Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2007$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Мартинюк М. Педагогічний університет як навчально-виховне середовище. - C. 6-12.
  5. Бабенко Т. Формування інформаційної культури майбутніх вчителів історії у соціокультурному просторі педагогічного ВНЗ. - C. 13-19.
  6. Грітченко А. Впровадження технології модульного навчання в освітній процес підготовки вчителя трудового навчання сільської школи. - C. 20-26.
  7. Карпенко О. Професійні функції соціального працівника як складова професійної компетентності. - C. 27-34.
  8. Кравцов В. Соціокультурне середовище ВНЗ як фактор становлення методологічної культури майбутнього вчителя. - C. 35-41.
  9. Побірченко О. Теоретичний аналіз підготовки вчителя сучасної початкової школи. - C. 42-47.
  10. П’ясецька Н., Шпильова М. Валеологічне середовище як фактор особистісного професійного розвитку майбутнього вчителя. - C. 48-53.
  11. Семеног О. Тенденції культуромовної підготовки вчителя в зарубіжній школі. - C. 54-51.
  12. Сирота З. Інноваційна підготовка майбутнього вчителя музики у процесі взаємодії різних видів художньої діяльності. - C. 62-69.
  13. Суржикова І. Формування перекладацьких навичок у студентів-філологів при вивченні модальності англійської мови. - C. 70-75.
  14. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  15. Бегас Л. Формування знань та вмінь з рідної мови у школярів з вадами мовлення як наукова проблема. - C. 76-81.
  16. Біда Т. Шляхи вдосконалення екологічної освіти у школах Великої Британії та України. - C. 82-87.
  17. Бутенко О. Ідеал матері у контексті досвіду народної педагогіки та психолого-педагогічної науки. - C. 88-91.
  18. Гаєвська Л. Державно-громадське управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 92-97.
  19. Гнезділова К. Еволюція принципу наступності навчання в педагогічній теорії. - C. 98-103.
  20. Грітченко Т. Педагогічне спілкування в умовах едукацшного середовища початкової школи. - C. 104-109.
  21. Радченко І. Передумови та засоби розробки і організації едукаційного середовища. - C. 110-116.
  22. Торчинська Т. Активізація пізнавального інтересу учнів початкових класів до уроків української мови на основі етимологічних знань. - C. 117-126.
  23. Чепка О. Формування едукаційного середовища в умовах сільського навчально-виховного комплексу "школа – дошкільний навчальний заклад". - C. 127-133.
  24. Шуляк С. Поетика збірки Євгена Гуцала "Сто віршів для дітей". - C. 134-137.
  25. Виховна робота

  26. Бабій І. Духовно-моральне виховання особистості. - C. 138-142.
  27. Волошин П. Громадянське виховання в теорії і практиці В.О. Сухомлинського. - C. 143-148.
  28. Заєць С. Соціальне середовище як чинник адаптації особистості. - C. 149-153.
  29. Іщенко Л. Екологічне виховання старших дошкільників та молодших школярів в НВК "Школа – дитячий садок". - C. 154-158.
  30. Онопрієнко О. Патріотичне виховання як науково-педагогічна проблема: понятійний аспект. - C. 159-167.
  31. Печенко І. Сільський соціум як фактор соціалізації особистості. - C. 168-174.
  32. Скрипник Н. Створення толерантного середовища у дошкільному закладі. - C. 175-180.
  33. Совгіра С. Тенденція проникнення поняття екологізації у зміст освіти та навчальне середовище. - C. 181-187.
  34. Сторінки історії

  35. Войтова Л. Вчитель і краєзнавча робота в школі (20-30-ті рр. ХХ ст.). - C. 188-192.
  36. Кравченко О. Соціокультурне середовище 40-х рр. ХІХ ст. як фактор розвитку особистості Пантелеймона Куліша. - C. 193-199.
  37. Скоропад І. Соціокультурне середовище як фактор розвитку особистості В.П. Науменка (1852-1919) на зламі ХІХ-ХХ століть. - C. 200-206.
  38. Сундук Р. Розвиток альтернативної освіти в США (30-ті рр. XIX ст. – 60-70-ті рр. XX ст.). - C. 207-213.
  39. Шарата Н. Просвітницька діяльність М.М. Аркаса. - C. 214-222.
  40. Наші автори. - C. 223-225.
  41. Анотації. - C. 226-229.
  42. Annotation. - C. 230-233.
2007
Вип. 20

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Мартинюк М. Університетський навчально-виховний центр "Уманський планетарій" – прообраз шкільного кабінету астрономії. - C. 6-12.
  5. Пащенко Д. Основні структурні компоненти едукаційного середовища студента вищого педагогічного навчального закладу. - C. 13-19.
  6. Балдинюк Д., Балдинюк Н. Виховне середовище як фактор розвитку особистості майбутнього вчителя в уманському педуніверситеті. - C. 20-25.
  7. Гаєвська Л. Інноваційні процеси в системі управління освітою після здобуття Україною незалежності. - C. 26-33.
  8. Степашко В. Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів. - C. 34-39.
  9. Коцун Б. Натуралістична робота в системі освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів. - C. 40-45.
  10. Виєгерова А. Подготовка преподавателей основной школы на педагогических факультетах в Словакии. - C. 46-53.
  11. Тімець О. Взаємозалежність середовища навчання і самоосвіти в процесі формування фахової компетентності вчителя географії. - C. 54-58.
  12. Ткачук Л. Едукаційне середовище підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи. - C. 59-64.
  13. Дейнюк А., Чосік Л. Новітні інформаційні технології навчання та особливості підготовки майбутніх вчителів початкової школи до їх використання. - C. 65-68.
  14. Калашник Н. Можливості естетичної підготовки фахівця в умовах інтерактивного навчання у вищій школі. - C. 69-74.
  15. Пріма Р., Семенюк М., Карапузова Н. Професійна спрямованість освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів. - C. 75-83.
  16. Пічкур М. Композиційний аспект професійної культури вчителя образотворчого мистецтва. - C. 84-90.
  17. Мельник І. Науково-дослідна робота студентів як компонент освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 91-97.
  18. Ліпкевич О. Самостійна робота – важлива складова модульно-рейтингового навчання. - C. 98-102.
  19. Онопрієнко О. Патріотичне виховання як науково-педагогічна проблема: понятійний аспект. - C. 103-110.
  20. Кучай О. Розробка авторських комп’ютерних програм для студентів ВНЗ щодо застосування в школі. - C. 111-114.
  21. Лінєвич К. Творчий учитель – творчий учень. - C. 115-118.
  22. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  23. Мелешко В. Управління навчально-виховним середовищем у сільській малочисельній школі. - C. 119-126.
  24. Бріт Н., Приймак Л. Особливості розвитку ірландського діалекту англійської мови. - C. 127-137.
  25. Сирота З., Сирота В. Інтегративні процеси у художньо-творчій діяльності. - C. 138-142.
  26. Мельник Ю. Особливості вивчення математики в умовах сільської загальноосвітньої школи. - C. 143-151.
  27. Балдинюк О. Роль художньо-мистецького середовища у формуванні комунікативного досвіду молодшого школяра. - C. 152-157.
  28. Деркач С. Освітні реформи в Польщі. - C. 158-162.
  29. Виховна робота

  30. Плахотнік О., Вербицький В. Тенденції становлення та розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні. - C. 163-170.
  31. Безносюк О., Спіріна Т., Дубич К. До проблеми формування соціокультурних цінностей особистості. - C. 171-177.
  32. Матієнко О. Діалектика поняття "толерантність". - C. 178-183.
  33. Черевченко О. До проблеми образно-стильової реалізації естетичної концепції митця у поетичному перекладі. - C. 184-190.
  34. Перфільєва М. Виховання як основний напрямок у підготовці майбутніх соціальних педагогів. - C. 191-195.
  35. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  36. Демченко І. Психологічні механізми та функції образотворчої діяльності у творчому розвитку учнів початкової школи. - C. 196-204.
  37. Сторінки історії

  38. Побірченко Н. Ідеологія Кирило-Мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад. - C. 205-214.
  39. Пироженко Л. Діяльність комісії з визначення змісту загальної середньої освіти у середині та кінці 60-х рр. ХХ ст.. - C. 215-221.
  40. Науменко С. Українські сільські школи в 1900 – 1917 роках: їх типи та умови функціонування. - C. 222-228.
  41. Біда О., Прокопенко Л., Орлова Н. Реалізація ідей утвердження загальнолюдських цінностей в Сахнівській школі. - C. 229-234.
  42. До 70-річчя О. А. Захаренка

  43. Захаренко С. Засоби масової інформації як важіль у реалізації проблем родинного виховання. - C. 235-240.
  44. Кравчук М. Соціально-педагогічні передумови становлення й розвитку наукових ідей О.А.Захаренка. - C. 241-244.
  45. Наші автори. - C. 245-247.
  46. Анотації. - C. 248-252.
  47. Annotation. - C. 253-257.
2007
Вип. 21

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Безносюк О., Коваль Ю., Кокошинський О., Безносюк М. Освітній пакет "Євроатлантична інтеграція: досвід України і Польщі" для вчителів середньоосвітніх шкіл України. - C. 6-11.
  5. Бондаренко Л. Особистісно орієнтоване навчання англійської мови в освітніх закладах І-ІІ рівнів акредитації. - C. 12-16.
  6. Вишневська Н. Інтерактивне навчання: нові підходи. - C. 17-23.
  7. Журба К., Гаряча С. Формування етичної культури вчителів як необхідна умова сучасного виховання. - C. 24-30.
  8. Збожимська Н. До питання про розвиток музично-слухових уявлень в процесі виконавської підготовки студентів. - C. 31-36.
  9. Комар О. Модернізація професійної освіти: інтерактивний підхід. - C. 37-43.
  10. Кравчук О. Вплив інформаційного середовища на процес формування основ комп’ютерної грамотності у майбутніх учителів початкових класів. - C. 44-48.
  11. Мартиненко С. Актуалізація проблеми формування діагностичних умінь учителя в навчально-виховному середовищі. - C. 49-55.
  12. Мерзлюк Л. Формування гуманістичної позиції майбутніх педагогів. - C. 56-60.
  13. Новаківська Л., Пархета Л. Роль педагогічної практики у підготовці вчителя-філолога. - C. 61-66.
  14. Постоленко І. Демократизація освітнього процесу в Україні. - C. 67-71.
  15. Суржикова І. Активізація граматичних умінь студентів-філологів при перекладі неособових форм англійського дієслова на українську мову. - C. 72-81.
  16. Файзуллаєва Н. Діалог у педагогічній культурі вчителя. - C. 82-86.
  17. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  18. Васильченко О. Проблема діагностики дитячої обдарованості в історії психології. - C. 87-93.
  19. Васьківська Г. Громадянська освіта у соціально-культурному середовищі села. - C. 94-101.
  20. Гаєвська Л. Центральний, регіональний, місцевий, інституційний виміри управління освітою. - C. 102-107.
  21. Граматик Н. Специфіка формування едукаційного середовища у початковій школі. - C. 108-112.
  22. Деркач С. Освітні реформи в Польщі. - C. 113-118.
  23. Драган С., Пономарьов Ю. Деякі аспекти формування й розвитку музичних здібностей в учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 119-125.
  24. Коструб Д. Толкование понятия "школа" в высказываниях учеников младшего школьного возраста. - C. 126-132.
  25. Лопухівська А. Соціалізація учнів в умовах навчально-виховного середовища сільської школи. - C. 133-138.
  26. Малишевська І. Звукова культура мови як засіб формування навичок читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 139-144.
  27. Осадченко І. Реалізація дидактичних вимог експериментальної методики стимулювання творчої активності молодших школярів. - C. 145-151.
  28. Цимбалару А. На шляху до школи майбутнього: моделювання освітнього простору. - C. 152-159.
  29. Виховна робота

  30. Бойченко В. Виховання толерантності в процесі полікультурної освіти: зарубіжний досвід. - C. 160-164.
  31. Владимирова А. Пісенний фольклор – один з діючих засобів виховання естетичної самосвідомості. - C. 165-170.
  32. Ткачук М. Роль виховного середовища у національному вихованні особистості. - C. 171-176.
  33. Хоружа Л. Стан і перспективи формування етичного середовища сучасної школи. - C. 177-182.
  34. Сторінки історії

  35. Денисюк І. Особливості просвітницької діяльності Бориса Грінченка в аспекті українського дитячого книговидання. - C. 183-186.
  36. Загайко О. Етапи та основні тенденції становлення та розвитку системи підготовки соціально-педагогічних кадрів у Великій Британії. - C. 187-192.
  37. Лопушан В., Лопушан Т. Кераміки як джерело проявів духовної культури українського народу. - C. 193-197.
  38. Пащенко Д. З досвіду створення едукаційного середовища в навчальному закладі. - C. 198-205.
  39. Рапаєва М. Формування теоретичних засад методів навчання історії II половини XIX – початку XX століття в історико-методичній літературі. - C. 206-214.
  40. До 70-річчя О. А. Захаренка

  41. Іванюк Г. Гуманістична модель навчально-виховного середовища сільської школи в теоретико-практичній спадщині О.А. Захаренка. - C. 215-223.
  42. Наші автори. - C. 224-226.
  43. Анотації. - C. 227-230.
  44. Annotation. - C. 231-234.
2007
Вип. 22

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Горохівський П. Методика підготовки вчителя до уроків історії України з використанням краєзнавчого матеріалу. - C. 6-9.
  5. Губа А. Побудова конструкцій модулів менеджменту навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів. - C. 10-16.
  6. Дмітренко Н. Зміст профільного навчання в загальноосвітній приватній школі України. - C. 17-22.
  7. Йовенко Л. Підготовка студентів-філологів до родинного виховання у процесі оволодіння дисциплінами мовного циклу. - C. 23-28.
  8. Пальшкова І. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи: практико-орієнтовний підхід. - C. 29-37.
  9. Плачинда Т. Ставлення студентів до фізичної культури та спорту в процесі їх фізичного виховання. - C. 38-42.
  10. Чепурна Н. Проблема створення освітнього середовища сільської школи упедагогічній теорії та практиці. - C. 43-48.
  11. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  12. Василенко О. Навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх закладах: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 49-54.
  13. Вишневська К. Результати впровадження імітаційно-рольового навчання на заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах. - C. 55-61.
  14. Гнатюк О. До методики вивчення понять "сила" і "енергія" у 7 класі 12-річної школи. - C. 62-68.
  15. Горохівська Я. Вивчення історії рідного краю у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл. - C. 69-72.
  16. Карловська Г. Підвищення ефективності навчання іноземним мовам у 90-х роках ХХ століття. - C. 73-77.
  17. Коломієць Н. Дослідження доцільності визначення дидактичних засад застосування інтерактивних методів у навчанні молодших школярів англійської мови. - C. 78-85.
  18. Мельник Л. Сутність інтерактивного навчання та особливості його впровадження у навчальний процес. - C. 86-90.
  19. Пекінер В. Методика використання лінгводидактичної спадщини К. Ушинського у процесі навчання дітей 6-7 річного віку. - C. 91-95.
  20. Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання у початковій школі. - C. 96-100.
  21. Ткаченко І. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах впровадження новітніх педагогічних технологій навчання астрономії. - C. 101-106.
  22. Шакун Н. Моніторинг навчальних досягнень учнів. - C. 107-110.
  23. Ятло Л., Ятло Л. Принципи співацького звукоутворення та деякі особливості роботи над ним в дитячому хорі. - C. 111-117.
  24. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  25. Коробова Л. Особливості соціально-педагогічної діяльності з дітьми, позбавленими батьківського піклування. - C. 118-124.
  26. Петрусенко С. Значення сприятливого соціально-психологічного клімату в організації ефективної науково-методичної діяльності вчителів гімназії. - C. 125-128.
  27. Савчук З. Эйдетика в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 129-135.
  28. Виховна робота

  29. Гончарук С. Розвиток естетичного виховання школярів у загальноосвітніх школах. - C. 136-143.
  30. Твердохлєб М. Соціальна активність – шлях до вирішення проблеми виховання особистості ХХІ століття. - C. 144-152.
  31. Сторінки історії

  32. Бадья Л. Учительські з’їзди та курси на Україні у 70-ті роки ХІХ ст.. - C. 153-158.
  33. Бричок С. Новації у викладанні предметів релігійного циклу в церковнопарафіяльних школах (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 159-164.
  34. Дутко О. М.І. Костомаров як викладач і педагог у спогадах сучасників. - C. 165-175.
  35. Кочубей Т. Києво-Могилянська академія – навчальний заклад новаторського типу періоду другої половини XVII − кінця XVIII ст.. - C. 176-186.
  36. Ткаченко Л. Педагогічні ідеї Г.С.Сковороди у контексті науково-педагогічної думки XVIII ст.. - C. 187-194.
  37. Наші автори. - C. 195-196.
  38. Анотації. - C. 197-200.
  39. Annotation. - C. 201-204.
2007
Вип. 23
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського