. Є. Питання дитинства у вітчизняній науковій думці (1900–1918 рр.). - C. 166-170.
  37. Лоза Т. В. Впровадження у діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді форм і методів підготовки до самостійного життя вихованців дитячих будинків сімейного типу. - C. 171-177.
  38. Автори номера. - C. 178-179.
2014
№ 3

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка

  4. Петрова Н. М. Реалізація синергетичного підходу в контексті інновацій в освіті. - C. 3-8.
  5. Заредінова Е. Р., Муєдінова А. С. Напрями та умови реалізації полікультурної освіти в загальноосвітній школі. - C. 8-13.
  6. Пустовіт Г. П. Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти. - C. 13-19.
  7. Історія педагогіки

  8. Воловець М. В. Становлення та розвиток трудового навчання з обслуговуючих видів праці (друга половина XX століття). - C. 20-26.
  9. Кобрій О. М. Соціальні чинники загальнопедагогічної підготовки вчителя в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 26-31.
  10. Лещак Т. В. Становлення світської педагогічної освіти у Львівському університеті в останній третині ХІХ століття. - C. 31-35.
  11. Лабінська Б. І. Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукранських землях і в Росії (1918–1939 рр. ). - C. 36-43.
  12. Професійна освіта

  13. Бакум З. П., Саприкіна Л. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу. - C. 44-49.
  14. Петров А. О. Удосконалення підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 49-55.
  15. Соцький К. О. Структура готовності студентів медичних коледжів до професійного саморозвитку. - C. 55-62.
  16. Калашнік Н. В. Критерії, показники та рівні сформованості міжкультурної комунікативної компетентності іноземних студентів-медиків. - C. 62-67.
  17. Мерва Л. С. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. - C. 67-74.
  18. Соціальна педагогіка

  19. Олексюк Н. С. Роль соціальної взаємодії школи та сім’ї у процесі соціалізації дитини. - C. 75-80.
  20. Кравець В. П., Терещук Г. В. Підготовка студентської молоді до вирішення конфліктів у сім’ї. - C. 80-88.
  21. Іванюк І. В. Інтерактивні технології як чинник результативності превентивної діяльності зі схильними до девіантної поведінки учнями: теоретичний аспект. - C. 88-92.
  22. Лінгводидактика

  23. Колесник К. В. Застосування лінгвокультурологічного підходу в навчанні новогрецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах України. - C. 93-99.
  24. Задорожна І. П. Контроль результатів самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння іншомовною комунікативною компетентністю. - C. 99-106.
  25. Мартинова Р. Ю., Попель О. В. Лінгводидактична модель інтегрованого навчання англомовного презентаційного мовлення технічного обладнання майбутніх інженерів-енергетиків. - C. 106-114.
  26. Бреславець Н. О. Застосування технології критичного мислення при вивченні іноземної мови у вищій школі. - C. 114-120.
  27. Світлична О. Р. Навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу у фінансово-банківській галузі. - C. 120-126.
  28. Гудима Ю. П. Сучасні дослідження формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні. - C. 126-132.
  29. Терещук В. Г. Експериментальна перевірка методики формування англомовної лексичної компетенції майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності. - C. 133-138.
  30. Максименко Л. О. Відбір аудіотекстів для навчання майбутніх менеджерів професійно спрямованого діалогічного мовлення. - C. 138-144.
  31. Терещук Д. Г. Формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності студента філологічного профілю: теоретичний та прикладний аспекти. - C. 144-148.
  32. Романюк О. С. Загальна характеристика вправ щодо набуття знань лінгвістичного матеріалу, вибраного з автентичних художніх творів. - C. 148-153.
  33. За рубежем

  34. Монько Р. М. Підготовка вчителів техніки та інформатики на факультетах інформаційно-технічного навчання в Польщі. - C. 154-158.
  35. Фрейман М., Фрейман Д. Технічно-інформаційна освіта очима батьків учнів гімназій у Польщі. - C. 158-162.
  36. Кравець І. Л. Методологічні засади альтернативної освіти у сучасній педагогічній науці Польщі. - C. 162-168.
  37. Білецька І. О. Іншомовна освіта США: полікультурні засади. - C. 168-174.
  38. Закордонець Н. І. Закономірності функціонування післядипломної освіти фахівців сфери туризму в Швейцарії. - C. 174-180.
  39. Вивчаємо досвід

  40. Ігнатенко Н. В. Особливості інтерактивного навчання історії у вищому навчальному закладі. - C. 181-185.
  41. Дацків О. П. Структура і зміст портфоліо студента-практиканта – майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 185-192.
  42. Вашків Л. П., Вашків О. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів. - C. 192-196.
  43. Обговорюємо проблему

  44. Хоменко В. Г. Психолого-педагогічні основи розробки системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 197-204.
  45. Козіброда С. В. Застосування онтології комп’ютерних систем під час практичної діяльності майбутнього інженера-педагога. - C. 204-211.
  46. Шеремет І. В. Готовність вчителя фізичної культури до інноваційної діяльності як педагогічна проблема. - C. 212-218.
  47. Клименко А. О. Інформаційна діяльність та загрози інтернету у роботі викладача ВНЗ. - C. 218-224.
  48. Карелова Г. А. Виховання оптимістичного ставлення до життя особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 224-231.
  49. Бойко М. М. Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження. - C. 231-236.
2014
№ 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка

  4. Буяк Б. Б. Глобалізаційні виклики сучасній університетській освіті. - C. 3-11.
  5. Юхно О. І. Організація навчального процесу у політехнічних інститутах України (50– 80-ті роки XX століття). - C. 11-17.
  6. Винничук О. Т. Фізична культура в освітній практиці Буковини кінця XIX – початку XX століття. - C. 17-23.
  7. Наход С. А. Педагогічна взаємодія як базисна категорія інтерактивного навчання. - C. 23-30.
  8. Смолінська О. Є. Поняття культурно-освітнього простору в сучасній педагогічній науці. - C. 30-35.
  9. Професійна освіта

  10. Топорівська Я. В. Технологія підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп'ютерних технологій: організація та результати експерименту. - C. 36-41.
  11. Тинкалюк О. В. Методологічні аспекти формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійного іншомовного спілкування. - C. 41-47.
  12. Цідило І. М. Навчальні проекти як засіб застосування знань у практичній діяльності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 48-53.
  13. Тур О. М. Професійно-комунікативна компетентність майбутнього документознавця: зміст і структура. - C. 53-57.
  14. Опалюк Т. Л. Адаптивне навчання студентів та його структура. - C. 58-62.
  15. Матвійчина С. В. Саморозвиток особистості студентів коледжу під час вивчення предметів природничого циклу на основі компетентнісного підходу. - C. 62-67.
  16. Теорія і методика природничих дисциплін

  17. Бак В. Ф., Степанюк А. В. Методика формирования биоэтический знаний школьников в процессе изучения биологии. - C. 68-74.
  18. Жирська Г. Я. Формування в учнів ціннісного ставлення до природи як компонента екологічної культури. - C. 74-81.
  19. Лінгводидактика

  20. Зіядінова Р. І., Каленська В. П. Формування орфографічної компетентності молодших школярів в умовах російсько-української двомовності. - C. 82-88.
  21. Дідук-Ступ’як Г. І. Дискурсно-текстологічний і прагматико-комунікативний аспекти лінгвометодичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі. - C. 88-95.
  22. Глушко Т. В. Моделювання процесу навчання читання англомовної періодики. - C. 96-103.
  23. Боднар С. В. Формування самоосвітньої компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови. - C. 103-108.
  24. Миськів В. А. Діагностика рівня сформованості граматичної компетенції у процесі вивчення англійської мови після німецької. - C. 108-116.
  25. Світлична О. Р. Сучасні підходи щодо визначення перекладацької компетентності в усному послідовному перекладі. - C. 116-124.
  26. За рубежем

  27. Василюк А. В. Поширення польського досвіду у практику реформування вітчизняного шкільництва. - C. 125-132.
  28. Мушинські А. Інтерференційні процеси в навчанні граматики англійської та німецької мов майбутніх філологів. - C. 132-136.
  29. Обговорюємо проблему

  30. Пальчевський С. С. Проблема психолого-педагогічного інструментарію формування творчої особистості. - C. 137-141.
  31. Примина Н. Н. Психологические особенности обучения будущих судоводителей чтению англоязычных аутентичных лоций. - C. 141-146.
  32. Шеремет І. В. Формування здорового способу життя як складова фізичної культури і спорту. - C. 146-151.
2014
№ 2

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Василенко Н. В. Сучасні підходи концепції інклюзивної освіти в Україні: нормативно-правове забезпечення. - C. 3-9.
  5. Писарчук О. Т. Особливості формування предметно-розвивального середовища дошкільного навчального закладу. - C. 9-17.
  6. Данюк М. І., Бак В. Ф. Історія становлення проблеми єдності навчання та морального виховання. - C. 18-23.
  7. Професійна освіта

  8. Войтович І. С. Мoтивацiя навчання майбутніх учителів в процесі їх підготовки до професійної діяльності. - C. 24-31.
  9. Бєгунова Ю. В. . Експериментальна модель підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності в Південній Україні. - C. 31-37.
  10. Баранюк В. В. Сучасні підходи до формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної роботи. - C. 37-42.
  11. Маладика Л. В. Ділові ігри в процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін майбутніми фахівцями пожежної безпеки. - C. 42-48.
  12. Бєляєва Н. В. Педагогічні умови виховання професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів освітніх закладів. - C. 48-55.
  13. Немлій Л. С. Експериментальна перевірка технології формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряним рухом. - C. 55-62.
  14. Цепкало О. В. Критерії відбору текстів для навчання професійно орієнтованого іншомовного спілкування студентів технічних спеціальностей. - C. 63-69.
  15. Литвиненко І. Ю. Особливості методики навчання англомовного читання студентів технічних спеціальностей на засадах інтеграції. - C. 69-73.
  16. Ленюк Н. М. Сутнісні ознаки навчально-методичного забезпечення формування німецькомовної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 73-77.
  17. Жовтюк Н. П. Підсистема вправ як засіб формування лексичної компетентності майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької. - C. 78-84.
  18. Штохман Л. М. Здійснення зворотного зв’язку при виконанні вправ і завдань на заняттях іноземної мови. - C. 84-88.
  19. Вивчаємо досвід

  20. Джуринский П. Б. Особливості методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізичного виховання учнів старшої школи. - C. 89-94.
  21. Куца О. І. Досвід фахової підготовки майбутніх синхронних перекладачів у сучасному мультикультурному просторі університету. - C. 94-99.
  22. Обговорюємо проблему

  23. Колесник Н. Є. Проблема наступності підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів початкової школи до організації художньо-естетичної діяльності дітей. - C. 100-105.
  24. Міркович І. Л. Інтегроване навчання іноземних мов як педагогічна проблема. - C. 105-110.
2014
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського