Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70619/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету
: зб. наук. пр..- Київ. Філологія, педагогіка, психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мовознавство

  4. Данилич В. С. Семантична трансформація концепту ПРАЦЮВАТИ в історії іспанської мови та суспільства (аспекти сучасного перекладу). - C. 6-12.
  5. Кагановська О. М. Можливі світи і наратив крізь призму текстових концептів (перекладознавча проблема). - C. 13-20.
  6. Бобкова Т. В. Концептуальні засади укладання корпусних словників. - C. 21-30.
  7. Бондар М. В. Класифікація національно маркованих одиниць. - C. 31-36.
  8. Кудрявцева Н. С. Концептуальна метафора як підґрунтя наукової теорії. - C. 37-41.
  9. Мейзерська І. В. Принципи організації мікроструктури словникової статті в англійських навчальних тлумачних словниках. - C. 42-48.
  10. Охрименко Т. В. Понятие денег в языке русской народной поэзии (по материалам Словаря В. И. Даля). - C. 49-57.
  11. Рудківський О. П. Специфіка диференційних ознак голосних фонем германських та слов’янських мов. - C. 58-67.
  12. Субота С. В. Труднощі морфемної сегментації запозичень романського походження в сучасній англійській мові. - C. 68-73.
  13. Chugu S. D. Text World Theory and Text Comprehension. - C. 74-79.
  14. Жданова О. Л. М. М. Бахтін та становлення мовної особистості. - C. 80-84.
  15. Карпенко У. А. К вопросу о возможности воссоздания языковой личности носителей праязыка. - C. 85-92.
  16. Филюшин В. А. Дискретно-онтологическая функция языка в формировании языковой личности. - C. 93-97.
  17. Минина Н. С. Актуализация частиц в лирике В. Павловой. - C. 98-102.
  18. Нагорна О. О. Синкретизм вербальних і невербальних засобів у тексті ситуативної комедії (на прикладі комедійного серіалу "The Mindy Project” / "Проект Мінді”). - C. 103-106.
  19. Павлова И. В. Особенности актуализации языковой личности А. Р. Беляева на материале анализа цветообозначений в тексте фантастического произведения. - C. 107-112.
  20. Радчук О. В. Лингвокультурные особенности репрезентации понятия ОТСУТСТВИЕ в паремиях. - C. 113-120.
  21. Сокур И. А. Синтаксические конструкции и их коммуникативная роль в тексте монографии П. И. Житецкого "Очерк звуковой истории малорусского наречия”. - C. 121-124.
  22. Чаус С. В. Можливості вияву мовної особистості в умовах ритуалізованого дискурсу (на матеріалі судового мовлення Нюрнберзького процесу). - C. 125-130.
  23. Кущ Е. О. Вербалізація ідеологічних макроструктур поляризації в упередженому дискурсі американських, британських і російських політиків. - C. 125-130.
  24. Семашко Т. Ф. Зміна акцентів щодо розуміння стереотипу як феномена соціальної практики. - C. 138-144.
  25. Жихарєва О. О. Словесна голографія в англомовному біблійному дискурсі. - C. 145-154.
  26. Худиева С. Ш. Передача изобразительно-выразительных средств как проблема перевода (С. Рустамханлы "Книга жизни”). - C. 155-160.
  27. Ushchyna V. Creativity of Construing and Interpreting Identity in Discourse Situations of Risk. - C. 161-167.
  28. Кшановський Явище ізоляції та семантична координація головних членів речення в перській мові. - C. 168-174.
  29. Шутова М. О. Реконструкція автостереотипів англійців та українців про їх національний характер. - C. 175-182.
  30. Бондарчук О. Ю. Концептуальна метафора як інструмент дослідження лінгвокультурного типажу "AUSSTEIGER”. - C. 183-189.
  31. Вильчинская А. Г. Метафорическая экспликация образа поэта в языковой картине мира М. И. Цветаевой. - C. 190-196.
  32. Воскрес А. А. Структурні групи та семантичні розряди адвербіалій способу дії в давньоанглійській мові. - C. 197-204.
  33. Лук’янець Г. Г. Колоронімічна апеляція до логосу в текстах інтернет-новин: дедуктивна схема аргументації. - C. 205-212.
  34. Лук’янець М. Г. Класифікація респонсивних стратегій і тактик (на матеріалі англомовного діалогічного дискурсу). - C. 213-218.
  35. Овадюк О. В. Лексичні та граматичні відмінності англійської та японської мов, особливості перекладу ідіом та англійські запозичення в японській мові. - C. 219-225.
  36. Прищепчук І. О. Закономірності семантичних змін у рефлексах іє. * sƙāi-, skəi-, sƙī- та їх відображення в англійській та українській поезії XX – початку XXI ст.. - C. 226-232.
  37. Тучкова О. О. Синтаксичні особливості як образотвірні елементи у французьких жіночих автобіографічних романах ХХ століття. - C. 233-240.
  38. Шкляревський В. Г. Сучасні корпуси текстів: вимоги до метаданих. - C. 241-246.
  39. Літературознавство

  40. Швачко С. О. Філологічні вкраплення в поезії Т. Г. Шевченка. - C. 247-252.
  41. Ковтун Т. В. Мифопоэтическая организация повести И. С. Тургенева "Вешние воды”. - C. 253-260.
  42. Савчук Р. І. Історія становлення наратології: від античної поетики до нових наративних практик студіювання художнього тексту. - C. 261-270.
  43. Скоробогатова Е. А. Поэтическая морфология идиостилей: задачи и перспективы. - C. 271-276.
  44. Gladio S. V. Cоgnitive Approach to Literary Text Interpretation. - C. 277-282.
  45. Суворова Т. М. Властивості образної синергетичної системи художнього цілого (ендогенні параметри). - C. 283-292.
  46. Лаушкина И. П. Речевая характеристика в структуре образа (на материале мемуарных очерков А. М. Горького). - C. 293-298.
  47. Педагогіка. Психологія. Методика викладання іноземних мов

  48. Бурда І. О. Розвиток психотехніки в радянській психології в 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 299-304.
  49. Огурцова О. Л. Передумови використання комп’ютерної гри та комп’ютерної симуляції для навчання майбутніх економістів ділової англійської мови. - C. 305-310.
  50. Першукова О. О. Лінгводидактичні засади багатомовної освіти школярів у країнах Європи. - C. 311-318.
  51. Довгоп’ят О. О., Тарасова Т. В. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх іноземних студентів у процесі допрофесійної підготовки. - C. 319-326.
  52. Тучина Н. В., Каминін І. М. Формування вторинної мовної особистості вчителя англійської мови: психолого-педагогічна і професійно-методична компетентності. - C. 327-333.
  53. Вороніна Г. Р. Особливості навчання та контролю іноземного писемного мовлення студентів технічних спеціальностей. - C. 334-339.
  54. Мелешко І. В. До питання добору матеріалу підручників з іноземної мови для студентів технічних спеціальностей. - C. 340-345.
  55. Тимошенко О. В. Роль модульної контрольної роботи у вивченні англійської мови в технічному ВНЗ. - C. 346-351.
  56. Інформація

  57. Вимоги до оформлення рукописів у "Науковому віснику кафедри ЮНЕСКО КНЛУ Серія філологія · педагогіка · психологія. - C. 352-354.
2015
Вип. 30

 
Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету
: зб. наук. пр..- Київ. Філологія, педагогіка, психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баган М. П. Нові тенденції у формуванні сучасної української синтаксичної термінології. - C. 9-13.
  4. Авдонина М. Ю., Жабо Н. И., Терехова С. И. Специфика экологических терминов французского языка в сопоставлении с русскими, украинскими и английскими в свете теории полипарадигмальности: особенности функционирования. - C. 14-21.
  5. Мусиенко В. П., Ишанкулиева М. Семантическая структура загадки в туркменском и русском языках. - C. 22-26.
  6. Круковський В. І., Круківська О. В., Турчанінова В. Є. Синтаксична й стилістична архітектура дефінітивної фрази у спеціалізованому дискурсі. - C. 27-35.
  7. Алексенко С. Ф. Мовна реалізація прагматичних стратегій аргументативного дискурсу у промовах Стіва Джобса та Білла Гейтса. - C. 36-41.
  8. Брик М. М. Створення східного колориту російськомовним письменником тюркського походження. - C. 42-46.
  9. Бобчинець Л. І. Термінологічний характер лексики азартних ігор у сучасній іспанській мові. - C. 47-55.
  10. Гнезділова Я. В. Теоретичні засади метакомунікації в сучасній лінгвістиці. - C. 56-60.
  11. Жихарєва О. О. Екологічна символіка природних явищ в англомовному біблійному дискурсі. - C. 61-68.
  12. Кантур К. О. Перше визначне досягнення порівняльно-історичного методу в європейському мовознавстві: закон Грімма. - C. 69-76.
  13. Козирєва З. Г. До питання лексикографічної інтерпретації динаміки сучасного українського лексикону. - C. 77-85.
  14. Мейзерська І. В. Функціонування лексем з просторовим значенням у фразових дієсловах сучасної англійської мови (на прикладі лексем UP, DOWN). - C. 86-90.
  15. Мельник М. В. Проявление би- и мультилингвизма в блогосфере. - C. 91-97.
  16. Николенко А. Г. Способы воспроизведения речевых рядов с иностранными языками, диалектами и жаргоном в дискурсе американского игрового кино. - C. 98-105.
  17. Палатовская Е. В. Эволюция представлений о тексте и дискурсе в современных научных парадигмах. - C. 106-110.
  18. Савчук Р. І. Історія становлення наратології: від античної поетики до нових наративних практик студіювання художнього тексту. - C. 111-119.
  19. Сизоненко Н. А. Функціонування топосів столиці / міста / містечка в англійському історичному романі доби постмодернізму. - C. 120-126.
  20. Субота С. В. Варіативність фонемної структури кореневої морфеми в сучасній англійській мові (на матеріалі лексикографічних джерел). - C. 127-131.
  21. Титаренко М. В. Интерпретация социального статуса как функция когнитивного уровня языковой личности персонажа художественного текста. - C. 132-136.
  22. Ходаковська Н. Г. Індивідуально-стилістичні поетичні неологізми лірики Райнер Марії Рільке: семантичний та функціональний аспекти. - C. 137-144.
  23. Чепурная Т. С. Обращение в частном письме мультилингва как сигнал преодоления субстрата родного языка. - C. 145-149.
  24. Черненко О. В. Соціально-психологічні чинники формування завершальної фази конфліктного дискурсу. - C. 150-157.
  25. Шведова М. О. Індивідуальний стиль письменників-білінгвів (за матеріалами паралельних україно-російського та російсько-українського корпусів). - C. 158-165.
  26. Горобець С. В. Мовленнєва діяльність і дискурсивна комп’ютерна спільнота: соціолінгвістичний аспект. - C. 166-170.
  27. Дегтярьова Є. О. Невербалізоване внутрішнє мовлення у французькій мінімалістичній прозі кінця ХХ – початку ХХІ століть. - C. 171-176.
  28. Казак С. П. Дискурс емоційного реагування персонажа: варіативність за базовою емоцією. - C. 177-185.
  29. Кириченко Т. С. Гендерні особливості перебивання мовлення в гомогенних та гетерогенних комунікативних групах. - C. 186-194.
  30. Кравченко О. В. Теоретичні засади феномена когнітивного дисонансу в сучасному французькому детективному романі. - C. 195-199.
  31. Куранда В. В. Дериваційна семантика похідних італійської мови в лексико-словотвірних гніздах з вершиною "gatto, gatta – кіт, кішка". - C. 200-205.
  32. Ружановська М. В. Морфологічна адаптація галліцизмів у алжирському діалекті арабської мови. - C. 206-211.
  33. Ткаченко Н. Д. Репрезентації простору у світлі лексико-граматичного, функціонально-семантичного та лінгвокультурологічного аналізу: критерії класифікації. - C. 212-218.
  34. Федурко О. М. Вториннопредикатна функція прислівників на - о (-е) // -ly. - C. 219-224.
  35. Хорошилова В. М. Стратегія завдання образи в німецькомовному інтернет-дискурсі: одиниця дослідження та конструювання образливого смислу. - C. 225-230.
  36. Воскрес А. А. Реалізація категорії способу дії в ситуативно-текстовому полі давньоанглійської мови. - C. 231-235.
  37. Григор’єв О. М. Діалогічність базових концептів як ключова характеристика мовної картини світу в публіцистиці Миколи Хвильового. - C. 236-241.
  38. Тищенко И. Ю. Тема любви в лирике Ф. И. Тютчева "Денисьевский цикл". - C. 242-250.
  39. Коробейнікова Т. І. Сучасні вимоги до формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх учителів. - C. 251-260.
  40. Сукаленко Т. М. Формування комунікативних здібностей майбутніх фахівців фіскальної служби. - C. 261-267.
  41. Яковенко-Глушенкова Є. В. Теоретичні засади створення системи вправ для формування в майбутніх учителів французької мови професійно орієнтованої компетентності в монологічному мовленні. - C. 268-274.
  42. Воронцова К. В. Стан дослідження розвитку вищої юридичної освіти незалежної України. - C. 275-281.
  43. Кирда А. Використання автентичних іспаномовних матеріалів на занятті з іноземної мови. - C. 282-286.
  44. Лиса Г. І. Динаміка сучасної родової категоризації іменника та її лексикографічна інтерпретація. - C. 287-294.
  45. Вимоги до оформлення рукописів. - C. 295-300.
2015
Вип. 31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського