Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69990/2020$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Копелюк О. О. Перший концерт для фортепіано з оркестром Івана Карабиця в умовах оновлення концертного жанру в Україні. - C. 8-29.
  4. Дяченко Ю. С. Естрадно-джазова творчість Віктора Власова: жанрово-стильові новації. - C. 29-43.
  5. Литвищенко О. В. О. І. Назаренко як корифей харківської баянної школи: становлення авторського стилю. - C. 43-56.
  6. Сліпченко К. Д. Сонорні можливості домри в п’єсах О. Олійника. - C. 57-73.
  7. Феденко А. Ю. Музично-драматична спадщина Олени Пчілки у розвитку дитячого музичного театру в Україні. - C. 73-92.
  8. Коденко І. І. Специфіка виконання старовинної музики: історичний аспект. - C. 93-105.
  9. Кутлуєва Д. В. Під знаком гри: Фортепіанний квартет К. М. Вебера. - C. 106-120.
  10. Сердюк Я. О. Камерні твори Аманди Майєр в контексті європейського романтизму. - C. 121-135.
  11. Клендій О. М. Інтерпретологічний вимір фортепіанної творчості К. Сен-Санса. - C. 136-153.
  12. Седюк І. О. Своєрідність відбиття принципів неокласицизму в Сонаті для двох фортепіано Пауля Хіндеміта. - C. 154-168.
  13. Успенська І. О. Скрипкова концертність як принцип музичного мислення: семантичний дискурс. - C. 169-188.
  14. Книш П. О. Гендерний підхід в аналізі виконавських версій (на прикладі інтерпретацій Другого фортепіанного концерту Ф. Шопена Є. Кісіним, К. Аррау, Ланг Лангом, М. Аргеріх, Б. Давидович). - C. 189-199.
  15. Старцев Д. А. Нотний текст в аспекті семіотичної теорії Чарльза Морріса. - C. 200-212.
  16. Жалєйко Д. М. Ціннісна трансформація та семантичний простір кітчу в музичній практиці ХХ – початку ХХІ століть. - C. 213-237.
  17. Ніколенко Р. В. Історична ретроспектива у композиторській творчості М.‑А. Амлена. - C. 238-252.
  18. Кордовська П. А. Італійська співачка Дейзі Луміні як інтерпретаторка новітньої музики. - C. 253-266.
  19. Мельник В. Ю. Практика aflamencado у сучасному фортепіанному виконавстві. - C. 266-280.
  20. Кузьміна О. А. Опера для дітей-виконавців у композиторській практиці сучасних хорових диригентів. - C. 281-298.
  21. Кривошеєва О. В. Уява як один з основних елементів у формуванні психотехніки майбутнього актора. - C. 299-311.
2020
Вип. 56


 
Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти
: зб. наук. ст..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Товкайло Я. Атрибутика фіксації і транскрипцій пастівницької сопілкової музики України (кінець ХІХ – початок ХХІ століть). - C. 5-26.
  4. Бєлова Є. Д. Образ України в симфонічних фресках "Тарас Бульба" Сергія Турнєєва. - C. 27-44.
  5. Геді А. Еволюція фортепіанного стилю Бели Бартока. - C. 45-60.
  6. Бєлова Н. В., Якимчук О. М. Три п’єси для фортепіано Людмили Шукайло у контексті жанрової парадигми. - C. 61-76.
  7. Данилець В. В. Риси гуцульської музики у структурно-стильовому контексті виконавського фольклоризму. - C. 77-88.
  8. Стецюк Р. О. Джазова саксофонна імпровізація: параметри фактури та синтаксису. - C. 88-109.
  9. Горецька Н. В. Стилістичні особливості виконання старовинної інструментальної музики. - C. 110-132.
  10. Онищенко О. Ю. "Скрипкове" та "нескрипкове" у виконавській діяльності (на прикладі Концерту для скрипки з оркестром D-dur, op. 35 П. І. Чайковського). - C. 132-149.
  11. Успенська І. О. Типологія жанрів концертної музики для скрипки: критерії класифікації. - C. 150-162.
  12. Сун Н. Ю. Сольні фортепіанні твори Сяо Тайжаня в аспекті виконавської проблематики. - C. 165-177.
  13. Стецюк Б. О. Види музичної імпровізації: класифікаційний дискурс. - C. 178-196.
  14. Полянська І. М. Образ Сольвейг в балеті "Пер Ґінт" за драматичною поемою Г. Ібсена (на прикладі постановки ХНАТОБ). - C. 197-211.
  15. Лю Цзянь Сценічний текст мюзиклу "Next to normal" в постановці Майкла Грейфа. - C. 212-227.
  16. Гердова Т. C. Театральне мистецтво Олександрівська (Запоріжжя): кінець ХІХ – початок ХХ ст.. - C. 228-245.
  17. Литвищенко О. В. Вектори концертмейстерської діяльності Олександра Назаренка. - C. 246-259.
  18. Чжан Цзяохуа Фортепіанне звукоутворення як параметр виконавського інтонування. - C. 259-269.
  19. Книш П. О. Фортепіанні Концерти Ф. Шопена: засоби "композиторського центру". - C. 270-284.
  20. Чжоу Ї "Вокальний стиль" у західноєвропейському та китайському мистецтвознавстві: порівняльний аналіз. - C. 286-296.
  21. Чернявська М. С. Інструктивний репертуар в програмах студентів кафедри спеціального фортепіано ХНУМ імені І. П. Котляревського. - C. 297-308.
2020
Вип. 57

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського