Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Беспарточна О. І. Використання досвіду Російської Федерації при створенні національної системи кваліфікацій України. - C. 5-10.
  5. Богданець-Білоскаленко Н. І. Використання науково-методичних ідей Якова Чепіги у практичній діяльності сучасної початкової школи. - C. 11-19.
  6. Бусько М. Б. Навчання іммігрантів у Канаді. - C. 20-28.
  7. Гаращенко Л. В. Цінність здоров’я дітей дошкільного віку як чинник гуманістичного виховання. - C. 29-37.
  8. Довмантович Н. Г. До проблеми використання компетентнісного підходу у медичному училищі. - C. 38-44.
  9. Дуганець В. І. Педагогічні умови формування системи обліку практичного навчання. - C. 45-57.
  10. Жижко О. А. До проблеми професійного навчання маргіналів у Латинській Америці. - C. 58-64 .
  11. Зданевич Л. В. Прояви мовленнєвої пасивності дітей 5-го року життя як показник комунікативної дезадаптації. - C. 65-75 .
  12. Іонова О. М. Формування національного світогляду молодших школярів в сучасній педагогічній науці. - C. 76-82.
  13. Качур А. М. Філософські засади вивчення української мови у початковій школі. - C. 83-90.
  14. Кашпур Т. О. Підготовка майбутнього інженера-педагога до виховної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 91-97.
  15. Козак Л. В. Структурно-компонентна модель підготовки майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваціної професійної діяльності. - C. 98-110.
  16. Кульбашна Я. А. Cамостійна робота у формуванні професійної компетентності майбутніх стоматологів. - C. 111-118.
  17. Лавриненко О. В. Самоосвітня діяльність – провідний вид навчальної діяльності сучасної вечірньої школи. - C. 119-129.
  18. Максимова Л. П. Модель забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 130-138.
  19. Назола О. В. Роль усного коригувального зворотного зв’язку у навчанні студентів іноземної мови. - C. 139-147.
  20. Панченко А. Г. Підготовка спеціалістів районного управління освіти до здійснення оцінювання діяльності загальноосвітньго навчального закладу. - C. 148-155.
  21. Пащенко С. Ю., Мацкевич Ю. Р. Розвиток професійної самосвідомості молодого викладача вищого навчального закладу. - C. 156-165.
  22. Тригуб І. І. Становлення соціології освіти як галузі наукового знання. - C. 166-174.
  23. Психологія

  24. Драговоз О. С. Психологічний супровід впровадженя компетентнісного підходу в навчання молодших школярів. - C. 175-187.
  25. Ковалевська А. О. Програма психологічної корекції страхів молодших школярів засобами образотворчої діяльності. - C. 188-195.
  26. Коханова О. П. Партнерство як фактор соціалізації особистості. - C. 196-204.
  27. Москальов М. В. Вплив організаційної культури на входження фахівців в освітню організацію. - C. 205-214.
  28. Помиткіна Л. В. Особливості готовності студентів до прийняття стратегічного життєвого рішення з професійного самовизначення. - C. 215-225.
2013
Вип. 2

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Батечко Н. Г. Сучасний стан розвитку кадрового потенціалу вищої школи України. - C. 5-19.
  4. Біницька К. М. Розвиток вищих педагогічних шкіл Республіки Польща: історіографія питання. - C. 20-26.
  5. Біницька О. П. Сучасний стан підготовки майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти до інноваційної економічної діяльності. - C. 27-32.
  6. Богданова Н. Г. До проблеми формування творчої особистості. - C. 33-45.
  7. Главацька А. О. Структурні компоненти професійної компетентності педагога вищої школи. - C. 46-55.
  8. Добротвор О. В. Комунікативна компетентність як предмет наукового дослідження. - C. 56-62.
  9. Карпов О. О. Педагогічні умови формування здорового способу життя у молоді. - C. 63-75 .
  10. Козак Л. В. Критерії готовності майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. - C. 76-88 .
  11. Кристопчук Т. Є. Педагогічна освіта у центральноєвропейських постсоціалістичних країнах: Республіка Словаччина та Республіка Словенія. - C. 89-99.
  12. Кряжев П. В. Модель управління освітою в Україні на межі ХХ-ХХІ ст.. - C. 100-108.
  13. Кульбашна Я. А. Формування науково-дослідної компетентності у майбутніх стоматологів. - C. 109-116.
  14. Логуш Л. Г. Перспективні напрями розвитку медичної освіти в Україні. - C. 117-123.
  15. Невзоров Р. В. Професійна підготовка курсантів-льотчиків як психолого-педагогічна проблема. - C. 124-135.
  16. Поляничко З. О. Інформаційно-комунікаційна компетентність вчителів шкіл у Республіці Польща. - C. 136-145.
  17. Сівак Н. А. Соціально-педагогічні умови соціалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 146-154.
  18. Смілянець О. Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці фахівців з економічної кібернетики. - C. 155-161.
  19. Филипська В. І. Дослідницькі підходи до поняття, видів та заходів заохочення вчителів до самовдосконалення. - C. 162-171.
  20. Фурса О. О. Тенденції розвитку дизайн-освіти в теорії і практиці профільних вищих навчальних закладів. - C. 172-180.
  21. Шпагіна О. В. Обгрунтування етапів розвитку дистанційної освіти. - C. 181-186.
  22. Юсеф Ю. В. Теоретичні засади формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів. - C. 187-194.
  23. Алексєєва Т. В. Аналіз психологічних ризиків у процесі розвитку Відповідальності студентів вищої школи: теоретичні засади. - C. 195-204.
  24. Яремчук Н. В. Програма врахування психологічних особливостей у підготовці молодих жінок до народженя дитини. - C. 205-213.
2013
Вип. 3

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Батечко Н. Г. Сучасні підходи до формування змісту підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 5-20.
  4. Волкова Н. І. Педагогічні умови підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 21-27.
  5. Галицька М. М. "Культура" та "Освіта": взаємозумовленість понять. - C. 28-33.
  6. Главацька А. О. Критерії формування правової компетентності майбутнього викладача в процесі професійної підготовки. - C. 34-43.
  7. Дружененко Р. С. Особливості роботи студентів-філологів над лінгвістичним аналізом етнотексту: семантичний і прагматичний аспекти. - C. 44-52.
  8. Канафоцька Г. П., Нідзієва В. А. Складові та чинники формування організаційних цінностей. - C. 53-61.
  9. Кісельова О. Г. Методика навчання медичної термінології майбутніх лікарів. - C. 62-68.
  10. Клочко О. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації профілактики адиктивної поведінки дітей та молоді: результати експерименту. - C. 69-80.
  11. Козак Л. В. Організація самостійної роботи у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології. - C. 81-91.
  12. Койчева Т. І. Особливості розвитку корпоративної культури викладачів педагогічного університету. - C. 92-103.
  13. Кульбашна Я. А. Застосування інноваційних педагогічних технологій для формування професійної компетентності майбутніх стоматологів. - C. 104-117.
  14. Лаврут О. О. Вивчення української літератури та історії в школах УРСР в перше повоєнне десятилітя. - C. 118-127.
  15. Лейко С. В. Поняття "компетенція" та "компетентність": теоретичний аналіз. - C. 128-135.
  16. Литвин Л. В. Характеристика наукових досліджень з професійної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 136-144.
  17. Мосьпан Н. В. Вища освіта україни в умовах розвитку ринкової економіки. - C. 145-153.
  18. Овчаренко Н. А. Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 154-162.
  19. Олійник І. М. Обгрунтування структури готовності вчителя до формування навчально-пізнавальної компетентності молодших школярів. - C. 163-169.
  20. Прохорова О. В. Хмарні технології в науково-дослідній діяльності магістрів педагогічних університетів. - C. 170-178.
  21. Сергеєва О. С. Аналіз пріоритетних тенденцій розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу. - C. 179-185.
  22. Фольварочний І. В. Інтернаціоналізація просвітницької діяльності у сфері освіти дорослих. - C. 186-193.
  23. Часова К. С. Гуманізація освіти в Україні: теоретичний аналіз. - C. 194-201.
  24. Шахейд А. А. Формування у студентів мистецтвознавчих спеціальностей цінностей народного художнього мистецтва: результати дослідження. - C. 202-208.
  25. Шпагіна О. В. Специфіка дистанційної освіти у вищих навчальних закладах України. - C. 209-213.
  26. Вознюк А. В. Тренінг "психологічні особливості управління педагогічними працівниками": структура, зміст, основні інтерактивні техніки. - C. 214-226.
  27. Побірченко Н. А. Рефлексивне оцінювання розвитку професійного самоздійснення у студентів університету. - C. 227-237.
2013
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського