Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2007$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
Підготовка вчителя до роботи в сільській школі
- Мартинюк М. Університетський навчально-виховний центр "Уманський планетарій" – прообраз шкільного кабінету астрономії. - C. 6-12.
- Пащенко Д. Основні структурні компоненти едукаційного середовища студента вищого педагогічного навчального закладу. - C. 13-19.
- Балдинюк Д., Балдинюк Н. Виховне середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя в уманському педуніверситеті. - C. 20-25.
- Гаєвська Л. Інноваційні процеси в системі управління освітою після здобуття Україною незалежності. - C. 26-33.
- Степашко В. Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів. - C. 34-39.
- Коцун Б. Натуралістична робота в системі освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів. - C. 40-45.
- Виєгерова А. Подготовка преподавателей основной школы на педагогических факультетах в Словакии. - C. 46-53.
- Тімець О. Взаємозалежність середовища навчання і самоосвіти в процесі формування фахової компетентності вчителя географії. - C. 54-58.
- Ткачук Л. Едукаційне середовище підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи. - C. 59-64.
- Дейнюк А., Чосік Л. Новітні інформаційні технології навчання та особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до їх використання. - C. 65-68.
- Калашник Н. Можливості естетичної підготовки фахівця в умовах інтерактивного навчання у вищій школі. - C. 69-74.
- Пріма Р., Семенюк М., Карапузова Н. Професійна спрямованість освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів. - C. 75-83.
- Пічкур М. Композиційний аспект професійної культури вчителя образотворчого мистецтва. - C. 84-90.
- Мельник І. Науково-дослідна робота студентів як компонент освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 91-97.
- Ліпкевич О. Самостійна робота – важлива складова модульно-рейтингового навчання. - C. 98-102.
- Онопрієнко О. Патріотичне виховання як науково-педагогічна проблема: понятійний аспект. - C. 103-110.
- Кучай О. Розробка авторських комп’ютерних програм для студентів ВНЗ щодо застосування в школі. - C. 111-114.
- Лінєвич К. Творчий учитель – творчий учень. - C. 115-118.
Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання
- Мелешко В. Управління навчально-виховним середовищем у сільській малочисельній школі. - C. 119-126.
- Бріт Н., Приймак Л. Особливості розвитку ірландського діалекту англійської мови. - C. 127-137.
- Сирота З., Сирота В. Інтегративні процеси у художньо-творчій діяльності. - C. 138-142.
- Мельник Ю. Особливості вивчення математики в умовах сільської загальноосвітньої школи. - C. 143-151.
- Балдинюк О. Роль художньо-мистецького середовища у формуванні комунікативного досвіду молодшого школяра. - C. 152-157.
- Деркач С. Освітні реформи в Польщі. - C. 158-162.
Виховна робота
- Плахотнік О., Вербицький В. Тенденції становлення та розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні. - C. 163-170.
- Безносюк О., Спіріна Т., Дубич К. До проблеми формування соціокультурних цінностей особистості. - C. 171-177.
- Матієнко О. Діалектика поняття "толерантність". - C. 178-183.
- Черевченко О. До проблеми образно-стильової реалізації естетичної концепції митця у поетичному перекладі. - C. 184-190.
- Перфільєва М. Виховання як основний напрямок у підготовці майбутніх соціальних педагогів. - C. 191-195.
Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня
- Демченко І. Психологічні механізми та функції образотворчої діяльності у творчому розвитку учнів початкової школи. - C. 196-204.
Сторінки історії
- Побірченко Н. Ідеологія Кирило-Мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад. - C. 205-214.
- Пироженко Л. Діяльність комісії з визначення змісту загальної середньої освіти у середині та кінці 60-х рр. ХХ ст.. - C. 215-221.
- Науменко С. Українські сільські школи в 1900 – 1917 роках: їх типи та умови функціонування. - C. 222-228.
- Біда О., Прокопенко Л., Орлова Н. Реалізація ідей утвердження загальнолюдських цінностей в Сахнівській школі. - C. 229-234.
До 70-річчя О. А. Захаренка
- Захаренко С. Засоби масової інформації як важіль у реалізації проблем родинного виховання. - C. 235-240.
- Кравчук М. Соціально-педагогічні передумови становлення й розвитку наукових ідей О.А.Захаренка. - C. 241-244.
- Наші автори. - C. 245-247.
- Анотації. - C. 248-252.
- Annotation. - C. 253-257.
| 2007 | | Вип. 21
|
|
| Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. пр..- Умань Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi- Титул.
- Зміст.
Підготовка вчителя до роботи в сільській школі
- Безносюк О., Коваль Ю., Кокошинський О., Безносюк М. Освітній пакет "Євроатлантична інтеграція: досвід України і Польщі" для вчителів середньоосвітніх шкіл України. - C. 6-11.
- Бондаренко Л. Особистісно орієнтоване навчання англійської мови в освітніх закладах І-ІІ рівнів акредитації. - C. 12-16.
- Вишневська Н. Інтерактивне навчання: нові підходи. - C. 17-23.
- Журба К., Гаряча С. Формування етичної культури вчителів як необхідна умова сучасного виховання. - C. 24-30.
- Збожимська Н. До питання про розвиток музично-слухових уявлень в процесі виконавської підготовки студентів. - C. 31-36.
- Комар О. Модернізація професійної освіти: інтерактивний підхід. - C. 37-43.
- Кравчук О. Вплив інформаційного середовища на процес формування основ комп’ютерної грамотності у майбутніх учителів початкових класів. - C. 44-48.
- Мартиненко С. Актуалізація проблеми формування діагностичних умінь учителя в навчально-виховному середовищі. - C. 49-55.
- Мерзлюк Л. Формування гуманістичної позиції майбутніх педагогів. - C. 56-60.
- Новаківська Л., Пархета Л. Роль педагогічної практики у підготовці вчителя-філолога. - C. 61-66.
- Постоленко І. Демократизація освітнього процесу в Україні. - C. 67-71.
- Суржикова І. Активізація граматичних умінь студентів-філологів при перекладі неособових форм англійського дієслова на українську мову. - C. 72-81.
- Файзуллаєва Н. Діалог у педагогічній культурі вчителя. - C. 82-86.
Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання
- Васильченко О. Проблема діагностики дитячої обдарованості в історії психології. - C. 87-93.
- Васьківська Г. Громадянська освіта у соціально-культурному середовищі села. - C. 94-101.
- Гаєвська Л. Центральний, регіональний, місцевий, інституційний виміри управління освітою. - C. 102-107.
- Граматик Н. Специфіка формування едукаційного середовища у початковій школі. - C. 108-112.
- Деркач С. Освітні реформи в Польщі. - C. 113-118.
- Драган С., Пономарьов Ю. Деякі аспекти формування й розвитку музичних здібностей в учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 119-125.
- Коструб Д. Толкование понятия "школа" в высказываниях учеников младшего школьного возраста. - C. 126-132.
- Лопухівська А. Соціалізація учнів в умовах навчально-виховного середовища сільської школи. - C. 133-138.
- Малишевська І. Звукова культура мови як засіб формування навичок читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 139-144.
- Осадченко І. Реалізація дидактичних вимог експериментальної методики стимулювання творчої активності молодших школярів. - C. 145-151.
- Цимбалару А. На шляху до школи майбутнього: моделювання освітнього простору. - C. 152-159.
Виховна робота
- Бойченко В. Виховання толерантності в процесі полікультурної освіти: зарубіжний досвід. - C. 160-164.
- Владимирова А. Пісенний фольклор – один з діючих засобів виховання естетичної самосвідомості. - C. 165-170.
- Ткачук М. Роль виховного середовища у національному вихованні особистості. - C. 171-176.
- Хоружа Л. Стан і перспективи формування етичного середовища сучасної школи. - C. 177-182.
Сторінки історії
- Денисюк І. Особливості просвітницької діяльності Бориса Грінченка в аспекті українського дитячого книговидання. - C. 183-186.
- Загайко О. Етапи та основні тенденції становлення та розвитку системи підготовки соціально-педагогічних кадрів у Великій Британії. - C. 187-192.
- Лопушан В., Лопушан Т. Кераміки як джерело проявів духовної культури українського народу. - C. 193-197.
- Пащенко Д. З досвіду створення едукаційного середовища в навчальному закладі. - C. 198-205.
- Рапаєва М. Формування теоретичних засад методів навчання історії II половини XIX – початку XX століття в історико-методичній літературі. - C. 206-214.
До 70-річчя О. А. Захаренка
- Іванюк Г. Гуманістична модель навчально-виховного середовища сільської школи в теоретико-практичній спадщині О.А. Захаренка. - C. 215-223.
- Наші автори. - C. 224-226.
- Анотації. - C. 227-230.
- Annotation. - C. 231-234.
| 2007 | | Вип. 22
|
|
|