Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70799/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Культура і сучасність
: альм..- Київ
Kulʹtura ì sučasnìstʹ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Берегова Г. Д. Пошуки нових філософсько-освітніх парадигм у контексті освітньої кризи. - C. 3-9.
  5. Дмитрієва Л. М., Ткаченко О. М. Концептуалізація поняття "стиль мислення". - C. 10-15.
  6. Юхимик Ю. В. Естетичне споглядання у сучасному соціокультурному контексті. - C. 16-21.
  7. Вячеславова О. А. Проблема образотворчого тропосу в християнському філософсько-естетичному дискурсі (частина ІІ). - C. 22-28.
  8. Гіоргадзе Г. В. Екзистенціальний страх як онтологічна передумова посередності. - C. 29-34.
  9. Ірдинєнко К. О. Теоретична позиція Ролана Барта в контексті французької естетики: 50–70-і роки ХХ століття. - C. 35-40.
  10. Філіппов В. Л. Відчуження як механізм взаємодії глобалізації і культури. - C. 41-44.
  11. Культурологія

  12. Більченко Є. В. Категорія структури та її деконструкція як жести традиційної культури: на прикладі китайського постмодерну. - C. 45-52.
  13. Герчанівська П. Е. Криза ідентифікації в архітектоніці глобалізації: українські реалії. - C. 52-57.
  14. Вишневська Г. Г. До питання формування кулінарної культури. - C. 57-62.
  15. Колесник О. С. Романтизм як трансісторичний феномен та його інтерпретації. - C. 63-68.
  16. Овчарук О. В. Формування антропологічних засад в історико-культурологічній думці України. - C. 68-73.
  17. Радзієвський В. О. Осмислення феномена тілесності у культурологічному вимірі. - C. 74-82.
  18. Сугробова Ю. Ю. Культурна ідентичність як феномен діалогу в сучасному українському просторі. - C. 83-88.
  19. Мистецтвознавство

  20. Станіславська К. І. Феномен талант-шоу на сучасному телебаченні. - C. 89-96.
  21. Платонов Б. О. Модель трьох активів як ефективний інструмент оцінювача в аналізі вартості культурних цінностей. - C. 96-102.
  22. Карась Г. В. Тема голодомору 1932–1933 рр. в Україні в контексті музики постмодерну: на прикладі опери Вірко Балея. - C. 102-107.
  23. Косаковська Л. П. "Петрушка" Фокіна-Стравінського-Бенуа – три рівні прояву художніх новацій першого десятиліття ХХ століття. - C. 108-114.
  24. Ліва Н. В. Феномен тональності у контексті взаємопроникнення засобів виразності європейської музики та живопису: ХІХ–ХХ століття. - C. 115-122.
  25. Росляков С. М. Чи була самостійною сарматська монументальна кам’яна скульптура?. - C. 122-131.
  26. Стронько Б. Ю. Реальні й можливі виміри смислового простору фактури. - C. 131-137.
  27. Щербакова О. К. Жанрова специфіка фортепіанного дуету: питання термінології. - C. 137-141.
  28. Толубко В. О. Музичний фестиваль у сучасному соціокультурному контексті: актуальні питання режисури. - C. 142-148.
  29. Студії молодих дослідників

  30. Акименко О. С. Сучасний інтернет-театр: арт-практика маніфестації культуротворчого универсуму космізму. - C. 149-155.
  31. Афанасенко Т. В. Просторовість музичної фактури як компонент темброколориту. - C. 155-161.
  32. Бадалов О. П. Ансамбль пісні і танцю "Сіверські клейноди" як новатор народного хорового виконавства Чернігівщини. - C. 162-166.
  33. Геді А. І. Характерні концепти творчого методу Бели Бартока у творах для фортепіано з оркестром. - C. 167-171.
  34. Гончаров В. В. Основні аспекти студіювання проблеми традицій та новацій в українській науці. - C. 172-176.
  35. Довгань О. В. Європейська музична соціологія першої половини ХХ століття: основні підходи та напрями розвитку. - C. 177-182.
  36. Довжик О. К. Конструювання скандального образу Обрі Бердслея: академічний підхід. - C. 182-187.
  37. Зайченко Х. С. Церковні коляди на сторінках тернопільських видань кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 188-193.
  38. Кравченко А. І. Камерно-інструментальне мистецтво як багаторівнева система константних і релятивних компонентів. - C. 193-197.
  39. Купіна Д. Д. Діалог як смислоутворююча категорія в українській органній музиці: на прикладі "Духовної музики" для механічного органа В. Назарова. - C. 197-202.
  40. Пилявець Л. С. Сутність і наслідки глобалізації: контури культурологічного підходу. - C. 203-208.
  41. Романуцький В. М. До проблеми культурологічного осмислення індивідуалізму-колективізму. - C. 209-213.
  42. Рудько В. О. Атараксія як міра, евритмія й гармонія: дефініції та диференціація. - C. 213-218.
  43. Сарапіна Є. В. Генеалогія студій пам’яті. - C. 218-223.
  44. Скляренко О. А. Українська традиційна лялька як носій етнічності у сучасній культурі. - C. 223-229.
  45. Слухаєнко В. О. Теорія і практика виховної і освітньої діяльності регіонального театру для дітей та юнацтва. - C. 229-233.
  46. Стахієва Н. В. Культуротворча діяльність В. М. Перетца в контексті української національної ідеї кінця ХІХ – початку ХХ століття (частина І). - C. 233-238.
  47. Ярмак Я. А. Прояви релігійного модусу ностальгії у "Сонаті-Reminiscenze" М. Метнера. - C. 238-242.
  48. Чумаченко О. П. Міф як основа формування антропологічних вимірів творчої діяльності. - C. 243-248.
  49. Відомості про авторів. - C. 249-254.
2013
№ 2

 
Культура і сучасність
: альм..- Київ
Kulʹtura ì sučasnìstʹ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Вернудіна І. В. Естетико-психологічна природа художнього образу. - C. 3-10.
  5. Колесник О. С. Художня інтерпретація міфологічних мотивів у "королі лірі" В. Шекспіра. - C. 10-15.
  6. Стоян С. П. Символи в образотворчому мистецтві первісності: філософсько-культурологічний аналіз. - C. 16-21.
  7. Чорний О. О. Роль філософських понять в історії культури та філософії освіти України. - C. 21-27.
  8. Культурологія

  9. Більченко Є. В. Діалого-культурологічний проект освіти у дискурсі нового модерну: Інший і Третій. - C. 28-33.
  10. Герчанівська П. Е. Варіативність й інваріантність міфологічної свідомості. - C. 33-39.
  11. Кравченко О. В. Дилеми концептуалізації сучасної культурної політики України. - C. 39-44.
  12. Сєров М. В. Мова мистецтва й засоби міжкультурної комунікації. - C. 45-54.
  13. Вовкун В. В. Маскультурний концепт народництва. - C. 54-59.
  14. Гайдукевич К. А. Предмет та класифікації риторики у науковій думці останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття. - C. 59-65.
  15. Гончарова О. М. Політичний дискурс риторики: історико-культурологічні виміри. - C. 65-72.
  16. Гавеля О. М. Культурологічний аналіз сучасного стану та перспектив розвитку обдарованої особистості у контексті художньої культури України. - C. 72-77.
  17. Кривошея Т. О. Теорія кемпу в естетико-культурологічних рефлексіях Сюзан Зонтаг. - C. 77-82.
  18. Смоліна О. О. Системний характер культури православного чернецтва. - C. 82-87.
  19. Устименко Л. М. Подієвий туризм як історико-культурне явище. - C. 88-92.
  20. Яковлев О. В. Ендогенні та екзогенні чинники соціокультурного розвитку регіонів сучасної України. - C. 93-98.
  21. Тимошенко М. О. Персоніфікація композиторської творчості як спосіб усвідомлення та презентації ціннісного культурного досвіду. - C. 99-104.
  22. Мистецтвознавство

  23. Криволапов М. О. Українська художня критика другої половини ХІХ – початку ХХ століття як активний рушій мистецького прогресу. - C. 105-110.
  24. Єсипенко Р. М. Проблеми засвоєння українським театром драматургії країн близького зарубіжжя. - C. 110-116.
  25. Миленька Г. Д. Теоретичні розвідки Г. Е. Лессінга у контексті естетико-мистецтвознавчого дискурсу Німеччини ХVІІІ століття. - C. 117-126.
  26. Безручко О. В. Кінопедагогічна діяльність М. Г. Іллєнка. - C. 126-131.
  27. Северинова М. Ю. Архетип: ейдос чи ідея. Від платонівської ідеї до ентелехії Аристотеля. - C. 131-138.
  28. Боднарчук Т. В. Національний прояв тенденцій постмодернізму в образотворчому мистецтві. - C. 138-143.
  29. Кокуленко Б. Г. Творчість Миколи Васильовича Гоголя в театрі й танці. - C. 143-148.
  30. Смирнова Т. В. Становлення та тенденції розвитку професійного театрального мистецтва на Волині в кінці XVІІІ – першій третині ХІХ століття. - C. 148-153.
  31. Кравченко Н. І., Воробйова О. І. Трактування сюжету зцілення розслабленого в західноєвропейському та російському релігійному живописі XVIІ–XIX століть. - C. 153-158.
  32. Кулиняк М. А. Слов’янська музика у виконавській творчості Олега Криси. - C. 158-166.
  33. Касьяненко К. М. Книжка-іграшка як інтеграційна модель. - C. 166-171.
  34. Пилатюк Н. І. Скрипковий переклад у музиці ХХ століття в контексті естетики "стильової гри" (на прикладі Фріца Крейслера). - C. 171-176.
  35. Студії молодих вчених

  36. Довжик О. К. Обрі Бердслей і "Смерть Артура": підрив вікторіанського природного ладу. - C. 177-183.
  37. Калініченко В. В. Особливості композиції та семантика "Виду купола в цейхгаузі в Замку" Хотинської фортеці. - C. 184-189.
  38. Левко В. І. Діяльність державних музично-концертних організацій в Україні у другій половини ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 190-194.
  39. Ляховська О. С. Культура сервісу в сучасному круїзному туризмі. - C. 194-200.
  40. Михалюк О. І. Французькі застільні манери та їх вплив на формування українського етикету наприкінці XVIII – у першій половині XIX століття на території Правобережної України. - C. 200-205.
  41. Приходько А. В. Ніщо у мистецтві авангарду ХХ століття. - C. 205-210.
  42. Решновецький С. Л. Сутність соціальної відповідальності як управлінської категорії. - C. 210-215.
  43. Цехмістренко О. В. Актуальні проблеми економічної культури в контексті культури постмодерну і шляхи їхнього розв’язання. - C. 215-221.
2013
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського