Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2020$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Никоненко Н. В. Cтановлення правового забезпечення спеціальної освіти у США на ранньому та підготовчому етапах. - C. 6-14.
  4. Прибора Т. О. Виникнення та становлення єзуїтської колегії в Мессіні. - C. 14-20.
  5. Журавська Н. С. Система підвищення кваліфікації викладачів аграрних закладів вищої освіти у Нідерландах: управління освітою. - C. 20-26.
  6. Нефедченко О. І. Становлення концепцій і технологій творчої самореалізації особистості в дисертаційних роботах українських науковців. - C. 26-33.
  7. Зузяк Т. П., Марущак О. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів освітніми закладами Поділля (1920–1925 роки). - C. 33-40.
  8. Riabova Y. M. Professional Training of Future Teachers in Ukraine in Terms of Globalization. - C. 41-47.
  9. Заболотний І. П. Диригентсько-хорова педагогіка як мистецько-освітній феномен. - C. 47-52.
  10. Багрій Т. Є. Виконавська компетентність як ресурс творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта. - C. 53-59.
  11. Протас О. Л. Проєктні технології у процесі підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 59-66.
  12. Кірман В. К., Соколова Е. Т. Системний аналіз математичної компетентності вчителя географії. - C. 66-77.
  13. Gryshkova R. O. New Trends in the Development of Ukrainian Higher Education in the 21-St Century. - C. 78-84.
  14. Кабусь Н. Д. Технологічні засади підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до сталого розвитку соціальних груп. - C. 84-92.
  15. Демянчук М. Р. Методика оновлення професійної підготовки майбутнiх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 92-98.
  16. Ворохаєв О. А. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 98-105.
  17. Гуменюк І. М. Модель цілепокладання навчальної дисципліни в контексті сучасних освітніх тенденцій. - C. 105-112.
  18. Сокотов Ю. В. Модель конструкторсько-технологічної підготовки столярів в умовах професійно-технічного училища. - C. 113-122.
  19. Колесник М. О. Формування цілісного світоглядного сприйняття природи у студентів педагогічних закладів вищої освіти. - C. 122-129.
  20. Меняйло В. І. Концептуальна модель підготовки майбутніх докторів філософії до дослідницько-інноваційної діяльності. - C. 129-136.
  21. Березовська Л. І. Використання освітньо-ігрових технологій у процесі формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 137-144.
  22. Бойко Г. А. Експериментальна перевірка методики формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності впрофесійно орієнтованому монологічному мовленні. - C. 144-154.
  23. Mykoliv M. V. Integrated Development of Speaking and Writing Competences of Prospective University English Teachers. - C. 154-161.
  24. Машталер І. І. Формування естетичного компонента різнобічного розвитку учнів 5 класу в процесі фізичного виховання. - C. 162-168.
  25. Гордійчук С. В. Стратегічний менеджмент у забезпеченні якості освітнього процесу медичного коледжу. - C. 168-174.
  26. Синоруб Г. П., Драган-Іванець Н. В. Вебінар як інтерактивне мережеве навчальне заняття (на прикладі дисципліни "Спеціалізація: інтернет, телебачення"). - C. 175-181.
  27. Войтович І. С. Рецензія на наукову монографію Ю. П. Бендес, В. П. Сергієнка, В. Д. Сиротюка "Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі з використанням інноваційних технологій". - C. 182-187.
  28. Омельченко С. О. Рецензія на наукову монографію Г. І. Слозанської "Соціальна робота в територіальній громаді: теорії, моделі та методи". - C. 187-190.
2020
№ 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Засєкіна Т. М. Інтеграція в шкільній природничій освіті: плюси і мінуси. - C. 3-11.
  4. Москаленко М. П. Формування очікуваних результатів навчання в курсі біології на профільному рівні у старшій школі. - C. 11-18.
  5. Білик В. Г. Smart-технології як засіб осучаснення природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти України. - C. 19-26.
  6. Винничук Р. О. Використання моделі AIDA-S у плануванні та проведенні лекцій у закладах вищої освіти для студентів покоління Z. - C. 26-32.
  7. Ожга М. М., Потапчук О. І., Ящик О. Б. Використання методу проєктів під час навчання систем тривимірного проєктування майбутніх інженерів-педагогів. - C. 32-41.
  8. Ігнатенко Н. В. Професійний розвиток учителя історії у контексті реалізації концепції "Нова українська школа". - C. 42-49.
  9. Балух М. М. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. - C. 49-54.
  10. Павлова Н. С. Професійна компетентність майбутнього вчителя інформатики як предмет науково-методичних досліджень. - C. 54-60.
  11. Ільчук Л. П. Зміст методичної підготовки майбутніх педагогів-музикантів до використання засобів дзвонарства у професійній діяльності. - C. 60-68.
  12. Serniak O. M., Grigoriou G. Evaluation of Teachers’ Professional Competence in Greece and Ukraine: Problems and Solutions. - C. 68-76.
  13. Розвадовська Т. В. Суспільно орієнтоване навчання в умовах закладу вищої освіти. - C. 77-84.
  14. Верітов О. І. Педагогічні умови формування підприємницького мислення здобувачів вищої освіти. - C. 84-94.
  15. Ткаченко І. О., Енська О. Ю., Максименко А. І. Застосування інноваційних технологій у практикумі роботи з майбутніми фахівцями хореографії. - C. 94-102.
  16. Чепурна Н. О. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії в закладах вищої освіти України. - C. 102-109.
  17. Івченко В. І. Роль художньо-естетичної інтерпретації творів мистецтва у формуванні естетичної свідомості майбутніх дизайнерів. - C. 109-116.
  18. Дащенко Н. Л. Лінгвостилістичний аналіз словотвірних та морфологічних засобів у журналістському тексті. - C. 117-125.
  19. Юлінецька Ю. В., Бабій О. Ю. Формування лінгвістичних та екстралінгвістичних компетентностей здобувачів вищої освіти в рамках курсу академічного письма. - C. 125-133.
  20. Усенко Н. М. Формування комунікативних компетентностей студентів-медиків у процесі евристичного вивчення іноземної мови. - C. 133-140.
  21. Рокіцька Н. В., Цепенюк Т. О. Міжкультурна компетентність фахівців іноземних мов в контексті сучасних зарубіжних концепцій. - C. 140-150.
  22. Петришина О. І. Лінгводидактичні основи формування навичок публічної комунікації у студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 150-157.
  23. Швардак М. В. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття "технології педагогічного менеджменту". - C. 158-164.
  24. Проценко І. І. Дослідження обізнаності керівників освітніх закладів щодо проблеми управління професійною адаптацією вчителів. - C. 164-172.
  25. Бойко М. М. Академічна доброчесність в освітньому процесі педагогічного університету: управлінський аспект. - C. 172-180.
  26. Боднар О. С., Горішна О. М. Механізми подолання опору змінам у закладах загальної середньої освіти. - C. 180-189.
  27. Shulha I. M., Levchyk N. S., Kikinezhdi O. M. The Problem of Creating a Non-Discriminatory Environment in General Secondary Education Institutions: Gender Approach. - C. 190-197.
  28. Парфанович І. І. Фактори впливу на професійне вигоряння фахівців соціальної сфери. - C. 197-204.
  29. Papoutsi V. Strategies of the Effective Conflict Management in the Educational Environment. - C. 204-212.
  30. Базиленко А. К. Аналіз наукових підходів до сутності соціальної активності студентської молоді. - C. 212-217.
  31. Аверіна К. С. Аналіз ціннісно-мотиваційних факторів соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 218-225.
2020
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського