Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васенок Т. М. Підготовка майбутніх фахівців швейної галузі до проектно-конструкторської діяльності. - C. 3-9.
  4. Вовк Н. В. Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології. - C. 9-13.
  5. Герасимчук Т. В. Нові можливості інформаційних технологій у системі вищої професійної освіти. - C. 13-16.
  6. Гладченко О. В. Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби. - C. 17-23.
  7. Горбатюк Р. М. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій до професійної діяльності в сучасних умовах. - C. 23-29.
  8. Гриджук О. Є. Найважливіші аспекти мовної підготовки студентів лісотехнічного напряму навчання. - C. 29-33.
  9. Лаврентьєва О. О. Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки. - C. 33-40.
  10. Литвиненко І. Ю. Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей. - C. 41-46.
  11. Ляшенко У. І. Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням). - C. 46-50.
  12. Мерзликін П. В., Хараджян Н. А. Розроблення шаблону оформлення пояснювальної записки курсової роботи засобами хмарних технологій. - C. 50-55.
  13. Міщанчук В. М. Діагностування рівнів сформованості музично-виконавської підготовки студентів інститутів мистецтв з використанням сугестивних технологій. - C. 55-61.
  14. Размолодчикова І. В. Педагогічна задача як засіб дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 61-67.
  15. Сімкова І. О. Сучасний стан навчання майбутніх бакалаврів-філологів усного двостороннього перекладу в науково-технічній сфері. - C. 67-71.
  16. Тарасенко Р. О. Підготовка майбутніх перекладачів до професійної діяльності в сучасному інформаційному просторі. - C. 71-75.
  17. Тарасенкова Н. А., Коваленко О. А. Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи. - C. 75-80.
  18. Ткачук С. І. Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти. - C. 80-86.
  19. Філімонова І. А. Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін. - C. 87-91.
  20. Чжоу Цун Проблема дослідницьких умінь у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 91-96.
  21. Балакірєва В. А. Питання підготовки студентів до продуктивного навчання молодших школярів. - C. 97-103.
  22. Іванець Н. В. Роль особистості вчителя в мультикультурному вихованні учнів початкової школи. - C. 103-107.
  23. Коростіль Л. А. Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності. - C. 107-112.
  24. Мамчич О. Б., Калініна І. П. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 112-118.
  25. Сизоненко І. Г. Аналіз результатів перевірки ефективності процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті. - C. 118-122.
  26. Смик О. К. Формування здорового способу життя молодших школярів засобами ігрової діяльності. - C. 122-126.
  27. Сьома С. О. Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України. - C. 126-130.
  28. Шишкіна К. М. Модель забезпечення інформаційної безпеки молодших школярів. - C. 130-137.
  29. Шутько В. В. Сучасний погляд на проблеми фізичного виховання і формування особистості школяра. - C. 137-143.
  30. Якименко С. І. Інтеграційні процеси в сучасній початковій освіті. - C. 143-150.
  31. Бутиріна М. В. Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань. - C. 151-155.
  32. Гунько Н. А. Формування педагогічної майстерності викладачів у вищих навчальних закладах непедагогічного профілю за кордоном та в Україні. - C. 156-159.
  33. Данилюк С. С. Формування професійної компетентності сучасних фахівців у процесі проведення відеоконференцій. - C. 160-167.
  34. Карсканова С. В. Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя. - C. 167-171.
  35. Коваленко О. В. Сучасний стан проблеми формування професіоналізму майбутніх економістів. - C. 171-176.
  36. Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу. - C. 176-183.
  37. Коробань О. В. Перспективні напрямки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. - C. 183-187.
  38. Кубанов Р. А. Удосконалення якості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 187-192.
  39. Мадзігон В. В. Економічна сутність розвитку малого підприємництва у процесі безперервної економічної освіти. - C. 192-199.
  40. Мельник О. С. Упровадження дистанційного курсу як засіб підвищення якості освіти у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 199-204.
  41. Силко Є. М. Екологія культури як національно орієнтована перспектива культуровідповідного виховання підростаючого покоління в умовах глобалізації. - C. 204-208.
  42. Тамбовська К. В. Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти. - C. 208-213.
  43. Устименко В. В. Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови. - C. 213-217.
  44. Бугрій В. С. Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 218-223.
  45. Власова В. П. Формування європейського виміру французької університетської екологічної освіти. - C. 223-230.
  46. Волківська Д. А. Наукові підходи до розуміння потенціалу особистості. - C. 230-234.
  47. Гаманюк В. А., Амеліна С. М. Стандартизація іншомовної підготовки в контексті інтеграції до загальноєвропейського освітнього простору. - C. 234-244.
  48. Ємельова А. П. Вивчення досвіду організації трудового навчання в народних школах Катеринославщини в сучасній практиці вищої школи. - C. 244-249.
  49. Кухарук О. В. Готовність до моніторингу як педагогічна проблема. - C. 249-255.
  50. Олішкевич С. В. Перші програми "виховання характеру" в американській школі та їх особливості. - C. 255-261.
  51. Стешенко В. В., Мусаєв К. Ф., Белікова М. В. Зародження та становлення методичної підготовки майбутніх керівників дитячої технічної творчості у ХХ столітті. - C. 261-266.
  52. Хорошилова Н. В. Форми навчання іноземних мов у системі освіти дорослих ФРН. - C. 266-271.
  53. Чуканова С. О. Інформологія як складник дисципліни "Бібліотекознавство та інформологія" у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ США. - C. 271-275.
  54. Дьяконов Г. В. Психолого-педагогічні дослідження діалогу та рефлексії в пізнанні та мисленні. - C. 276-282.
  55. Журба Г. П. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача спецтехнологій. - C. 282-286.
  56. Маліцька Л. Б. Вплив етностереотипів на формування особистісної спрямованості. - C. 286-292.
  57. Цвіркун Л. О. Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації в навчанні графічних дисциплін. - C. 292-297.
2014
Vol. 42

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Брисіна Т. Б., Власенко І. М. Розвиток метафоричного мислення студентів-хореографів у роботі над етюдами. - C. 3-10.
  4. Волкова Н. В. Змістово-процесуальний підхід як основа реалізації ефективного взаємозв’язку структурних компонентів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя технології. - C. 10-16.
  5. Ганчук О. В. Особливості класифікації навчальних екскурсій з географії, що використовуються у процесі підготовки майбутніх учителів. - C. 16-21.
  6. Драшко О. М. Система педагогічних умов підготовки вчителів обслуговуючої праці до використання художніх ремесел у навчально-виховному процесі. - C. 21-28.
  7. Казанжи І. В. Сучасні підходи до професійної підготовки вчителя початкової школи. - C. 28-32.
  8. Ковальчук І. М. Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті. - C. 32-38.
  9. Кудренко Д. О. Формування професійної майстерності студентів художньо-графічних факультетів. - C. 38-42.
  10. Кучер З. С. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання. - C. 42-49.
  11. Кучер С. Л. Оцінювання проектної діяльності майбутніх учителів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій (за програмою Intel "Навчання для майбутнього"). - C. 49-54.
  12. Лихолат О. В. Компоненти і чинники формування змісту навчального курсу "Домознавство" в системі підготовки вчителя технологій. - C. 54-59.
  13. Матукова Г. І. Організаційно-діяльнісні ігри як засіб розвитку підприємницької компетентності майбутніх економістів. - C. 60-66.
  14. Новіцька І. В. Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач. - C. 66-71.
  15. Потапова О. М. Задачі як засіб формування критичного мислення у студентів технічних спеціальностей ВНЗ під час вивчення математичного аналізу. - C. 71-76.
  16. Савченко К. Ю. Упровадження професійно-педагогічних ситуацій як засобу розвитку комунікативних умінь майбутніх вихователів дошкільних закладів. - C. 76-81.
  17. Савченко Л. О. Аналіз нормативних документів підвищення якості освіти майбутніх учителів технології і креслення засобами педагогічної діагностики. - C. 81-89.
  18. Серьогіна І. Ю. Розвиток самостійності студентів ВНЗ як компонента їх культури праці. - C. 90-94.
  19. Сушенцев О. О. Умови формування конкурентоздатності майбутніх електромеханіків у навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 94-100.
  20. Філімонова Т. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до патріотичного виховання в умовах оновлення початкової освіти. - C. 100-104.
  21. Цись О. О. Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців. - C. 104-110.
  22. Шаранда В. Є. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкових класів у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації у процесі фахової підготовки. - C. 110-114.
  23. Яковлєва В. А. Якісна освіта як показник стану готовності педагогів до формування життєвої компетентності учнів. - C. 114-118.
  24. Ящук С. М. Етапи формування професійно-педагогічної компетентності магістра технологічної освіти у процесі фахової підготовки. - C. 119-123.
  25. Бєляк О. М. Зміст лексичної роботи з учнями початкових класів у спеціальній школі. - C. 124-129.
  26. Бондаренко О. В. Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи. - C. 129-132.
  27. Варфоломєєва І. М. Організація навчально-виробничої практики у класах географічного профілю. - C. 132-139.
  28. Крутченко Л. В. Роль художнього конструювання в розвитку творчих здібностей учнів. - C. 139-145.
  29. Кулінка Ю. С. Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти. - C. 145-151.
  30. Сушенцев О. Є. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання: результати експерименту. - C. 151-157.
  31. Горщенко Ю. А. До питання визначення оцінно-естетичних суджень майбутніх учителів початкової школи. - C. 158-162.
  32. Давиденко Г. В. Концептуальні основи інклюзивної освітньої парадигми. - C. 162-167.
  33. Єжова О. В. Установлення вимог до особистісних якостей кваліфікованого робітника. - C. 167-172.
  34. Iвaнченкo В. О. Метoдoлoгiчний aспект oцiнювaння нaвчaльних дoсягнень студентiв із викopистaнням тестoвoгo кoнтpoлю. - C. 172-177.
  35. Ігнатенко С. В. Віртуальні динамічні моделі як засіб формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. - C. 177-181.
  36. Іншаков А. Є. Якість освіти як сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю "Дошкільна освіта". - C. 182-185.
  37. Качалова Т. Г. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів. - C. 186-189.
  38. Ковшар О. В. Освіта як педагогічна категорія в контексті глобалізацій і викликів часу. - C. 189-196.
  39. Кулішов В. С. Основні передумови економічної освіти у школах технологічного профілю навчання. - C. 196-203.
  40. Максименко І. Г., Пінська О. Л. Техніка мовлення як елемент мовленнєвої майстерності майбутніх педагогів. - C. 203-207.
  41. Малихіна С. В. Понятійно-категорійний аналіз сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. - C. 208-215.
  42. Недашковський Ю. В., Кучма О. І. Технологїї навчання студентів із використанням міжпредметних зв’язків. - C. 215-218.
  43. Овчаренко Н. А. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в теорії навчання. - C. 218-223.
  44. Пальшкова І. О. Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми. - C. 223-229.
  45. Пантєлєєв К. В. Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 229-233.
  46. Поліщук Н. В. Вимоги до освіти та підготовки духовного вчителя в епоху інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу. - C. 233-239.
  47. Продан Л. А. Підготовка майбутнього сучасного вчителя початкових класів засобами краєзнавчого музею. - C. 239-243.
  48. Свірська Ж. М. Проблеми вдосконалення змісту і структури програм та підручників із літератури у висвітленні Євгена Пасічника. - C. 243-249.
  49. Семенова О. О. Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 249-253.
  50. Стас Т. В. Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. - C. 253-259.
  51. Сушенцева Л. Л. Вплив глобалізаційних процесів у суспільстві на зміст підготовки професійно мобільного кваліфікованого робітника. - C. 259-266.
  52. Туркот Т. І., Коновал О. А. Індивідуалізація самостійної роботи студентів-фізиків на засадах вимог здоров’язбережувального навчання. - C. 266-271.
  53. Фурдак Т. Д. Використання суміжних видів мистецтва як важливий складник навчання диригента у ВНЗ. - C. 271-276.
  54. Шепеленко Т. Л. Комунікативний складник професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 276-280.
  55. Бакум З. П., Хоцкіна С. М. Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства. - C. 281-285.
  56. Кокарева Е. О. Дидактичні умови творчого саморозвитку майбутніх учителів музики (на прикладі вивчення дисципліни "Хорове диригування"). - C. 285-290.
  57. Колбакова Т. С. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації. - C. 291-295.
  58. Радченко М. В. Феномен педагогічної творчості у вітчизняній науковій думці. - C. 295-300.
  59. Часова Е. В., Івчук В. В. Суть та аспекти якості освітнього середовища як основи ефективної підготовки іноземних студентів до навчання в технічному ВНЗ. - C. 301-306.
2014
Vol. 43

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кузьмінський А. І., Тарасенкова Н. А., Акуленко І. А. Інновації в методології методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. - C. 3-9.
  4. Андріанов В. Є., Андріанов Т. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з фізичної культури. - C. 9-15.
  5. Армаш Т. С. Розвиток компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання лінійної алгебри. - C. 15-20 .
  6. Білоконна Н. І. Театральна педагогіка як засіб формування емоційної культури майбутнього вчителя початкової школи. - C. 20-27.
  7. Білоконний С. П. Педагогічне освітнє середовище як умова формування професійної позиції майбутнього вчителя. - C. 27-31.
  8. Дзюба Л. Г. Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями. - C. 31-36.
  9. Зеленкова Н. І., Морозова К. О. Дидактичні умови розвитку інформаційнокомунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. - C. 36-41.
  10. Іванова В. В., Григоренко Л. В. Навчально-дослідницька робота – складник професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах вищої школи. - C. 42-46.
  11. Коржова Л. С., Катеруша О. В. Стан проблеми формування вмінь міжкультурного спілкування у студентів у педагогічній теорії та практиці. - C. 46-50.
  12. Ключова Л. С. Самопізнання як основа професійно-етичного розвитку педагогічних працівників. - C. 50-54.
  13. Костюк В. Б. Принципи організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування майбутніх судноводіїв. - C. 54-59.
  14. Кушнір Г. Л. Важливість методів навчання у процесі засвоєння краєзнавчотуристичних знань студентами вищих навчальних закладів. - C. 59-65.
  15. Лисевич О. В. Формування творчої компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі їх фахової підготовки. - C. 65-70.
  16. Максименко І. Г. Професійно-педагогічна спрямованість як детермінанта професійного становлення майбутнього інженера-педагога. - C. 70-75.
  17. Мозгальова Н. Г. Концептуальні підходи до оновлення змісту інструментально-виконавської підготовки вчителів музики. - C. 75-80.
  18. Монашненко Г. М. Лінгвістична компетентність як складник професійної компетентності філолога. - C. 81-84.
  19. Пасічна О. В. Удосконалення лексичних умінь і навичок студентів у процесі навчання української мови (за професійним спрямуванням). - C. 84-90.
  20. Потапкіна Л. В. Шляхи розвитку в майбутніх економістів управлінських якостей і навичок роботи в команді. - C. 90-96.
  21. Тарасенко Р. О. Організаційно-педагогічні аспекти формування інформаційної компетентності майбутнього перекладача. - C. 96-103.
  22. Тільняк Н. В. Методичні аспекти проектування комунікативної взаємодії студентів технічних спеціальностей у процесі вивчення української мови за професійним спрямуванням. - C. 103-108.
  23. Тур О. М. Формування комунікативних умінь майбутніх документознавців на основі соціального співробітництва академічних груп. - C. 108-113.
  24. Цвіркун Л. О. Компетентності майбутнього інженера у процесі графічної підготовки. - C. 114-118.
  25. Щука Г. П. Організація навчальних та виробничих практик у процесі підготовки фахівців сфери туризму. - C. 118-123.
  26. Абжалов Р. Р. Критерії вибору учнями хімічного факультативу. - C. 124-129.
  27. Зінченко В. М. Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників. - C. 129-136.
  28. Медведєва Н. Г. Формування критичного мислення учнів на уроках російської мови та літератури як основа розвитку інноваційної особистості. - C. 136-139.
  29. Ткачук С. М. Використання комп’ютерних технологій у системі початкової музичної освіти. - C. 140-145.
  30. Топузов О. М., Федій О. А. Поняття "тривалість життя" як демографічний компонент шкільної географічної освіти. - C. 145-151.
  31. Хороших О. В. Використання міжпредметних зв’язків на уроках біології. - C. 151-155.
  32. Шутько В. В. Проблеми фізичного виховання школярів через призму поглядів учителя. - C. 155-160.
  33. Яковлєва В. А. Сукупність компонентів самостійної життєдіяльності випускників шкіл-інтернатів як основа формування їх життєвої компетентності. - C. 160-165.
  34. Гриценко В. Г., Подолян О. М. Теоретичні основи проектування і створення інформаційно-аналітичних систем управління навчальним закладом. - C. 166-173.
  35. Данилюк С. С. Професійна підготовка сучасних фахівців: компетентнісний підхід. - C. 173-179.
  36. Дороніна Т. О. Сучасні підходи до визначення сутності та структури освітнього середовища. - C. 179-186.
  37. Жорняк Б. Є. Дидактика формування творчої особистості засобами музичного мистецтва. - C. 186-191.
  38. Зуєнко Н. О. Діалогова сутність особистісно зорієнтованої парадигми освіти. - C. 191-197.
  39. Карманова Е. И. Формирование профессиональной коммуникативной компетенции в группах с различным уровнем подготовки. - C. 197-200.
  40. Клименко С. О. Контекстне навчання у формуванні предметної компетентності на заняттях з біонеорганічної хімії. - C. 201-206.
  41. Литвинова С.Г. Хмаро орієнтоване навчальне середовище, віртуалізація, мобільність – основні напрямки розвитку загальної середньої освіти ХХІ століття. - C. 206-213.
  42. Онищенко І. В. Сутність і структура інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. - C. 213-219.
  43. Остраус Ю. М. Деякі підходи до визначення сутності поняття "професійне самовдосконалення майбутніх сімейних лікарів". - C. 219-224.
  44. Просіна О. В. Фасилітація як інноваційна технологія в навчально-виховному процесі. - C. 224-229.
  45. Сергеєва Л. М. Концептуальні основи управління розвитком професійнотехнічного навчального закладу. - C. 230-237.
  46. Третяк О. С. Проектування педагогічної системи підготовки магістрівісториків. - C. 237-244.
  47. Фурт Д. В. Феномен полікультуралізму в педагогічному дискурсі. - C. 244-249.
  48. Швець Н. А. Роль викладача ВНЗ у забезпеченні потреб студентів у здоровому способі життя. - C. 250-255.
  49. Яшник С. В. Антропологічний підхід до управлінської культури фахівців сільськогосподарської галузі. - C. 255-261.
  50. Гаманюк В. А. Досвід підготовки вчителів для білінгвального навчання в системі освіти ФРН. - C. 262-268.
  51. Гнізділова О. А. Зміст і напрями діяльності наукової школи професора Н. В. Гавриш. - C. 268-274.
  52. Гордійчук Є. С. Особливості співпраці вищих навчальних закладів України та Польщі в контексті євроінтеграції. - C. 274-279.
  53. Колесник І. О. Ідеї реформування освіти в Західній Європі в період ХІХ століття. - C. 279-283.
  54. Кормілець С. В. Особливості організації фізичної підготовки і позакласної роботи в кадетських корпусах у ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 284-292.
  55. Устименко В. В. Уплив соціально-політичних чинників на формування багатомовності в Канаді. - C. 292-296.
  56. Кушнир О. А. Пролонгированный профессионально-психологический отбор как один из актуальных компонентов управления рисками при обеспечении безопасности полётов. - C. 297-302.
  57. Олексюк Н. С. Соціально-педагогічний супровід молодої сім’ї, яка перебуває у стані кризи. - C. 302-308.
  58. Пінська О. Л., Шепеленко Т. Л. Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти. - C. 308-313.
  59. Полозенко О. В. Психологічний складник професійної діяльності фахівців агрономічного профілю. - C. 314-318.
  60. Потапова О. М. До проблеми формування критичного мислення у студентів технічних ВНЗ під час вивчення математичних дисциплін. - C. 318-326.
  61. Талаш І. О. Розвиток здатності до педагогічної творчості майбутніх учителів початкових класів. - C. 326-330.
  62. Шепеленко Т. Л., Пінська О. Л. Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності. - C. 331-337.
2014
Vol. 40

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андріанов Т. В. Компетентність майбутніх учителів у проведенні фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів з учнями. - C. 3-7.
  4. Бакум З. П., Лапіна В. О. Етапи впровадження навчального діалогу у процес вивчення іноземних мов майбутніми гірниками. - C. 8-14.
  5. Бедевельська М. В. Педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 14-20.
  6. Георгієв В. М. Роль наставництва у формуванні особистісних і професійних якостей майбутніх офіцерів Високомобільних десантних військ. - C. 20-24.
  7. Герасимчук Т. В. Можливості інтернет-технологій у самостійній роботі майбутніх інженерів у процесі навчання іноземної мови. - C. 25-30.
  8. Головня Н. М. Рівні і критерії готовності майбутнього педагога до професійної мобільності. - C. 31-36.
  9. Гребеник Т. В. Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. - C. 36-42.
  10. Драч І. І. Аналіз результатів упровадження моделі компетентнісно-орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. - C. 42-49.
  11. Дуднік А. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. - C. 49-54.
  12. Дуднік Н. Ю. До питання про вплив професійної самоорганізації на формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів. - C. 54-58.
  13. Зеленкова Н. І. Організація самостійної роботи майбутніх гірничих інженерів у вищих навчальних закладах. - C. 59-62.
  14. Іщенко С. О. Формування готовності майбутніх офіцерів до виховної роботи з особовим складом у вищому навчальному закладі. - C. 62-67.
  15. Квітка Т. В. Зміст та структура самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 68-73.
  16. Ланова І. В. Значення української фахової термінології у формуванні професійної мовленнєвої компетентності майбутнього спеціаліста. - C. 73-77.
  17. Логвіненко А. Ю. Використання інтерактивних методів навчання в підготовці майбутніх учителів іноземної мови до толерантної комунікативної діяльності. - C. 77-81.
  18. Мантуленко С. В. Системний моніторинг у формуванні готовності майбутніх учителів географії до профільного навчання старшокласників як необхідна умова ефективності цього процесу. - C. 81-85.
  19. Матвійчина С. В. Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів. - C. 85-91.
  20. Мінтій І. С. Форми організації навчання для формування компетентностей з програмування. - C. 91-96.
  21. Пизіна Є. В. Формування професійних знань у майбутніх перекладачів технічної літератури. - C. 96-102.
  22. Приймаченко О. М. Підхід до вивчення англомовної лексики курсантами непрофільного ВНЗ. - C. 102-106.
  23. Путінцев А. В. Проблеми застосування педагогічного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх маркетологів. - C. 106-112.
  24. Сердюк Т. В. Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. - C. 112-117.
  25. Слюта А. М. Педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності. - C. 117-121.
  26. Томашевський В. В. Проблема професійної підготовки майбутніх дизайнерів у системі вищих навчальних закладів. - C. 121-127.
  27. Тюріна Д. М., Макарова Л. Г. Теоретичні питання формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів. - C. 127-133.
  28. Цвіркун Л. О. Проектно-конструкторська компетентність як складник професійної готовності майбутнього інженера. - C. 133-138.
  29. Донченко Я. А. До проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення інформатики в загальноосвітніх школах в Україні. - C. 139-145.
  30. Журба Л. В. Типізація та способи розроблення проблемних задач з новітньої історії. - C. 145-151.
  31. Коростіль Л. А. Методика формування в учнів 7 класу управлінських умінь у навчанні хімії. - C. 151-157.
  32. Кравцова І. А. Шляхи покращення роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. - C. 158-162.
  33. Люлькова Ю. М. Економічні знання у змісті географічної й економічної шкільної освіти. - C. 162-167.
  34. Могілей І. В. Художньо-естетичне виховання старшокласників засобами сучасної популярної музики. - C. 167-174.
  35. Тросюк С. Д. Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи. - C. 174-178.
  36. Цоуфал Л. С. Комунікативна компетенція учнів у контексті сучасних проблем навчання української мови. - C. 178-181.
  37. Афонін А. П., Дороніна Т. О. Духовність та стан здоров’я людини:педагогічний аспект. - C. 182-188.
  38. Бондаренко О. В. Організація профорієнтаційної роботи в системі "школа – ВНЗ". - C. 188-193.
  39. Грищенко С. М. Використання геоінформаційних технологій у підготовці майбутніх інженерів. - C. 193-198.
  40. Дроздова І. П. Модернізація вищої школи України в сучасних умовах задля формування професійного мовлення фахівця нефілологічного профілю. - C. 198-203.
  41. Захарова Г. Б. Науково-теоретичне обґрунтування поняття "уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів”. - C. 203-208.
  42. Захарчук М. Є. Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти. - C. 208-213.
  43. Кашинська О. Є. Огляд дисертаційних досліджень з проблем професійної підготовки фахівців готельного господарства. - C. 213-218.
  44. Корнещук В. В. Корпоративна культура в закладах освіти. - C. 218-224.
  45. Лазаренко Г. А. Художньо-естетичний смак дітей старшого дошкільного віку та особливості його вияву. - C. 224-228.
  46. Мадзігон В. В. Компетентнісний підхід у системі неперервної економічної освіти. - C. 228-233.
  47. Махінов В. М. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов. - C. 233-239.
  48. Мішеніна Т. М. Зміст культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей. - C. 239-246.
  49. Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. - C. 246-250.
  50. Павленко О. О. Професійна взаємодія у процесі підготовки фахівців зовнішньокомерційної діяльності. - C. 250-255.
  51. Петько Л. В. Імператив глобалізаційних перспектив – формування професійно спрямованого іншомовного навчального середовища в умовах університету. - C. 255-262.
  52. Побережна Н. О. Педагогічна майстерність викладачів іноземної мови в організації навчального процесу на основі інноваційних інформаційних технологій. - C. 262-269.
  53. Польгун К. В. Проблеми якісної освіти студентів з обмеженими можливостями: нормативно-правовий аспект. - C. 269-275.
  54. Пшенична О. С. Реалізація методики формування готовності майбутніх менеджерів до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності. - C. 275-281.
  55. Рибалко А. П. Оптимізація викладання вищої математики в сучасних умовах. - C. 281-286.
  56. Ткачук В. В. Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх інженерів-педагогів у ВНЗ України. - C. 286-292.
  57. Ярошенко О. М., Пономаренко Т. В. Інтонаційна природа музики в контексті хореографічного мистецтва. - C. 292-297.
  58. Балабуст Н. Ю., Блажевич Ю. І. Підготовка вчительських кадрів у Подільській губернії на базі церковно-вчительської школи і двокласних навчальних закладів (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 298-303.
  59. Ірза В. І. Досвід організації дослідної роботи у школах України у другій половині ХХ століття. - C. 303-308.
  60. Москальова О. І. Упровадження вербально-графічних методів навчання у педагогічній спадщині С. Шевченка. - C. 308-314.
  61. Пилипенко В. В. "Лекции имеют быть читанными…” (до питання організації О. Строніним публічних читань у Полтаві). - C. 314-321.
  62. Ткачук І. О. Сутність і структура феномену "Інтерпретаційна компетентність студентів педагогічного коледжу”. - C. 321-325.
  63. Хребтова В. В. Розвиток ідей полікультурного виховання в контексті світового досвіду. - C. 325-329.
  64. Шульга А. В. Аналіз проблеми готовності до діяльності у психолого-педагогічній літературі. - C. 330-335.
  65. Дирда І. А. Психологічні бар’єри в міжкультурній комунікації. - C. 336-341.
  66. Мурзіна О. А. Дослідження професійних ціннісних орієнтацій на основі методики "Квадрат цінностей”. - C. 341-346.
  67. Размолодчикова І. В. Вплив освітнього середовища на соціалізацію особистості майбутнього вчителя початкових класів і його імідж. - C. 346-352.
  68. Черевко С. В. Проведення оцінки цільовою групою своїх потреб щодо здоров’язбереження. - C. 352-356.
  69. Чувасова Н. О. Формування креативної позиції майбутніх учителів хімії та біології у процесі фахової підготовки. - C. 356-361.
2014
Vol. 41
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського