Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70364:Психол./2012$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ
: зб. наук. пр..- Львів. серія психологічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Прикладні аспекти психологічної науки

  4. Андрушко Л. М. Орнітоморфні уявлення про душу у східних слов’ян (на прикладі орнаментальних мотивів українських народних рушників кін. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 3-13.
  5. Басюк О. Б. Теоретична модель функціонування я-образу на межі стосунку я – значущий інший. - C. 14-22.
  6. Борисюк О. М. Використання основних підходів до вивчення психології лідерства в сучасному управлінні. - C. 22-33.
  7. Варій М. Й. Психоенергетичне підґрунтя виникнення і функціонування свідомості людини. - C. 34-44.
  8. Гуменюк Л. Й., Горін Н. О. Вплив сімейного благополуччя на організаційну поведінку керівника. - C. 45-58.
  9. Карпенко В. В. Вплив установок на розв’язання юридичних задач. - C. 58-70.
  10. Макота Т. В. Метапрограми у психологічній практиці. - C. 71-79.
  11. Собуцька Л. І. Професійна роль як одна з головних соціально-психологічних ролей особистості. - C. 80-90.
  12. Сурмяк Ю. Р., Кудрик Л. Г. Морально-психологічні аспекти формування духовних компетентностей студентської молоді. - C. 91-102.
  13. Розділ 2. Психолого-педагогічні дослідження

  14. Большакова А. М. Особистісна реалізованість і ставлення студентів до себе у професійній сфері. - C. 103-113.
  15. Василець Н. М. Довіра як підґрунтя толерантності у психолого-педагогічній взаємодії. - C. 114-121.
  16. Галян О. І., Галян І. М. Мотиваційно-ціннісний компонент професійного вибору майбутніх психологів на етапі оптації. - C. 122-131.
  17. Калька Н. М. Професійна індиферентність педагога в контексті професійних деструкцій. - C. 131-141.
  18. Мачинська Н. І., Марчук А. В. Психолого-педагогічні аспекти адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 142-150.
  19. Розділ 3. Психологія правоохоронної діяльності

  20. Карпенко Н. А., Баранюк Н. І. Емоційне вигорання керівних працівників ОВС. - C. 151-163.
  21. Козирєв М. П. Мотивація в психологічній структурі злочину. - C. 164-174.
  22. Приходько І. І. Моделювання психологічної безпеки особистості фахівця екстремального виду діяльності з використанням психосемантичного методу. - C. 174-185.
  23. Туринська О. Є. Комунікативна компетентність правоохоронців як умова їх ефективної професійної діяльності. - C. 185-195.
2012
Вип. 1


 
Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ
: зб. наук. пр..- Львів. серія психологічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Психологічні аспекти національної безпеки

  4. Айвазян Л. Ю. Взаємозв’язок переживання самотності та психологічної безпеки особистості. - C. 3-11.
  5. Баранюк Н. І. Соціально-психологічні засади поширення кризового стану в Україні як загроза суспільній безпеці. - C. 11-20.
  6. Білозерська С. І. Соціальна стратифікація як передумова виникнення конфлікту. - C. 21-30.
  7. Ващенко І. В. Феномен національної безпеки у сучасному розумінні. - C. 30-37.
  8. Гайворонюк Н. В. Українська ідентичність як онтологічна основа національної безпеки (соціально-психологічний аспект). - C. 38-48.
  9. Галецька І. І. Психологічне здоров’я як проблема національної безпеки. - C. 49-58.
  10. Зубрицька-Макота І. В. Моральна свідомість як морально-психологічний компонент складової системи національної безпеки. - C. 58-68.
  11. Кісіль З. Р. Протидія корупційним деліктам в органах внутрішніх справ України як субструктурний елемент системи державної безпеки. - C. 69-78.
  12. Ковалів М. В. Психологічні засади професійного ризику в діяльності органів внутрішніх справ. - C. 79-85.
  13. Коваліско Н. В. Cоціальне самопочуття та відчуття власної безпеки в оцінках громадян України. - C. 85-93.
  14. Лефтеров В. О. Проблеми професійної конфліктології працівників органів внутрішніх справ у контексті забезпечення національної безпеки. - C. 93-102.
  15. Лихачов С. В. Інформаційно-психологічна безпека як складова національної безпеки України. - C. 103-108.
  16. Медведєв В. С. Організована злочинна діяльність як загроза національній безпеці України. - C. 109-117.
  17. Мороз Л. І. Мінімізація правового нігілізму як умова національної безпеки держави. - C. 117-126.
  18. Поляков І. О. Особливості вияву людського фактора в контексті психологічної безпеки особистості. - C. 126-133.
  19. Ракша Н. С., Червоненко Г. О. Адміністративний примус у системі забезпечення права громадян на освіту як запорука національної безпеки України. - C. 134-141.
  20. Савчин М. В. Психічне та особистісне здоров’я громадян як чинник національної безпеки. - C. 142-150.
  21. Семенів Н. М. Психологічні особливості етнокультурної неоднорідності українського суспільства в контексті національної безпеки. - C. 151-159.
  22. Сибірна Р. І., Сибірний А. В., Хомів О. В. Нейролінгвістичне програмування у загрозах національній безпеці. - C. 160-165.
  23. Сурмяк Ю. Р., Кудрик Л. Г. Психологічні аспекти формування культури здоров’я особистості як складової національної безпеки. - C. 165-174.
  24. Федоришин Г. М. Ресоціалізуюче середовище і психологічна безпека неповнолітніх за-суджених. - C. 175-183.
  25. Чистоклетов Л. Г., Шишко В. Й. Інформаційно-психологічні впливи як невід’ємна складова парадигми інформаційної безпеки. - C. 183-193.
  26. Щавінський Ю. В., Щавінська І. Ю. Вплив розвитку інформаційних технологій на інформаційну безпеку держави: психологічний аспект. - C. 193-202.
  27. Юрчинська Г. К. Психологічна культура на автотранспортних шляхах як одна із умов безпеки держави в період подолання економічної кризи. - C. 202-210.
  28. Розділ 2. Психологічний супровід діяльності працівників ОВС

  29. Борисюк О. М. Особливості професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ. - C. 211-220.
  30. Венцик О. В. Фрустрованість і креативність у контексті діяльності працівників ОВС. - C. 221-229.
  31. Волошина О. В. Проблеми управління органами внутрішніх справ: психолого-педагогічний аналіз. - C. 229-238.
  32. Галустян О. А. Сутність та особливості негативного психологічного впливу на слідчого з боку допитуваних. - C. 238-246.
  33. Гурковський М. П. Юридичний зміст службової деліктоздатності посадової особи органів внутрішніх справ України як фактор протидії корупційним правопорушенням. - C. 246-255.
  34. Єсімов С. С. Психологічні особливості вияву управлінських навичок у старших інспекторів патрульної служби у службовій діяльності. - C. 256-261.
  35. Іванова О. В. Психологічні аспекти професійної самосвідомості працівників міліції. - C. 262-270.
  36. Калаянов Д. П. Соціальні та психологічні чинники професіоналізації працівників органів внутрішніх справ. - C. 271-279.
  37. Калаянова О. Д. Отримання інформаційної складової про злочин із об’єктів експертного дослідження методом кореляції свідомості суб’єктів: проблемні питання. - C. 279-286.
  38. Кузьмін Є. Л. Методика прогресивної релаксації в службовій діяльності офіцера-психолога внутрішніх військ МВС України. - C. 286-294.
  39. Наугольник Л. Б. Тривожність у міжособистісних відносинах працівників міліції. - C. 295-304.
  40. Оніщенко Н. В. Основні заходи в межах надання екстреної психологічної допомоги родичам загиблих унаслідок надзвичайних ситуацій. - C. 305-312.
  41. Приходько І. І. Розробка психодіагностичного інструментарію визначення психологічної безпеки особистості фахівців екстремальних видів діяльності. - C. 312-322.
  42. Федорі Ю. С. Теоретичний аналіз соціально-психологічної реадаптації осіб, які перебували в екстремальній ситуації. - C. 332-330.
  43. Цільмак О. М. Психологічна структура слідчої діяльності. - C. 330-337.
  44. Шелухіна О. М. Психотренінгові технології розвитку психологічної стійкості працівників транспортної міліції. - C. 338-346.
  45. Шульженко Д. І. Етичні норми поведінки з аутичними людьми для правозахисників. - C. 347-356.
  46. Розділ 3. Актуальні проблеми психології професійної діяльності

  47. Блажівський М. І. Психологічні особливості професійної діяльності персоналу установи виконання покарань. - C. 357-366.
  48. Данилова С. В. Психологічні особливості сприйняття надзвичайних ситуацій як основа ефективності діяльності гірничорятувальників. - C. 367-374.
  49. Жигайло Н. І. Роль керівника у формуванні соціально-психологічного клімату в колективі. - C. 374-383.
  50. Ковальчук А. Л. Психологічні ризики трудової міграції. - C. 383-391.
  51. Колосович О. С. Психологічні особливості виникнення та функціонування лідерства у професійній сфері. - C. 391-400.
  52. Криворотько Г. С. Психологічна характеристика особливих умов діяльності моряків далекого плавання. - C. 400-408.
  53. Крикля К. П. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога в умовах сучасного суспільства. - C. 409-417.
  54. Куций О. А. Ефективність застосування видів психологічного впливу в професійній діяльності керівника. - C. 417-426.
  55. Макота Т. В. Використання метапрограм у роботі з кадрами. - C. 426-344.
  56. Матійків І. М. Роль конфліктологічної компетентності керівника у створенні безпечних психологічних умов праці у педагогічному колективі. - C. 434-444.
  57. Мащак С. О. Професійне вигорання особистості як соціально-психологічна проблема. - C. 444-452.
  58. Мищишин М. М. Психічний образ як мотиваційний чинник і його значення для державного управління. - C. 453-460.
  59. Назар Ю. О. Психологічні підходи до концептуалізації феномена "професійна успішність". - C. 461-469.
  60. Попова М. І. Теоретична модель когнітивного стилю як чинника професійної компетентності. - C. 469-476.
  61. Руденко С. І. Динаміка формування професійної свідомості фахівця. - C. 477-484.
  62. Розділ 4. Трибуна зарубіжних учених

  63. Булка А. П., Климов А. С. Профессиональное здоровье военных специалистов. - C. 485-493.
  64. Милојевић С., Јанковић М. А., Б. Стваралачка иницијатива и активност старешина полиције у Републици Србији. - C. 494-508.
2012
Вип. 2(1)


 
Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ
: зб. наук. пр..- Львів. серія психологічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальнотеоретичні та спеціальні психологічні дослідження

  4. Вакуліч Т. М. Співзалежність жінок у сім’ї як психологічна проблема. - C. 3-11.
  5. Василькевич Я. З. Креативно-інноваційне суспільство: соціокультурні наслідки та конкурентоздатність держави. - C. 12-20.
  6. Данилевич Л. А., Діхтяренко С. Ю. Проблема соціально-психологічного впливу в системі масової комунікації. - C. 20-28.
  7. Заболотна Н. М. Інтелект і конкуренція в сучасному світі. - C. 28-34.
  8. Лозинський О. М. Психологічні чинники політичної корупції у підходах структуралізму. - C. 35-45.
  9. Орищин Л. C. Психологічні особливості прийняття рішень у ситуації ризику. - C. 46-52.
  10. Ребуха Л. З., Миськів О. В. Національний характер як формовияв національної ідеї. - C. 53-62.
  11. Савка І. М. Настанова як чинник кумулятивного фізіологічного афекту. - C. 63-78.
  12. Сав’юк О. В. Проблема ксенофобії та расизму в Україні: соціально-правовий аспект. - C. 78-86.
  13. Терлецька Л. Г. Соціально-психологічні особливості взаємодії адвоката та інших учасників юридичного конфлікту. - C. 87-95.
  14. Турецька Х. І. Психологічні чинники Інтернет-залежності. - C. 95-104.
  15. Христук О. Л. Проблема алкогольної адикції у сучасній вітчизняній психології. - C. 104-112.
  16. Ях Г. Є. Психологічне благополуччя осіб хворих на цукровий діабет. - C. 112-120.
  17. Розділ 2. Загальні аспекти вікової психології

  18. Балюта В. В. Проблема політичної участі молоді в сучасній українській політиці. - C. 121-128.
  19. Гуменюк Л. Й. Екстремістські настрої молоді, соціальні та психологічні особливості їх формування і прояву. - C. 129-138.
  20. Долженков О. Ф., Резніков С. Д. Протидія наркотизму дітей шляхом удосконалення законодавства та професійної освіти. - C. 138-146.
  21. Жидецький Ю. Ц., Ткач О. П. Домінуючі психолого-педагогічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищій школі. - C. 147-157.
  22. Калька Н. М. Соціально-психологічні детермінанти адиктивної поведінки курсантів і шляхи її профілактики. - C. 158-166.
  23. Квас О. В. Реалізація дитиноцентричних ідей у сучасному українському вихованні. - C. 167-176.
  24. Кікінежді О. М. Соціальне конструювання гендеру в молодіжному середовищі: неотрадиціоналізм чи егалітаризм?. - C. 177-187.
  25. Козирєв М. П. Соціально-психологічні аспекти ідентичності підлітка. - C. 187-197.
  26. Левшунова К. В. Здоров’язберігаючі технології як чинник психічного благополуччя дошкільника. - C. 197-205.
  27. Лялюк Г. М. Особливості формування ціннісних орієнтацій депривованих підлітків. - C. 206-212.
  28. Малинович Л. М. Адаптація студентів-випускників до професійної діяльності. - C. 213-221.
  29. Миколайчук М. І. Психологічні методи подолання депресивних розладів у студентської молоді: ефективність стратегій сімейної психотерапії. - C. 222-230.
  30. Островська К. О., Дідковська Л. І. Вплив навчання літніх людей в Університеті третього віку на соціально-психологічні особливості їх адаптивності. - C. 231-240.
  31. Рудь Г. В. Особливості впливу гендерних відмінностей на процес формування життєвих перспектив юнацтва в період трансформації суспільства. - C. 240-249.
  32. Теслик Н. М. Особистісні властивості курсантів-правознавців у процесі формування ставлення до права. - C. 250-259.
  33. Угрин О. Г. Аналіз компонентів психологічної готовності курсантів ОВС до професійної самореалізації. - C. 259-268.
  34. Шлімакова І. І., Білоус Р. М. Вплив соціометричного статусу на екологічну свідомість молоді. - C. 268-274.
  35. Розділ 3. Актуальні проблеми психології особистості

  36. Галян О. І. Тенденції соціоморального розвитку особистості. - C. 275-283.
  37. Гарькавець С. О. Аксіологічний вимір антисоціальної активності особистості в умовах суспільних перетворень. - C. 284-292.
  38. Горбаль І. С. Відчуття суб’єктивного благополуччя як передумова та втілення психологічного здоров’я особистості. - C. 293-303.
  39. Дудар О. В. Методичне забезпечення вивчення міжособистісної перцепції особистості. - C. 304-313.
  40. Климишин О. І. Духовність як онтична властивість людини. - C. 313-322.
  41. Кубриченко Т. В. Ідентичність особистості у гендерному вимірі. - C. 323-331.
  42. Кузьо О. Б. Розуміння особливостей психодинаміки антисоціальної особистості. - C. 331-338.
  43. Луканюк Х. В. Герменевтика поняття "духовне зростання" в контексті досліджень самоактуалізації особистості. - C. 339-344.
  44. Макаренко С. С. Національна ідентичність як складова формування Я-концепції особистості. - C. 345-354.
  45. Мединська Ю. Я. Рівень емоційного інтелекту як детермінанта психологічної безпеки особистості. - C. 354-360.
  46. Мирончак К. В. Психологічний вплив страху смерті на особистість. - C. 361-370.
  47. Поясок Т. Б., Сошенко С. М. Відображення підсвідомих проявів психіки особистості у процесі зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти. - C. 371-382.
  48. Хомич Г. О. Внутрішні конфлікти особистості та їх подолання у період соціально-політичної кризи. - C. 382-389.
  49. Яковенко С. І., Ятчук М. С. Трансформаційні зміни особистості в умовах ВНЗ (порівняльний аналіз відмінностей між курсантами та студен-тами). - C. 389-398.
  50. Розділ 4. Психологічний вимір педагогічної майстерності

  51. Бородій Д. І. Довіра як необхідна психологічна умова педагогічної взаємодії в стосунках "учитель-учень". - C. 399-405.
  52. Гетьманчук М. П. Методологічні аспекти вивчення особливостей формування національної ідентичності у вищих навчальних закладах МВС України. - C. 405-414.
  53. Дуб В. Г., Галян І. М. Навчально-професійна мотивація майбутніх педагогів як складова їх професійного становлення. - C. 415-423.
  54. Ковальчук З. Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії. - C. 423-433.
  55. Назарук Н. В. Професійний потенціал учителя як засіб самореалізації у педагогічній діяльності. - C. 433-442.
  56. Харченко А. С. Психологічна безпека особистості викладача вишу. - C. 443-450.
  57. Розділ 5. Удосконалення психокомунікативної сфери правоохоронної діяльності

  58. Бардин Н. М. Комунікативна компетентність працівників ОВС як компонент психологічного впливу на громадян. - C. 451-458.
  59. Гимер Н. О. Формування професійної комунікативної компетенції. - C. 458-464.
  60. Cковронська І. Ю. Етнічні та психологічні особливості двомовної преси США та Канади. - C. 465-474.
  61. Токарська А. С. Толерантність комунікації як фактор психологічної безпеки. - C. 474-480.
  62. Туринська О. Є. Психологічні особливості професійного спілкування працівників правоохоронних органів. - C. 480-490.
  63. Розділ 6. Трибуна зарубіжних учених

  64. Войтенко А. М. Преподаватели высшей школы: психофизиологические проблемы. - C. 491-498.
2012
Вип. 2(2)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського