Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70619/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету
: зб. наук. пр..- Київ. Філологія, педагогіка, психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мовознавство

  4. Мусієнко В. П. Суржик у студентському середовищі: функціонування та рефлексія. - C. 6-12.
  5. Абашина В. Н. Интертекстуальные знаки в научной речи: Евгений Владимирович Кротевич. - C. 13-17.
  6. Golodov A. G. Eхpressive Einschätzung in der Sprache der Politik. - C. 18-23.
  7. Кендюшенко А. Г. Прецедентные феномены как способ изучения прагматического уровня языковой личности журналиста. - C. 24-27.
  8. Мунтян О. О. Лексемы со значением "опухоль” в русском языке начального периода формирования русской нации. - C. 28-32.
  9. Samkovska A. S. Certainty vs. uncertainty: analyzing prosodic features. - C. 33-38.
  10. Филюшин В. Аксиологический аспект формирования языковой личности. - C. 39-42.
  11. Моллаахмади Д. А. Языковая личность современной иранской писательницы Симин Данешвар и проблемы перевода романа "Плач по Сиявушу” ("Сувашон”) на русский язык. - C. 43-47.
  12. Хамдамиан А. Эпистемическая модальность в философском дискурсе (на материале журнала "Вопросы философии” № 12, 2011). - C. 48-54.
  13. Бойко І. О. Роль кличного відмінка в ідентифікації об’єктів номінації в сучасній українській мові (на матеріалі сучасної української прози). - C. 55-62.
  14. Мізін К. І. Міждисциплінарні витоки зіставної лінгвокультурології. - C. 63-69.
  15. Ковтун Т. В. Ментально-вербальные характеристики русской языковой личности. - C. 70-75.
  16. Колесник О. С. Емоції крізь призму лінгвосеміотики міфу. - C. 76-82.
  17. Козирєва З. Г. Лексико-семантична група на позначення їжі зі злакових рослин в історії української мови. - C. 83-90.
  18. Лиса Г. І. Іменники – позначення парних предметів у сучасній українській мові. - C. 91-99.
  19. Мележик К. А. Морфосинтаксические и лексические особенности английского студенческого социолекта. - C. 100-105.
  20. Стасюк Т. В. Короткий огляд положень теорії терміна Рити Теммерман. - C. 106-111.
  21. Файфер Н. В. Граматична сполучуваність конверсійних віддієслівних іменників. - C. 112-120.
  22. Круківська О. В. Номенклатура, статус та семантико-прагматичні особливості дієслівних лексичних одиниць-еквівалентів дієслова "бути” в метамові французької легальної дефініції. - C. 121-127.
  23. Літературознавство

  24. Исмаилова Ф. Е. Межкультурные коммуникации и современные методологии исследования литературы. - C. 128-131.
  25. Джуанышбеков Н. Языковая личность В. Муратовского в аспекте поэтики литературы. - C. 132-135.
  26. Лаушкина И. П. Стилистические принципы построения образов персонажей в литературных портретах писателей и людей искусства А. М. Горького. - C. 136-139.
  27. Радчук О. Корреляция понятий языковая личность, образ автора и модальность в художественном тексте. - C. 140-143.
  28. Тищенко І. Ю. Універсалії в структурі концептосфери романістики Р. Андріяшика. - C. 144-149.
  29. Ніколаєнко С. В. Сонетарій Едмунда Спенсера крізь призму критики нового історизму. - C. 150-156.
  30. Шумейко Н. В. Відображення форм взаємодії культур та соціальної інакшості в деяких художніх творах та публіцистичних нарисах другої половини ХХ століття. - C. 157-164.
  31. Нечиталюк І. В. Формально-змістові модифікації малої прози кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 165-171.
  32. Эбрахими Ш. Книжная традиция в персидских паремиях (на материале персидских книжных паремий). - C. 172-177.
  33. Кацімон О. А. Переклад роману Л. М. Толстого "Відродження” як одна з перших перекладацьких спроб на Буковині. - C. 178-189.
  34. Федорів М. Дослідження психосемантичних особливостей сприйняття емоційності у прозі Р. Андріяшика. - C. 190-193.
  35. Педагогіка. Психологія. Методика викладання іноземних мов. Інформатика

  36. Тарасова О. Проблема формування творчої мовної особистості в системі цінностей людського розвитку. - C. 194-198.
  37. Бондар М. В. До питання методики викладання теми "Дієприкметник, дієприслівник у російській мові” в турецькомовній аудиторії. - C. 199-203.
  38. Довгоп’ят О. О. Формування лінгвокраїнознавчої та міжкультурної компетентності іноземних студентів на підготовчих факультетах України. - C. 204-207.
  39. Кульберг М. С. Особливості розроблення системи вправ до автентичних текстів за фахом іноземною мовою для розвитку вмінь швидкого читання. - C. 208-211.
  40. Лисюченко Е. В. Коммуникативная специфіка медицинского дискурса в процессе обучения русскому языку иностранных студентов. - C. 212-215.
  41. Ланова І. В. Формування мовленнєвої компетентності студентів – актуальна проблема вищої школи. - C. 216-219.
  42. Мелкумова Т. В. Формування орфоепічних умінь і навичок з української мови в іноземних студентів. - C. 220-223.
  43. Соловей Л. С. Неперервна освіта як важлива умова підготовки висококваліфікованого фахівця сфери туризму в Україні. - C. 224-229.
  44. Свердлова Т. Г. Трансформація ролі викладача японської мови на сучасному етапі. - C. 230-238.
  45. Добротвор О. Методи оцінювання комунікативної компетентності. - C. 239-243.
  46. Довбенко Т. В. До проблем української ментальності. - C. 244-249.
  47. Рецензії

  48. Глущенко Л. М. Любченко Т. В. Перехідність як тип валентності дієслова в новогрецькій мові : (могорафія) / Тетяна Вікторівна Любченко. – К. : Логос, 2012. – 153 с.. - C. 250-252.
  49. Інформація

  50. Вимоги до рукописів. - C. 253-255.
2013
Вип. 26

 
Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету
: зб. наук. пр..- Київ. Філологія, педагогіка, психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мовознавство

  4. Валюх З. О. Словотвірна парадигма як об’єкт зіставної типології. - C. 6-10.
  5. Терехова С. И. Типы идентификации в лингвистике и переводоведении в свете национальной специфики языков. - C. 11-14.
  6. Алексенко С. Ф. Зумовленість просодичної організації висловлень-вибачень їхньою соціокультурною варіативністю в англійському мовленні. - C. 15-19.
  7. Бондаренко Я. О. Вербалізація когнітивної діяльності кіноперсонажа в процесі інтроспекції (на матеріалі американського телесеріалу "Сприйняття"). - C. 20-24.
  8. Терехова Д. І. Використання психолінгвістичних методів дослідження для міжмовних і міжкультурних зіставлень. - C. 25-31.
  9. Пашкова Н. І. Етимологічний аналіз у концептуальних дослідженнях. - C. 32-38.
  10. Єсипович К. П. Лінгво-історичний нарис становлення фольклорної традиції Франції. - C. 39-43.
  11. Круковський В. І. Круківська О. В. Лінгвостилістичні та екстралінгвальні особливості аргументативної функції дескриптивну в законодавчому дискурсі (на матеріалі французької мови). - C. 44-61.
  12. Литвинов О. О. Лексико-семантичні характеристики англомовних номінацій невербальних зорових знаків комунiкації. - C. 62-70.
  13. Лоикова-Насенко Т. Х. К вопросу о безэквивалентной лексике. - C. 71-76.
  14. Слаба О. В. Динамічні процеси у фаховій німецькій лексиці з економіки. - C. 77-81.
  15. Ніколенко А. Г. Етнокультурна сутність мовної свідомості і культурні концепти як феномен лінгвокультури. - C. 82-88.
  16. Стасюк Т. В. Ієрархія концептосфери "НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ". - C. 89-94.
  17. Семененко Г. М. Вплив зовнішніх факторів на граматикалізацію форм тривалого аспекту в ранньоновоанглійській мові. - C. 95-101.
  18. Бойко І. О. Семантичні типи вокативів як джерело характеристики мовної особистості (на матеріалі художнього дискурсу). - C. 102-106.
  19. Дягілєва Ж. А. Метафора в образному складнику концепту FREUNDSCHAFT / ДРУЖБА в німецькій мові. - C. 107-113.
  20. Рубанюк Э. В. Образование имен собственных и специфика их употребления в немецких народных сказках. - C. 114-118.
  21. Бондар М. В. Мова жестів: шляхи до взаєморозуміння. - C. 119-122.
  22. Черненко О. В. Основні мовленнєві тактики реалізації стратегій комунікантів на завершальному етапі конфлікту. - C. 123-130.
  23. Коробка Г. А. Язык и смех в етикетных ситуациях общения. - C. 131-137.
  24. Дерік І. М. До проблеми лінгвостилістичного аналізу лімериків в аспекті перекладу. - C. 138-145.
  25. Субота С. В. Симетрія фонемної структури кореневої морфеми в англійській мові (діахронічне дослідження на матеріалі лексикографічних джерел). - C. 146-152.
  26. Бурка Н. А. Встановлення інвентарю приголосних фонем давньоанглійського періоду. - C. 153-157.
  27. Коробова І. О. Словотвірне освоєння новітніх запозичень сучасною українською мовою. - C. 158-162.
  28. Тимошенко О. В. Явище телескопії як способ словотворення технічної лексики. - C. 163-168.
  29. Каліущенко Ю. В. Англійські конструкції з ольфакторними дієсловами та їх еквіваленти в українській мові. - C. 169-173.
  30. Кисельова О. С. Глаголы, обозначающие действие и его ошибочный характер (на материале английского и украинского языков). - C. 174-179.
  31. Максименко Ю. В. Роль невербальних засобів у вираженні емоції інтересу в англомовному художньому дискурсі. - C. 180-185.
  32. Чміленко О. М. Поняття фікціонально маркованого контексту (на матеріалі літературних казок Р. Дала). - C. 186-191.
  33. Козирєв Є. В. Особливості перекладу православних богослужбових текстів японською мовою. - C. 192-201.
  34. Величко Н. В. Языковая личность А. П. Чехова в эпистолярных текстах крымского периода. - C. 202-206.
  35. Овадюк О. В. Запозичення як засіб збагачення англійської мови. - C. 207-212.
  36. Літературознавство

  37. Сизоненко Н. А. Наративні стратегії в історичній романістиці британського постмодернізму. - C. 213-220.
  38. Педагогіка. Методика викладання іноземних мов

  39. Ніженковська І. В., Глушаченко О. О., Головченко О. І., Попкова Ю. В. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання студентів заочної форми навчання фармацевтичного факультету. - C. 221-224.
  40. Майєр Н. В. Теоретичні засади розроблення концепції формування методичної компетентності в майбутніх викладачів французької мови. - C. 225-231.
  41. Бірецька Л. С. Критерії відбору навчального матеріалу для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання. - C. 232-238.
  42. Шумейко Н. В. До питання полікультурної освіти студентської молоді в зарубіжній педагогіці. - C. 239-243.
  43. Мелешко І. В. До питання пріоритетних напрямків та інноваційних методів викладання іноземних мов . - C. 244-249.
  44. Вороніна Г. Р. Комп’ютерно орієнтовані технології у процесі вивчення іноземних мов. - C. 250-255.
  45. Інформація

  46. Вимоги до рукописів. - C. 256-258.
2013
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського