Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2014$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
|
|
| Educational dimension : зб. наук. пр..- Кривий Ріг Osvìtnìj vimìr- Титул.
- Зміст.
- Кузьмінський А. І., Тарасенкова Н. А., Акуленко І. А. Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. - C. 3-9.
- Андріанов В. Є., Андріанов Т. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з фізичної культури. - C. 9-15.
- Армаш Т. С. Розвиток компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання лінійної алгебри. - C. 15-20 .
- Білоконна Н. І. Театральна педагогіка як засіб формування емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи. - C. 20-27.
- Білоконний С. П. Педагогічне освітнє середовище як умова формування професійної позиції майбутнього вчителя. - C. 27-31.
- Дзюба Л. Г. Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями. - C. 31-36.
- Зеленкова Н. І., Морозова К. О. Дидактичні умови розвитку інформаційнокомунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. - C. 36-41.
- Іванова В. В., Григоренко Л. В. Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи. - C. 42-46.
- Коржова Л. С., Катеруша О. В. Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці. - C. 46-50.
- Ключова Л. С. Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників. - C. 50-54.
- Костюк В. Б. Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв. - C. 54-59.
- Кушнір Г. Л. Важливість методів навчання у процесі засвоєння краєзнавчотуристичних знань студентами вищих навчальних закладів. - C. 59-65.
- Лисевич О. В. Формування творчої компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки. - C. 65-70.
- Максименко І. Г. Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагога. - C. 70-75.
- Мозгальова Н. Г. Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. - C. 75-80.
- Монашненко Г. М. Лінгвістична компетентність як складник професійної компетентності філолога. - C. 81-84.
- Пасічна О. В. Удосконалення лексичних умінь і навичок студентів у процесі навчання української мови (за професійним спрямуванням). - C. 84-90.
- Потапкіна Л. В. Шляхи розвитку в майбутніх економістів управлінських якостей і навичок роботи в команді. - C. 90-96.
- Тарасенко Р. О. Організаційно-педагогічні аспекти формування інформаційної компетентності майбутнього перекладача. - C. 96-103.
- Тільняк Н. В. Методичні аспекти проектування комунікативної взаємодії студентів технічних спеціальностей у процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням. - C. 103-108.
- Тур О. М. Формування комунікативних умінь майбутніх документознавців на основі соціального співробітництва академічних груп. - C. 108-113.
- Цвіркун Л. О. Компетентності майбутнього інженера у процесі графічної підготовки. - C. 114-118.
- Щука Г. П. Організація навчальних та виробничих практик у процесі підготовки фахівців сфери туризму. - C. 118-123.
- Абжалов Р. Р. Критерії вибору учнями хімічного факультативу. - C. 124-129.
- Зінченко В. М. Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників. - C. 129-136.
- Медведєва Н. Г. Формування критичного мислення учнів на уроках російської мови та літератури як основа розвитку інноваційної особистості. - C. 136-139.
- Ткачук С. М. Використання комп’ютерних технологій у системі початкової музичної освіти. - C. 140-145.
- Топузов О. М., Федій О. А. Поняття "тривалість життя" як демографічний компонент шкільної географічної освіти. - C. 145-151.
- Хороших О. В. Використання міжпредметних зв’язків на уроках біології. - C. 151-155.
- Шутько В. В. Проблеми фізичного виховання школярів через призму поглядів учителя. - C. 155-160.
- Яковлєва В. А. Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності. - C. 160-165.
- Гриценко В. Г., Подолян О. М. Теоретичні основи проектування і створення інформаційно-аналітичних систем управління навчальним закладом. - C. 166-173.
- Данилюк С. С. Професійна підготовка сучасних фахівців: компетентнісний підхід. - C. 173-179.
- Дороніна Т. О. Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища. - C. 179-186.
- Жорняк Б. Є. Дидактика формування творчої особистості засобами музичного мистецтва. - C. 186-191.
- Зуєнко Н. О. Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти. - C. 191-197.
- Карманова Е. И. Формирование профессиональной коммуникативной компетенции в группах с различным уровнем подготовки. - C. 197-200.
- Клименко С. О. Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії. - C. 201-206.
- Литвинова С.Г. Хмаро орієнтоване навчальне середовище, віртуалізація, мобільність – основні напрямки розвитку загальної середньої освіти ХХІ століття. - C. 206-213.
- Онищенко І. В. Сутність і структура інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. - C. 213-219.
- Остраус Ю. М. Деякі підходи до визначення сутності поняття "професійне самовдосконалення майбутніх сімейних лікарів". - C. 219-224.
- Просіна О. В. Фасилітація як інноваційна технологія в навчально-виховному процесі. - C. 224-229.
- Сергеєва Л. М. Концептуальні основи управління розвитком професійнотехнічного навчального закладу. - C. 230-237.
- Третяк О. С. Проектування педагогічної системи підготовки магістрівісториків. - C. 237-244.
- Фурт Д. В. Феномен полікультуралізму в педагогічному дискурсі. - C. 244-249.
- Швець Н. А. Роль викладача ВНЗ у забезпеченні потреб студентів у здоровому способі життя. - C. 250-255.
- Яшник С. В. Антропологічний підхід до управлінської культури фахівців сільськогосподарської галузі. - C. 255-261.
- Гаманюк В. А. Досвід підготовки вчителів для білінгвального навчання в системі освіти ФРН. - C. 262-268.
- Гнізділова О. А. Зміст і напрями діяльності наукової школи професора Н. В. Гавриш. - C. 268-274.
- Гордійчук Є. С. Особливості співпраці вищих навчальних закладів України та Польщі в контексті євроінтеграції. - C. 274-279.
- Колесник І. О. Ідеї реформування освіти в Західній Європі в період ХІХ століття. - C. 279-283.
- Кормілець С. В. Особливості організації фізичної підготовки і позакласної роботи в кадетських корпусах у ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 284-292.
- Устименко В. В. Уплив соціально-політичних чинників на формування багатомовності в Канаді. - C. 292-296.
- Кушнир О. А. Пролонгированный профессионально-психологический отбор как один из актуальных компонентов управления рисками при обеспечении безопасности полётов. - C. 297-302.
- Олексюк Н. С. Соціально-педагогічний супровід молодої сім’ї, яка перебуває у стані кризи. - C. 302-308.
- Пінська О. Л., Шепеленко Т. Л. Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти. - C. 308-313.
- Полозенко О. В. Психологічний складник професійної діяльності фахівців агрономічного профілю. - C. 314-318.
- Потапова О. М. До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін. - C. 318-326.
- Талаш І. О. Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів. - C. 326-330.
- Шепеленко Т. Л., Пінська О. Л. Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності. - C. 331-337.
| 2014 | | Vol. 40
|
|
|