Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69800:Пед.н./2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України
.- Хмельницький. Серія, Педагогічні науки
Zbìrnik naukovih pracʹ Nacìonalʹnoï akademìï Deržavnoï prikordonnoï službi Ukraïni. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аніщенко В. Теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки офіцерів державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 6-23.
  4. Балендр А. Характеристика концептуальних підходів до дослідження проблеми підготовки фахівців з охорони кордону в країнах Європейського Союзу. - C. 24-43.
  5. Борейчук Д. Поняття "організаційна культура” у наукових дослідженнях сучасності. - C. 44-57.
  6. Варава О. Зміст і структура готовності до професійної мобільності майбутніх бакалаврів сестринської справи. - C. 58-69.
  7. Гребенюк Л. Сутність і структура іншомовної компетентності майбутніх офіцерів Збройних Сил України. - C. 70-80.
  8. Дарманська І. Система формування управлінської компетентності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти у процесі професійної підготовки. - C. 81-93.
  9. Демянчук М. Проблема професійної мобільності у підготовці майбутніх фахівців сестринської справи. - C. 94-106.
  10. Діденко О., Ткачук Д. Зміст і методика формувального етапу експерименту з формування професійної готовності інспекторів прикордонної служби до ідентифікації осіб і транспортних засобів. - C. 107-122.
  11. Дудка У. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх економістів до професійної діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 123-138.
  12. Єдинак Г., Слюсарчук В. Теоретична підготовленість з фізичного виховання майбутніх офіцерів- дівчат наприкінці навчання у спеціалізованому закладі вищої освіти. - C. 139-153.
  13. Жигунова В. Теоретичні основи професійної спрямованості іншомовної підготовки майбутніх фахівців з міжнародної інформації до професійної діяльності. - C. 154-167.
  14. Завидович В. Обґрунтування педагогічних умов розвитку комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників під час навчання у магістратурі. - C. 168-182.
  15. Карасьова Л. Концептуальні засади формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 183-191.
  16. Кузенко О. Навчально-методичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних педагогічних технологій. - C. 192-205.
  17. Лазоренко О. Сутність та зміст поняття "військово-спеціальні дисципліни” у контексті навчання майбутніх бакалаврів безпеки державного кордону. - C. 206-219.
  18. Левко М. Особливості проведення дослідно-експериментальної роботи щодо формування політичної культури курсантів у процесі фахової підготовки у вищих військових навчальних закладах. - C. 220-234.
  19. Любарець В. Особливості проектування електронних підручників для професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності в індустрії гостинності. - C. 235-250.
  20. Макогончук Н. Жіноче обличчя другої світової війни. - C. 251-266.
  21. Малихіна Я., Брацлавська А. Тестування як метод контролю знань з англійської мови у процесі підготовки спеціалістів військової авіації за вимогами Міжнародної організації цивільної авіації (IKAO). - C. 267-278.
  22. Маслій О. Методологічні засади організації підготовки до майбутньої професійної діяльності офіцерів служби ракетно-артилерійського озброєння. - C. 279-298.
  23. Мацук Л. Використання інноваційних технологій у контексті впровадження сучасних концепцій розвитку педагогічної освіти в Україні. - C. 299-311.
  24. Олексюк В. Застосування електронних систем відкритого доступу у процесі підготовки майбутніх магістрів середньої освіти в галузі інформатики. - C. 312-325.
  25. Пугач С. Методологічні підходи та принципи формування правової компетенції майбутніх економістів у процесі фахової підготовки. - C. 326-241.
  26. Rogulska О., Tarasova О. Using interactive whiteboards to enhance English language instruction and learning. - C. 342-353.
  27. Роман І. Результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх фахівців військового управління професійно-ціннісних орієнтацій. - C. 354-368.
  28. Руденко Л. Методична система формування комунікативної культури фахівців соціономічної сфери: теоретичні аспекти. - C. 369-284.
  29. Сінкевич С., Гаврилюк В. Результати експериментальної перевірки ефективності методики підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до ведення радіаційної та хімічної розвідки (спостереження) з використанням тренажерів і штатних технічних засобів. - C. 385-294.
  30. Татарін О. Структурно-функціональна модель формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності. - C. 395-407.
  31. Штика Ю. Розвиток аналітичної компетентності фахівців економічних спеціальностей: результати експериментальної підготовки. - C. 408-419.
  32. Юрченко А. Особливості туристсько-краєзнавчої роботи у дитячих організаціях: комплексний підхід. - C. 420-432.
  33. Якименко І., Гапеєва О., Коваль В. Інноваційні технології у підготовці фахівців по роботі з персоналом. - C. 433-445.
2019
№ 1 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського