Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69990/2018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сердюк Я. О. Матричні структури віртуального в системі музичної нотації. - C. 6-24.
  4. Біляєва Н. В. Диригентський жест: знак, символ, смисл. - C. 25-38.
  5. Кудрявцев В. Ю. Интонационный образ мира в вокальном цикле Ж. Массне "Poème d’ Avril" на стихи А. Сильвестра. - C. 39-54.
  6. Фан Синь Сюань Режиссёрский анализ музыкально-сценических произведений французских композиторов на сюжет "Ромео и Джульетты" (на материале одноименных оперы Ш. Гуно и мюзикла Ж. Пресгурвика. - C. 55-69.
  7. Дондик О. І. Особливості сучасних хорових аранжувань класичних творів на прикладі репертуару хору "Хрещатик". - C. 70-84.
  8. Пташенко С. В. Специфіка пісенно-танцювальної жанровості у творах для баяну Анатолія Гайденка. - C. 85-101.
  9. Лю И. Камерно-вокальные произведения Инь Циня: тематика и стилистика жанра. - C. 102-115.
  10. Ці Мінвей Народна пісня як національний образ світу в умовах глобалізації музичної культури Китаю. - C. 116-129.
  11. День Кай Юань Камерно-вокальная миниатюра в творчестве Цинь Ёнчена: стилистика жанра. - C. 130-144.
  12. Малый Д. Н. "Guero" для рояля Х. Лахенмана: семантика исполнительского приёма. - C. 145-161.
  13. Данилова О. В. "Dies irae. 39 вариаций" для фортепиано В. Бибика: композиторская интерпретация жанра. - C. 162-176.
  14. Дорофээва О. Ю. Педагогічна діяльність Мар’яна Крушельницького. - C. 177-194.
  15. Губрій Н. В. На шляхах режисерського становлення: Михайло Верхацький і харківська театральна школа (1925 – 1935). - C. 195-212.
  16. Беліченко Н. М. Неімітаційне письмо у системі навчального курсу поліфонії: актуальні завдання сучасної теорії та практики. - C. 213-235.
  17. Полтавцева Г. Б. Навчальний посібник "Гармонія" І. М. Дубініна (до 100-річчя від дня народження автора). - C. 236-251.
  18. Рябчун І. В. Фортепіано, фортепіанна освіта і репертуар у формуванні музичної культури нової Греції. - C. 252-276.
  19. Утіна А. М. Опера М. В. Лисенка "Коза-дереза" у постановці Костянтинівської школи мистецтв: досвід створення ансамблевої партитури. - C. 277-293.
2018
Вип. 48


 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александрова О. Духовно-семантичний підхід до вивчення музичного твору. - C. 4-18.
  4. Варавкина-Тарасова Н. Ария Иоанны д’Арк № 7 из оперы "Орлеанская Дева" П. Чайковского: духовная символика канона покаяния при "испытании под знаком". - C. 19-35.
  5. Nikolayevskaya Yu. Contonationand communicative strategays mechanisms of hte XXI st century musicanalysis. - C. 36-46.
  6. Філатова Т. В. Семантические аспекты гармонии: феномен разомкнутых структур в романсовой лирике ХIХ века. - C. 47-68.
  7. Бучок Л. "Дитячий альбом" В. Теличка як зразок сучасного інтонаційного образу світу. - C. 70-84.
  8. Ангеловська С. Д. Самобутність сучасної української церковної творчості: на прикладі піснеспівів "Всенощної" Олени Юнек. - C. 85-99.
  9. Ван Дуангуй Ладо-гармоническое содержание китайского мелоса (на примере образцов в современной обработке для голоса и фортепиано). - C. 100-114.
  10. Гребнева И. "Образ" скрипки в творчестве А. Корелли (на примере жанра concertо grossо). - C. 115-127.
  11. Каменева А. Медитативность в структуре художественного сознания (на материале мессы "И сказал я в сердце моем" М. Шуха). - C. 128-140.
  12. Стрілець А. Харківська регіональна школа гри на баяні (акордеоні): історія, виконавські приорітети, персоналії. - C. 141-156.
  13. Сунь Бо Фактурно-гармонический параметр вокально-исполнительского стиля (на материале творчества Г. Свиридова). - C. 157-171.
  14. Тищик В. Фактурно-гармоничний параметр вокально-виконавського стилю (на матеріалі творчості Г. Свиридова). - C. 172-187.
  15. Фартушка О. Семантична функція хорової поліфонії у Canticum sacrum І. Стравінського. - C. 188-197.
  16. Янь Ян Деятельность китайских оркестров традиционных инструментов нового типа в 1960 – 1970-е годы. - C. 198-211.
2018
Вип. 49

 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ковтонюк В. Л. Творчество музыканта-исполнителя сквозь призму феноменологии. - C. 8-16.
  4. Крыгин А. И. Концертное наследие А. Сеговии как основа формирования гитарных исполнительских традиций ХХ в.. - C. 17-28.
  5. Лян Цзітао Образ Андре з опери "Андре Шеньє" У. Джордано: історія вокальних інтерпретацій. - C. 29-42.
  6. Сун Тянь Композитор – исполнитель: роль пианиста Хсу Фей-Пинга в творческой деятельности Хуан Ан-Луна. - C. 43-60.
  7. Хань Сюебин Вклад Сан Тонга в развитие национальной теории гармонии. - C. 61-76.
  8. Сунь Бо Параметры сотворчества: исполнительский взгляд на "Шесть романсов на слова А. С. Пушкина" Г. Свиридова. - C. 76-88.
  9. Ван Дуангуй Пересемантизація поезії О. Пушкіна в творчості В. Косенка (на прикладі "П’яти романсів" ор. 20). - C. 89-102.
  10. Грінік Т. Л. Практика інтерпретації художнього тексту. Розділові знаки як засіб виразності та засвоєння навичок звуковидобування. - C. 102-120.
  11. Аркадін-Школьник О. А. Імпровізаційне самопочуття у вихованні акторської та режисерської майстерності. - C. 121-135.
  12. Міц О. Р. Жанр фортепіанної мініатюри у творчості М. Мошковського. - C. 136-148.
  13. Мартинова В. І. Концертуючий гобой: тембр, техніка, традиційні та новітні прийоми гри. - C. 149-165.
  14. Янь Ян Формирование китайского оркестра традиционных инструментов нового типа в 1920–1930 годы. - C. 165-180.
  15. Болдирєв В. О. Народна пісня в репертуарі вокаліста як шлях формування полікультурних виконавських традицій. - C. 181-192.
  16. Paliy I. Intertype evolution of the Black Dog composition in Robert Plant’ musical legacy. - C. 193-202.
2018
Вип. 50


 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ботунова Г. Я. Організаційно-педагогічна, науково-дослідницька і театрально-критична діяльність А. В. Плетньова з відстані часу. - C. 9-40.
  4. Партола Я. В. Проблеми викладання театральної критики в перші роки діяльності Харківського театрального інституту. - C. 41-69.
  5. Щукіна Ю. П. Особливості театральної критики Володимира Морського (1920–1940 рр.). - C. 70-83.
  6. Дорофєєва О. Ю. Діяльність Харківського театру імені Т. Г. Шевченка у висвітленні театральної критики (друга половина 1930‑х – 1940‑ві рр.). - C. 84-101.
  7. Калениченко О. Н. Драматургия Фернана Кроммелинка и её интерпретация Всеволодом Мейерхольдом и Лесем Курбасом. - C. 102-114.
  8. Анничев А. Е. Взаимодействие театральной журналистики и театральной критики в современных средствах массовой информации. - C. 115-126.
  9. Либо О. Л. Особливості розвитку театрального мистецтва Харкова 40–60 рр. ХІХ ст. (за матеріалами Державного архіву Харківської області). - C. 126-141.
  10. Полякова Ю. Ю. Исследования театральной культуры Харькова в ХIХ – первой половине ХХ вв.: проблемы историографии. - C. 142-163.
  11. Вашкель Г. Театр ляльок у Польщі. - C. 164-179.
  12. Waszkiel M. The Director in Puppet Theatre. - C. 180-188.
  13. Фесенко С. Я. Особливості виховання актора-лялькаря. - C. 192-208.
  14. Евсюков Ю. С. Характерные особенности воспитания современного актёра. - C. 209-222.
  15. Вирченко А. Н. Этюд в обучении первокурсников актёрскому мастерству. - C. 222-241.
  16. Сгібнєва С. С. Роль особистісно-орієнтованого підходу в вокальній творчості драматичного актора. - C. 241-257.
  17. Бортник К. В. Специфіка викладання дисципліни "Танець" студентам спеціалізації "Режисура драматичного театру". - C. 258-273.
  18. Полянська І. М. Специфіка і функції танцю як складової синкретичної "мусичної" творчості стародавнього світу. - C. 274-287.
2018
Вип. 51

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського